|
Safrane ClubFÓRUM SAFRANE |
|
Právě je ned pro 22, 2024 8:07 am
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Autor |
Zpráva |
Turista
|
Předmět příspěvku: sedačky Napsal: čtv pro 01, 2011 7:07 pm |
|
|
Expert |
Registrován: ned říj 24, 2010 11:32 pm Příspěvky: 198 Bydliště: Olomouc
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: 4x4
Úpravy: Odlechčeni vozu o par 10kg rzi,
Plány: Jezdit ;)
Auto snů: Renault 5gt Turbo
|
no je tu zima a ja tedka nevim jestli maji moje sedačky vyhřivani hold jsou kožene a určitě budou přez zimu studene a asi hodně tak jsou na ph1 kožene sedačky vyhřivane? a kdepak ma to ten kouzelný čudlik na vyhřivaní předni sklo mam vyhřivane ted jestli jsou aspon sedačky a za jak dlouho vám topý horky vzduch v safrankovi mě to nějak dlouho trvá
|
|
Nahoru |
|
|
Marťas
|
Předmět příspěvku: Re: sedačky Napsal: čtv pro 01, 2011 11:47 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: ned čer 13, 2010 5:05 pm Příspěvky: 248 Bydliště: Praha5 Stodulky
Model: phase I
Rok výroby: 1992
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: RT
Úpravy: 17" kola, sport packet křídlo, místo výfuku roura, šedý světelný panel.
Plány: ještě se uvidí, je plno nápadů...
Auto snů: http://www.youtube.com/watch?v=lB2qsj4Tzm0
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Re: sedačky Napsal: pát pro 02, 2011 12:18 am |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
pokud mas elektricky tak vyhrivani maj. je to to ctvercový tlacitko s obrazkem sedacky a kouře nebo tak něco, u tlacitek pamětí.
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
hejlák
|
Předmět příspěvku: Re: sedačky Napsal: pát pro 02, 2011 8:16 am |
|
|
Expert |
|
Registrován: pon kvě 12, 2008 1:01 pm Příspěvky: 605 Bydliště: Brno
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 65kW / 88PS 2,1 dT
Výbava: Alizé +
Auto snů: Biturbo, Clio V6
|
Marťas píše: kdyz uz je to tu dam mensi off... za jak dlouho rozmrzne celni okno kdyz je elektricky vyhrivany ? ja jsem to zkusil zapnout a nejak se nic nedelo mozna nejakej kontakt nekde ale nevim kde, a sedacky hrejou jak divy, az z toho pali prdel Tátovi se okno rozmrazí rychle. Přesně nevím, ale myslím že tak 30-45 vteřin...?
_________________ Vel Satis 2.0T (2004), 4CV Sport (1959) Safrane 2,2i (1993), Safrane 2,1 tD (1995)
|
|
Nahoru |
|
|
jendys
|
Předmět příspěvku: Re: sedačky Napsal: pát pro 02, 2011 9:00 am |
|
|
Expert |
|
Registrován: pát lis 30, 2007 11:20 am Příspěvky: 288 Bydliště: Humpolec
Model: phase II
Rok výroby: 1997
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: automat
Úpravy: žádné
Auto snů: Safrane II v top stavu.
|
Marťas píše: kdyz uz je to tu dam mensi off... za jak dlouho rozmrzne celni okno kdyz je elektricky vyhrivany ? ja jsem to zkusil zapnout a nejak se nic nedelo mozna nejakej kontakt nekde ale nevim kde, a sedacky hrejou jak divy, az z toho pali prdel Tak to mám úplně stejný problém.Cvakne relé a neděje se nic.Spoléhal jsem na to,protože odmlžení je pryč hned,ale námraza je stejná i po pěti minutách.
_________________ Renault Safrane 2.5 Renault Megane 1.6e Renault 9 TC Renault 8 Renault 16 TL,TS,TX Opel Astra 1.4 Caravan Peugeot 205 GRD Peugeot 504 TI Škoda Favorit Barkas B 1000 Wartburg 353 Fiat Uno Fiat Regata 1.9 ds Ford Taunus 1.6 coupé Alfa Romeo 1750 Berlina Renault Laguna II Grandtour 1.9 dCi Peugeot 106 1.1 Peugeot 206 SW 1.4 Hdi
|
|
Nahoru |
|
|
MatesK
|
Předmět příspěvku: Re: sedačky Napsal: pát pro 02, 2011 9:40 am |
|
|
2. Site Admin |
|
Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm Příspěvky: 1715 Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
|
A koukali jste na ukostření toho okna?
