|
Safrane ClubFÓRUM SAFRANE |
|
Právě je pát bře 29, 2024 5:58 am
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Autor |
Zpráva |
MatesK
|
Předmět příspěvku: ALU pro Safrane Napsal: pon dub 07, 2008 12:46 pm |
|
|
2. Site Admin |
|
Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm Příspěvky: 1715 Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
|
Safrane 4x100 rozteč 30-38
Safrane 5x108 rozteč 35-38
Pro všechny zajemce o zakoupeni origo kol jinych nez Safranich - kdyz prodejce nezna ET:
http://alu.vltava2000.cz/store/ - seznam je asi v polovine stranky
Vseobecne plati, ze cim vyssi je ET tim vice jsou kolana schovana do podbehu.
POZDĚJI DOPLNIM VELIKOSTI KOL + VELIKOSTI PNEU
|
|
Nahoru |
|
|
Plzeňák
|
Předmět příspěvku: Napsal: pon dub 07, 2008 5:53 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm Příspěvky: 1154 Bydliště: Plzeň
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Privileg
Auto snů: Renault Alpine A 110
|
Zdravim. Já si myslím,že je lepší rozměry dodržet podle výrobce. Domnívám se,že čím jsou kola víc z vozu ven,tím větší páka působí na čepy a uložení kol vůbec a tím i jejich dřívějšímu opotřebení.Myslím si , že Renault má tyto díly dobře spočítané.Dle mého názoru-spíš naopak- poddimenzované.Zvlášť při váze vozu Safrane.Ale je to věc názoru.
_________________ Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG ----------------------------- Now: Vel Satis 2.0 Turbo R. Dauphine
|
|
Nahoru |
|
|
Max900R
|
Předmět příspěvku: Napsal: úte dub 08, 2008 7:48 am |
|
|
Expert |
|
Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am Příspěvky: 1459 Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
|
No podle mě, když dodržíš nějaká pravidla, tak to nemusí tak být. Pokud např. použiješ lehčí kola, zmenší se setrvačné síly a zlepší se odezva na změnu směru i namáhání čepů a uložení. Pokud dodržíš obvod kola a měníš jen poměr gumy a ráfku, tak sice zvyšuješ rázové namáhání náprav a uložení díky menšímu tlumení gumy, ale třeba u safrane se podstatně vylepší chování auta v zatáčkách a při náhlých změnách směru. S aktivním podvozkem je odezva podvozku dle mého názoru ještě daleko lepší, se sériovým obutím je rozdíl mezi přitvrzeným podvozkem a normálem téměř neznatelný. S obutím 225/45 17 je to naprosto dokonalá záležitost. To nemluvím o lepším brždění.Při životnosti čepů okolo 200 tisíc km i víc na Safrane je myslím mírné snížení životnosti docela únosné.
_________________ Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu R 19 cabrio '96 - v provozu -------------------------------------------------------- Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu
|
|
Nahoru |
|
|
2DIX
|
Předmět příspěvku: Napsal: stř dub 09, 2008 10:40 am |
|
|
Expert |
|
Registrován: úte led 02, 2007 2:11 am Příspěvky: 358 Bydliště: České Budějovice
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 83kW / 113PS 2,5 dT
Výbava: Iveco 2,5dT
Úpravy: kat off & out EGR off westgate off klima off & out
Plány: čerpadlo a ŘJ z Fiat Croma 2,5TDI/5tibodové vstřiky/6ti kvalt z Mastera low style/1250kg
Auto snů: Porsche 356B
|
Podle mě je ten údaj u ET 30-38 4x100 špatně. Myslim že je to ET 50. Tohle čumí moc ven a v zádu to dře o hranu blatníku, když si naloženej.
