Safrane Club

FÓRUM SAFRANE
 FAQ •  Hledat •  Registrovat •  Přihlásit se 
Právě je pát bře 29, 2024 9:57 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: 17" kola a nové rádio
PříspěvekNapsal: čtv říj 10, 2013 10:10 am 
Offline
Mírně pokročilý

Registrován: pát bře 01, 2013 9:00 pm
Příspěvky: 19
Bydliště: Praha
Model: phase II
Rok výroby: 1998
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: RXT
Auto snů: Renault Avantime, Megane RS265 Cup, Clio V6 a BMW E30 M3
Zdravim přemýšlel jsem, že bych koupil 17" z Laguny II, na Safranu se mi líbí a má je tu pár lidí. Mám na něm origo 15", ale připadají mi na tak velké auto celkem malé. Jen někdo tu psal o nějakých problémech s řízením, když nazul ty 17". Tak se chci poptat nějak na zkušenosti.

A pak mám v Safranu to radio Alpine s CD chargerem, hraje skvěle a mám rád originální rádia v autech (vypadjí že jsou součastí palubky). Jenže mě štve nemožnost pustit hudbu z mobilu třeba AUX, Bluetooth, USB nebo paměťovky. Vim že existuje taková tak kazeta s auxem, ale to asi moc kvalitní nebude co? Na druhou stranu do Safranu už bych asi nechtěl kupovat nějaký rádio za 10 000, tolik už se mi do něj investovat nechce. A co sem četl tak jsou nějak problémy pak s ovládáním pod volantem a s displayem. Máte nějakou radu nebo jak ste to vyřešili vy?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 17" kola a nové rádio
PříspěvekNapsal: čtv říj 10, 2013 10:24 am 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
Jediný radio co vim tak je 2DIN z PhI a místo CD má AUX jack 3,5mm. Jakýkoliv neorigo radio nebude kompatibilní s ovladanim pod volantem a displejem na palubce.

Co vim tak ty laguní 17 by tam mely bez jakejchkoliv problemu sednout.

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 17" kola a nové rádio
PříspěvekNapsal: čtv říj 10, 2013 11:34 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř říj 04, 2006 7:18 pm
Příspěvky: 348
Bydliště: Ústí nad Labem,Plzeň,Tlustice(Střední čechy)
Model: phase II
Rok výroby: 1999
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: RXT
Úpravy: zavarena zadni klika,perforovana kuze na volantu a volici automatu a 17 biturbo ALU
Plány: nechat opravit lak kolem dokola celyho auta :)
Auto snů: těžko říct
jako 17 sedej ale pohodlny to neni - nerikam ze to neni pekny (mozna na vzduchu je to lepsi, ale me s obyc podvozkem to uplne prijemny neni jako treba kdyz sem na baccare mel 16 tak mi to prislo daleko vic v pohode)

_________________
Ja 2.5 R5 20V RXT 99 bude LPG automat Xenon Navi ... proste vse bez kuze
mamka 3.0 V6 12V RXE LPG automat ... vse v kuzi
tatka 3.0 V6 12V LPG Baccara manual ... a jeste vic vseho s jeste vic kuze
na díly 3x PH I 3.0 V6 12V a snad bude 2.5 R5 20V PH II
plus dalsi hromada renaultu ;-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 17" kola a nové rádio
PříspěvekNapsal: čtv říj 10, 2013 1:06 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
17" na obyč. podvozku = zhoršené pohodlí, zvýšená spotřeba (tak 1,5 litru navrch u třílitra) a dražší gumy. Ale zas přesnější řízení a lepší držení stopy. Kompromis jsou 16".
To rádio bych asi neřešil. Nijak rozumně levně se to vyřešit nedá a pokud ti changer bere pálené CD, tak je to asi nejlepší. Já mám Philips s AUX vstupem a funguje to dobře, ale zas máš zadrátovaný tunel a uživatelsky to moc komfortní není. Pokud ti jde jen čistě o přehrávání mp3, tak bych šel do nějakého neoriginálního rádia, vyměnil display na palubce a přes redukci zprovoznil ovládání pod volantem.

Pokud bys i přesto ty 17ky chtěl, mám sadu na prodej. Dal bych je hodně levně, tak třeba za 1500,-? Jsou ale potřeba srovnat a stříknout.

