Safrane Club

FÓRUM SAFRANE
 FAQ •  Hledat •  Registrovat •  Přihlásit se 
Právě je úte kvě 14, 2024 6:44 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 24 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Problem stratování a nejen to
PříspěvekNapsal: pát dub 04, 2008 6:22 pm 
Offline
Pokročilý

Registrován: pát dub 04, 2008 6:21 pm
Příspěvky: 31
Bydliště: Brno
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 101kW / 137PS 2,2 Si
Výbava: ---
Ahoj,

tak se mi vyskytl jeden vážnější problémSad budu rád, když mi poradíte co a jak, popřípadě vaše návrhy.

Začalo to tím, že sem někdy nemohl nastartovat, ale vždycky to třeba na potřetí na popáté chytlo. Dneska se stalo to, že sem nemohl před domem nastartovat vůbec (zastrčím klíček, všechno proběhne v pořádku, otočím, startér točí, ale motor ne a ne chytnout). Tak sem se podíval, kolik měla baterka a ta měla 12V a při stratování 10,6-10,8V. Tak sem ji zkusil nabít.
Nabitou baterku dám na svoje místo (12,6-12,8V) a zkusím připojit kontakty. Zapojím + a když sem snažil připojit i -, tak to pokaždé házelo jiskry. Když to udělalo i po třetí, tak sem si říkal, že sem třeba "....." a připojuju to v nesprávným pořadí, ale i naopak to vždycky jiskřilo:/. Tak po 5 minutách sem to zkusil připojit na dýl v domění, že to bude dobrý. Jenže to dobrý nebylo ... asi po 3 sekundách se začalo dýmit z oblasti jak jsou klínový řemeny.

Asi po 10 minutách sem to zkusil znovu a rychle zkusil nastratovat, jestli neodešel startér, ale startér to nebyl, protože ten se normálně točil. Jen to nechtělo naskočit, ale pomalu se začalo zase dýmit:(.

Takže se chcu zeptat co radíte co by to mohlo být.

V nejlepším případě se přepálil nějaký kabel, ale můj osobní názor je to že palivový čerpadlo odešlo do věčných lovišť.

Nejhorší na tom je, že sem si před týdnem koupil nový pneumatiky a ještě sem sem se chystal spravit výfuk, teď vidím, že toho bude mnohem víc ://.

Díky za nějaké info co a jak, Schwayk


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát dub 04, 2008 6:23 pm 
Offline
Pokročilý

Registrován: pát dub 04, 2008 6:21 pm
Příspěvky: 31
Bydliště: Brno
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 101kW / 137PS 2,2 Si
Výbava: ---
ak dneska sem vyndal alternátor po 2 hodinovém boji .... zlatá Š120:)). To ale není proč píšu, po vyndání alternátoru a zapojení baterie šlo úplně v pohodě a už to neházelo žádný zkrat. Auto normálně po otočení klíčku do první polohy nabíhálo atd.

O víkendu taťka rozdělá alternátor a koukne co je v něm za neplechu. Zatím to vypadá, že to musí byt něco v něm. Na 100% to říct nemůžu, ale snad po objevení závady v alternátoru, popřípadě opravě nebo výměně, bude vše OK. Jelikož je v autě tolik kabelů a elektroniky, tak bych byl celkem rád, kdyby neplecha byla tam, podruhé něco vyndávat se mi už moc nechce:)).

Když tam byl alternátor tak to házelo zkrat a když je venku, tak ne. Podle toho usuzuji, že by měl být problém tam. A nejspíš se i kouřilo z toho alternátoru, jelikož kouřové znamení při zapojení baterky pocházeli právě z těch míst.

No nic, kdyby Vás třeba něco napadlo co by to mohlo bejt nebo nějaky zkušenosti, třeba i s opravou alternátoru, tak si to rád přečtu.

-schwayk-


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon dub 07, 2008 7:50 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
Na 2,2 nám kdysi odešel snímač otáček klikovky a pak to nešlo nastartovat, ale to asi nebude tvůj případ, tam se z ničeho nekouřilo, jen to prostě chcíplo a odtahovka.

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát dub 11, 2008 8:42 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte led 02, 2007 2:11 am
Příspěvky: 358
Bydliště: České Budějovice
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 83kW / 113PS 2,5 dT
Výbava: Iveco 2,5dT
Úpravy: kat off & out
EGR off
westgate off
klima off & out
Plány: čerpadlo a ŘJ z Fiat Croma 2,5TDI/5tibodové vstřiky/6ti kvalt z Mastera
low style/1250kg
Auto snů: Porsche 356B
Podle mě budou v řiti diody v altíku, ale to poznáš až ho otevřeš a proměříš.

