Safrane Club

FÓRUM SAFRANE
 FAQ •  Hledat •  Registrovat •  Přihlásit se 
Právě je pon říj 14, 2019 5:23 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 25 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Cvaká v motoru
PříspěvekNapsal: pát úno 07, 2014 2:18 pm 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1689
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
A nebo si sežeň starou V6 udělej generálku a nebudeš sklamanej nikdy :twisted:

_________________
I-V6Biturbo Baccara
I-V6RXE Manual
I-V6Biturbo Baccara
I-V6RT - LPG
I-V6RXE Manual
I-V6RT Manual
II-V6RXE Automat
II-R5Manual 430tkm
II-R5Automat
-----------
EX V6Blue Quadra RXE
EX V6Green RXE
EX V6blackMATT RT


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Cvaká v motoru
PříspěvekNapsal: pát úno 07, 2014 6:52 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř říj 20, 2010 4:15 pm
Příspěvky: 406
Bydliště: Lovosice
Model: phase II
Rok výroby: 1998
Motor: 140kW / 190PS 3,0 24v
Výbava: asi RXE
Úpravy: Upgrade topení (topí i z přední loketky dozadu)
Kaminkhoum
Samopřepínání světel podle světla venku
Auto snů: Už jsem měl :(
Chtělo by to tu R25 no :lol:

_________________
Minulost: Škoda 125 L (1989), Škoda 105 GLS (1974), Škoda 100 LS (1976), Safrane 2.5 20V (2000), Safrane 2.5 20V Initiale (1998), Renault R25 V6 (1989), Range Rover 4.6 V8 HSE (2001), VW Golf IV 1.9 TDI power! (2003)
Přítomnost:
Karosa C734.1346 (1994), Renault Safrane 2.9 V6 24V (2000)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Cvaká v motoru
PříspěvekNapsal: sob úno 08, 2014 8:49 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř říj 20, 2010 4:15 pm
Příspěvky: 406
Bydliště: Lovosice
Model: phase II
Rok výroby: 1998
Motor: 140kW / 190PS 3,0 24v
Výbava: asi RXE
Úpravy: Upgrade topení (topí i z přední loketky dozadu)
Kaminkhoum
Samopřepínání světel podle světla venku
Auto snů: Už jsem měl :(
:idea: Tyyyjo, teď mě napadlo - že by to dělal vejfuk? Vono v tom autě to zní jako z motóru, ale s otevřenejma dveřma nastává převratná situace :lol:
Je pravda že vejfuk mám komplet Pomlostrow, kteý maj sice dokonalý zpracování železa (pohliníkováno i zevnitř) ale kdo ví, jak je zpracovanej tlumič :?:
Nemá někdo novej originální vejfuk na pujčení :?:

_________________
Minulost: Škoda 125 L (1989), Škoda 105 GLS (1974), Škoda 100 LS (1976), Safrane 2.5 20V (2000), Safrane 2.5 20V Initiale (1998), Renault R25 V6 (1989), Range Rover 4.6 V8 HSE (2001), VW Golf IV 1.9 TDI power! (2003)
Přítomnost:
Karosa C734.1346 (1994), Renault Safrane 2.9 V6 24V (2000)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Cvaká v motoru
PříspěvekNapsal: pát úno 21, 2014 12:43 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: pát lis 30, 2007 11:20 am
Příspěvky: 280
Bydliště: Humpolec
Model: phase II
Rok výroby: 1997
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: automat
Úpravy: žádné
Auto snů: Safrane II v top stavu.
Tak jak jsi dopadl s tím motorem?

_________________
Renault Safrane 2.5 Renault Megane 1.6e Renault 9 TC Renault 8 Renault 16 TL,TS,TX Opel Astra 1.4 Caravan Peugeot 205 GRD Peugeot 504 TI Škoda Favorit Barkas B 1000 Wartburg 353 Fiat Uno Fiat Regata 1.9 ds Ford Taunus 1.6 coupé Alfa Romeo 1750 Berlina Renault Laguna II Grandtour 1.9 dCi Peugeot 106 1.1 Peugeot 206 SW 1.4 Hdi


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Cvaká v motoru
PříspěvekNapsal: pát úno 21, 2014 12:49 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř říj 20, 2010 4:15 pm
Příspěvky: 406
Bydliště: Lovosice
Model: phase II
Rok výroby: 1998
Motor: 140kW / 190PS 3,0 24v
Výbava: asi RXE
Úpravy: Upgrade topení (topí i z přední loketky dozadu)
Kaminkhoum
Samopřepínání světel podle světla venku
Auto snů: Už jsem měl :(
Nóó, koupil jsem si svět motorů kde testovali deset vejfuků a muj Polmostrow prej může chrastit, pískat, rezonovat atd. protože tam jsou blbě přidělaný přepážky a všechno je vevnitř dělaný jak od Pepy z garáže.
Takže až budou nějaký drobný, koupim v Renaultu vejfuk Motrio (vyjde na 6 tisíc) a dám vědět jestli se něco změnilo.