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 17" kola a nové rádio
PříspěvekNapsal: čtv říj 10, 2013 1:30 pm 
Offline
Sedí tu furt..
Uživatelský avatar

Registrován: pon srp 11, 2008 11:28 am
Příspěvky: 132
Bydliště: Praha 4
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 79kW / 107PS 2,2 i
Výbava: 2.0i RN
Úpravy: 17"
Plány: sříknout prahy do barvy karoserie + zrcátka, K&N filtr, podvozek
Auto snů: Renault SAFRANE Baccara BiTurbo
Já mám kazetu od značky HAMA a hraje fakt pěkně :)
jinak ty 17" kola na seriovem podvozku není zas takový rozdíl v pohodlí mě příjde :wink:

_________________
Můj pocit je SAFRANE


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 17" kola a nové rádio
PříspěvekNapsal: čtv říj 10, 2013 5:09 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
Taky jsem si to myslel, ale zkus na nich jezdit celé léto a pak to přezuj na zimní patnáctky :-) To je panečku samet ;-)

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 17" kola a nové rádio
PříspěvekNapsal: čtv říj 10, 2013 9:42 pm 
Offline
Mírně pokročilý

Registrován: pát bře 01, 2013 9:00 pm
Příspěvky: 19
Bydliště: Praha
Model: phase II
Rok výroby: 1998
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: RXT
Auto snů: Renault Avantime, Megane RS265 Cup, Clio V6 a BMW E30 M3
Ok tak děkuju za rady, na radio asi hold kaslu zkusim tu kazetu a kdyztak CD. No a ty 17ky rikate zvysej i spotrebu? Popravde me je 20let a jako student sem rad, ze mam na uziveni tohohle zrouta mam 2,5i. V lete asi budu muset kupovat nove pneu, tak sem myslel ze bych zkusil ty 17ky, no na to ze sem byl celkem rozhodlej je koupit, tak ted vazne nevim.

No kazdopadne sem fakt u aut puntickar a tata si koupil Fluence stejne 2 roky ted jezdil s matcinym Meganem, tak mi Safrana dal. Je zachovalej, kupovali sme to jako predvadecku, ale na narazniku ve predu pry nekdo na parkovisti se o to asi oprel uz x let zpatky a je tam cerna smouha. Nevi nekdo jak ji co nejlepe zamaskovat, jako tu zlatou metalizu takovou asi uz nesezenu. Pocitam ze cely vylestit to taky nepujde. Jo a jeste plasty sou takovy zasedly, koupil jsem si takovej ten spray na plasty, ale po prvnim desti je to pryc. Nestrikal je nekdo normalne cernou nebo do konce do barvy laku? Jinak sorry ze se ptam na kazdou blbost, o auta se zajimam, ale tohle je moje prvni, takze zkusenosti nulovy a bojim se v tom vrtat.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 17" kola a nové rádio
PříspěvekNapsal: čtv říj 10, 2013 10:59 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
u velikosti kol/pneu jde hlavně o to, že u nižšího profilu pneu (rozuměj větších kol) se projeví jakýkoli nedostatky podvozku, tzn. různý vůle. jezdím na 18" a je to trochu tvrdší, což mi ale nevadí. rozdíl ve spotřebě nepociťuju. jenom samozřejmě rychlejc odcházej podvozkový díly - čepy a silentbloky.
na takovou tu taťkovskou jízdu jsou samozřejmě nejlepší 15" bačkory, ale pokud se občas chceš trochu svízt a chceš, aby ti auto jelo kam chceš, tak to chce 17" :).
ty laguní 17" tam jdou naprosto bez problémů...

se stav a ostatní proberem osobně :wink:

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 17" kola a nové rádio
PříspěvekNapsal: pát říj 11, 2013 9:17 am 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
No nejlíp uděláš, když se zastavíš za Bóďou. Já bohužel nejsem pojízdnej. Ale mě osobně baví o hodně víc velký kola, ale je to o stylu jízdy. Jak řikal Bóďa, když chceš jezdit i rychlejc, tak určitě velký kola. Pokud pohodlý tak co nejmenší :lol_

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 17" kola a nové rádio
PříspěvekNapsal: pát říj 11, 2013 11:03 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
Heej, teď to vyznívá, že já snad prosazuju malý kola... Ty jo, to vůbec! Já osobně považuju ty 17" za ideál na safrana. Ale je fakt, že je něco za něco, to zas nezastírám. A prodávám je jen, protože mám dvě stejný sady.

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 17" kola a nové rádio
PříspěvekNapsal: sob říj 12, 2013 7:33 pm 
Offline
Mírně pokročilý

Registrován: pát bře 01, 2013 9:00 pm
Příspěvky: 19
Bydliště: Praha
Model: phase II
Rok výroby: 1998
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: RXT
Auto snů: Renault Avantime, Megane RS265 Cup, Clio V6 a BMW E30 M3
Max900R píše:
Heej, teď to vyznívá, že já snad prosazuju malý kola... Ty jo, to vůbec! Já osobně považuju ty 17" za ideál na safrana. Ale je fakt, že je něco za něco, to zas nezastírám. A prodávám je jen, protože mám dvě stejný sady.


To jsou ty 17 z Laguny II ? Jako já bych je bral hned, jen se bojim aby se mi doma na ne neprasilo az nezbudou penize na jare na 17 letni pneu. Jak nemam stalej prijem, tak je to tezky. Ale sem hodne presvedcenej, ze bych je asi vzal :mrgreen:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 17" kola a nové rádio
PříspěvekNapsal: sob říj 12, 2013 10:41 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
tak je za těch 1500,- odneseš do sběru... :)

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Český překlad – phpBB.cz