Safrane Club

FÓRUM SAFRANE
 FAQ •  Hledat •  Registrovat •  Přihlásit se 
Právě je pát dub 19, 2024 1:47 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 16 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: vliv velikosti kol na jizdní vlastnosti...
PříspěvekNapsal: pát lis 02, 2012 6:36 am 
Offline
Pisálek..
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 07, 2012 11:29 am
Příspěvky: 51
Bydliště: Praha a okolí
Model: phase II
Rok výroby: 1998
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: ujde.-)
Plány: jezdit,jezdit,jezdit...koupil jsem to jako winter car
Bonjour ! koupil jsem safrana jako zimni auto.Byl na kolech 17 z laguny, nejaky cas jsem na nich jezdil,resil jsem jizdni komfotr ,auto me prislo celkem nervozni hlucne od podvozku .Nedokazal jsem posoudit ani porovnat ,ale auto me prislo celkem nervozni a hlucne...ted jsem prezul na zimu origo kola 15 a auto je uplne jine pohodlne ,tiche ,splnuje me predstavy o pohodlnem kocaru :Djinak druhe auto mam na 19 a neni tam citit rozdil oproti 16...otazaka tedy zni opravdu ma velikost kol na safrana takovy vliv?diky Tom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: vliv velikosti kol na jizdní vlastnosti...
PříspěvekNapsal: pát lis 02, 2012 7:40 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
Jojo, je to brutal rozdíl, zvlášť na obyč. tlumičích. Komfort, spotřeba velké plus, ale bohužel i jízdní vlastnosti jsou horší. Ale na zimu myslím patnáctky a balóny 195/65 ideální volba!
Zas třeba pro pneu podvozek mi přijdou ty 17tky ideál, protože podvozek hodně pobere a na kvalitních gumách (rozuměj Pirelli :-D) jsou v létě jízdní vlastnosti o 100% někde jinde. Když to hodíš do režimu sport u čtyřkolky s velkýma brzdama (rozuměj Biturbo :-D) tak se dějou věci! Pár lidí už jsem i rozblil... :blíč: jaký to byl kolotoč. Auto se absolutně nenaklání, grip je na takovou bednu obrovskou neuvěřitelný, reakce řízení jinde, brzdný účinek jindéééé. No prostě jiné auto. :good:

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: vliv velikosti kol na jizdní vlastnosti...
PříspěvekNapsal: pát lis 02, 2012 7:48 am 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
Daleko vic projeví všechny vůle v nápravách, které tam s věkem být musí.
Další věc je, že většina aut je daleko tvrdších, takže tam samo moc rozdíl nebude.
ještě taky hodně záleží na profilu pneumatiky, když tam jsou pořádný balóny, tak to můžou být třeba 22tky a bude to měkký.
měl jsem na safranu 18tky a naopak řízení je několikanásobně přesnější. Jenže jak řikám projeví se všechno, co má vůle.

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: vliv velikosti kol na jizdní vlastnosti...
PříspěvekNapsal: pát lis 02, 2012 9:22 am 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
MatesK píše:
Daleko vic projeví všechny vůle v nápravách, které tam s věkem být musí.
jaktoo

MatesK píše:
ještě taky hodně záleží na profilu pneumatiky, když tam jsou pořádný balóny, tak to můžou být třeba 22tky a bude to měkký.
jaktoo 2 :) zachováváme obvod asi néé?

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: vliv velikosti kol na jizdní vlastnosti...
PříspěvekNapsal: pát lis 02, 2012 10:34 am 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
No tak vůle v nápravách je asi tak na/v - oboje uložení tlumičů, tři místa na ramenech, čepy řízení, ložiska, stabilizátory...vynechal jsem něco? všechno tohle s věkem odchází, nemám pravdu? kromě ložisek jsem na všech 3 autech dělal alespoň jedno z toho...na černym asi tak všechno kromě ložisek.

kolega se tady bavil asi i o jinym autě na 19tkách...hádám že to bude nějaký SUV např, což by mělo profil asi tak o centimetry větší než 225/40/18 na našich kárs.