_________________ One Life Custom
|
|
Nahoru |
|
|
jendys
|
Předmět příspěvku: Re: sedačky Napsal: pát pro 02, 2011 10:39 am |
|
|
Expert |
|
Registrován: pát lis 30, 2007 11:20 am Příspěvky: 288 Bydliště: Humpolec
Model: phase II
Rok výroby: 1997
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: automat
Úpravy: žádné
Auto snů: Safrane II v top stavu.
|
MatesK píše: A koukali jste na ukostření toho okna? Nedíval jsem se vůbec na nic,jen mě to překvapilo,protože odmlžení zmizí a také je vidět,že při cvaknutí relé to odběr má,asi tak,jako zadní sklo.Na ukostření se dostanu pod předním platem?
_________________ Renault Safrane 2.5 Renault Megane 1.6e Renault 9 TC Renault 8 Renault 16 TL,TS,TX Opel Astra 1.4 Caravan Peugeot 205 GRD Peugeot 504 TI Škoda Favorit Barkas B 1000 Wartburg 353 Fiat Uno Fiat Regata 1.9 ds Ford Taunus 1.6 coupé Alfa Romeo 1750 Berlina Renault Laguna II Grandtour 1.9 dCi Peugeot 106 1.1 Peugeot 206 SW 1.4 Hdi
|
|
Nahoru |
|
|
Max900R
|
Předmět příspěvku: Re: sedačky Napsal: pát pro 02, 2011 12:18 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am Příspěvky: 1459 Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
|
Pokud vyhřívání funguje, je to jasně vidět, protože segmenty jsou ve dvou pruzích, ne po celém okně. Je jasně patrná hranice, kde vyhřívání je a kde není a to jak na zamlženém, tak na namrzlém okně. Samo nemůžete chtít, aby okno po 30 sekundách rozmrazilo 5 cm vrstvu sněhu. Do minuty zmizí zamlžení, námraza povolí tak do 2-3 minut.
Ukostření je z vnitřní strany blatníku pod plastovým krytem pod oknem. Uprostřed je připojení. Pro kontrolu vyhřívání stačí změřit odpor mezi středovým a kostřícím drátem a víte hned... Ukostření může být přerušené (můj případ u spolujezdce) nebo zaoxidované.
_________________ Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu R 19 cabrio '96 - v provozu -------------------------------------------------------- Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu
|
|
Nahoru |
|
|
hejlák
|
Předmět příspěvku: Re: sedačky Napsal: pát pro 02, 2011 1:23 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: pon kvě 12, 2008 1:01 pm Příspěvky: 605 Bydliště: Brno
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 65kW / 88PS 2,1 dT
Výbava: Alizé +
Auto snů: Biturbo, Clio V6
|
Max900R píše: Samo nemůžete chtít, aby okno po 30 sekundách rozmrazilo 5 cm vrstvu sněhu. Do minuty zmizí zamlžení, námraza povolí tak do 2-3 minut. U 5 cm sněhu nevím, ale normální klasická námraza zmizí rychle. Schválně to někdy stopnu.
_________________ Vel Satis 2.0T (2004), 4CV Sport (1959) Safrane 2,2i (1993), Safrane 2,1 tD (1995)
|
|
Nahoru |
|
|
viktoska
|
Předmět příspěvku: Re: sedačky Napsal: pát úno 17, 2012 10:33 am |
|
|
Expert |
Registrován: sob led 10, 2009 6:54 pm Příspěvky: 270 Bydliště: Nový Bor
|
Záleží na stupni mrazu.Když je venku -15,tak to rozmrzá pomalu.Ono stačí,když to trochu povolí,aby se to dalo z okna sloupnout. Mě se zase zdá,že mi nehřeje sedačka.Spolujezdec jde ale u mě je to nějaký málo hřejivý.Kožená sedadla nemám,takže to pochvíli ani nepřijde ale vím docela určitě,že to ještě nedávno do zadku pálilo.Vím,že to samo vypíná,podle teploty v autě ale taky vím,že v těchto dnech v autě fakt nebývá žádné teplo,když do něj ráno vlezu,takže by to alespon chvilku pálit mohlo.Hymeroidy bych fakt ještě nemusel
_________________ Renault 18 Turbo(asi už určitě pohřbené)
Renault 25 V6 Turbo(toho je fakt škoda...)
