|
Safrane ClubFÓRUM SAFRANE |
|
Právě je ned pro 22, 2024 3:13 am
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 11 ] |
|
Autor |
Zpráva |
bany.xf.cz
|
Předmět příspěvku: Xenony zevnitř Napsal: čtv čer 23, 2011 7:31 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: stř říj 20, 2010 4:15 pm Příspěvky: 413 Bydliště: Lovosice
Model: phase II
Rok výroby: 1998
Motor: 140kW / 190PS 3,0 24v
Výbava: asi RXE
Úpravy: Upgrade topení (topí i z přední loketky dozadu) Kaminkhoum Samopřepínání světel podle světla venku
Auto snů: Už jsem měl :(
|
Nikde jsem nenašel muj problém, tak jsem založil nový téma... Rozebral jsem svoje xenony a zjistil jsem, že je tam skleněná čočka, clonítko a malá parabola v který je strčená výbojka. Netušim jak má co vypadat, viděl jsem to poprvý, takže pár dotazů... Parabola je hrubá jak štukovaná zeď. Mám jí rozleštit do zrcadla? Clonítko je hliníkový. Má bejt taky zrcadlový? Jak dokonale vyčistit (zrenovovat) tu skleněnou čočku? Přijde mi že je do zelena.
_________________ Minulost: Škoda 125 L (1989), Škoda 105 GLS (1974), Škoda 100 LS (1976), Safrane 2.5 20V (2000), Safrane 2.5 20V Initiale (1998), Renault R25 V6 (1989), Range Rover 4.6 V8 HSE (2001), VW Golf IV 1.9 TDI power! (2003), Karosa C734.1346 (1994) Přítomnost: Renault Safrane 2.9 V6 24V (2000), Renault Megane 1.5 dCi (2013)
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Re: Xenony zevnitř Napsal: čtv čer 23, 2011 8:00 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
á, to je něco pro mě... jedna možnost je zavolat degešovi z www.bixenony.com za kolik by měl ty čočky nový. druhá možnost je: skleněnou čočku jen vyčisti důkladně prostředkem v umyvadle mejdlem, popřípadě prostředkem na mytí oken a pak na ní už nesahej. s clonou nic nedělej, jen vyčisti. parabolu čočky vezmi a pošli do www.svetlomety.cz. Na te parabole zalezi nejvic a neni na ni chrom, ale naparena hlinikova vrstva (al ma jedny z nejlepsich odrazovych vlastnosti) s přiměsí čehosi, proto je to taky nedrží jako chrom a nemělo by se na to sahat. Celou parabolu světlometu (resp. v tomto případě parabolu dálky a držák čočky v jednom) umyj v umyvadle prsty s velkým množstvím tekutého mýdla (pozor, je na tom ta hlinikova vrstva, ktera se snadno poskodi), po umytí to "vycákej" a zbytek kapek opatrně vysaj papírovými ubrousky. Sklo světlometu obrus (obrus originál zažloutlý a potlučený lak), lak jde brousit špatně, žmolkuje se, když budeš mít stržený lak, tak dál postup jako při renovaci autolaku, tzn. P2000 a leštící pasty na lak a vyleštit dočira, potom na to aplikuj přípravek z www.tekutesklo.cz, dej novou výbojku, slož světlo a nebudeš chápat ten rozdíl
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
bany.xf.cz
|
Předmět příspěvku: Re: Xenony zevnitř Napsal: čtv čer 23, 2011 8:27 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: stř říj 20, 2010 4:15 pm Příspěvky: 413 Bydliště: Lovosice
Model: phase II
Rok výroby: 1998
Motor: 140kW / 190PS 3,0 24v
Výbava: asi RXE
Úpravy: Upgrade topení (topí i z přední loketky dozadu) Kaminkhoum Samopřepínání světel podle světla venku
Auto snů: Už jsem měl :(
|
Pěkně ses rozepsal, díky Ještě se zeptám - svítovist xenonů záleží na tý plastový velký parabole, nebo je tam jenom na parádu a kvůli dálkovejm?
