Safrane Club

FÓRUM SAFRANE
 FAQ •  Hledat •  Registrovat •  Přihlásit se 
Právě je úte pro 11, 2018 12:55 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 21 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Renault safrane autoradio
PříspěvekNapsal: sob lis 12, 2011 5:32 pm 
Offline
Sedí tu furt..

Registrován: pát kvě 13, 2011 5:36 pm
Příspěvky: 101
Model: phase II
Rok výroby: 1998
Motor: 83kW / 113PS 2,2 dT
Výbava: digitálna klíma
Zdravím chcel by som sa opýtať že ked si kúpim iné autorário tak by sa dalo dáko zapojiť ovládanie pod volantom a dysplej??Diki


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Renault safrane autoradio
PříspěvekNapsal: sob lis 12, 2011 7:02 pm 
Offline
Expert

Registrován: ned říj 24, 2010 11:32 pm
Příspěvky: 198
Bydliště: Olomouc
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: 4x4
Úpravy: Odlechčeni vozu o par 10kg rzi,
Plány: Jezdit ;)
Auto snů: Renault 5gt Turbo
určitě jde ale jen na nektere autoradia jako je alpine atd musiš koupit přechodku na specialni kabel na nej ale nevim jestli je i redukce aby ti fungoval na palubce displeyo myslim že original radio je stejnak idealni sice nepřehrava mp3 ale ten zvuk je jedna basen koupil jsem jeste ted redukci na vysokourovnové vystupy tak si tam dam zesik a par drobností aby to vše jelo jinak pak se vyplati asi koupit dražší autoradio i s displejem na dvd bo tak už i s ovladačem pod volant jinak bych phlilipse neměnil hraje krasně a dobře :lol_


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Renault safrane autoradio
PříspěvekNapsal: sob lis 12, 2011 7:44 pm 
Offline
Sedí tu furt..

Registrován: pát kvě 13, 2011 5:36 pm
Příspěvky: 101
Model: phase II
Rok výroby: 1998
Motor: 83kW / 113PS 2,2 dT
Výbava: digitálna klíma
Ale ja mám ešte na kazety a aj mne by sa dalo napojit subwoofer aj zosilovac?Neviem či si mám kúpiť radšej nové repráky alebo subwoofer.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Renault safrane autoradio
PříspěvekNapsal: sob lis 12, 2011 8:11 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3615
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
u některých rádií jsou redukce k napojení sírového displeje a ovládání, ale opravdu malé procento rádií s tím skutečně funguje.

v každém případě tohle téma opravdu nepatří do inzerce

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo, espace 2,0 dci


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Renault safrane autoradio
PříspěvekNapsal: sob lis 12, 2011 11:36 pm 
Offline
Expert

Registrován: ned říj 24, 2010 11:32 pm
Příspěvky: 198
Bydliště: Olomouc
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: 4x4
Úpravy: Odlechčeni vozu o par 10kg rzi,
Plány: Jezdit ;)
Auto snů: Renault 5gt Turbo
no určite se da i u tebe ja mam tu malou vežicku s cd a kazetou a druhe radio s kazetou a s aux vystupem ktere ted pouzivam at tam mužu poustet z telefonu music jinak tam určite pujde napojit i jine veci ja přemyslim jestli si tam nemam nechat nainstalovat parrot za 3800 ktery komunikuje s telefonem přes blutůůů a daji se tam taky pouštet skladby mam iphone4 takže tak jsem to videl už zapojene u jineho renaulta jinak zesilovač si tam mužeš dat neni stim problem jen udelam vystup ze zadnich repro a dat tam vysokourovnovou redukci at na to mužeš napojit zesik jinak asi eletriku potahnu od kompresoru pač by tam mohl na něj vest vetsi kablik s +

jinak mam neco takoveho http://www.rapid-autohifi.com/vysokouro ... -6892.html 8)

repro nevim original hraji krasne nebudu to prasit nejakyma ovalama ani jinyma jen obcas zapnu zesik at to trosku duní jen preci nechci aby se mi trepala zrcatka tema basama :kladivo:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Renault safrane autoradio
PříspěvekNapsal: ned lis 13, 2011 9:28 am 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1665
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
A - ovladani pod volantem zapojit napriklad na jakykoliv radio Pioneer je potreba redukce za kterou chteji cca 3000,-...v podobnym to je se vsema...takze pokud vyndas origo radio asi rovnou pocitej s tim, ze vyndas i ovladac.