_________________
Minulost: Škoda 125 L (1989), Škoda 105 GLS (1974), Škoda 100 LS (1976), Safrane 2.5 20V (2000), Safrane 2.5 20V Initiale (1998), Renault R25 V6 (1989), Range Rover 4.6 V8 HSE (2001), VW Golf IV 1.9 TDI power! (2003)
Přítomnost:
Karosa C734.1346 (1994), Renault Safrane 2.9 V6 24V (2000)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Cvaká v motoru
PříspěvekNapsal: pát úno 21, 2014 1:26 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: pát lis 30, 2007 11:20 am
Příspěvky: 280
Bydliště: Humpolec
Model: phase II
Rok výroby: 1997
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: automat
Úpravy: žádné
Auto snů: Safrane II v top stavu.
Tak ke Světu motorů se raději vyjadřovat nebudu,ale výfuk od Polmostrow mám na Safu několik let bez jedinýho problému,na Meganu jsem ho měnil dvakrát a taky dobrý.Tak dej vědět,jak jsi dopadl,zajímá mě to,protože jsi celkem vyjímka,ty motory sice netrhají asfalt,ale spolehlivý jsou naprosto.

_________________
Renault Safrane 2.5 Renault Megane 1.6e Renault 9 TC Renault 8 Renault 16 TL,TS,TX Opel Astra 1.4 Caravan Peugeot 205 GRD Peugeot 504 TI Škoda Favorit Barkas B 1000 Wartburg 353 Fiat Uno Fiat Regata 1.9 ds Ford Taunus 1.6 coupé Alfa Romeo 1750 Berlina Renault Laguna II Grandtour 1.9 dCi Peugeot 106 1.1 Peugeot 206 SW 1.4 Hdi


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Cvaká v motoru
PříspěvekNapsal: pát úno 21, 2014 1:28 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř říj 20, 2010 4:15 pm
Příspěvky: 406
Bydliště: Lovosice
Model: phase II
Rok výroby: 1998
Motor: 140kW / 190PS 3,0 24v
Výbava: asi RXE
Úpravy: Upgrade topení (topí i z přední loketky dozadu)
Kaminkhoum
Samopřepínání světel podle světla venku
Auto snů: Už jsem měl :(
Ty máš střední i zadní díl polmostrow a neslyšíš z motoru cvrdlikání při větší zátěži? Mě to dělal i ten první Safrane taky s polmostrow vejfukem.

_________________
Minulost: Škoda 125 L (1989), Škoda 105 GLS (1974), Škoda 100 LS (1976), Safrane 2.5 20V (2000), Safrane 2.5 20V Initiale (1998), Renault R25 V6 (1989), Range Rover 4.6 V8 HSE (2001), VW Golf IV 1.9 TDI power! (2003)
Přítomnost:
Karosa C734.1346 (1994), Renault Safrane 2.9 V6 24V (2000)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Cvaká v motoru
PříspěvekNapsal: pát úno 21, 2014 2:00 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: pát lis 30, 2007 11:20 am
Příspěvky: 280
Bydliště: Humpolec
Model: phase II
Rok výroby: 1997
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: automat
Úpravy: žádné
Auto snů: Safrane II v top stavu.
Jo.Mám střední a zadní díl Polmostrow.A nedávno i novej vlnovec,ale ten mi sehnal kamarád v servisu,kde to dělali.Je taky neorigo,ale značku nevím.Oproti originálu je malinko hlučnější jak vlnovec,tak asi i ten výfuk,ale trošku,poznám to-nic víc.Žádný cvakání tam nemůže být,to nemá logiku.Výfuk může plechově rachotit,může dunět do karoserie,když ho špatně zavěsíš,může dost hlasitě zarachotit při vypínání nebo i startu.To cvakání-pokud je pravidelný,dělá většinou rozvod-tedy vačka,zdvihátko.Nikdy ne klika a spodek vůbec.Stává se to nejvíc u motorů,kde se šidila nebo zpožďovala výměna oleje a zdvihátka začly kolabovat.Je to nepříjemný a může to vydřít vačku.Po nastartování slyšíš takový temný zadunění,než natlakuje olejový čerpadlo tlak do hydroštelů a hned musí ztichnout a pak už běží naprosto tiše v jakýmkoliv režimu i otáčkách.