_________________ BMW E21 - hijacked/Fiat 128 Bertone - dosloužil/Astra 2,0i 130HP - sell/AlfaRomeo 33 SW 4x4 1,7ie boxer - sell/Kangoo D65 1,9D - sell/Clio II 1,5dCi - sell/Megane 1,9D - sell/Felicia r.v.1959 - v garáži F Punto - 1,2 Safrane - 2,1 dT - totaled Safrane - 2,5 dT - DIESEL POWER RULES - 10ti metrový čmoudy
|
|
Nahoru |
|
|
Max900R
|
Předmět příspěvku: Napsal: stř dub 09, 2008 11:30 am |
|
|
Expert |
|
Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am Příspěvky: 1459 Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
|
To je pravda, teda pokud je tou roztečí myšleno ET?? ET není rozteč, ale vysunutí. Nevím teda jak pro 4 děráka, ale pro 5 díru je základní ET 50, ale vyzkoušeno mám 43, což bych bral jako limit, protože u zadního lemu to je tak 2 mm od gumy, ale ještě to nedrhne (odzkoušeno na aktivním podvozku a gumy 225/45/17).
_________________ Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu R 19 cabrio '96 - v provozu -------------------------------------------------------- Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu
|
|
Nahoru |
|
|
2DIX
|
Předmět příspěvku: Napsal: stř dub 09, 2008 11:59 am |
|
|
Expert |
|
Registrován: úte led 02, 2007 2:11 am Příspěvky: 358 Bydliště: České Budějovice
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 83kW / 113PS 2,5 dT
Výbava: Iveco 2,5dT
Úpravy: kat off & out EGR off westgate off klima off & out
Plány: čerpadlo a ŘJ z Fiat Croma 2,5TDI/5tibodové vstřiky/6ti kvalt z Mastera low style/1250kg
Auto snů: Porsche 356B
|
No ono to bude asi na 5ti nebo 4 děráka stejný, protože náboje sou taky stejný. Já mám na předku zimáky ET 35 a při plným rejdu a zhoupnutí to dře o vložku. Na zadek sem musel nechat elektrony ET 50 protože u ET 35 by při zhoupnutí šla guma do řiti. Řešení - jiný ET, ohnout hranu nahoru (to neni sranda - dva plechy a lak, já bych se do toho nepouštěl), nebo to nechat vyválcovat (to je asi ta nejdražšší). Takže doporučuji větší ETčko.
_________________ BMW E21 - hijacked/Fiat 128 Bertone - dosloužil/Astra 2,0i 130HP - sell/AlfaRomeo 33 SW 4x4 1,7ie boxer - sell/Kangoo D65 1,9D - sell/Clio II 1,5dCi - sell/Megane 1,9D - sell/Felicia r.v.1959 - v garáži F Punto - 1,2 Safrane - 2,1 dT - totaled Safrane - 2,5 dT - DIESEL POWER RULES - 10ti metrový čmoudy
|
|
Nahoru |
|
|
MatesK
|
Předmět příspěvku: Napsal: stř dub 09, 2008 12:57 pm |
|
|
2. Site Admin |
|
Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm Příspěvky: 1715 Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
|
tak to jsem netusil ....tak abych rekl pravdu tak ted shanim kola ale kdyz to tak vidim tak nevim vlastne co za kola chci:)...18tky uz by asi drhly predpokladam?! takze asi 17 a ET teda jake rozmezi asi?
|
|
Nahoru |
|
|
Max900R
|
Předmět příspěvku: Napsal: stř dub 09, 2008 3:58 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am Příspěvky: 1459 Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
|
No 18tky by asi sly, ale chtělo by to nižší profil a držet se rozmezí ET jak jsem psal, tj. 43-50. Taky teď řeším kola, ale půjdu určitě do 17 tek. Jednak nejsou tak drahé, gumy už jsou dneska vcelku běžné a levné, určitě pasují a nezmění se obvod kola a taky ty 45tky jsou na naše cesty myslím tak minimálně únosné, pak už to zavání bouchlým ráfkem pomalu po každé jízdě. Navíc už u mě na autě byly a je to super poježděníčko. Kdybys měl nějaký dobrý tip na kola, tak nahoď odkaz. Já osobně mám zatím vyhlídlé Dezent V dark.
_________________ Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu R 19 cabrio '96 - v provozu -------------------------------------------------------- Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Napsal: čtv dub 10, 2008 9:43 am |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
sly by tam asi i 19", ale musis dodrzet ET, rozumnou sirku a rozmery pneu. aby obvod byl stejny a ET a sirka tak aby to nedrhlo.