B - záleží co chceš za zvuk, kdyby si byl nejak náročnější, tak asi sem nepíšeš tohle, takže předpokladám, že se spokojíš s normálním bezdecibelovym zvukem :lol_ Nebo jinak Pokud chceš SW a pořádnej zvuk, tak origo radio zahoď. V roce 93 to byla jistě nemalá pecka, ale dneska o skoro 20 let později mají značková autoradia vyšší standard a jsou uplně někde jinde. Samozřejmě na takovýto šudlání při country ti bude bohatě stačit. Jenom pouhou výměnou autoradia za Pioneer nebo Alpine ti garantuju nárůst BASů a to i na těch papárovejch reprákách o cca. 30-60%. To co origo radio nezahraje vůbec, tyhle radia dokážou zesílit tak, že z toho je už docela hutnej zvuk.

C - papírový repráky ve dveřích jsou, taky jako radio, kvalitní provedení a hrajou fajn, ale když koupíš nový repro 17cm nějaký střední třídy třeba za 1300 pár, tak poznáš zvuk. Ale jedno se musí nechat - zapracování reproduktorů od výrobce ve dveřích je parádní práce :good: Opravdu stačí koupit lepší repro a máš krásnej zvuk.

Za mě (a i tak to mam já) buď se spokojit se základnim zvukem skoro bez investic, takže vyměnit jen radio a získat tim víc basů(ale samozřejmě v rámci repráků ve dveřích - nedá se to srovnat s SW samozřejmě).
A nebo zahodit to všechno a za například tak 7000,- dát dohromady normální sound.

Tak nebo tak origo radio PODLE MĚ většinou u lidí v autě zůstane hlavně kvůli právě dalkovýmu ovládání pod volantem, pak například changeru v kufru. Ale rozhodně to není tim, že by z něj lezl tak nepostradatelný zvuk :D

_________________
I-V6Blue Biturbo Baccara -140 najeto B)
I-V6Blue RXE 17" Manual - "novák"
I-V6Silver Biturbo Baccara - depozit
I-V6White RT - dělník s LPG za bůra "bělák"
I-V6Blue RXE 17" Manual - depozit
I-V6Gold RXE Automat - Aničky - depozit
II-R5Manual - Druhá dvojka s 420tkm - "temňák"
II-R5Automat - První dvojka
-----------
EX V6Blue Quadra RXE
EX V6Green RXE
EX V6blackMATT RT


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Renault safrane autoradio
PříspěvekNapsal: ned lis 13, 2011 11:49 am 
Offline
Expert

Registrován: ned říj 24, 2010 11:32 pm
Příspěvky: 198
Bydliště: Olomouc
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: 4x4
Úpravy: Odlechčeni vozu o par 10kg rzi,
Plány: Jezdit ;)
Auto snů: Renault 5gt Turbo
Matesk
1. to stare autoradio radio co tam je hraje i dnes a stale kvalitně ano jsou kvalitnejší radia to netvrdím ale s tohle věži se proste 90 procetn autoradii nesrovna "jedině která značka radii ma asi o vice navic je Alpine patři ke špičce "

2. to že je 20 let stare Philips autoradio to neznamena ze hraje špatně cd zvuk tehdy už byl takže dokaže kvalitne zahrat i ted jinak vem stare elektronky použivaji se v nejkvalitnejsich zesilovacich na svete a stoji pěkny majlant takovy zesilovač

3. takže nebude to věkem jen že poslouchaš jeste takovou tu disco muzik asi maš rad ten pocit kdy ti po diskotece huči jeste v hlavě dalsích 5 hodin z přebasovaneho aparatu ale to není kvalitni zvuk jen přebasovaná sračka :lol_ proto radši to coutry kde ti nic nezkresluje :lol_


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Renault safrane autoradio
PříspěvekNapsal: ned lis 13, 2011 1:08 pm 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1665
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
:roll:

"s tohle věži se proste 90 procetn autoradii nesrovna"
asi si chtel napsat radií z výroby ne?

"to že je 20 let stare Philips autoradio to neznamena ze hraje špatně cd zvuk"
neřikal sem že hraje špatně, ale v kombinaci s papírovýma reprákama prostě při 100Hz a níž hrajou hovno.

