Safrane Club

FÓRUM SAFRANE
 FAQ •  Hledat •  Registrovat •  Přihlásit se 
Právě je pát bře 29, 2024 5:58 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 20 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: ALU pro Safrane
PříspěvekNapsal: pon dub 07, 2008 12:46 pm 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
Safrane 4x100 rozteč 30-38
Safrane 5x108 rozteč 35-38

Pro všechny zajemce o zakoupeni origo kol jinych nez Safranich - kdyz prodejce nezna ET:

http://alu.vltava2000.cz/store/ - seznam je asi v polovine stranky

Vseobecne plati, ze cim vyssi je ET tim vice jsou kolana schovana do podbehu.

POZDĚJI DOPLNIM VELIKOSTI KOL + VELIKOSTI PNEU


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon dub 07, 2008 5:53 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm
Příspěvky: 1154
Bydliště: Plzeň
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Privileg
Auto snů: Renault Alpine A 110
Zdravim. Já si myslím,že je lepší rozměry dodržet podle výrobce. Domnívám se,že čím jsou kola víc z vozu ven,tím větší páka působí na čepy a uložení kol vůbec a tím i jejich dřívějšímu opotřebení.Myslím si , že Renault má tyto díly dobře spočítané.Dle mého názoru-spíš naopak- poddimenzované.Zvlášť při váze vozu Safrane.Ale je to věc názoru.

_________________
Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG
-----------------------------
Now: Vel Satis 2.0 Turbo
R. Dauphine


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte dub 08, 2008 7:48 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
No podle mě, když dodržíš nějaká pravidla, tak to nemusí tak být. Pokud např. použiješ lehčí kola, zmenší se setrvačné síly a zlepší se odezva na změnu směru i namáhání čepů a uložení. Pokud dodržíš obvod kola a měníš jen poměr gumy a ráfku, tak sice zvyšuješ rázové namáhání náprav a uložení díky menšímu tlumení gumy, ale třeba u safrane se podstatně vylepší chování auta v zatáčkách a při náhlých změnách směru. S aktivním podvozkem je odezva podvozku dle mého názoru ještě daleko lepší, se sériovým obutím je rozdíl mezi přitvrzeným podvozkem a normálem téměř neznatelný. S obutím 225/45 17 je to naprosto dokonalá záležitost. To nemluvím o lepším brždění.Při životnosti čepů okolo 200 tisíc km i víc na Safrane je myslím mírné snížení životnosti docela únosné.

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř dub 09, 2008 10:40 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte led 02, 2007 2:11 am
Příspěvky: 358
Bydliště: České Budějovice
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 83kW / 113PS 2,5 dT
Výbava: Iveco 2,5dT
Úpravy: kat off & out
EGR off
westgate off
klima off & out
Plány: čerpadlo a ŘJ z Fiat Croma 2,5TDI/5tibodové vstřiky/6ti kvalt z Mastera
low style/1250kg
Auto snů: Porsche 356B
Podle mě je ten údaj u ET 30-38 4x100 špatně. Myslim že je to ET 50. Tohle čumí moc ven a v zádu to dře o hranu blatníku, když si naloženej.

_________________
BMW E21 - hijacked/Fiat 128 Bertone - dosloužil/Astra 2,0i 130HP - sell/AlfaRomeo 33 SW 4x4 1,7ie boxer - sell/Kangoo D65 1,9D - sell/Clio II 1,5dCi - sell/Megane 1,9D - sell/Felicia r.v.1959 - v garáži
F Punto - 1,2
Safrane - 2,1 dT - totaled
Safrane - 2,5 dT - DIESEL POWER RULES - 10ti metrový čmoudy :-D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř dub 09, 2008 11:30 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
To je pravda, teda pokud je tou roztečí myšleno ET?? ET není rozteč, ale vysunutí. Nevím teda jak pro 4 děráka, ale pro 5 díru je základní ET 50, ale vyzkoušeno mám 43, což bych bral jako limit, protože u zadního lemu to je tak 2 mm od gumy, ale ještě to nedrhne (odzkoušeno na aktivním podvozku a gumy 225/45/17).

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř dub 09, 2008 11:59 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte led 02, 2007 2:11 am
Příspěvky: 358
Bydliště: České Budějovice
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 83kW / 113PS 2,5 dT
Výbava: Iveco 2,5dT
Úpravy: kat off & out
EGR off
westgate off
klima off & out
Plány: čerpadlo a ŘJ z Fiat Croma 2,5TDI/5tibodové vstřiky/6ti kvalt z Mastera
low style/1250kg
Auto snů: Porsche 356B
No ono to bude asi na 5ti nebo 4 děráka stejný, protože náboje sou taky stejný. Já mám na předku zimáky ET 35 a při plným rejdu a zhoupnutí to dře o vložku. Na zadek sem musel nechat elektrony ET 50 protože u ET 35 by při zhoupnutí šla guma do řiti. Řešení - jiný ET, ohnout hranu nahoru (to neni sranda - dva plechy a lak, já bych se do toho nepouštěl), nebo to nechat vyválcovat (to je asi ta nejdražšší). Takže doporučuji větší ETčko.

