Safrane Club

FÓRUM SAFRANE
 FAQ •  Hledat •  Registrovat •  Přihlásit se 
Právě je úte pro 11, 2018 1:08 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 14 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: 2,0 16v střílí do výfuku
PříspěvekNapsal: čtv srp 20, 2015 8:09 am 
Offline
Sedí tu furt..
Uživatelský avatar

Registrován: pon srp 11, 2008 11:28 am
Příspěvky: 131
Bydliště: Praha 4
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 79kW / 107PS 2,2 i
Výbava: 2.0i RN
Úpravy: 17"
Plány: sříknout prahy do barvy karoserie + zrcátka, K&N filtr, podvozek
Auto snů: Renault SAFRANE Baccara BiTurbo
ahoj,
můj 2,0 16v po zahřátí na volnoběh jakoby občas střelí do výfuku, je to cítit i vevnitř jak motor sebou škubne, dělá to i při stálých otáčkách na místě třeba 2000ot tak je slyšet že jakoby střelí (vynechá), když je motor studený tak to nedělá.
Nevíte co by to mohlo být?
Předem dík za rady a odpovědi :wink:

_________________
Můj pocit je SAFRANE


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 2,0 16v střílí do výfuku
PříspěvekNapsal: čtv srp 20, 2015 11:17 am 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1665
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
Svíčky si myslim

_________________
I-V6Blue Biturbo Baccara -140 najeto B)
I-V6Blue RXE 17" Manual - "novák"
I-V6Silver Biturbo Baccara - depozit
I-V6White RT - dělník s LPG za bůra "bělák"
I-V6Blue RXE 17" Manual - depozit
I-V6Gold RXE Automat - Aničky - depozit
II-R5Manual - Druhá dvojka s 420tkm - "temňák"
II-R5Automat - První dvojka
-----------
EX V6Blue Quadra RXE
EX V6Green RXE
EX V6blackMATT RT


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 2,0 16v střílí do výfuku
PříspěvekNapsal: ned srp 23, 2015 9:31 pm 
Offline
Sedí tu furt..
Uživatelský avatar

Registrován: pon srp 11, 2008 11:28 am
Příspěvky: 131
Bydliště: Praha 4
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 79kW / 107PS 2,2 i
Výbava: 2.0i RN
Úpravy: 17"
Plány: sříknout prahy do barvy karoserie + zrcátka, K&N filtr, podvozek
Auto snů: Renault SAFRANE Baccara BiTurbo
ty jsem zkoušel dát jiný a dělá to furt, kabely se daly taky nové a furt stejné :(

_________________
Můj pocit je SAFRANE


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 2,0 16v střílí do výfuku
PříspěvekNapsal: pon srp 24, 2015 5:04 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: pát lis 30, 2007 11:20 am
Příspěvky: 271
Bydliště: Humpolec
Model: phase II
Rok výroby: 1997
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: automat
Úpravy: žádné
Auto snů: Safrane II v top stavu.
Nějak v tom tápu.To je motor Volvo,nebo ten,co máš v profilu?

_________________
Renault Safrane 2.5 Renault Megane 1.6e Renault 9 TC Renault 8 Renault 16 TL,TS,TX Opel Astra 1.4 Caravan Peugeot 205 GRD Peugeot 504 TI Škoda Favorit Barkas B 1000 Wartburg 353 Fiat Uno Fiat Regata 1.9 ds Ford Taunus 1.6 coupé Alfa Romeo 1750 Berlina


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 2,0 16v střílí do výfuku
PříspěvekNapsal: pon srp 24, 2015 1:15 pm 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1665
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
Tak pak asi palivo no...může uchcávat vstřikovač, nebo malej tlak na liště - pumpa nebo regulátor, určitě když třeba nedrží ventil tlak, tak se to může taky projevit takle :lol_ ...jako to neni jednoduchý přijít na takový věci :lol_

BTW dát jiný svíčky - jestli starý, tak dost možná taky v hajzlu ne?! :D Já sem musel na Biturbo koupit NGK za 1500,- a pak teprv to začalo fungovat...Je bežnej jev, že svíčky pod tlakem nefungujou - a to rozhodně nepoznáš okem...no a dobrejma svícema nic nezkazíš :jop:

_________________
I-V6Blue Biturbo Baccara -140 najeto B)
I-V6Blue RXE 17" Manual - "novák"
I-V6Silver Biturbo Baccara - depozit
I-V6White RT - dělník s LPG za bůra "bělák"
I-V6Blue RXE 17" Manual - depozit
I-V6Gold RXE Automat - Aničky - depozit
II-R5Manual - Druhá dvojka s 420tkm - "temňák"
II-R5Automat - První dvojka
-----------
EX V6Blue Quadra RXE
EX V6Green RXE
EX V6blackMATT RT


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 2,0 16v střílí do výfuku
PříspěvekNapsal: pon srp 24, 2015 5:35 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte dub 28, 2009 1:43 pm
Příspěvky: 532
Bydliště: Olomouc
Model: phase II
Rok výroby: 1997
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: 2.5 Automat RXE
Úpravy: Interier Baccara krom sedaček
Plány: PROCESTOVAT S NÍM CELOU EVROPU
Auto snů: AUDI A8 W12 LONG VW PHAETON W12 JAGUAR XF V8
Jendys na začátku píše 2.0 16v :) takže ten volvo.

