Safrane Club

FÓRUM SAFRANE
 FAQ •  Hledat •  Registrovat •  Přihlásit se 
Právě je čtv bře 28, 2024 5:36 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 22 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Neaktivní pal. pumpa po bouračce - prosím o pomoc
PříspěvekNapsal: úte pro 15, 2009 6:08 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
Dneska jsem chtěl vyjet s biturbem z garáže, ale nefunguje pal. pumpa, respektive pumpa funguje, ale nejde k ní šťáva. Má i phase I nějaké čidlo, které při nehodě přeruší dodávku paliva? Nemáte někdo nějaké schéma, který pin na ECU je právě pro palivovou pumpu? Nebo schéma té zásuvky, co jde do auta z kabeláže motoru (kousek od ECU).
Moc díky za pomoc!

edit: ještě doplnění, byla tam delší domu odpojená baterka, ale když je delší domu klíček v zapalování, tak to kecá a když zamknu a odemknu (pošlu kód dekodéru a immo.), tak už to nekecá, takže immo ok. jinak nic zásadního jsem neodpojoval, v ničem jsem se nehrabal.. pouze byla odpojená ECU, je správně připojená, prostě nevím si rady :(. k pumpě prostě nejde proud. relátka u ECU jsem zkoušel měnit a bez výsledku. při sepnutí do polohy před startem, kdy má bzučet pumpa, jedno relátko cvakne.

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Neaktivní pal. pumpa po bouračce - prosím o pomoc
PříspěvekNapsal: úte pro 15, 2009 7:30 pm 
Offline
Expert

Registrován: sob led 10, 2009 6:54 pm
Příspěvky: 270
Bydliště: Nový Bor
Zkus zahýbat s tím konektorem,co je pod ř.j. na podběhu.Právě zkrze něj vede kabeláž k pumpě.Přijde mi dost poddimenzovanej.Taky jsem s tím měl proublémos... :neutral:

_________________
Renault 18 Turbo(asi už určitě pohřbené)
Renault 25 V6 Turbo(toho je fakt škoda...)
Renault 5 1.1 Five(lítá jako blázen)
Renault Safrane 3.0 V6ie RT(právě jsem se zamiloval)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Neaktivní pal. pumpa po bouračce - prosím o pomoc
PříspěvekNapsal: úte pro 15, 2009 7:33 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
to jsem zkoušel.

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Neaktivní pal. pumpa po bouračce - prosím o pomoc
PříspěvekNapsal: úte pro 15, 2009 7:35 pm 
Offline
Expert

Registrován: sob led 10, 2009 6:54 pm
Příspěvky: 270
Bydliště: Nový Bor
Jo,jinak...někde jsem narazil v mých souborech na el.schéma ř.j.

_________________
Renault 18 Turbo(asi už určitě pohřbené)
Renault 25 V6 Turbo(toho je fakt škoda...)
Renault 5 1.1 Five(lítá jako blázen)
Renault Safrane 3.0 V6ie RT(právě jsem se zamiloval)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Neaktivní pal. pumpa po bouračce - prosím o pomoc
PříspěvekNapsal: úte pro 15, 2009 7:40 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
jestli mi to pomůže, tak šup sem s tím. chci hlavně konektor ECU nebo konektor ten, o kterém jsi mluvil, to je v podstatě jedno. tam to vyzkoušet a pokud to tam půjde, tak můžu hledat závadu v kabeláží mezi tím a pumpou nebo natáhnout nový kablík. pokud to nepůjde ani tam, tak teda nevim, to bude nějakej hnus :blíč:
protože pokud vim, tak phase I žádný takový čidlo na přerušení dodávky paliva nemá. Co ten systém aktivního uhlí, nemůže to s tím mít spojistost? Nic jsem s tím nedělal, ale možná to dostalo ránu zespoda.

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Neaktivní pal. pumpa po bouračce - prosím o pomoc
PříspěvekNapsal: úte pro 15, 2009 9:02 pm 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
UPOZORNĚNÍ: Pokud je čerpadlo namontováno, má spodní část kontakt se dnem nádrže. Při dotahování matky musí být čerpadlo zajistěno proti pootočení.

Nevim jestli je to elektrický kontakt, ale když už sem to potkal tak to píšu.