"tehdy už byl takže dokaže kvalitne zahrat i ted jinak vem stare elektronky použivaji se v nejkvalitnejsich zesilovacich na svete a stoji pěkny majlant takovy zesilovač"
naprosto vůbec jsem se nebavil o ztrátách kvality na zesílení, protože ta je v dnešních dobách při koupi jakéhokoliv značkového radia zanedbatelná. A v tomhle ohledu origo radio samozřejmě podává dost dobrý výsledky. Nicméně jsem pochopil že majco asi poslouchá hudbu u níž je odchylka maximálně procet kvality celého rozsahu zvuku něco podstatného, narozdíl od pásma 100Hz a níž, kde tahle originální soustava prostě nedává.

"takže nebude to věkem jen že poslouchaš jeste takovou tu disco muzik asi maš rad ten pocit kdy ti po diskotece huči jeste v hlavě dalsích 5 hodin z přebasovaneho aparatu"
:lol_ ještě si mě neviděl ale máš jasno viď... lidi jako ty nedokážou pochopit, že i basy jsou součást zvuku, a u spousty(prakticky vlastně všechny - např opery aj.) je pásmo 100Hz a níž taky součástí. Mluvíš o opravdu kvalitní hudbě a při tom bys na tvojem systému nezhrál kvalitně 90% hudby co poslouchám. Jenom abys neměl obavy, že pouslouchám "disko" tak spíš Reagge, dub, hip hop, Drum n bass ... chápeš že to tvůj zvuk zahraje "krásně", ale bez basů, což je neprostej pylíř těhle stylů???

"ale to není kvalitni zvuk jen přebasovaná sračka, proto radši to coutry kde ti nic nezkresluje"
:D i tomu se řiká názor...

_________________
I-V6Blue Biturbo Baccara -140 najeto B)
I-V6Blue RXE 17" Manual - "novák"
I-V6Silver Biturbo Baccara - depozit
I-V6White RT - dělník s LPG za bůra "bělák"
I-V6Blue RXE 17" Manual - depozit
I-V6Gold RXE Automat - Aničky - depozit
II-R5Manual - Druhá dvojka s 420tkm - "temňák"
II-R5Automat - První dvojka
-----------
EX V6Blue Quadra RXE
EX V6Green RXE
EX V6blackMATT RT


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Renault safrane autoradio
PříspěvekNapsal: ned lis 13, 2011 5:37 pm 
Offline
Expert

Registrován: ned říj 24, 2010 11:32 pm
Příspěvky: 198
Bydliště: Olomouc
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: 4x4
Úpravy: Odlechčeni vozu o par 10kg rzi,
Plány: Jezdit ;)
Auto snů: Renault 5gt Turbo
No upřimě,citlivost našeho ucha pod frekvencí 100 Hz poměrně strmě klesá a v této oblasti mohou náš sluch ošidit,jde to poměrně snadno. Například zdůrazněním některých frekvencí, kdy soustava ve skutečnosti jenom duní nebo vrčí, ale na posluchače to působí dojmem mohutného zvuku. Navíc nízkými frekvencemi se nám sluch snadno ohluší, což znamená, že se "přeladí" na ještě nižší citlivost.

Proto jsem rikal že radši to country ale mysli si své bassy je tezke a dodnes maji všeci vyrobci stim problem aby to mělo co nejmensi zkresleni,idelani je mit v kufru basak s pruměrem 50cm aby ti to aspon v určite hlasitosti čistě zahralo a vykon na to autoradio nema tak že stejnak by musel jit zesilovač a ten taky zkresluje,takže ty papiraky hraji i tak dobre a to rozvrženi v tem aute je užasne tak že si užijes stim vice než s jinym autoradiem a repro pac by si musel vse prepocitat a znova navrhnout cely system pač tohle bylo navrzeno a udelano tohohle autoradio a tyhle reproduktory a neboj delali to profici !!! :kladivo: a to hlavne utakoveho auta


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Renault safrane autoradio
PříspěvekNapsal: ned lis 13, 2011 6:48 pm 
Offline
Sedí tu furt..

Registrován: pát kvě 13, 2011 5:36 pm
Příspěvky: 101
Model: phase II
Rok výroby: 1998
Motor: 83kW / 113PS 2,2 dT
Výbava: digitálna klíma
No ale ten dysplej mi teda nepojde ani ovládanie? ked si kúpim nové rádio


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Renault safrane autoradio
PříspěvekNapsal: ned lis 13, 2011 7:34 pm 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1665
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
Majco:
jo nepujde ani displej.

