Safrane Club

FÓRUM SAFRANE
 FAQ •  Hledat •  Registrovat •  Přihlásit se 
Právě je pát lis 01, 2024 12:48 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: zapojeni tempomatu
PříspěvekNapsal: pon črc 23, 2012 11:51 am 
Offline
Začátečník

Registrován: ned led 08, 2012 3:30 am
Příspěvky: 4
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 79kW / 107PS 2,2 i
Výbava: nevim
Zdravym,mam dotaz...da se nejakym zpusobem zapojit a zprovoznit tempomat u safranka ktery ho nema?Je na to nejaka priprava delana uz v zakladu?Pokud ano poradite jak na to,co vsechno je potreba?Mockrat dekuji


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: zapojeni tempomatu
PříspěvekNapsal: stř črc 25, 2012 10:13 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte bře 20, 2007 2:27 pm
Příspěvky: 216
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: technické detaily
Plány: dokonalá renovace
Jde to kazdopadne. Jde o to jakou mas vybavu, tudiz jestli uz mas natahanou kabelaz, nebo budes muset i tu tahat. Je k tomu potreba teda krome kabelaze: tlacitko na zapnuti a vypnuti vedle saltpaky, volant s tlacitky na ovladani tempomatu, podtlakovy balonek s tahlem ke skrtici klapce, vakuova pumpa pod pravej nostnik, hadicka, spinace na brzdovej a spojkovej pedal, ridici jednotka. Snad jsem na nic nezapomnel, kdyztak me nekdo doplni :)

_________________
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra.. to nejlepsi co kdy francouzi vymysleli
Safrane V6 24V Baccara MANUAL .. to nejlepsi, co se da vymyslet s V6 24v


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: zapojeni tempomatu
PříspěvekNapsal: čtv črc 26, 2012 7:39 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte dub 28, 2009 1:43 pm
Příspěvky: 536
Bydliště: Olomouc
Model: phase II
Rok výroby: 1997
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: 2.5 Automat RXE
Úpravy: Interier Baccara krom sedaček
Plány: PROCESTOVAT S NÍM CELOU EVROPU
Auto snů: AUDI A8 W12 LONG VW PHAETON W12 JAGUAR XF V8
A mas aut. nebo man. převodovku?

_________________

Laguna 1.8 RT (1995) Hnědá - Prodáno :-(
Safrane 2.0 RT Stříbrná (1996) - V Provozu (motor J7R 732) Přestavěno na RXE
Safrane 2.5 RXE Zlatá (1997) - V Provozu, interier Baccara
Safrane 3.0 RT Fialová (1994) - Prodáno

Laguna 1.8 16v Privilege Stříbrná (2003) - Pohodka do města
Audi A8 4.2MPI (2005) Noční Modrá - V Provozu
Safrane 2.5 Initiale Modrá (1998) - V Provozu, komplet zrenovováno
Citroën C5 2.0HDi Exclusive Modrá (2010) - V Provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: zapojeni tempomatu
PříspěvekNapsal: čtv črc 26, 2012 9:05 am 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
NeviM píše:
Jde to kazdopadne. Jde o to jakou mas vybavu, tudiz jestli uz mas natahanou kabelaz, nebo budes muset i tu tahat. Je k tomu potreba teda krome kabelaze: tlacitko na zapnuti a vypnuti vedle saltpaky, volant s tlacitky na ovladani tempomatu, podtlakovy balonek s tahlem ke skrtici klapce, vakuova pumpa pod pravej nostnik, hadicka, spinace na brzdovej a spojkovej pedal, ridici jednotka. Snad jsem na nic nezapomnel, kdyztak me nekdo doplni :)


Hele jen tak OT jste si jistý(s robinem, néé že bych ti vykal :lol_ ), že je to vakuová pumpa, koukal jsem totiž že to jde do klapky ta hadička, tudíž ten podtlak je ze sání. Jestli to spíš neni nějakej ventil jakoby? kdyby si to ten vzduch z toho sání bralo, tak to daj před klapku asi ne. takle je to za klapkou.