_________________ Minulost: Škoda 125 L (1989), Škoda 105 GLS (1974), Škoda 100 LS (1976), Safrane 2.5 20V (2000), Safrane 2.5 20V Initiale (1998), Renault R25 V6 (1989), Range Rover 4.6 V8 HSE (2001), VW Golf IV 1.9 TDI power! (2003), Karosa C734.1346 (1994) Přítomnost: Renault Safrane 2.9 V6 24V (2000), Renault Megane 1.5 dCi (2013)
|
|
Nahoru |
|
|
hejlák
|
Předmět příspěvku: Re: Xenony zevnitř Napsal: pát čer 24, 2011 6:23 am |
|
|
Expert |
|
Registrován: pon kvě 12, 2008 1:01 pm Příspěvky: 605 Bydliště: Brno
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 65kW / 88PS 2,1 dT
Výbava: Alizé +
Auto snů: Biturbo, Clio V6
|
Bóďa píše: á, to je něco pro mě... jedna možnost je zavolat degešovi z http://www.bixenony.com za kolik by měl ty čočky nový. druhá možnost je: skleněnou čočku jen vyčisti důkladně prostředkem v umyvadle mejdlem, popřípadě prostředkem na mytí oken a pak na ní už nesahej. s clonou nic nedělej, jen vyčisti. parabolu čočky vezmi a pošli do http://www.svetlomety.cz. Na te parabole zalezi nejvic a neni na ni chrom, ale naparena hlinikova vrstva (al ma jedny z nejlepsich odrazovych vlastnosti) s přiměsí čehosi, proto je to taky nedrží jako chrom a nemělo by se na to sahat. Celou parabolu světlometu (resp. v tomto případě parabolu dálky a držák čočky v jednom) umyj v umyvadle prsty s velkým množstvím tekutého mýdla (pozor, je na tom ta hlinikova vrstva, ktera se snadno poskodi), po umytí to "vycákej" a zbytek kapek opatrně vysaj papírovými ubrousky. Sklo světlometu obrus (obrus originál zažloutlý a potlučený lak), lak jde brousit špatně, žmolkuje se, když budeš mít stržený lak, tak dál postup jako při renovaci autolaku, tzn. P2000 a leštící pasty na lak a vyleštit dočira, potom na to aplikuj přípravek z http://www.tekutesklo.cz, dej novou výbojku, slož světlo a nebudeš chápat ten rozdíl Hustokrutá odpověď...
_________________ Vel Satis 2.0T (2004), 4CV Sport (1959) Safrane 2,2i (1993), Safrane 2,1 tD (1995)
|
|
Nahoru |
|
|
MatesK
|
Předmět příspěvku: Re: Xenony zevnitř Napsal: pát čer 24, 2011 6:44 am |
|
|
2. Site Admin |
|
Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm Příspěvky: 1715 Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
|
_________________ One Life Custom
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Re: Xenony zevnitř Napsal: pát čer 24, 2011 10:22 am |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
bany.xf.cz píše: Pěkně ses rozepsal, díky Ještě se zeptám - svítovist xenonů záleží na tý plastový velký parabole, nebo je tam jenom na parádu a kvůli dálkovejm? je to tam na parádu a kvůli dálkovejm . no ne, fakt, všechno "obstarává" ta čočka, to kolem je prostě jenom její držák a parabola dálky. u spousty aut si můžeš naopak všimnout, že kolem čočky to maj matný, aby to neoslňovalo
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
bany.xf.cz
|
Předmět příspěvku: Re: Xenony zevnitř Napsal: sob čer 25, 2011 11:13 am |
|
|
Expert |
|
Registrován: stř říj 20, 2010 4:15 pm Příspěvky: 413 Bydliště: Lovosice
Model: phase II
Rok výroby: 1998
Motor: 140kW / 190PS 3,0 24v
Výbava: asi RXE
Úpravy: Upgrade topení (topí i z přední loketky dozadu) Kaminkhoum Samopřepínání světel podle světla venku
Auto snů: Už jsem měl :(
|
Výbojka tam patří D2S nebo D2R? EDIT: Už vim, je to D2S
