Safrane Club

FÓRUM SAFRANE
 FAQ •  Hledat •  Registrovat •  Přihlásit se 
Právě je pát bře 29, 2024 1:26 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Co to může být za závadu?
PříspěvekNapsal: čtv čer 30, 2011 5:20 pm 
Offline
Začátečník

Registrován: čtv čer 30, 2011 5:08 pm
Příspěvky: 8
Model: phase II
Rok výroby: 1998
Motor: 100kW / 136 PS 2,0 i
Výbava: střední
Dobrý den,

mám na vás dotaz. Vlastním Renault Safrane r.v. 1998, 2.0 16V. Mám problém a vůbec nemám páru co s tím je. Jakmile se motor zahřeje, ztrácí výkon a motor začne trošku víc hlučet a škubat. Obrovská spotřeba benzínu, a navíc potom začně něco smrdět, jako by se pálilo, cítím nějako jako gumo-pryž. A je z venku cítit i benzín. Auto navíc jede jen na tři válce. Vše ale odehrává po zahřátí benzínu. Nestalo se někomu něco podobného? Nemůže to být Lambda Sonda? Prvně jsem myslela, že to jsou svíčky, ale byla jsen na omylu. Dostala jsem i tip, že by to mohla být vadná cívka, řemen...

Předem díky za tipy :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Co to může být za závadu?
PříspěvekNapsal: čtv čer 30, 2011 8:10 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
tak to, že jede motor na tři válce už samo o sobě znamená, že bude smrdět benzín a motor nebude mít tah a bude blbě držet volnoběh. Takže bych se zaměřil na příčinu toho, proč to jde na tři válce. Zjistit teda, který válec nepálí, zkontrolovat svíčku, botku, kabel, rozdělovač. A pak se uvidí :-)

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Co to může být za závadu?
PříspěvekNapsal: pon črc 18, 2011 11:45 am 
Offline
Expert

Registrován: sob led 10, 2009 6:54 pm
Příspěvky: 270
Bydliště: Nový Bor
Z gumy smrad spálená těsnění,gufera či manžety značí.Spálená guma na mém levém kole byla neklamnou předzvěstí odcházející rychlostky(doteď nevím,co tam mohlo po gumě smrdět).

_________________
Renault 18 Turbo(asi už určitě pohřbené)
Renault 25 V6 Turbo(toho je fakt škoda...)
Renault 5 1.1 Five(lítá jako blázen)
Renault Safrane 3.0 V6ie RT(právě jsem se zamiloval)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Český překlad – phpBB.cz