_________________
Renault Safrane 2.5 Renault Megane 1.6e Renault 9 TC Renault 8 Renault 16 TL,TS,TX Opel Astra 1.4 Caravan Peugeot 205 GRD Peugeot 504 TI Škoda Favorit Barkas B 1000 Wartburg 353 Fiat Uno Fiat Regata 1.9 ds Ford Taunus 1.6 coupé Alfa Romeo 1750 Berlina Renault Laguna II Grandtour 1.9 dCi Peugeot 106 1.1 Peugeot 206 SW 1.4 Hdi


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Cvaká v motoru
PříspěvekNapsal: pát úno 21, 2014 2:08 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř říj 20, 2010 4:15 pm
Příspěvky: 406
Bydliště: Lovosice
Model: phase II
Rok výroby: 1998
Motor: 140kW / 190PS 3,0 24v
Výbava: asi RXE
Úpravy: Upgrade topení (topí i z přední loketky dozadu)
Kaminkhoum
Samopřepínání světel podle světla venku
Auto snů: Už jsem měl :(
Vejfuk může dělat psí kusy. Když vevnitř rezonuje přepážka, nebo je špatně udělaná trubka. Nebo když průtoky jsou jiný než u originálu, může auto dunět. Polák mi teda hóóódně duní. Když je studenej, tak na volnoběh duní jak stowattovej basák. A neni to o karosérii! Odhadem bych řekl že motor má teď tak 80 kW. Fakt to moc nejede. A hroznej rozdíl když naložim další dva lidi. Na dálnici ze Slanýho na Prahu mám jedno místo který vyjedu 130 bez podřazení. Když jsem vezl dva lidi navíc, rychlost klesala a podřadilo na trojku. Po nastartování necvaká nic. Tlak oleje naběhne okamžitě.
Jak už jsem napsal - zní to jak když Škodovka jede do kopce a má rozštelovanej motor. To bys musel slyšet - to se nedá popsat.

_________________
Minulost: Škoda 125 L (1989), Škoda 105 GLS (1974), Škoda 100 LS (1976), Safrane 2.5 20V (2000), Safrane 2.5 20V Initiale (1998), Renault R25 V6 (1989), Range Rover 4.6 V8 HSE (2001), VW Golf IV 1.9 TDI power! (2003)
Přítomnost:
Karosa C734.1346 (1994), Renault Safrane 2.9 V6 24V (2000)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Cvaká v motoru
PříspěvekNapsal: pát úno 21, 2014 2:17 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř říj 20, 2010 4:15 pm
Příspěvky: 406
Bydliště: Lovosice
Model: phase II
Rok výroby: 1998
Motor: 140kW / 190PS 3,0 24v
Výbava: asi RXE
Úpravy: Upgrade topení (topí i z přední loketky dozadu)
Kaminkhoum
Samopřepínání světel podle světla venku
Auto snů: Už jsem měl :(
Našel jsem video - myslim že je to tenhle zvuk. Prostě takovej ten navíc, co tam nemá bejt
http://www.youtube.com/watch?v=E0klDQqeVVE
Dělá mu to taky... I na jinym videu: http://www.youtube.com/watch?v=mbzeEkOa5rE přesně v 2:23 jak přestane zrychlovat, přestane mu to cvrdlikat
edit: tady je to taky slyšet... Skoro jako syčení http://www.youtube.com/watch?v=7hKmPWzKzW8

_________________
Minulost: Škoda 125 L (1989), Škoda 105 GLS (1974), Škoda 100 LS (1976), Safrane 2.5 20V (2000), Safrane 2.5 20V Initiale (1998), Renault R25 V6 (1989), Range Rover 4.6 V8 HSE (2001), VW Golf IV 1.9 TDI power! (2003)
Přítomnost:
Karosa C734.1346 (1994), Renault Safrane 2.9 V6 24V (2000)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 25 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Český překlad – phpBB.cz