Věřim že v takovym Passáku nebude znát rozdíl mezi 16 a 19...o tom jsem mluvil :)

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: vliv velikosti kol na jizdní vlastnosti...
PříspěvekNapsal: pát lis 02, 2012 10:49 am 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
když to někdo nemění, tak tam ty vůle bejt musej, když se to mění, tak tam bejt nemůžou.. asi tak

bavíme se tu asi hlavně o jednom modelu auta, takže čim větší kolo, tim nižší pneu a tim míň "pohodlí". tak jasný že 19 na nějakym touaregu je něco jinýho než 19" na safranovi, právě proto, že každý auto má mít "trochu" jinej obvod, takže na touaregu bude na 19" balon jako kdyby to byla u safrana 16"

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: vliv velikosti kol na jizdní vlastnosti...
PříspěvekNapsal: pát lis 02, 2012 11:54 am 
Offline
Pisálek..
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 07, 2012 11:29 am
Příspěvky: 51
Bydliště: Praha a okolí
Model: phase II
Rok výroby: 1998
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: ujde.-)
Plány: jezdit,jezdit,jezdit...koupil jsem to jako winter car
aha...myslim si ze podvozek nebude uplne na 100% nicmene fakt je rozdil mezi 17 a 15 sakra znatelny...no uvidime asi slevim z estetickych naroku a vymenim ty 17 za 15...tak kdyby mel nekdo zajem rad vymenim 17 hliny za 15 max 16 hliny...jinak diky za info :lol
Příloha:
Poznámka: jinak ty 19 jsou 225/35 r19 auto je fiat coupe taky 5valec navic velke turbo celkem 290 koni
4bb46b0d8e216.jpg
4bb46b0d8e216.jpg [ 41.95 KiB | Zobrazeno 8323 krát ]


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: vliv velikosti kol na jizdní vlastnosti...
PříspěvekNapsal: pát lis 02, 2012 12:37 pm 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
Bóďa píše:
když to někdo nemění, tak tam ty vůle bejt musej, když se to mění, tak tam bejt nemůžou.. asi tak

že tys papal chytrou kašičku viď :lol_ mám pocit, že i ty moc dobře víš, jak můžou rychle jít do hajzlu například ramena, i když je koupíš uplně nový. Tím pádem asi je jasný, že i když koupíš to všechno nový, tak za nějakej rok tam vůle budou i kdyby ses stavěl na hlavu :lol_ proto když tady kolegovi řikám, že to nejspíš budou vůle, tak asi proto, že tušim, že fakt nekupoval všechno nový a že moc dobře vim, co je to tam dát nizkoprofilový pneu, který tě pak budou tahat za volant, kvůli každý kravině :)


Bóďa píše:
bavíme se tu asi hlavně o jednom modelu auta, takže čim větší kolo, tim nižší pneu a tim míň "pohodlí". tak jasný že 19 na nějakym touaregu je něco jinýho než 19" na safranovi, právě proto, že každý auto má mít "trochu" jinej obvod, takže na touaregu bude na 19" balon jako kdyby to byla u safrana 16"

ravik píše:
jinak druhe auto mam na 19 a neni tam citit rozdil oproti 16

což viditelně nemá SUV...ale o tom jsem mluvil, že u safrane je ten rozdíl daleko znatelnější, protože v základu má charakteristiku lodě :D proto ty kola dělaj hodně....u trvdších podvozků to tolik nepoznáš


JINAK CHVÁLIM FIÁTKA! Vypadá hodně sympaticky na těch přezůvkách...

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: vliv velikosti kol na jizdní vlastnosti...
PříspěvekNapsal: pát lis 02, 2012 1:06 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
MatesK píše:
že tys papal chytrou kašičku viď :lol_ mám pocit, že i ty moc dobře víš, jak můžou rychle jít do hajzlu například ramena, i když je koupíš uplně nový
jojo, to každej den snidam :lol_. tak když koupíš nějaký sračičky viď... za ty kecy u tebe budu dneska asi spát, chceš? :lol_

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: JINAK CHVÁLIM FIÁTKA! Vypadá hodně sympaticky na t
PříspěvekNapsal: pát lis 02, 2012 1:14 pm 
Offline
Pisálek..
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 07, 2012 11:29 am
Příspěvky: 51
Bydliště: Praha a okolí
Model: phase II
Rok výroby: 1998
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: ujde.-)
Plány: jezdit,jezdit,jezdit...koupil jsem to jako winter car
ooooo dekuji...mam fiata uz 12 let porad me to auto bavi :) ale na bezne jezdeni jsem koupil safrana :D vlastne je to stejna generace....jen ty kola me mrzi protoze safran je velke auto a na tech 15 to vypada hmm... divne...ale nekdy proste vyhraje funkce nad krasou...no neudelame nic
Příloha:
4a549a19da6be.jpg
4a549a19da6be.jpg [ 74.95 KiB | Zobrazeno 8313 krát ]