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: zapojeni tempomatu
PříspěvekNapsal: čtv črc 26, 2012 9:17 am 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
mates, tys nedával pozor, když jsem ti ukazoval že ta jedna hadička/trubička jde z filtru s aktivnim uhlim a ventilu do sani a ta druha hadička
/trubička jde z te podtlakove pumpy do balonku ke klapce? :D (doufam teda, uz je to dlouho co jsem to zkoumal :lol_ )

jinak na ten tempomat ještě kroužek pod volant.. pokud máš kabeláž, tak to vše jen jednoduše zapojíš, pokud ne, tak taky, akorát budeš muset protáhnout pár kabelů, ale to nevim jestli má zrovna kvůli tempomatu smysl... :)

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: zapojeni tempomatu
PříspěvekNapsal: čtv črc 26, 2012 9:19 am 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
prej nedával pozor...more jdu to zkontrolovat :lol_

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: zapojeni tempomatu
PříspěvekNapsal: čtv črc 26, 2012 9:20 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte bře 20, 2007 2:27 pm
Příspěvky: 216
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: technické detaily
Plány: dokonalá renovace
jo, ja ji videl jednou zevnitr (martin ji trochu rozebral na baccare pri posledni jizde :lol_ ) je tam normalne elektromotorek s klikou ktera hejbe s pistkem s membranou, ted uz si to nevybavuju uplne presne jak to vypada, alej je to vakuova pumpa a basta fidli :lol_ jinak hadicka na ovladani toho balonku jde prave od ty pumpy. Ale je tam nejak vic hadicek (klasicky aby to nebylo zbytecne moc jednoduchy), myslim ze s tou do sani nekecas, bych se na to musel podivat, ted si to nevybavim jak to tam presne je. :lol_

_________________
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra.. to nejlepsi co kdy francouzi vymysleli
Safrane V6 24V Baccara MANUAL .. to nejlepsi, co se da vymyslet s V6 24v


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: zapojeni tempomatu
PříspěvekNapsal: čtv črc 26, 2012 9:30 am 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
nojo, takže to zas bude, jak říkám... achjo :lol_

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: zapojeni tempomatu
PříspěvekNapsal: čtv črc 26, 2012 9:44 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte bře 20, 2007 2:27 pm
Příspěvky: 216
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: technické detaily
Plány: dokonalá renovace
jo ted mi doslo ze mates keca vlastne uplne, jak rika robin, tah hadicka u klapky je od toho filtru a ta slozitost o ktery jsem mluvil spociva vlastne v tom, ze v pripade pritomnosti vzduchovy houkacky, ktera se na nektery safrany davala ( asi jen na ty nejstarsi a lip vybaveny, ale jistej si nejsem) se ta vakuova pumpa pouzivala jeste na tu houkacku, pac z principu kazda pumpa nebo kompresor na jednu stranu tlaci a z druhy saje, takze je ta houkacka pripojena "na druhej konec, ten co tlačí" toho kompresoru (vakuovy pumpy) :)

_________________
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra.. to nejlepsi co kdy francouzi vymysleli
Safrane V6 24V Baccara MANUAL .. to nejlepsi, co se da vymyslet s V6 24v


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: zapojeni tempomatu
PříspěvekNapsal: čtv črc 26, 2012 12:03 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
tak to teda nevim, ale myslim si, že kecáš :). ten klakson o kterym mluvíš jsem nikdy nijak nezkoumal, ale je tam takovej válec, o kterym bych předpokládal, že je kompresor.. a docela pochybuju, že by byli tak vyčůraný a použili by jednu pumpu na dvě věci... hlavně by tam musely bejt další dva ventily, který by se staraly o to, aby netroubil klakson když tempomat přidává plyn a aby se nepřidával plyn když klakson troubí... což mi přijde docela jako nesmysl :lol_

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: zapojeni tempomatu
PříspěvekNapsal: pát črc 27, 2012 11:47 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
Je tam vakuová pumpa a kompresor klaksonu je jen pro klakson. :-)

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: zapojeni tempomatu
PříspěvekNapsal: stř srp 08, 2012 2:04 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte bře 20, 2007 2:27 pm
Příspěvky: 216
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: technické detaily
Plány: dokonalá renovace
no jo no, tak sem vas nenachytal, to zkusim priste :lol_

_________________
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra.. to nejlepsi co kdy francouzi vymysleli
Safrane V6 24V Baccara MANUAL .. to nejlepsi, co se da vymyslet s V6 24v


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 26 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Český překlad – phpBB.cz