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
Max900R
|
Předmět příspěvku: Napsal: čtv dub 10, 2008 11:33 am |
|
|
Expert |
|
Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am Příspěvky: 1459 Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
|
Akorát bych chtěl vidět nadšence, který si tam takové kola dá, když guma stojí pomalu víc než celá sada v 17tkách... :-( A co se týče jízdy tak už to půjde spíš k horšímu než k lepšímu vzhledem k 17tkám, o vzhledu ani nemluvím-to už je moc.
_________________ Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu R 19 cabrio '96 - v provozu -------------------------------------------------------- Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu
|
|
Nahoru |
|
|
2DIX
|
Předmět příspěvku: Napsal: čtv dub 10, 2008 11:46 am |
|
|
Expert |
|
Registrován: úte led 02, 2007 2:11 am Příspěvky: 358 Bydliště: České Budějovice
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 83kW / 113PS 2,5 dT
Výbava: Iveco 2,5dT
Úpravy: kat off & out EGR off westgate off klima off & out
Plány: čerpadlo a ŘJ z Fiat Croma 2,5TDI/5tibodové vstřiky/6ti kvalt z Mastera low style/1250kg
Auto snů: Porsche 356B
|
Pokud s těma 19 a 18 nejezdíš na okruhu, tak sou dobrý leda tak na to aby ti vypadaly zuby. No ty 18ky ješte budiš. Jednou špatně zaparkuješ kolmo u obrubníku nebo vemeš kanál a je po ní. A ta cena, to je lepší koupit si za to druhý Safráno. Takže 17ky jasná volba, pokud nejsou peníze.
_________________ BMW E21 - hijacked/Fiat 128 Bertone - dosloužil/Astra 2,0i 130HP - sell/AlfaRomeo 33 SW 4x4 1,7ie boxer - sell/Kangoo D65 1,9D - sell/Clio II 1,5dCi - sell/Megane 1,9D - sell/Felicia r.v.1959 - v garáži F Punto - 1,2 Safrane - 2,1 dT - totaled Safrane - 2,5 dT - DIESEL POWER RULES - 10ti metrový čmoudy
|
|
Nahoru |
|
|
MatesK
|
Předmět příspěvku: Napsal: čtv dub 10, 2008 1:36 pm |
|
|
2. Site Admin |
|
Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm Příspěvky: 1715 Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
|
U objemu motoru a velikosti kol se drzim pravidla - cim vetsi tim lepsi:D.....no ale samozrejme chci zachovat mekost podvozku takze ty 18 uz by byli asi dost tvrdy......ale kdyz jsem tedka videl inzerat 18ky z laguny II i s obutim za 7000,- tak bych je tam klidne narval
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Napsal: čtv dub 10, 2008 2:27 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
to je jasný že je to na úkor pohodlí.... ale nepište, že by tam nešly
hele jaký 18" z laguny? tam se dávaly 18" jo?
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
MatesK
|
Předmět příspěvku: Napsal: pát dub 11, 2008 8:26 am |
|
|
2. Site Admin |
|
Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm Příspěvky: 1715 Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
|
|
Nahoru |
|
|
2DIX
|
Předmět příspěvku: Napsal: pát dub 11, 2008 8:37 am |
|
|
Expert |
|
Registrován: úte led 02, 2007 2:11 am Příspěvky: 358 Bydliště: České Budějovice
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 83kW / 113PS 2,5 dT
Výbava: Iveco 2,5dT
Úpravy: kat off & out EGR off westgate off klima off & out
Plány: čerpadlo a ŘJ z Fiat Croma 2,5TDI/5tibodové vstřiky/6ti kvalt z Mastera low style/1250kg
Auto snů: Porsche 356B
|
No na to že sou to 18 vypadaji opticky míň.
_________________ BMW E21 - hijacked/Fiat 128 Bertone - dosloužil/Astra 2,0i 130HP - sell/AlfaRomeo 33 SW 4x4 1,7ie boxer - sell/Kangoo D65 1,9D - sell/Clio II 1,5dCi - sell/Megane 1,9D - sell/Felicia r.v.1959 - v garáži F Punto - 1,2 Safrane - 2,1 dT - totaled Safrane - 2,5 dT - DIESEL POWER RULES - 10ti metrový čmoudy
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|