Renault 5 1.1 Five(lítá jako blázen)
Renault Safrane 3.0 V6ie RT(právě jsem se zamiloval)
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Re: sedačky Napsal: pát úno 17, 2012 12:40 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
a mě to nevyhřívá u spolujezdce, sakra . a to ta řidičova už byla několikrát rozebraná a spolujezdcova ne a nevyhřívá. ale nechám to až budu sedačky předělávat. ještě jsem do toho nikdy nešťoural, tak nevim, ale nešel by prostě vyhodit ten termostat? jako že mam stlačený tlačítko = vyhřívám, nemám = nevyhřívám
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
helioslaci
|
Předmět příspěvku: Re: sedačky Napsal: pát úno 17, 2012 12:49 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: čtv črc 21, 2011 9:20 am Příspěvky: 217 Bydliště: Kolárovo
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 83kW / 113PS 2,2 dT
Výbava: full
Auto snů: Safrane BiTurbo
|
Bóďa píše: a mě to nevyhřívá u spolujezdce, sakra . a to ta řidičova už byla několikrát rozebraná a spolujezdcova ne a nevyhřívá. ale nechám to až budu sedačky předělávat. ještě jsem do toho nikdy nešťoural, tak nevim, ale nešel by prostě vyhodit ten termostat? jako že mam stlačený tlačítko = vyhřívám, nemám = nevyhřívám že vraj vyhrívaní sedaček je nejak spojenej s venkovním tepolotou, kolik namera teplotu a podle toho že vraj to zapína ten termostat, ak jsem si to dobre pochopil z toho manulu, ja jen ptám
_________________ Renault 25 - v provozu Renault Safrane 2,2DT - v provozu Renault Safrane 2,5 - v provozu
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Re: sedačky Napsal: pát úno 17, 2012 12:51 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
ja to zase pochopil tak, že se to přerušuje pomocí termostatu přímo v sedačce, protože píšou že se to řídí teplotou v úrovni sedadel, potom je v sedačce taková kulátá "věc", což je nejspíš ten termostat a za další to je asi to, co tam odchází. ale taky nevim, tak třeba tu napíše někdo, kdo už se tim víc zabýval
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
Max900R
|
Předmět příspěvku: Re: sedačky Napsal: pát úno 17, 2012 1:01 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am Příspěvky: 1459 Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
|
Není to nijak spojené s venkovní teplotou. Je to jen řízené termostatem přímo v sedačce, který, pokud je teplota v tý sedačce nad nějakou teplotu (nepamatuju si, je to v manuálu), tak prostě nesepne. A pokud je nad nějakou teplotu, tak vypne. Je to úplně banální. Vyhodit ten termostat by teoreticky šlo, v podstatě hrozí jen jedna věc, že to propálí sedačku, popř. popálí někoho na ní. Osobně uvažuju koupit takové ty levné potahy do zapalovače (v supráči jsem to viděl i za 200,-) a vybrat ten termostat z toho. A nebo z jiného auta, kde to funguje líp, jako třeba z Forda, Škodovky apod... Kdyby jste to někdo nějak vyřešil, tak se pochlubte. Mi nevyhřívá ani jedno. :-(
_________________ Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu R 19 cabrio '96 - v provozu -------------------------------------------------------- Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu
|
|
Nahoru |
|
|
MatesK
|
Předmět příspěvku: Re: sedačky Napsal: sob úno 18, 2012 11:41 am |
|
|
2. Site Admin |
|
Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm Příspěvky: 1715 Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
|
Ten biturbák z Dejvic má celý vyhřejvání i s ovládáním ze Superba. To je jedno řešení. Druhak termostat se musí nechat sehnat jako jednotná součástka s nějakou hodnotou. např GM. Určitě mi nepřijde jako dobrej nápad, dát ho uplně pryč. Je to jako nedávat na kapotu tu pojistku, aby se kapota náhodou neotevřela. Což mě se náhodou(v mojem případě blbostí) stalo už třikrát a dvakrát to rozsekalo sklo. Co třeba když na tý sedačce nikdo nebude sedět u bude zapnutá? Nic, ale tak každýho auto Jinak ty hodnoty jsou pokud termostat na 12C a méně, tak topení sepne. Pokud je 16C a více, tak vypne. Podle mě se to týká i toho, že je velmi nezdravé pro pánské partyje zahřívání. I proto jsou varlata mimo tělo, aby měli menší teplotu. Celej ten systém si myslim, jen na ohřev studený sedačky, protože následně už je to jenom kravina - sedačka se ohřeje o tělo za cca 5 minut - dál už si jen smažíte koule Opravdu si myslim, že radikální změna v tom systému nebude dobrej krok z mnoha důvodů.
_________________ One Life Custom
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|