|
Safrane ClubFÓRUM SAFRANE |
|
Právě je čtv kvě 16, 2024 6:21 pm
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Autor |
Zpráva |
ravik
|
Předmět příspěvku: vliv velikosti kol na jizdní vlastnosti... Napsal: pát lis 02, 2012 6:36 am |
|
|
Pisálek.. |
|
Registrován: pát zář 07, 2012 11:29 am Příspěvky: 51 Bydliště: Praha a okolí
Model: phase II
Rok výroby: 1998
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: ujde.-)
Plány: jezdit,jezdit,jezdit...koupil jsem to jako winter car
|
Bonjour ! koupil jsem safrana jako zimni auto.Byl na kolech 17 z laguny, nejaky cas jsem na nich jezdil,resil jsem jizdni komfotr ,auto me prislo celkem nervozni hlucne od podvozku .Nedokazal jsem posoudit ani porovnat ,ale auto me prislo celkem nervozni a hlucne...ted jsem prezul na zimu origo kola 15 a auto je uplne jine pohodlne ,tiche ,splnuje me predstavy o pohodlnem kocaru jinak druhe auto mam na 19 a neni tam citit rozdil oproti 16...otazaka tedy zni opravdu ma velikost kol na safrana takovy vliv?diky Tom
|
|
Nahoru |
|
|
Max900R
|
Předmět příspěvku: Re: vliv velikosti kol na jizdní vlastnosti... Napsal: pát lis 02, 2012 7:40 am |
|
|
Expert |
|
Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am Příspěvky: 1459 Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
|
Jojo, je to brutal rozdíl, zvlášť na obyč. tlumičích. Komfort, spotřeba velké plus, ale bohužel i jízdní vlastnosti jsou horší. Ale na zimu myslím patnáctky a balóny 195/65 ideální volba! Zas třeba pro pneu podvozek mi přijdou ty 17tky ideál, protože podvozek hodně pobere a na kvalitních gumách (rozuměj Pirelli ) jsou v létě jízdní vlastnosti o 100% někde jinde. Když to hodíš do režimu sport u čtyřkolky s velkýma brzdama (rozuměj Biturbo ) tak se dějou věci! Pár lidí už jsem i rozblil... jaký to byl kolotoč. Auto se absolutně nenaklání, grip je na takovou bednu obrovskou neuvěřitelný, reakce řízení jinde, brzdný účinek jindéééé. No prostě jiné auto.
_________________ Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu R 19 cabrio '96 - v provozu -------------------------------------------------------- Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu
|
|
Nahoru |
|
|
MatesK
|
Předmět příspěvku: Re: vliv velikosti kol na jizdní vlastnosti... Napsal: pát lis 02, 2012 7:48 am |
|
|
2. Site Admin |
|
Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm Příspěvky: 1715 Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
|
Daleko vic projeví všechny vůle v nápravách, které tam s věkem být musí. Další věc je, že většina aut je daleko tvrdších, takže tam samo moc rozdíl nebude. ještě taky hodně záleží na profilu pneumatiky, když tam jsou pořádný balóny, tak to můžou být třeba 22tky a bude to měkký. měl jsem na safranu 18tky a naopak řízení je několikanásobně přesnější. Jenže jak řikám projeví se všechno, co má vůle.
_________________ One Life Custom
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Re: vliv velikosti kol na jizdní vlastnosti... Napsal: pát lis 02, 2012 9:22 am |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
MatesK píše: Daleko vic projeví všechny vůle v nápravách, které tam s věkem být musí. jaktoo MatesK píše: ještě taky hodně záleží na profilu pneumatiky, když tam jsou pořádný balóny, tak to můžou být třeba 22tky a bude to měkký. jaktoo 2 zachováváme obvod asi néé?
