Safrane Club

FÓRUM SAFRANE
 FAQ •  Hledat •  Registrovat •  Přihlásit se 
Právě je sob dub 27, 2024 12:47 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 14 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Safrane 2,2 Dt
PříspěvekNapsal: sob dub 12, 2008 1:21 am 
Offline
Mírně pokročilý

Registrován: sob dub 12, 2008 1:16 am
Příspěvky: 20
Zdravim všechny Safráňáky ..... Mám problém se svým safranem......Při jízdě mi najednou zhasl motor, a od té doby to nejde nastartovat....Motor točí na prázdno, jako kdyby tam nešla nafta....a ještě ta paní povídá něco jako o grenage Brische Aditiv beakon ... Prosím o radu ...Děkuju Mirek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon dub 14, 2008 10:10 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte led 02, 2007 2:11 am
Příspěvky: 358
Bydliště: České Budějovice
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 83kW / 113PS 2,5 dT
Výbava: Iveco 2,5dT
Úpravy: kat off & out
EGR off
westgate off
klima off & out
Plány: čerpadlo a ŘJ z Fiat Croma 2,5TDI/5tibodové vstřiky/6ti kvalt z Mastera
low style/1250kg
Auto snů: Porsche 356B
To musiš víc specifikovat. To může bejt cokoliv. Nekleplo to náhodou? :o

_________________
BMW E21 - hijacked/Fiat 128 Bertone - dosloužil/Astra 2,0i 130HP - sell/AlfaRomeo 33 SW 4x4 1,7ie boxer - sell/Kangoo D65 1,9D - sell/Clio II 1,5dCi - sell/Megane 1,9D - sell/Felicia r.v.1959 - v garáži
F Punto - 1,2
Safrane - 2,1 dT - totaled
Safrane - 2,5 dT - DIESEL POWER RULES - 10ti metrový čmoudy :-D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte dub 15, 2008 12:31 pm 
Offline
Mírně pokročilý

Registrován: sob dub 12, 2008 1:16 am
Příspěvky: 20
Tak už jsem zjistil co stím mám.... Je to imobilizér.který je přidělaný na hlavní jehlu v čerpadle.. Musí se odvrtat v čerpadle 4 trhací šrouby,které drží takovou litinovou krabičku a vní je ta jehla,na kterou je připajený ten drát co vede od PC...přes imo... ...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř dub 16, 2008 3:01 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte led 02, 2007 2:11 am
Příspěvky: 358
Bydliště: České Budějovice
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 83kW / 113PS 2,5 dT
Výbava: Iveco 2,5dT
Úpravy: kat off & out
EGR off
westgate off
klima off & out
Plány: čerpadlo a ŘJ z Fiat Croma 2,5TDI/5tibodové vstřiky/6ti kvalt z Mastera
low style/1250kg
Auto snů: Porsche 356B
Jo jo, to už se nám taky jednou stalo, ale na VW Polu. My sme ten immo vyrvaly pak celej. Zkuz to ještě napíchnout na diagnostiku abys to nerozebíral zbytečne, ta umí imobilizéry odblokovat.

_________________
BMW E21 - hijacked/Fiat 128 Bertone - dosloužil/Astra 2,0i 130HP - sell/AlfaRomeo 33 SW 4x4 1,7ie boxer - sell/Kangoo D65 1,9D - sell/Clio II 1,5dCi - sell/Megane 1,9D - sell/Felicia r.v.1959 - v garáži
F Punto - 1,2
Safrane - 2,1 dT - totaled
Safrane - 2,5 dT - DIESEL POWER RULES - 10ti metrový čmoudy :-D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned dub 20, 2008 9:22 am 
Offline
Mírně pokročilý

Registrován: sob dub 12, 2008 1:16 am
Příspěvky: 20
Na diagnostiku jsem to nenapíchl, protože jí nemám :-((


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned dub 20, 2008 9:27 am 
Offline
Mírně pokročilý

Registrován: sob dub 12, 2008 1:16 am
Příspěvky: 20
Ale možná by to bylo lepší udělat...než začnu odvrtávat ty trhací šrouby..
A Není to třeba jen relátko????


