Safrane Club

FÓRUM SAFRANE
 FAQ •  Hledat •  Registrovat •  Přihlásit se 
Právě je pát bře 29, 2024 1:09 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: elektrika 2.1 tD
PříspěvekNapsal: úte črc 19, 2011 6:27 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: pon kvě 12, 2008 1:01 pm
Příspěvky: 605
Bydliště: Brno
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 65kW / 88PS 2,1 dT
Výbava: Alizé +
Auto snů: Biturbo, Clio V6
V ropuše mi nejde pravé světlo, ostřikovače, podsvětlení budíků na palubce (kontrolky však jedou) a pokud dám klíček do 1. polohy, tak se nerozsvítí věci v interiéru, který se rozsvítit maj.

Včera jsme s kamarádem (kterej má mimochodem taky Safroše, ale bohužel není členem fóra) hledali příčinu toho pravýho světla. Proměřili jsme kontakty a kostru, vše OK, xenon taky OK, tak jsme šli po drátech. Závada je v konektoru, kterej je umístěn u spolujezdce napravo od noh (pod plastovým krytem, kterej vede jakoby vevnitř od prahu). Ten konektor je asi milion pinovej (stejnej, jako například u sedaček, musí se otevřít ty supr dvířka a až pak jde ven).

Byl zkorodovanej, tak jsme ho prostříkali WDčkem a poté, když jsme s ním hejbali, tak se Xenon rozsvěcoval a fungoval i motor na ostřiky. Bohužel začala být tma, tak jsme to nechali rozdělaný a šli od toho. Budu to muset asi přepájet, protože ten konektor je KO.

A otázka zní, neví někdo, co všechno je v tom popisovaným konektoru za elektriku? :) S tou palubkou to asi nic společnýho mít nebude, co? A nevíte někdo, který konektrory můžou být spojený s tou palubkou? Vypadá to totiž, že těch špatnejch konektorů bude v předu víc, experti předemnou totiž lepili sklo silikonem, takže tam v minulosti pravděpodobně někudy zatíkalo...

Díky za odpovědi!

_________________
Vel Satis 2.0T (2004), 4CV Sport (1959)
Safrane 2,2i (1993), Safrane 2,1 tD (1995)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: elektrika 2.1 tD
PříspěvekNapsal: úte črc 19, 2011 10:06 am 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
ten konektor rozeber a preletuj jenom ty spatny kontakty. v tom bilym konektoru jsou zasunuty 4 úzký, který se z toho daj vytáhnout a z těch se daj vytáhnout jednotlivý dráty (jako u vsech konektoru).
jinak je to svazek na pravou čtvrtku auta... nevim teď co tam tak všechno je, prostě ostřikovače, světla, malej konektor k motoru, takže u tebe pasé, klaxon a tak..
to samý v bledě modrym je samozřejmě na levý straně, akorát že tam jsou důležitější věci.
popřemejšlej jestli by nebylo jednodužší vyměnit ten svazek z jinýho auta. pokud máš zkorodovanou tu část od motoru a ne z interiérový elektriky.

jinak to s tou palubkou by možná mohlo bejt i ono. nevim teda, kde to přesně bere + po rozsvícení světel, ale vypadá to, že ho prostě nemá. takže vyndat to relátko den/noc a změřit jestli jde + do toho pinu s info o zapnutejch světlech... zapojeni toho relatka je nekde v s. manualu. když nepůjde, tak řešit proč tam nejde popřípadě ho nátáhnout odjinud. myslím, že jsme tenkrát zkoušeli měnit relátko a to to nebylo, tak by to mělo bejt tohle

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: elektrika 2.1 tD
PříspěvekNapsal: úte črc 19, 2011 10:17 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: pon kvě 12, 2008 1:01 pm
Příspěvky: 605
Bydliště: Brno
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 65kW / 88PS 2,1 dT
Výbava: Alizé +
Auto snů: Biturbo, Clio V6
No, ono to vypadá, že špatný budou asi tak všechny... A myslím, že bude nejjednodušší je připájet natvrdo k sobě, ne? Stejně je tam ten konektor jen aby v továrně mohli spojit předek a zadek... :)

A s tou palubkou... Co kdybychom se na to mrkli v Hoře? Lákavá nabídka, ne? :lol_

_________________
Vel Satis 2.0T (2004), 4CV Sport (1959)
Safrane 2,2i (1993), Safrane 2,1 tD (1995)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: elektrika 2.1 tD
PříspěvekNapsal: úte črc 19, 2011 10:38 am 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
přesně tyhle věci si říkali předchozí majitelé, na který nadáváš :wink: prijde mi naprosto zbytečný, pracný a prasácký to tam nějak letovat natvrdo...

klidne no

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: elektrika 2.1 tD
PříspěvekNapsal: úte črc 19, 2011 11:40 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: pon kvě 12, 2008 1:01 pm
Příspěvky: 605
Bydliště: Brno
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 65kW / 88PS 2,1 dT
Výbava: Alizé +
Auto snů: Biturbo, Clio V6
Tak nevim, nadávám na lidi, kteří lakujou dveře a nezalepí ani konektor k ovládání zrdcátka (takže ho zalakujou a pak nejde stahovat okýnko), taky nadávám na lidi, kteří přilepí okno silikonem, takže ho nemusíš vyřezavat, stačí jen cuknout a je venku a taky nadávám na lidi, kteří pod lištou, kde to není vidět, nezbrousí původní lak, takže se loupe i nad lištou, ale že by byl problém zaletoval dráty, který nebudou vidět a hezky je stáhnu takovou tou smršťovací bužírkou...

Ten konektor je v prdeli, ty nožíky od drátku jsou zkorodovaný natolik, že jsou jak papír.

_________________
Vel Satis 2.0T (2004), 4CV Sport (1959)
Safrane 2,2i (1993), Safrane 2,1 tD (1995)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: elektrika 2.1 tD
PříspěvekNapsal: úte črc 19, 2011 11:57 am 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
no hele mě je to celkem jedno, udělej si to jak chceš :) ale... jednou toho bude někdo litovat... a třeba to budeš i ty :lol_

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: elektrika 2.1 tD
PříspěvekNapsal: úte črc 19, 2011 12:05 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: pon kvě 12, 2008 1:01 pm
Příspěvky: 605
Bydliště: Brno
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 65kW / 88PS 2,1 dT
Výbava: Alizé +
Auto snů: Biturbo, Clio V6
Ty mě vždycky ukecáš do něčeho, do čeho nechci... Ok, udělám to po Tvým. Ať máme oba klid. ;)

_________________
Vel Satis 2.0T (2004), 4CV Sport (1959)
Safrane 2,2i (1993), Safrane 2,1 tD (1995)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: elektrika 2.1 tD
PříspěvekNapsal: čtv črc 21, 2011 7:50 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: pon kvě 12, 2008 1:01 pm
Příspěvky: 605
Bydliště: Brno
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 65kW / 88PS 2,1 dT
Výbava: Alizé +
Auto snů: Biturbo, Clio V6
Tak pravá přední "čtvrtka" auta už jede bez problémů (xenony, dálky, mlhy, blinkry). A bez bastlení, Bóďo! ;) Stačilo fakt jen ty 2 žiletky vyměnit a zbytek obrousit smirkem (hrubost 150). Jen ostřikovače jsem nezkusil, protože tam nemám složený nic kolem stěračů, ale snad pojedou taky...

Teď už stačí najít problém v palubce.

_________________
Vel Satis 2.0T (2004), 4CV Sport (1959)
Safrane 2,2i (1993), Safrane 2,1 tD (1995)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Český překlad – phpBB.cz