Registrován: ned říj 24, 2010 11:32 pm Příspěvky: 198 Bydliště: Olomouc
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: 4x4
Úpravy: Odlechčeni vozu o par 10kg rzi,
Plány: Jezdit ;)
Auto snů: Renault 5gt Turbo
telpota realtka od ventilatoru po při denšní jizdě si ma draha polovička spalila nožičku když měla na sobě cukle od rele na ventilator bylo uplne rozpalene se divim že se nerozteklo nějaká rada bo čím to može být ????? rele je u spolujezdce pod pristrojovkou označení rele je 0332 209 152 Bosh hodnoty 12V 20/30A pak naboku ještě jedno čislo to má EF 5758912
Registrován: sob led 10, 2009 6:54 pm Příspěvky: 270 Bydliště: Nový Bor
To je klasika.Konektor ventilátoru je u těchto vozů podle mě značně poddimenzovanej.Takže to tam bude trošičku vyklepaný a samosebou se to při tření namísto pevného kontaktu začne vlivem jiskření přehřívat.Jelikož je relé hnedle vedle,tak to možná trošku mate.Zkus se ohnout pod nohy spolujezdce a vytáhni spojovací konektor.Bude 100% opálený a krapánek přisteklej.Časem Ti stejně začne blbnout ventilátor a bude Ti to hlásit chybu na klimatizaci.
_________________ Renault 18 Turbo(asi už určitě pohřbené)
Renault 25 V6 Turbo(toho je fakt škoda...)
Renault 5 1.1 Five(lítá jako blázen)
Renault Safrane 3.0 V6ie RT(právě jsem se zamiloval)
Registrován: ned říj 24, 2010 11:32 pm Příspěvky: 198 Bydliště: Olomouc
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: 4x4
Úpravy: Odlechčeni vozu o par 10kg rzi,
Plány: Jezdit ;)
Auto snů: Renault 5gt Turbo
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 16 návštevníků
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru