Safrane Club
http://forum.safrane.org/

Cvaká v motoru
http://forum.safrane.org/viewtopic.php?f=7&t=1861
Stránka 1 z 2

Autor:  bany.xf.cz [ stř úno 05, 2014 11:03 pm ]
Předmět příspěvku:  Cvaká v motoru

Kucí, mě to nedá... Trápim se tim už dlouho a je to snad neřešitelný nebo já nevim, ale má nebo měl někdo podobnej problém jako já?
Při většim zatížení se mi z motoru ozývá cvakání. Cvakání je přímo úměrný otáčkám motoru. Za studena to dělá prakticky furt. Když se motor ohřeje, dělá to jenom při většim zatížení - přibližně když aktuální spotřeba ukazuje přes 17 litrů. A čim víc přidám plyn, tim hlasitějš to cvaká. A taky to dělá když auto stojí a na neutrál prudčejš přidám plyn. Když zvyšuju otáčky plynule, tak nic, ale když dupnu na plyn, v motoru to zacvaká. Je jedno jaký mám palivo. Možná je to o 5 % lepší když natankuju stooktan, ale žádnej zázrak. Zvuk tak jako když stará škodovka jede do kopce a má špatně poladěnej motor. Lidi tomu řikali že chrastěj ventily. Voni to jsou teda detonace...
Už jsem přemejšlel že zhřešim a dám to do servisu, ať si hrajou, protože nikdo pořádně neřekne co to je. A nechci fakt kupovat všelijaký díly za tisíce abych zjistil že po 20 tisících mám sice všechno nový, ale cvaká to furt. Konec konců mám nový skoro všechny čidla, těsnění pod hlavou, ventily zabroušený, hlava srovnaná, simeringy nový, olej to nežere, vodu taky ne. Jen to bíle hulí. A za studena to ten bílej kouř doslova chrlí z vejfuku že se ze silnice odráží a vytváří to takový pěkný kruhy zvětšující průměr. Někdy mi to připadá jak parní lokomotýva.
Tak mi teda řekněte - co to je :( Nebo se naseru a koupim v Renaultu novej motor. Podle dialogysu stojí jenom 150 000 Kč.

Autor:  Bóďa [ čtv úno 06, 2014 12:03 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Cvaká v motoru

chybí ti jeden válec :good:


sorry, nic chytřejšího mě nenapadlo

Autor:  HOnza_UL [ čtv úno 06, 2014 8:12 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Cvaká v motoru

rikam ti furt ze to mas poslat ze skaly nebo tam dat "zelenej" motor :wink:

Autor:  jendys [ čtv úno 06, 2014 8:15 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Cvaká v motoru

Tak podle toho,co píšeš,bych si tipnul,že se loudá jedno zdvihátko.

Autor:  HOnza_UL [ čtv úno 06, 2014 8:24 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Cvaká v motoru

s tim uz to bylo v "oprave" :lol:

Autor:  MatesK [ čtv úno 06, 2014 9:12 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Cvaká v motoru

A co vstřikovače? škube to aspoň trošku?

Autor:  bany.xf.cz [ čtv úno 06, 2014 10:45 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Cvaká v motoru

Já právě nevim jestli to dělalo s tamtěma hydroštelama... Tam zas cvakali nějaký protože už jako nový byli špatný :-D Ale myslim že to dělalo taky.
Vstřiky to nejsou, protože jsem vyměnil vstřikovací lištu celou i se vstřikama a dělá to stejně. A neškube nic.
No a za studena je trochu díra v plynu. Jako že když dám moc plyn tak to hůř jede.
Asi se na to vyprdnu to řešit. Až zdechne motor, dám tam druhej. :-?
Jediný co můžu udělat je, že vyndám všechno nepotřebný z kufru, pak nebudu muset tolik šlapat na plyn.

Autor:  MatesK [ čtv úno 06, 2014 2:46 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Cvaká v motoru

Podobně se mi choval motor tedka když jsem měl jeblej kabel na svíci a střílelo to do motoru.

Autor:  bany.xf.cz [ čtv úno 06, 2014 3:06 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Cvaká v motoru

Tak kabely jsou celkem nový. Ale poslední dobou - co neni originál, tomu nevěřim :-? Mám Tesla kabely. Můžu je zkusit přeměřit. A pak tam dát ty svíčky co tam maj bejt. K motoru jsou vyjmenovaný tři druhy. Tak to udělám a uvidim co dál. Zas tolik peněz svíčky nestojej.
Třeba i k mýmu novýmu katíku Bosal jsem skeptickej... Jako proč tam neni ten včelí plást normálně jako u originálního? Proč tam musí bejt poskládanej do "V"? Co je kurva vedlo k tomu, aby to udělali takovýhle jiný? :kladivo:

Autor:  MatesK [ čtv úno 06, 2014 6:25 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Cvaká v motoru

Hele já taky měl od Robina z biturba SUPER SKVĚLÍ MODRÝ TUNING POLSKÝ KABELY a ty mrdky se protrhly bez vnějšího poškození. Asi má Safrane tak nabitou cívku nebo co, že to prorazilo izolaci přímo na svíčce :blíč: Mimochodem kvůli tomu nejelo biturbo, co sme skompletovali na sraz :evil: A to ještě stačilo je zastrkat do toho jeblýho krytu na motor a kabel byl rázem na X místech holej. Od tý doby jsem zarytej odpůrce krytu na Ph I V6.

Když sem vzal do ruky origo 20 let starý kabely, tak sem si uvědomil, kde je asi problém. Něco jako nitka vs. lano.

Autor:  bany.xf.cz [ čtv úno 06, 2014 7:16 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Cvaká v motoru

Dobře no, vrátim tam původní kabely s nápisem Volvo :-D

Autor:  lukes [ čtv úno 06, 2014 7:20 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Cvaká v motoru

A náhodou těsnění pod hlavou?? tím pádem zředěný olej s vodou a motor cvaká protože nemaže jak má.. to mě napadlo jen tak nevím jestli je to možné :wink:

Autor:  bany.xf.cz [ čtv úno 06, 2014 10:39 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Cvaká v motoru

Nóó, nevim jestli je to zrovna reálný. Možná bych musel bejt úplnej idiot abych jezdil se špatnym těsněním pod hlavou, aby mi nateklo tolik vody do oleje aby to nemazalo a cvakalo. Ale to by asi cvakalo furt a hodně :-D
Každopádně těsnění pod hlavou se dělalo v červnu, takže tim by to nemělo bejt. :)

Autor:  HOnza_UL [ čtv úno 06, 2014 11:18 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Cvaká v motoru

No se ti něco vykurvilo jak si měl přesazený rozvody :idea:

Autor:  bany.xf.cz [ pát úno 07, 2014 11:02 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Cvaká v motoru

To mě taky napadlo. A nebo tim, jak byly nějakej čas cvakající hydroštely. :lol: Já si fakt koupim novej motor v renaultu jinak nebudu spokojenej nikdy.

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/