Safrane Club

FÓRUM SAFRANE
 FAQ •  Hledat •  Registrovat •  Přihlásit se 
Právě je čtv bře 28, 2024 9:59 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Ph I vs Ph II
PříspěvekNapsal: pát led 11, 2008 11:13 am 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
Zdar,
jelikož jsem vyměnil origo radio za lepsi, tak digitalni informacni panel od radia je k nicemu. Proto me zajima jestli v PhII ma stejne konektory, timpadem jestli by se dal vymenit.
Další podobný dotaz. Ovládání od el. oken vypadá taky dosti podobně tak jestli není možno taky zaměnit. protože když chci otevřít více oken najednou, tak PhI tlačítka jsou pro tendle účel "nedomyšlené". Nehraju na klavír, takže v těhle pohybech nemam cit:)
Pisu, protože několik z vás má oba typy auta a mohou porovnat.
Předem děkuji dost by mi to pomohlo. Rovnou bych mohl od konkrétního člověka ty díly koupit.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Ph I vs Ph II
PříspěvekNapsal: pát led 11, 2008 2:55 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
MatesK píše:
Zdar,
jelikož jsem vyměnil origo radio za lepsi, tak digitalni informacni panel od radia je k nicemu. Proto me zajima jestli v PhII ma stejne konektory, timpadem jestli by se dal vymenit.
Další podobný dotaz. Ovládání od el. oken vypadá taky dosti podobně tak jestli není možno taky zaměnit. protože když chci otevřít více oken najednou, tak PhI tlačítka jsou pro tendle účel "nedomyšlené". Nehraju na klavír, takže v těhle pohybech nemam cit:)
Pisu, protože několik z vás má oba typy auta a mohou porovnat.
Předem děkuji dost by mi to pomohlo. Rovnou bych mohl od konkrétního člověka ty díly koupit.
s tim radiem nevim ale ty tacitka jsou naprosto stejny az na ty kryty nahore,.. ale popravde u phase 2 se mi zdaj ze by mely reagovat opacne nez reaguji (jak tam jsou ty vystupky tak je to takovy matouci :))...

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon led 14, 2008 2:49 pm 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
a ty cudlitka jsou i u spolujezdcu ze?!.....napada te jeste neco z PhII co by se dalo upgradovat?co by za to stalo teda...napriklad ty prihradky okolo radicky jsou strasny to bych tam nikdy nedal;).....chci si sepsat mensi seznam co musim sehnat...samozrejme budes prvni koho se budu ptat;).....jinak s tim radiem sem si to rozmyslel, jelikoz sem ho zahlid na F ebayi za v prepoctu 4k...tak sem si rikal ze to radsi zkusim prodat jeste nekde;)....jinak myslis ze bych az od tebe budu neco brat tak ze bys mi mohl pridat k tomu naky sroubky atd(napriklad nemam vubec pridelanou pojistkovou skrinku:) )


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon led 14, 2008 9:03 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
jo, sroubky naky vyberem, jinak dalsi upgrade me napada schranka pred spolujezdcem, ale nevim jestli je to prakticky, z fotek se mi zda, ze to dost omezuje prostor prro nohy. a davalo se to jenom do 99-00 takze se to tezko shani. a jeste jeden upgrade predni vyplne dveri, ale ty se mi teda vubec nelibej, ale uz ty uz nemam, uz jsem prodal :) jinak ty tlacitka jsou snad vsude si myslim. i vzadu,... ale ted si teda nejsem jistej jestli i vzadu, ale na 98% jo...

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte led 15, 2008 10:31 am 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
schranka ne, to je hnůj;)....mno takze asi zustanu u tech tlacitek na okna a ten displej - ty nemas prosim te moznost na to nak kouknout?....tlacitka by si teda mel?....jo ale jsou osvetleny ne?!jestli ne tak je nechci - to by byl spis downgrade;)......k tomu ten joystick na zpetny zrcatka....hmmm....tim by byl vnitrek vyresenej.....
vlastne az na jednu vec....napada te (nebo pripadne nekoho jinyho jestli to jeste nekdo cte;) ) jak osvetlit popelniky vzadu?....vzdycky kdyz nekdo vzadu kouri tak nevi kam to klepat a kdyz jo tak v ty tme to nemuze trefit....premyslel jsem kouknout na predni popelnik jak je to tam udelany a pouzit ten?!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte led 15, 2008 8:30 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
jo, tlacitka jsou podsviceny samozrejme :) a ten displej jakej displej? myslis ten na phasi 2? nemam :) jenom hodinky :D jak osvetlit popelniky me napada, normalne nekde vytahnout proud (asi od osvetleni tlacitek) provrtat vevnitr popelnik vsunout zarovcicku a zalepit, ale tim by se nevyresilo, prvotni najiti popelniku :) a navic by se muselo vyresit, aby se rozsviti jenom kdyz je otevrenej, takze nejakej spinac a jeste je tu otazka, za jak dlouho by se popelnik od zarovky roztavil :) i kdyz proti tomuhle by asi mel bejt odolnej, kdyz je na zhavej popel :wink:

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Český překlad – phpBB.cz