_________________
BMW E21 - hijacked/Fiat 128 Bertone - dosloužil/Astra 2,0i 130HP - sell/AlfaRomeo 33 SW 4x4 1,7ie boxer - sell/Kangoo D65 1,9D - sell/Clio II 1,5dCi - sell/Megane 1,9D - sell/Felicia r.v.1959 - v garáži
F Punto - 1,2
Safrane - 2,1 dT - totaled
Safrane - 2,5 dT - DIESEL POWER RULES - 10ti metrový čmoudy :-D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: altík
PříspěvekNapsal: pát dub 11, 2008 12:45 pm 
Offline
Pokročilý

Registrován: pát dub 04, 2008 6:21 pm
Příspěvky: 31
Bydliště: Brno
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 101kW / 137PS 2,2 Si
Výbava: ---
tak sem vyndal alternátor, proměřil a koukl a bylo zhořelí vynutí na statoru a pak diodovej blok taky v haji. Už sem sehnal novej alternátor, ne uplně novej, ale hodil sem ho ještě na vyčištění a malou prohlídku a je v supr stavu. Dneska ho budu montovat zpět do auta, tak sem zvědavej jak se na to Renault bude tvářit a jestli se mu bude chtít zase jezdit.

Ale doufám, že jo. Jelikož když sem zapojil baterku když už byl alternátor venku, tak to žádný jiskry neházelo.

No uvidím a když tak dám ještě vědět.

to 2DIX - dobrej odhad .)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: další věci
PříspěvekNapsal: ned dub 13, 2008 2:24 pm 
Offline
Pokročilý

Registrován: pát dub 04, 2008 6:21 pm
Příspěvky: 31
Bydliště: Brno
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 101kW / 137PS 2,2 Si
Výbava: ---
tak sme zkoušeli proměřovat ruzný věci na motoru, jelikož sme zjistili že svíčky vůbec naházejí jiskru :(

zkoušeli sme proměřit kde co od ukostření, přes odpory v kabláži atd.

V dohledný době bych to chtěl hodit na diagnostiku, abych zjistil co hlásí řídící jednotka a jestli nehlásí např. nějake vadné čidlo něčeho.


Naposledy upravil schwayk dne ned dub 13, 2008 2:35 pm, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon dub 14, 2008 7:48 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
Hele,jestli to neháže jiskru,tak to bude ten snímač otáček, jak jsem psal...

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon dub 14, 2008 10:24 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte led 02, 2007 2:11 am
Příspěvky: 358
Bydliště: České Budějovice
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 83kW / 113PS 2,5 dT
Výbava: Iveco 2,5dT
Úpravy: kat off & out
EGR off
westgate off
klima off & out
Plány: čerpadlo a ŘJ z Fiat Croma 2,5TDI/5tibodové vstřiky/6ti kvalt z Mastera
low style/1250kg
Auto snů: Porsche 356B
Aby si nezjistil že je v řiti jenom nejaká pojistka, stačilo jenom někde škrtnout pri tom vyndavani zandavani atd. Ta elektronika je strašný svinstvo. :x . Já bych to musel vidět, nevim jak sou ty 2.2 benzíny dělaný. No ale motor z 93tího nemůže bejt tim počítačem tak extrémně ovlivněnej.

_________________
BMW E21 - hijacked/Fiat 128 Bertone - dosloužil/Astra 2,0i 130HP - sell/AlfaRomeo 33 SW 4x4 1,7ie boxer - sell/Kangoo D65 1,9D - sell/Clio II 1,5dCi - sell/Megane 1,9D - sell/Felicia r.v.1959 - v garáži
F Punto - 1,2
Safrane - 2,1 dT - totaled
Safrane - 2,5 dT - DIESEL POWER RULES - 10ti metrový čmoudy :-D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon dub 14, 2008 2:46 pm 
Offline
Pokročilý

Registrován: pát dub 04, 2008 6:21 pm
Příspěvky: 31
Bydliště: Brno
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 101kW / 137PS 2,2 Si
Výbava: ---
dneska sem se naštval a vezu to do servisu tady u Brna, kde se specializují na Renaulty. Mechanika tam dělá bývalý servisák z Renaulta. Tak snad to bude v pohodě a na forumu o něm psali dobrý věci .)

2DIX: Sem mu volal co a jak, a říkal že diagnostika nebude nejspíš zapotřebí, jelikož z ní se prej vyčte vstřikování, ale zapalování moc ne :/. No hlavně aby to bylo brzo a levně hotový. Teď v Brně odešel jednomu pánovi Safran phase I 2.0 benzín, tak snad i náhradní díly bych něják splašil levněj. U bloňdaku maj hafo dílů, ale když sem se jich ptal jestli to jsou schopný poslat PPL nebo např. ČDkurýrem, tak prej na to nemaj čas:). A z Brna do PHA to není na otočku, pokud tam člověk nemá nějáky jiný věci rozjednaný.