Turista:
Basovej repro do auta 50cm? :D ... 30cm se pouzivaj na několika kilovatovy systémy ... co se týče kvality basů, tak u mě se o to starají dva reproduktory Eminence, který se dávali například do beden Marshall z kterejch hraje asi tak polovina koncertů :) takže s věrností podání to mám někde jinde než sony xplode :lol_ ...

_________________
I-V6Blue Biturbo Baccara -140 najeto B)
I-V6Blue RXE 17" Manual - "novák"
I-V6Silver Biturbo Baccara - depozit
I-V6White RT - dělník s LPG za bůra "bělák"
I-V6Blue RXE 17" Manual - depozit
I-V6Gold RXE Automat - Aničky - depozit
II-R5Manual - Druhá dvojka s 420tkm - "temňák"
II-R5Automat - První dvojka
-----------
EX V6Blue Quadra RXE
EX V6Green RXE
EX V6blackMATT RT


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Renault safrane autoradio
PříspěvekNapsal: ned lis 13, 2011 8:09 pm 
Offline
Sedí tu furt..

Registrován: pát kvě 13, 2011 5:36 pm
Příspěvky: 101
Model: phase II
Rok výroby: 1998
Motor: 83kW / 113PS 2,2 dT
Výbava: digitálna klíma
A ty máš aké pneumatiky? lebo ja rozmýšlam dať elektrony z lagúny2 silverstone 225/45 R17


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Renault safrane autoradio
PříspěvekNapsal: ned lis 13, 2011 11:37 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3615
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
majco, nevím, jestli jsi to sem napsal nechtíc nebo jestli to myslíš vážně, ale byl bys tak hodný a mohl bys prosím řešit rozměry pneumatik v tvém tématu o pneumatikách a ne v tématu o autorádiu? děkuji :wink:

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo, espace 2,0 dci


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Renault safrane autoradio
PříspěvekNapsal: ned lis 30, 2014 2:34 pm 
Offline
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 22, 2013 7:47 pm
Příspěvky: 15
Model: phase II
Rok výroby: 1997
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: RXE
Auto snů: > Cadillac de Ville - cabrio - 62 <
nikdo nic hezčího nevyrobil !!!
No... tohle téma je jak vidím už málem 3 roky mrtvý... ale písnu sem moje zkušenosti. Koupil jsem do Safrána místo původního radia novou Alpinu, jelikož jsem si v katalogu našel, že existuje apliňácká redukce k ovládání pod volantem i k displayi. No... jenže jak se ukázalo, praxe je jiná. Za prvé... ty redukce se používají zřejmě málo, takže je hned tak někdo nemá - nechcou si to nechat ležet v regálu, a za druhý... našel jsem tady v Brně sice jednu firmu, kde mě aspoň jednu tu redukci splašili ze zahr., ale po zapojení stejně nefungovala. Možná by to chtělo víc zkoušet a kombinovat ale bohužel, to už nebylo možný. Takže mě sice v autě hraje perfektní Alpina, ale přišel jsem o ovládání pod volantem a na displayi mě svítí pouze čas a teplota. :( Ještě se příležitostně semtam někde zeptám... ale vždycky dostanu zvlášť pro Safrána zápornou odpověď. :(


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Renault safrane autoradio
PříspěvekNapsal: pon pro 01, 2014 12:30 am 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1665
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
Jediný co mě napadá je, zkusit hledat tu redukci podle jinýho Renaulta, kde se montovalo stejný ovládání pod volant. Jelikož Safrane se nevyskytuje ve spoustě katalogů, ale ty díly jsou totožný s jinejma Renaultama.

No a když ne, tak prostě jak se to se Safranama dělá, zjistit co se redukuje na co, jak to funguje a pak vymyslet, co s tim :wink:

_________________
I-V6Blue Biturbo Baccara -140 najeto B)
I-V6Blue RXE 17" Manual - "novák"
I-V6Silver Biturbo Baccara - depozit
I-V6White RT - dělník s LPG za bůra "bělák"
I-V6Blue RXE 17" Manual - depozit
I-V6Gold RXE Automat - Aničky - depozit
II-R5Manual - Druhá dvojka s 420tkm - "temňák"
II-R5Automat - První dvojka
-----------
EX V6Blue Quadra RXE
EX V6Green RXE
EX V6blackMATT RT


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 21 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Český překlad – phpBB.cz