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
MatesK
|
Předmět příspěvku: Re: vliv velikosti kol na jizdní vlastnosti... Napsal: pát lis 02, 2012 10:34 am |
|
|
2. Site Admin |
|
Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm Příspěvky: 1715 Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
|
No tak vůle v nápravách je asi tak na/v - oboje uložení tlumičů, tři místa na ramenech, čepy řízení, ložiska, stabilizátory...vynechal jsem něco? všechno tohle s věkem odchází, nemám pravdu? kromě ložisek jsem na všech 3 autech dělal alespoň jedno z toho...na černym asi tak všechno kromě ložisek. kolega se tady bavil asi i o jinym autě na 19tkách...hádám že to bude nějaký SUV např, což by mělo profil asi tak o centimetry větší než 225/40/18 na našich kárs. Věřim že v takovym Passáku nebude znát rozdíl mezi 16 a 19...o tom jsem mluvil
_________________ One Life Custom
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Re: vliv velikosti kol na jizdní vlastnosti... Napsal: pát lis 02, 2012 10:49 am |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
když to někdo nemění, tak tam ty vůle bejt musej, když se to mění, tak tam bejt nemůžou.. asi tak
bavíme se tu asi hlavně o jednom modelu auta, takže čim větší kolo, tim nižší pneu a tim míň "pohodlí". tak jasný že 19 na nějakym touaregu je něco jinýho než 19" na safranovi, právě proto, že každý auto má mít "trochu" jinej obvod, takže na touaregu bude na 19" balon jako kdyby to byla u safrana 16"
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
ravik
|
Předmět příspěvku: Re: vliv velikosti kol na jizdní vlastnosti... Napsal: pát lis 02, 2012 11:54 am |
|
|
Pisálek.. |
|
Registrován: pát zář 07, 2012 11:29 am Příspěvky: 51 Bydliště: Praha a okolí
Model: phase II
Rok výroby: 1998
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: ujde.-)
Plány: jezdit,jezdit,jezdit...koupil jsem to jako winter car
|
aha...myslim si ze podvozek nebude uplne na 100% nicmene fakt je rozdil mezi 17 a 15 sakra znatelny...no uvidime asi slevim z estetickych naroku a vymenim ty 17 za 15...tak kdyby mel nekdo zajem rad vymenim 17 hliny za 15 max 16 hliny...jinak diky za info :lol Příloha:
Poznámka: jinak ty 19 jsou 225/35 r19 auto je fiat coupe taky 5valec navic velke turbo celkem 290 koni
4bb46b0d8e216.jpg [ 41.95 KiB | Zobrazeno 8406 krát ]
|
|
Nahoru |
|
|
MatesK
|
Předmět příspěvku: Re: vliv velikosti kol na jizdní vlastnosti... Napsal: pát lis 02, 2012 12:37 pm |
|
|
2. Site Admin |
|
Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm Příspěvky: 1715 Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
|
Bóďa píše: když to někdo nemění, tak tam ty vůle bejt musej, když se to mění, tak tam bejt nemůžou.. asi tak
že tys papal chytrou kašičku viď mám pocit, že i ty moc dobře víš, jak můžou rychle jít do hajzlu například ramena, i když je koupíš uplně nový. Tím pádem asi je jasný, že i když koupíš to všechno nový, tak za nějakej rok tam vůle budou i kdyby ses stavěl na hlavu proto když tady kolegovi řikám, že to nejspíš budou vůle, tak asi proto, že tušim, že fakt nekupoval všechno nový a že moc dobře vim, co je to tam dát nizkoprofilový pneu, který tě pak budou tahat za volant, kvůli každý kravině Bóďa píše: bavíme se tu asi hlavně o jednom modelu auta, takže čim větší kolo, tim nižší pneu a tim míň "pohodlí". tak jasný že 19 na nějakym touaregu je něco jinýho než 19" na safranovi, právě proto, že každý auto má mít "trochu" jinej obvod, takže na touaregu bude na 19" balon jako kdyby to byla u safrana 16" ravik píše: jinak druhe auto mam na 19 a neni tam citit rozdil oproti 16
což viditelně nemá SUV...ale o tom jsem mluvil, že u safrane je ten rozdíl daleko znatelnější, protože v základu má charakteristiku lodě proto ty kola dělaj hodně....u trvdších podvozků to tolik nepoznáš JINAK CHVÁLIM FIÁTKA! Vypadá hodně sympaticky na těch přezůvkách...
_________________ One Life Custom
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Re: vliv velikosti kol na jizdní vlastnosti... Napsal: pát lis 02, 2012 1:06 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
MatesK píše: že tys papal chytrou kašičku viď mám pocit, že i ty moc dobře víš, jak můžou rychle jít do hajzlu například ramena, i když je koupíš uplně nový jojo, to každej den snidam . tak když koupíš nějaký sračičky viď... za ty kecy u tebe budu dneska asi spát, chceš?