Svíčky jsou hodně náchylné na občasné rány, ale v mém případě to svíce take nestřílela.
Dělalo mi to jen velmi málo a potichu, slyšel jsem to jen při otevřeným okně a nikdy né na volnoběh, spíš při vyšších otáčkách, tenkrát jsem to taky začal řešit kabelama a svíčkama, nakonec to byl pravděpodobně zanešenech vstřík, protože jsem do nádrže nalel čistič vstřiků a od tý doby žádná rána...
Ono to někdy dělá když je trochu ucpanej vstřik tak se to tam tlakuje víc a pak zničeho nic do válce stříkne víc paliva než do ostatních a proto to jakoby střelí, pokud to taky bude tento problem tak asi budeš mít černej vejfuk u konce, normálně by měl být suchej a šedivej.

_________________

Laguna 1.8 RT (1995) Hnědá - Prodáno :-(
Safrane 2.0 RT Stříbrná (1996) - V Provozu (motor J7R 732) Přestavěno na RXE
Safrane 2.5 RXE Zlatá (1997) - V Provozu, interier Baccara
Safrane 3.0 RT Fialová (1994) - Prodáno

Laguna 1.8 16v Privilege Stříbrná (2003) - Pohodka do města
Audi A8 4.2MPI (2005) Noční Modrá - V Provozu
Safrane 2.5 Initiale modrá (1998) - kompletní renovace


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 2,0 16v střílí do výfuku
PříspěvekNapsal: úte srp 25, 2015 11:42 am 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1665
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
Já znám variantu, že ten vstřik jak je zasranej, tak si pořádně nedosedne to "víčko" a timpádem to béňo teče v podstatě nonstop, sice malý množství ale pořád.

Ten tlak se mi moc nezdá, protože si neumím představit, kde konkrétně by se to tlakovalo? Od toho je tam ten tlakovej regulátor. Jedině by se to muselo vracet, ale to zase nevim jak.

_________________
I-V6Blue Biturbo Baccara -140 najeto B)
I-V6Blue RXE 17" Manual - "novák"
I-V6Silver Biturbo Baccara - depozit
I-V6White RT - dělník s LPG za bůra "bělák"
I-V6Blue RXE 17" Manual - depozit
I-V6Gold RXE Automat - Aničky - depozit
II-R5Manual - Druhá dvojka s 420tkm - "temňák"
II-R5Automat - První dvojka
-----------
EX V6Blue Quadra RXE
EX V6Green RXE
EX V6blackMATT RT


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 2,0 16v střílí do výfuku
PříspěvekNapsal: sob zář 05, 2015 5:51 pm 
Offline
Sedí tu furt..
Uživatelský avatar

Registrován: pon srp 11, 2008 11:28 am
Příspěvky: 131
Bydliště: Praha 4
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 79kW / 107PS 2,2 i
Výbava: 2.0i RN
Úpravy: 17"
Plány: sříknout prahy do barvy karoserie + zrcátka, K&N filtr, podvozek
Auto snů: Renault SAFRANE Baccara BiTurbo
svíčky jsou nové ngk, je možný že by i nová svíčka nemusela pálit.

Nemohlo by to dělat že jsou například o kousek hnutý rozvody?

Kolik má být tlak přesně na té liště? Vím že kolem 3bar

_________________
Můj pocit je SAFRANE


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 2,0 16v střílí do výfuku
PříspěvekNapsal: ned zář 06, 2015 10:09 am 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1665
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
Tak nový by neměli blbnout, ale jak řikáš i to se může stát.

3 bary +- zátěž, je to napojený na klapku ještě

Hnutý rozvody...tsss to nevim, to asi neni moc možný ne...to by snad řemen musel bejt hodně vytahanej :) .... dřív se dal natočit rozdělovač, ale to u toho tvýho motoru asi nebude ne?!