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: JINAK CHVÁLIM FIÁTKA! Vypadá hodně sympaticky na t
PříspěvekNapsal: pát lis 02, 2012 2:10 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: pon kvě 12, 2008 1:01 pm
Příspěvky: 605
Bydliště: Brno
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 65kW / 88PS 2,1 dT
Výbava: Alizé +
Auto snů: Biturbo, Clio V6
Krásný kupátko. Taky chválím! Akorát si teda nedokážu představit, jak moc to na takovým profilu pneu musí být tvrdý (už samotný auto musí být docela tvrdý). Jinak já měl na obou svých Saforších 17" a zvykl jsem si. :) Momentálně mám na Velšáku 18" a to už si teda zvykám horko těžko... Ale pro krásu se musí trpět, co si budem...

_________________
Vel Satis 2.0T (2004), 4CV Sport (1959)
Safrane 2,2i (1993), Safrane 2,1 tD (1995)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: vliv velikosti kol na jizdní vlastnosti...
PříspěvekNapsal: pát lis 02, 2012 3:00 pm 
Offline
Pisálek..
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 07, 2012 11:29 am
Příspěvky: 51
Bydliště: Praha a okolí
Model: phase II
Rok výroby: 1998
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: ujde.-)
Plány: jezdit,jezdit,jezdit...koupil jsem to jako winter car
no prave ze na coupe ten rozdil je prave k lepsimu jak desing tak jizdni vlastnosti...auto je tvrde ale neskutecne reaguje na volant je to jak motokara :) ale oproti 17 neni skoro zadny rozdil...proto me to u safrana prekvapilo .jen jedna vec je dulezita kola jsou kvalitni /kosei racer/kdyz jsem je kupoval jedno stalo 9900kc jsou tvrda a pevna a kdyz ne pak porad resis odfouklou nebo prorazenou pneu nebo nakoplej rafek...takze za 5 let co je mam tak jen tri prorazene pneu a 2x oprava disku ale to je jednoducha matematika za zivot s frajerinou ne? :D


Přílohy:
1111111111111.JPG
1111111111111.JPG [ 201.69 KiB | Zobrazeno 8307 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: vliv velikosti kol na jizdní vlastnosti...
PříspěvekNapsal: pát lis 02, 2012 3:13 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: pon kvě 12, 2008 1:01 pm
Příspěvky: 605
Bydliště: Brno
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 65kW / 88PS 2,1 dT
Výbava: Alizé +
Auto snů: Biturbo, Clio V6
ravik píše:
takze za 5 let co je mam tak jen tri prorazene pneu a 2x oprava disku ale to je jednoducha matematika za zivot s frajerinou ne? :D
:smichypozemi:

Srdcař!!! :good:

_________________
Vel Satis 2.0T (2004), 4CV Sport (1959)
Safrane 2,2i (1993), Safrane 2,1 tD (1995)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: vliv velikosti kol na jizdní vlastnosti...
PříspěvekNapsal: sob lis 03, 2012 1:30 am 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
taky chválim :good: (a hezký čtyřpísty :)) když mluvíš o tý výdrži kol, tak pro zasmání.. kámoš už nakoupil 18 novejch disků a mezitim některý nechával i opravovat. těžký auto, ježdění po praze a nekvalitní kola :)


hejláku, no zrovna ty tam máš s 18" pořád ještě dost pneu nee? :D

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: vliv velikosti kol na jizdní vlastnosti...
PříspěvekNapsal: sob lis 03, 2012 8:05 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: pon kvě 12, 2008 1:01 pm
Příspěvky: 605
Bydliště: Brno
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 65kW / 88PS 2,1 dT
Výbava: Alizé +
Auto snů: Biturbo, Clio V6
Bóďa píše:
hejláku, no zrovna ty tam máš s 18" pořád ještě dost pneu nee? :D
245/45, takže mám na každým kole asi tak 10x víc gumy než ravik. :)


Přílohy:
velsatisHDR01.jpg
velsatisHDR01.jpg [ 148.85 KiB | Zobrazeno 8283 krát ]

_________________
Vel Satis 2.0T (2004), 4CV Sport (1959)
Safrane 2,2i (1993), Safrane 2,1 tD (1995)
Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 16 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Český překlad – phpBB.cz