_________________ Minulost: Škoda 125 L (1989), Škoda 105 GLS (1974), Škoda 100 LS (1976), Safrane 2.5 20V (2000), Safrane 2.5 20V Initiale (1998), Renault R25 V6 (1989), Range Rover 4.6 V8 HSE (2001), VW Golf IV 1.9 TDI power! (2003), Karosa C734.1346 (1994) Přítomnost: Renault Safrane 2.9 V6 24V (2000), Renault Megane 1.5 dCi (2013)
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Re: Xenony zevnitř Napsal: sob čer 25, 2011 4:16 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
áno áno, S je do čoček a R do parabol - má na sobě ještě clonítko
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
bany.xf.cz
|
Předmět příspěvku: Re: Xenony zevnitř Napsal: sob čer 25, 2011 6:22 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: stř říj 20, 2010 4:15 pm Příspěvky: 413 Bydliště: Lovosice
Model: phase II
Rok výroby: 1998
Motor: 140kW / 190PS 3,0 24v
Výbava: asi RXE
Úpravy: Upgrade topení (topí i z přední loketky dozadu) Kaminkhoum Samopřepínání světel podle světla venku
Auto snů: Už jsem měl :(
|
Někde na internetu jsem se dozvěděl že když vyndáš clonítko, musíš tam dát D2R
_________________ Minulost: Škoda 125 L (1989), Škoda 105 GLS (1974), Škoda 100 LS (1976), Safrane 2.5 20V (2000), Safrane 2.5 20V Initiale (1998), Renault R25 V6 (1989), Range Rover 4.6 V8 HSE (2001), VW Golf IV 1.9 TDI power! (2003), Karosa C734.1346 (1994) Přítomnost: Renault Safrane 2.9 V6 24V (2000), Renault Megane 1.5 dCi (2013)
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Re: Xenony zevnitř Napsal: sob čer 25, 2011 7:23 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
cože? žádný clonítko se samozřejmě nevyndavá, to je největší prasárna a ty dementíci, co si myslej, že to pak líp svítí, tak jsou samozřejmě dementíci, protože to smaozřejmě svítí hůř a oslňuje víc... d2r je třeba do laguny II před faceliftem nebo do peugeotu 607, prostě ty co maj xenony, ale nemaj čočky
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
bany.xf.cz
|
Předmět příspěvku: Re: Xenony zevnitř Napsal: sob čer 25, 2011 11:07 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: stř říj 20, 2010 4:15 pm Příspěvky: 413 Bydliště: Lovosice
Model: phase II
Rok výroby: 1998
Motor: 140kW / 190PS 3,0 24v
Výbava: asi RXE
Úpravy: Upgrade topení (topí i z přední loketky dozadu) Kaminkhoum Samopřepínání světel podle světla venku
Auto snů: Už jsem měl :(
|
To je mi jasný Spíš mě pobavilo, že tam někdo tvrdě vysvětloval, že je buď clonítko ve výbojce a pak nemusí bejt ve světle a nebo je ve světle a pak neni ve výbojce a že když vyndáš clonítko a dáš tam výbojku se clonítkem, tak je to to samý Jinak je to teda nepředstavitelný, ale vyčistit plexi z obou stran je vrácení tak o šest let zpátky. Až bude i ta parabolka a všechno ostatní, tak budu vidět líp večer než ve dne
_________________ Minulost: Škoda 125 L (1989), Škoda 105 GLS (1974), Škoda 100 LS (1976), Safrane 2.5 20V (2000), Safrane 2.5 20V Initiale (1998), Renault R25 V6 (1989), Range Rover 4.6 V8 HSE (2001), VW Golf IV 1.9 TDI power! (2003), Karosa C734.1346 (1994) Přítomnost: Renault Safrane 2.9 V6 24V (2000), Renault Megane 1.5 dCi (2013)
|
|
Nahoru |
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 11 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|