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Neaktivní pal. pumpa po bouračce - prosím o pomoc
PříspěvekNapsal: úte pro 15, 2009 9:07 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
no já ho vlastně z nádrže ani nevyndával. žádný elektrický kontakt tam není, to píšou podle mě jen tak z nudy :lol_. jakože asi s tím dojedeš do poslední kapky nebo tak něco. měl jsem jen venku nádrž, interiér a předek. v elektrice jsem se nehrabal, jen odpojil řídící jednotky pod sedačkama, v kufru a u motoru a zase připojil. chtělo by to nějaký to schéma, kterej pin jednotky je k čerpadlu, abych zjistil, jestli je to v háji už tam, abych věděl, jestli hledat problém jen v kabeláži, což by byla hračka nebo jestli už ECU nedává pokyn pro čerpadlo, což by bylo horší a asi by tam fakt bylo nějaký to "bouračkový čidlo", i když prostě u žádný phase I, co jsem rozebíral, jsem nikdy žádný neviděl. vim, že phase II ho maj u pravýho předního tlumiče.

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Neaktivní pal. pumpa po bouračce - prosím o pomoc
PříspěvekNapsal: stř pro 16, 2009 7:42 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
Dival jsem se a nic jsem o tom nenasel. Ale z ridici jednotky tam urcite blokovani je kvuli imobiliseru. Dava to jiskru?

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Neaktivní pal. pumpa po bouračce - prosím o pomoc
PříspěvekNapsal: stř pro 16, 2009 1:04 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
jiskru jsem nezkousel, hlavne jsem resil tu pumpu. jiskru to podle me davat bude... jak jsem psal, immo podle kecafonu je ok. kdyz si to rekne o poslani kodu (zamknout odemkount) a udelam to tak pak ok a nic nekeca.

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Neaktivní pal. pumpa po bouračce - prosím o pomoc
PříspěvekNapsal: stř pro 16, 2009 3:33 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
achjoo, nechce se mi jit po kabelu od pumpy az k ECU. a pak zjistit, ze to nejde ani tam :(.

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Neaktivní pal. pumpa po bouračce - prosím o pomoc
PříspěvekNapsal: stř pro 16, 2009 3:41 pm 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
Kámo hledám to jak dement, ale nemuzu to najit. Mam v garazi vytisteny ECU kabely co je co.....kdyz to nenajdu v manualu tak ti to naskenuju asi vecer.

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Neaktivní pal. pumpa po bouračce - prosím o pomoc
PříspěvekNapsal: stř pro 16, 2009 5:12 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
ok, super, moc mi to pomůže!
dík

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Neaktivní pal. pumpa po bouračce - prosím o pomoc
PříspěvekNapsal: pát pro 18, 2009 2:28 pm 
Offline
Expert

Registrován: sob led 10, 2009 6:54 pm
Příspěvky: 270
Bydliště: Nový Bor
Máš něco na mailu.Sorry že jsem zapoměl....kyksnul mi startér,tak jsem spravoval.Jinak je to fakt zážitek v tý kose. :evil:

_________________
Renault 18 Turbo(asi už určitě pohřbené)
Renault 25 V6 Turbo(toho je fakt škoda...)
Renault 5 1.1 Five(lítá jako blázen)
Renault Safrane 3.0 V6ie RT(právě jsem se zamiloval)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Neaktivní pal. pumpa po bouračce - prosím o pomoc
PříspěvekNapsal: stř pro 23, 2009 11:40 am 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
viktoska: díky... ale víceméně do těch všech schémat koukám jak husa do flašky :(
jiskru to hází, když dám klíček do polohy před startem, tak to u té pumpy ukáže nějakej mizivej proud (skáče 0,03 / 0,01 / 0,02). fakt budu muset zase odstojit kus interiéru a jít prostě po kabelu...

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Neaktivní pal. pumpa po bouračce - prosím o pomoc
PříspěvekNapsal: ned úno 28, 2010 10:48 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
tak az elektrikar me dokopal k tomu, abych nejdriv zkusil nastartovat s pumpou napojenou primo na baterku.
no zkusil jsem to napojit naprimo, po par sekundach pumpa jakoby umirala (natlakoval se sytem) tak jsem zkusil nastartovat jestli to par vterin pobezi na to natlakovany a ejhle, nastartoval a pumpa se chytla a uz funguje. takze ta mrcha asi pozna ze je to zavzdusneny a neposle do pumpy proud... asi kdyz se prerusi hadicka aby to neteklo porad... ale jak to zjisti teda nevim...
každopádně díky

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 22 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Český překlad – phpBB.cz