Max900R: no snad jo, to není zase tak drahý :). Řeknu to tomu borcovi a on to něják vyšpekuluje. No za novej Altík chtěli něco kolem 9000 a ja ho sehnal za 1500, tak snad se mi podaří i tohle levně opravit:). Tlumiče sem kdysi vyměnil komplet za 4000:). Prostě to něják musí jít :).

Tak snad brzo budu jezdit, jen abych to stihl do toho našeho srazu Safranu. Chtěl bych tam totiž dojet .)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon dub 14, 2008 3:37 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
schwayk píše:
Tlumiče sem kdysi vyměnil komplet za 4000:).
a ty pneumatický od tebe se nám pořád válej ve skladu. je totiž potřeba nějak opravit ty utrhaný kabely... kdo to takhle vytrhl? :cry:

schwayk píše:
Tak snad brzo budu jezdit, jen abych to stihl do toho našeho srazu Safranu. Chtěl bych tam totiž dojet .)
pak se ale včas přihlas o místo :wink:

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon dub 14, 2008 9:08 pm 
Offline
Pokročilý

Registrován: pát dub 04, 2008 6:21 pm
Příspěvky: 31
Bydliště: Brno
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 101kW / 137PS 2,2 Si
Výbava: ---
boďa: za ty peníze prosím Tě.) ... v momentě když sem to měl zvedlý a zapasil se šroubama, tak sem neměl náladu študovat francouzkej manual, jak žabožrouti zamýšleli odpojovat ty kabely:).

sraz: až vyřeším všechno z autem a že toho teď není málo, tak se určitě i s přítelkyní rádi zúčastníme! Teď mě už jen čeká: oprava zkorodovanejch části výfuku, výměna pneumatik, výměna palivovýho filtru, výměna oleje a dalšího filtru, spravení nebo poopravení ruční brzy a pak jen STK :). Doufám, že to stihnu tak do měsíce :) i když na STK mám ještě víc jak tři měsíce


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon dub 14, 2008 10:08 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
no za ty peníze to jo, ale kdo se s tim teď má opravovat, když tam jsou ty kontakty vytržený kdesi z plastovýho pouzdra z tlumiče :cry:
jinak stačilo to neodpojit takhle přitrouble na tlumičích, kde ještě k tomu píšou "DO NOT OPEN" ale kousek dál na tom kabelu kde to vede "do auta" ale to je teď už jedno, žejo.. :)

hele ale tak potom potvrď účast na sraze, ať víme, jestli teda jo, nebo ne.. :wink:

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon dub 14, 2008 10:41 pm 
Offline
Pokročilý

Registrován: pát dub 04, 2008 6:21 pm
Příspěvky: 31
Bydliště: Brno
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 101kW / 137PS 2,2 Si
Výbava: ---
to že někdo říká, dont open ... neznamená že to zlatý český ručičky neotevřou :D .

Stejně nechápu kde se to mělo odpojit, když tak na sraze mi to předvedeš. A když budeš chtít tak si ty přípojky k tlumičům odpojíš z mojeho auta a vezmeš. Stejně jsou mi na prd. A co sem koukal, tak to tam jsou jen připájený dva kontakty ... co je na tom tak složitého?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte dub 15, 2008 11:32 am 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
nojóno :D.
jsou tam sice na kazdym konektoru dva kontakty, ale ty kontakty (ty plíšky) jsou vytržený z toho plastu takze to budu muset rozekat a nejak dobastlit napřímo pájkou a zamotat izolačkou, nebo já nevim. jeste jsem na to tak důkladně nekoukal.. :)

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát dub 18, 2008 11:34 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte led 02, 2007 2:11 am
Příspěvky: 358
Bydliště: České Budějovice
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 83kW / 113PS 2,5 dT
Výbava: Iveco 2,5dT
Úpravy: kat off & out
EGR off
westgate off
klima off & out
Plány: čerpadlo a ŘJ z Fiat Croma 2,5TDI/5tibodové vstřiky/6ti kvalt z Mastera
low style/1250kg
Auto snů: Porsche 356B
To schwayk:
Dej prosimtě vědět jak to dopadlo s autem a kde byla chyba, aby všichni věděli na co dávat pozor.

_________________
BMW E21 - hijacked/Fiat 128 Bertone - dosloužil/Astra 2,0i 130HP - sell/AlfaRomeo 33 SW 4x4 1,7ie boxer - sell/Kangoo D65 1,9D - sell/Clio II 1,5dCi - sell/Megane 1,9D - sell/Felicia r.v.1959 - v garáži
F Punto - 1,2
Safrane - 2,1 dT - totaled
Safrane - 2,5 dT - DIESEL POWER RULES - 10ti metrový čmoudy :-D


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 24 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Český překlad – phpBB.cz