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
ravik
|
Předmět příspěvku: JINAK CHVÁLIM FIÁTKA! Vypadá hodně sympaticky na t Napsal: pát lis 02, 2012 1:14 pm |
|
|
Pisálek.. |
|
Registrován: pát zář 07, 2012 11:29 am Příspěvky: 51 Bydliště: Praha a okolí
Model: phase II
Rok výroby: 1998
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: ujde.-)
Plány: jezdit,jezdit,jezdit...koupil jsem to jako winter car
|
ooooo dekuji...mam fiata uz 12 let porad me to auto bavi ale na bezne jezdeni jsem koupil safrana vlastne je to stejna generace....jen ty kola me mrzi protoze safran je velke auto a na tech 15 to vypada hmm... divne...ale nekdy proste vyhraje funkce nad krasou...no neudelame nic Příloha:
4a549a19da6be.jpg [ 74.95 KiB | Zobrazeno 8396 krát ]
|
|
Nahoru |
|
|
hejlák
|
Předmět příspěvku: Re: JINAK CHVÁLIM FIÁTKA! Vypadá hodně sympaticky na t Napsal: pát lis 02, 2012 2:10 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: pon kvě 12, 2008 1:01 pm Příspěvky: 605 Bydliště: Brno
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 65kW / 88PS 2,1 dT
Výbava: Alizé +
Auto snů: Biturbo, Clio V6
|
Krásný kupátko. Taky chválím! Akorát si teda nedokážu představit, jak moc to na takovým profilu pneu musí být tvrdý (už samotný auto musí být docela tvrdý). Jinak já měl na obou svých Saforších 17" a zvykl jsem si. Momentálně mám na Velšáku 18" a to už si teda zvykám horko těžko... Ale pro krásu se musí trpět, co si budem...
_________________ Vel Satis 2.0T (2004), 4CV Sport (1959) Safrane 2,2i (1993), Safrane 2,1 tD (1995)
|
|
Nahoru |
|
|
ravik
|
Předmět příspěvku: Re: vliv velikosti kol na jizdní vlastnosti... Napsal: pát lis 02, 2012 3:00 pm |
|
|
Pisálek.. |
|
Registrován: pát zář 07, 2012 11:29 am Příspěvky: 51 Bydliště: Praha a okolí
Model: phase II
Rok výroby: 1998
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: ujde.-)
Plány: jezdit,jezdit,jezdit...koupil jsem to jako winter car
|
no prave ze na coupe ten rozdil je prave k lepsimu jak desing tak jizdni vlastnosti...auto je tvrde ale neskutecne reaguje na volant je to jak motokara ale oproti 17 neni skoro zadny rozdil...proto me to u safrana prekvapilo .jen jedna vec je dulezita kola jsou kvalitni /kosei racer/kdyz jsem je kupoval jedno stalo 9900kc jsou tvrda a pevna a kdyz ne pak porad resis odfouklou nebo prorazenou pneu nebo nakoplej rafek...takze za 5 let co je mam tak jen tri prorazene pneu a 2x oprava disku ale to je jednoducha matematika za zivot s frajerinou ne?
Přílohy: |
1111111111111.JPG [ 201.69 KiB | Zobrazeno 8390 krát ]
|
|
|
Nahoru |
|
|
hejlák
|
Předmět příspěvku: Re: vliv velikosti kol na jizdní vlastnosti... Napsal: pát lis 02, 2012 3:13 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: pon kvě 12, 2008 1:01 pm Příspěvky: 605 Bydliště: Brno
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 65kW / 88PS 2,1 dT
Výbava: Alizé +
Auto snů: Biturbo, Clio V6
|
ravik píše: takze za 5 let co je mam tak jen tri prorazene pneu a 2x oprava disku ale to je jednoducha matematika za zivot s frajerinou ne? Srdcař!!!
_________________ Vel Satis 2.0T (2004), 4CV Sport (1959) Safrane 2,2i (1993), Safrane 2,1 tD (1995)
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Re: vliv velikosti kol na jizdní vlastnosti... Napsal: sob lis 03, 2012 1:30 am |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
taky chválim (a hezký čtyřpísty ) když mluvíš o tý výdrži kol, tak pro zasmání.. kámoš už nakoupil 18 novejch disků a mezitim některý nechával i opravovat. těžký auto, ježdění po praze a nekvalitní kola hejláku, no zrovna ty tam máš s 18" pořád ještě dost pneu nee?
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
hejlák
|
Předmět příspěvku: Re: vliv velikosti kol na jizdní vlastnosti... Napsal: sob lis 03, 2012 8:05 am |
|
|
Expert |
|
Registrován: pon kvě 12, 2008 1:01 pm Příspěvky: 605 Bydliště: Brno
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 65kW / 88PS 2,1 dT
Výbava: Alizé +
Auto snů: Biturbo, Clio V6
|
Bóďa píše: hejláku, no zrovna ty tam máš s 18" pořád ještě dost pneu nee? 245/45, takže mám na každým kole asi tak 10x víc gumy než ravik.
Přílohy: |
velsatisHDR01.jpg [ 148.85 KiB | Zobrazeno 8366 krát ]
|
_________________ Vel Satis 2.0T (2004), 4CV Sport (1959) Safrane 2,2i (1993), Safrane 2,1 tD (1995)
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|