Safrane Club

FÓRUM SAFRANE
 FAQ •  Hledat •  Registrovat •  Přihlásit se 
Právě je pát bře 29, 2024 7:27 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 11 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: kostra a ukostreni :o)
PříspěvekNapsal: ned kvě 15, 2011 10:39 pm 
Offline
Pisálek..

Registrován: stř dub 06, 2011 6:33 pm
Příspěvky: 64
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 79kW / 107PS 2,2 i
Výbava: rx
Pánové další dotaz :o) kolik bodu ukostření ma safran a kde všude je ukostřen popř.která kostra je od čeho?Díky :o)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: kostra a ukostreni :o)
PříspěvekNapsal: ned kvě 15, 2011 11:01 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
jako konkrétně kde? :)
motor? phase I jen a pouze z převodovky k podběhu a phase II ještě u horního silentbloku motoru

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: kostra a ukostreni :o)
PříspěvekNapsal: ned kvě 15, 2011 11:08 pm 
Offline
Pisálek..

Registrován: stř dub 06, 2011 6:33 pm
Příspěvky: 64
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 79kW / 107PS 2,2 i
Výbava: rx
:o) Myslel jsem vsechny ja nasel od baterie (ta je jasna :o ) pak vyhříváné předni sklo je na dvou mistech a dal nevím,ale určitě je jich tam ještě pár jen nevim kde :o


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: kostra a ukostreni :o)
PříspěvekNapsal: ned kvě 15, 2011 11:44 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
no nikdy mě ty kostry nenapadlo počítat, "pár" jich tam bude no, protože naprosto vše má kostru, na samotný + pól by to asi těžko fungovalo :D. takže všechny řídící jednotky mají kostry, prostě vše, do čeho jde + 12v tak musí mít připojeno - na kastli, protože prostě kastle funguje jako jeden velkej drát k baterce... prostě kostra no :D

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: kostra a ukostreni :o)
PříspěvekNapsal: pon kvě 16, 2011 5:35 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
několik koster je za levým světlem třeba.

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: kostra a ukostreni :o)
PříspěvekNapsal: pon kvě 16, 2011 1:08 pm 
Offline
Pisálek..

Registrován: stř dub 06, 2011 6:33 pm
Příspěvky: 64
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 79kW / 107PS 2,2 i
Výbava: rx
Díky vsem co na nějakou narazí že dají vědět :D.Vím,že mám problém s kostrou tak je chci všechny projít a vyčistit páč nikdy člověk neví která to je ;D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: kostra a ukostreni :o)
PříspěvekNapsal: pon kvě 16, 2011 2:42 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
no a s kostrou od něčeho konkrétně? protože fakt spoustu věcí má kostru hnedka od "sebe". řídící jednotky a tak

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: kostra a ukostreni :o)
PříspěvekNapsal: pon kvě 16, 2011 3:00 pm 
Offline
Pisálek..

Registrován: stř dub 06, 2011 6:33 pm
Příspěvky: 64
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 79kW / 107PS 2,2 i
Výbava: rx
konkrétně kde je ukostřeny ten elektromagnet co hlída volnoběh :lol_


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: kostra a ukostreni :o)
PříspěvekNapsal: pon kvě 16, 2011 11:32 pm 
Offline
Expert

Registrován: ned říj 24, 2010 11:32 pm
Příspěvky: 198
Bydliště: Olomouc
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: 4x4
Úpravy: Odlechčeni vozu o par 10kg rzi,
Plány: Jezdit ;)
Auto snů: Renault 5gt Turbo
samozrejmě je to taky ukostrené aspon co pamatuji u R5 vedli k temu tri draty dva se mi zda bylo kostra jeden bylo na ridici jednotku a podle voltu kolik dala ridici jednotka se to pohybovalo pokud mysliš krokovy motorek lajcky receno motorek volnobehu.Kazdy pristroj musi mit kostru jinak ti nepojede sice nevim proč dve kostry ale bylo tomu tak :) zkus použit vivid workschop data nebo dialogys tam by to melo byt rozepsane ten dil a jeste jake dratky k tomu vedou jinak muže byt už řešeno jinak ale i tak ma na 110 procent kostru :)


takze presne na tvuj model aspon doufam ze motory 2,2 jsou skoro stejne maš teda dvoupinovy motorek volnobehu a kostra je pin 24 melo by to byt na nem vyrazene nebo zobrazene to čislo myslim to by ti melo stačit :) a pin 6 by mel jit k řidici jednotce :)


http://turistaxx.rajce.idnes.cz/Safrane ... schema.jpg zde je jednoduche schema


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: kostra a ukostreni :o)
PříspěvekNapsal: ned čer 05, 2011 11:53 am 
Offline
Sedí tu furt..
Uživatelský avatar

Registrován: stř bře 31, 2010 1:24 pm
Příspěvky: 122
Bydliště: Č. Budějovice
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 101kW / 137PS 2,2 Si
Výbava: RN
Úpravy: dáno do kupy po bouračce, z ph1 na ph2
batman 009 píše:
Pánové další dotaz :o) kolik bodu ukostření ma safran a kde všude je ukostřen popř.která kostra je od čeho?Díky :o)

Jen tak pro zajímavost :wink: Liší se to ještě malinko podle typu motoru..
Příloha:
kostry.jpg
kostry.jpg [ 83.7 KiB | Zobrazeno 6520 krát ]


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: kostra a ukostreni :o)
PříspěvekNapsal: ned čer 05, 2011 12:41 pm 
Offline
Pisálek..

Registrován: stř dub 06, 2011 6:33 pm
Příspěvky: 64
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 79kW / 107PS 2,2 i
Výbava: rx
:good: ty jo tak presne tohle mi chybelo!Diky moc zlaty!!!! :good: :jop:


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 11 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Český překlad – phpBB.cz