_________________
BMW E21 - hijacked/Fiat 128 Bertone - dosloužil/Astra 2,0i 130HP - sell/AlfaRomeo 33 SW 4x4 1,7ie boxer - sell/Kangoo D65 1,9D - sell/Clio II 1,5dCi - sell/Megane 1,9D - sell/Felicia r.v.1959 - v garáži
F Punto - 1,2
Safrane - 2,1 dT - totaled
Safrane - 2,5 dT - DIESEL POWER RULES - 10ti metrový čmoudy :-D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř dub 09, 2008 12:57 pm 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
tak to jsem netusil :oops: ....tak abych rekl pravdu tak ted shanim kola ale kdyz to tak vidim tak nevim vlastne co za kola chci:)...18tky uz by asi drhly predpokladam?! takze asi 17 a ET teda jake rozmezi asi?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř dub 09, 2008 3:58 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
No 18tky by asi sly, ale chtělo by to nižší profil a držet se rozmezí ET jak jsem psal, tj. 43-50. Taky teď řeším kola, ale půjdu určitě do 17 tek. Jednak nejsou tak drahé, gumy už jsou dneska vcelku běžné a levné, určitě pasují a nezmění se obvod kola a taky ty 45tky jsou na naše cesty myslím tak minimálně únosné, pak už to zavání bouchlým ráfkem pomalu po každé jízdě. Navíc už u mě na autě byly a je to super poježděníčko. Kdybys měl nějaký dobrý tip na kola, tak nahoď odkaz. Já osobně mám zatím vyhlídlé Dezent V dark.

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv dub 10, 2008 9:43 am 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
sly by tam asi i 19", ale musis dodrzet ET, rozumnou sirku a rozmery pneu. aby obvod byl stejny a ET a sirka tak aby to nedrhlo.

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv dub 10, 2008 11:33 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
Akorát bych chtěl vidět nadšence, který si tam takové kola dá, když guma stojí pomalu víc než celá sada v 17tkách... :-( A co se týče jízdy tak už to půjde spíš k horšímu než k lepšímu vzhledem k 17tkám, o vzhledu ani nemluvím-to už je moc.

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv dub 10, 2008 11:46 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte led 02, 2007 2:11 am
Příspěvky: 358
Bydliště: České Budějovice
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 83kW / 113PS 2,5 dT
Výbava: Iveco 2,5dT
Úpravy: kat off & out
EGR off
westgate off
klima off & out
Plány: čerpadlo a ŘJ z Fiat Croma 2,5TDI/5tibodové vstřiky/6ti kvalt z Mastera
low style/1250kg
Auto snů: Porsche 356B
Pokud s těma 19 a 18 nejezdíš na okruhu, tak sou dobrý leda tak na to aby ti vypadaly zuby. No ty 18ky ješte budiš. Jednou špatně zaparkuješ kolmo u obrubníku nebo vemeš kanál a je po ní. A ta cena, to je lepší koupit si za to druhý Safráno. Takže 17ky jasná volba, pokud nejsou peníze.

_________________
BMW E21 - hijacked/Fiat 128 Bertone - dosloužil/Astra 2,0i 130HP - sell/AlfaRomeo 33 SW 4x4 1,7ie boxer - sell/Kangoo D65 1,9D - sell/Clio II 1,5dCi - sell/Megane 1,9D - sell/Felicia r.v.1959 - v garáži
F Punto - 1,2
Safrane - 2,1 dT - totaled
Safrane - 2,5 dT - DIESEL POWER RULES - 10ti metrový čmoudy :-D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv dub 10, 2008 1:36 pm 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
U objemu motoru a velikosti kol se drzim pravidla - cim vetsi tim lepsi:D.....no ale samozrejme chci zachovat mekost podvozku takze ty 18 uz by byli asi dost tvrdy......ale kdyz jsem tedka videl inzerat 18ky z laguny II i s obutim za 7000,- tak bych je tam klidne narval


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv dub 10, 2008 2:27 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
to je jasný že je to na úkor pohodlí.... ale nepište, že by tam nešly :wink:

hele jaký 18" z laguny? tam se dávaly 18" jo?

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát dub 11, 2008 8:26 am 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
no nejsou to origo ale me se docela libej - kdyby se dali do chromu tak jsou best.....

http://kola-pneu-alu.sbazar.cz/alu-kola ... 81653.html

jenze ten clovek neodpovida na moje emaily :cry:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát dub 11, 2008 8:37 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte led 02, 2007 2:11 am
Příspěvky: 358
Bydliště: České Budějovice
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 83kW / 113PS 2,5 dT
Výbava: Iveco 2,5dT
Úpravy: kat off & out
EGR off
westgate off
klima off & out
Plány: čerpadlo a ŘJ z Fiat Croma 2,5TDI/5tibodové vstřiky/6ti kvalt z Mastera
low style/1250kg
Auto snů: Porsche 356B
No na to že sou to 18 vypadaji opticky míň.

_________________
BMW E21 - hijacked/Fiat 128 Bertone - dosloužil/Astra 2,0i 130HP - sell/AlfaRomeo 33 SW 4x4 1,7ie boxer - sell/Kangoo D65 1,9D - sell/Clio II 1,5dCi - sell/Megane 1,9D - sell/Felicia r.v.1959 - v garáži
F Punto - 1,2
Safrane - 2,1 dT - totaled
Safrane - 2,5 dT - DIESEL POWER RULES - 10ti metrový čmoudy :-D


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 20 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Český překlad – phpBB.cz