|
Safrane ClubFÓRUM SAFRANE |
|
Právě je čtv dub 25, 2024 12:47 am
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 11 ] |
|
Autor |
Zpráva |
batman 009
|
Předmět příspěvku: kostra a ukostreni :o) Napsal: ned kvě 15, 2011 10:39 pm |
|
|
Pisálek.. |
Registrován: stř dub 06, 2011 6:33 pm Příspěvky: 64
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 79kW / 107PS 2,2 i
Výbava: rx
|
Pánové další dotaz ) kolik bodu ukostření ma safran a kde všude je ukostřen popř.která kostra je od čeho?Díky )
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Re: kostra a ukostreni :o) Napsal: ned kvě 15, 2011 11:01 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
jako konkrétně kde? motor? phase I jen a pouze z převodovky k podběhu a phase II ještě u horního silentbloku motoru
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
batman 009
|
Předmět příspěvku: Re: kostra a ukostreni :o) Napsal: ned kvě 15, 2011 11:08 pm |
|
|
Pisálek.. |
Registrován: stř dub 06, 2011 6:33 pm Příspěvky: 64
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 79kW / 107PS 2,2 i
Výbava: rx
|
) Myslel jsem vsechny ja nasel od baterie (ta je jasna ) pak vyhříváné předni sklo je na dvou mistech a dal nevím,ale určitě je jich tam ještě pár jen nevim kde
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Re: kostra a ukostreni :o) Napsal: ned kvě 15, 2011 11:44 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
no nikdy mě ty kostry nenapadlo počítat, "pár" jich tam bude no, protože naprosto vše má kostru, na samotný + pól by to asi těžko fungovalo . takže všechny řídící jednotky mají kostry, prostě vše, do čeho jde + 12v tak musí mít připojeno - na kastli, protože prostě kastle funguje jako jeden velkej drát k baterce... prostě kostra no
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
Max900R
|
Předmět příspěvku: Re: kostra a ukostreni :o) Napsal: pon kvě 16, 2011 5:35 am |
|
|
Expert |
|
Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am Příspěvky: 1459 Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
|
několik koster je za levým světlem třeba.
_________________ Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu R 19 cabrio '96 - v provozu -------------------------------------------------------- Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu
|
|
Nahoru |
|
|
batman 009
|
Předmět příspěvku: Re: kostra a ukostreni :o) Napsal: pon kvě 16, 2011 1:08 pm |
|
|
Pisálek.. |
Registrován: stř dub 06, 2011 6:33 pm Příspěvky: 64
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 79kW / 107PS 2,2 i
Výbava: rx
|
Díky vsem co na nějakou narazí že dají vědět .Vím,že mám problém s kostrou tak je chci všechny projít a vyčistit páč nikdy člověk neví která to je ;D
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Re: kostra a ukostreni :o) Napsal: pon kvě 16, 2011 2:42 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
no a s kostrou od něčeho konkrétně? protože fakt spoustu věcí má kostru hnedka od "sebe". řídící jednotky a tak
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
batman 009
|
Předmět příspěvku: Re: kostra a ukostreni :o) Napsal: pon kvě 16, 2011 3:00 pm |
|
|
Pisálek.. |
Registrován: stř dub 06, 2011 6:33 pm Příspěvky: 64
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 79kW / 107PS 2,2 i
Výbava: rx
|
konkrétně kde je ukostřeny ten elektromagnet co hlída volnoběh
|
|
Nahoru |
|
|
Turista
|
Předmět příspěvku: Re: kostra a ukostreni :o) Napsal: pon kvě 16, 2011 11:32 pm |
|
|
Expert |
Registrován: ned říj 24, 2010 11:32 pm Příspěvky: 198 Bydliště: Olomouc
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: 4x4
Úpravy: Odlechčeni vozu o par 10kg rzi,
Plány: Jezdit ;)
Auto snů: Renault 5gt Turbo
|
samozrejmě je to taky ukostrené aspon co pamatuji u R5 vedli k temu tri draty dva se mi zda bylo kostra jeden bylo na ridici jednotku a podle voltu kolik dala ridici jednotka se to pohybovalo pokud mysliš krokovy motorek lajcky receno motorek volnobehu.Kazdy pristroj musi mit kostru jinak ti nepojede sice nevim proč dve kostry ale bylo tomu tak zkus použit vivid workschop data nebo dialogys tam by to melo byt rozepsane ten dil a jeste jake dratky k tomu vedou jinak muže byt už řešeno jinak ale i tak ma na 110 procent kostru takze presne na tvuj model aspon doufam ze motory 2,2 jsou skoro stejne maš teda dvoupinovy motorek volnobehu a kostra je pin 24 melo by to byt na nem vyrazene nebo zobrazene to čislo myslim to by ti melo stačit a pin 6 by mel jit k řidici jednotce http://turistaxx.rajce.idnes.cz/Safrane ... schema.jpg zde je jednoduche schema
|
|
Nahoru |
|
|
bubletom
|
Předmět příspěvku: Re: kostra a ukostreni :o) Napsal: ned čer 05, 2011 11:53 am |
|
|
Sedí tu furt.. |
|
Registrován: stř bře 31, 2010 1:24 pm Příspěvky: 122 Bydliště: Č. Budějovice
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 101kW / 137PS 2,2 Si
Výbava: RN
Úpravy: dáno do kupy po bouračce, z ph1 na ph2
|
batman 009 píše: Pánové další dotaz ) kolik bodu ukostření ma safran a kde všude je ukostřen popř.která kostra je od čeho?Díky ) Jen tak pro zajímavost Liší se to ještě malinko podle typu motoru.. Příloha:
kostry.jpg [ 83.7 KiB | Zobrazeno 6555 krát ]
|
|
Nahoru |
|
|
batman 009
|
Předmět příspěvku: Re: kostra a ukostreni :o) Napsal: ned čer 05, 2011 12:41 pm |
|
|
Pisálek.. |
Registrován: stř dub 06, 2011 6:33 pm Příspěvky: 64
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 79kW / 107PS 2,2 i
Výbava: rx
|
|
Nahoru |
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 11 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|