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte dub 22, 2008 3:01 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte led 02, 2007 2:11 am
Příspěvky: 358
Bydliště: České Budějovice
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 83kW / 113PS 2,5 dT
Výbava: Iveco 2,5dT
Úpravy: kat off & out
EGR off
westgate off
klima off & out
Plány: čerpadlo a ŘJ z Fiat Croma 2,5TDI/5tibodové vstřiky/6ti kvalt z Mastera
low style/1250kg
Auto snů: Porsche 356B
Takhle od stolu ti s elektrikou moc neporadim. Vem do ruky měřák a proměř to. :(

_________________
BMW E21 - hijacked/Fiat 128 Bertone - dosloužil/Astra 2,0i 130HP - sell/AlfaRomeo 33 SW 4x4 1,7ie boxer - sell/Kangoo D65 1,9D - sell/Clio II 1,5dCi - sell/Megane 1,9D - sell/Felicia r.v.1959 - v garáži
F Punto - 1,2
Safrane - 2,1 dT - totaled
Safrane - 2,5 dT - DIESEL POWER RULES - 10ti metrový čmoudy :-D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte dub 22, 2008 9:56 pm 
Offline
Mírně pokročilý

Registrován: sob dub 12, 2008 1:16 am
Příspěvky: 20
Tak jsem konečně zjistil co tomu je....Sundal jsem kryt rozvodů , a měl jsem jasno..... praskl rozvodový řemen.....tudíž se mi to potkalo...... :oops: :oops: :oops: :oops:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte dub 22, 2008 10:39 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
o ou.... nojo, to jsou ty řemeny... řetěz je řetěz :P tak sundej hlavu a pošli fotos :) škoda, relátko to nebylo :lol:
edit: teď koukám, že sháníš něco jinýho, tohle pujde do světa? dyžtak dej vědět ;)

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte dub 22, 2008 10:45 pm 
Offline
Mírně pokročilý

Registrován: sob dub 12, 2008 1:16 am
Příspěvky: 20
ok zašlu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv dub 24, 2008 9:00 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte led 02, 2007 2:11 am
Příspěvky: 358
Bydliště: České Budějovice
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 83kW / 113PS 2,5 dT
Výbava: Iveco 2,5dT
Úpravy: kat off & out
EGR off
westgate off
klima off & out
Plány: čerpadlo a ŘJ z Fiat Croma 2,5TDI/5tibodové vstřiky/6ti kvalt z Mastera
low style/1250kg
Auto snů: Porsche 356B
Ty vole, kvůly ventilům chceš kupovat novej motor. Nebo že by ti rupla hlava, myslim na motoru? :shock: Taky pošli fotky, ventilů a hlavy u dříků. Jestli neni prasklá tak dej nový ventily a jezdíš dál.

PS: Já to říkal hned v prvním příspěvku, jestli ti to nekleplo. Bod pro mě, i když je to nemílé. :cry:

_________________
BMW E21 - hijacked/Fiat 128 Bertone - dosloužil/Astra 2,0i 130HP - sell/AlfaRomeo 33 SW 4x4 1,7ie boxer - sell/Kangoo D65 1,9D - sell/Clio II 1,5dCi - sell/Megane 1,9D - sell/Felicia r.v.1959 - v garáži
F Punto - 1,2
Safrane - 2,1 dT - totaled
Safrane - 2,5 dT - DIESEL POWER RULES - 10ti metrový čmoudy :-D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv dub 24, 2008 4:04 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
taky si myslim ze by bylo jednodužší to opravit... dyztak sehnat jinou komplet hlavu a prehodit ji. ale na tenhle motor se asi tezko shani co...

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát dub 25, 2008 8:30 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte led 02, 2007 2:11 am
Příspěvky: 358
Bydliště: České Budějovice
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 83kW / 113PS 2,5 dT
Výbava: Iveco 2,5dT
Úpravy: kat off & out
EGR off
westgate off
klima off & out
Plány: čerpadlo a ŘJ z Fiat Croma 2,5TDI/5tibodové vstřiky/6ti kvalt z Mastera
low style/1250kg
Auto snů: Porsche 356B
Na ty nový 2,2 dt se musí sehnat všechno v pohodě, ty motory se dávaly skoro do všech renaultů. Ale co mám říkat já, když je těch starých 2,1 deset v republice. :?

_________________
BMW E21 - hijacked/Fiat 128 Bertone - dosloužil/Astra 2,0i 130HP - sell/AlfaRomeo 33 SW 4x4 1,7ie boxer - sell/Kangoo D65 1,9D - sell/Clio II 1,5dCi - sell/Megane 1,9D - sell/Felicia r.v.1959 - v garáži
F Punto - 1,2
Safrane - 2,1 dT - totaled
Safrane - 2,5 dT - DIESEL POWER RULES - 10ti metrový čmoudy :-D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát dub 25, 2008 9:28 am 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
uz jsem na to taky koukal, hele tak kup jinou hlavu ne?

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 14 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 69 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Český překlad – phpBB.cz