_________________
I-V6Blue Biturbo Baccara -140 najeto B)
I-V6Blue RXE 17" Manual - "novák"
I-V6Silver Biturbo Baccara - depozit
I-V6White RT - dělník s LPG za bůra "bělák"
I-V6Blue RXE 17" Manual - depozit
I-V6Gold RXE Automat - Aničky - depozit
II-R5Manual - Druhá dvojka s 420tkm - "temňák"
II-R5Automat - První dvojka
-----------
EX V6Blue Quadra RXE
EX V6Green RXE
EX V6blackMATT RT


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 2,0 16v střílí do výfuku
PříspěvekNapsal: ned zář 06, 2015 9:00 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte dub 28, 2009 1:43 pm
Příspěvky: 532
Bydliště: Olomouc
Model: phase II
Rok výroby: 1997
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: 2.5 Automat RXE
Úpravy: Interier Baccara krom sedaček
Plány: PROCESTOVAT S NÍM CELOU EVROPU
Auto snů: AUDI A8 W12 LONG VW PHAETON W12 JAGUAR XF V8
Ted mě ještě napadlo čistil jsi už víčko rozdělovače? Když je hodně špinavé od toho ošoupaného uhlíku, tak elektrika probijí všelijak a taky to dělá různej bordel.....

_________________

Laguna 1.8 RT (1995) Hnědá - Prodáno :-(
Safrane 2.0 RT Stříbrná (1996) - V Provozu (motor J7R 732) Přestavěno na RXE
Safrane 2.5 RXE Zlatá (1997) - V Provozu, interier Baccara
Safrane 3.0 RT Fialová (1994) - Prodáno

Laguna 1.8 16v Privilege Stříbrná (2003) - Pohodka do města
Audi A8 4.2MPI (2005) Noční Modrá - V Provozu
Safrane 2.5 Initiale modrá (1998) - kompletní renovace


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 2,0 16v střílí do výfuku
PříspěvekNapsal: pon zář 07, 2015 8:30 pm 
Offline
Sedí tu furt..
Uživatelský avatar

Registrován: pon srp 11, 2008 11:28 am
Příspěvky: 131
Bydliště: Praha 4
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 79kW / 107PS 2,2 i
Výbava: 2.0i RN
Úpravy: 17"
Plány: sříknout prahy do barvy karoserie + zrcátka, K&N filtr, podvozek
Auto snů: Renault SAFRANE Baccara BiTurbo
tak rozvody jsou nový a je dělaný na přípravky a vše sedělo, tak snad je to v pořádku.

rozdělovač nemám, akorát dvě cívky, ty jsem zkoušel proměřovat podle manualu a odpor byl u obou podobný. :wink:

_________________
Můj pocit je SAFRANE


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 2,0 16v střílí do výfuku
PříspěvekNapsal: pát zář 11, 2015 5:44 pm 
Offline
Sedí tu furt..
Uživatelský avatar

Registrován: pon srp 11, 2008 11:28 am
Příspěvky: 131
Bydliště: Praha 4
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 79kW / 107PS 2,2 i
Výbava: 2.0i RN
Úpravy: 17"
Plány: sříknout prahy do barvy karoserie + zrcátka, K&N filtr, podvozek
Auto snů: Renault SAFRANE Baccara BiTurbo
takže tlak na liště je 3 bary bez podtlaku, s podtlakem je 2,7b na volnoběh, podle manuálu to je v pořádku.

Takže říkáš zkusit zrepasovat vstřikovače?

_________________
Můj pocit je SAFRANE


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 2,0 16v střílí do výfuku
PříspěvekNapsal: ned zář 13, 2015 9:42 am 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1665
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
Nejdřív bych zkusil jezdit na Shell Vpower, jestli se to neprotáhne...pak palivovej filtr stojí asi tak stovku...tim bych začal...ty vstrikovace je tak litr to čistění

_________________
I-V6Blue Biturbo Baccara -140 najeto B)
I-V6Blue RXE 17" Manual - "novák"
I-V6Silver Biturbo Baccara - depozit
I-V6White RT - dělník s LPG za bůra "bělák"
I-V6Blue RXE 17" Manual - depozit
I-V6Gold RXE Automat - Aničky - depozit
II-R5Manual - Druhá dvojka s 420tkm - "temňák"
II-R5Automat - První dvojka
-----------
EX V6Blue Quadra RXE
EX V6Green RXE
EX V6blackMATT RT


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 2,0 16v střílí do výfuku
PříspěvekNapsal: ned zář 13, 2015 11:07 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3615
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
jen info, jednou jsem nechal čistit vstřiky na bt, najeto 120 tkm a zlepseni prutoku vstriku o 0-1 %

jinak kouknul bych na diagnostice co ukazuje snimac teploty vody kdyz je to ohraty

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo, espace 2,0 dci


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 14 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Český překlad – phpBB.cz