Safrane Club

FÓRUM SAFRANE
 FAQ •  Hledat •  Registrovat •  Přihlásit se 
Právě je pát bře 29, 2024 11:28 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 25 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: palubní počítač
PříspěvekNapsal: pon kvě 09, 2011 12:04 pm 
Offline
Pisálek..

Registrován: stř dub 06, 2011 6:33 pm
Příspěvky: 64
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 79kW / 107PS 2,2 i
Výbava: rx
Zdravím vvšechny,prosím Vás o radu mám safrana 2.2i 79kw +lpg a zjistil jsem že opravdu nejslabší stránka auta je elektroinstalace,zvlášť po tom co jsem zjistil co s ním vyváděl za psí kusy předchozí majitel,ale k věci.Nevíte někdo náhodou čím by to mohlo být respektive na co se podívat když mi přestal načítat údaje palubní počítač a nejde ani přepínat,jediné co načítá jsou ujeté km nic víc.Navíc po této závadě mi motor na benzín jede jak takž,ale na lpg mi na volnoběh zhasína což je nepříjemné na křižovatcee a pod. .Už jsem se díval po všem možném,ale zatím jsem nic neoběvil.Při testu zda displej vůbec funguje test bezproblémů prošel tak už si nevím rady kde hledat.Díky moc za jakoukoliv radu.S pozdravem Batman


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: palubní počítač
PříspěvekNapsal: úte kvě 10, 2011 5:32 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
a není problém v tom čudlíku na páčce,když to nejde přepínat? To ostatní bych řešil až potom...
LPG si nech seřídit, to s tím nesouvisí.

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: palubní počítač
PříspěvekNapsal: úte kvě 10, 2011 9:38 am 
Offline
Pisálek..

Registrován: stř dub 06, 2011 6:33 pm
Příspěvky: 64
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 79kW / 107PS 2,2 i
Výbava: rx
ta páčka je možnost jenže ten plyn mi začal blbnout v ten okamžik co to přestalo načítat párkrát se mi rozsvítil servis a po zmáčknutí tlačítka nulování počítače mi to zhaslo.Tak si myslím že to tou páčkou nebude a problém je někde jinde a nevím kde.Navíc volnoběžné otáčky na benzín mi klesly cca o 150-200 ale nezhasína motor a na ten plyn ani nemluvě tam to zhasíná.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: palubní počítač
PříspěvekNapsal: úte kvě 10, 2011 5:39 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte dub 28, 2009 1:43 pm
Příspěvky: 536
Bydliště: Olomouc
Model: phase II
Rok výroby: 1997
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: 2.5 Automat RXE
Úpravy: Interier Baccara krom sedaček
Plány: PROCESTOVAT S NÍM CELOU EVROPU
Auto snů: AUDI A8 W12 LONG VW PHAETON W12 JAGUAR XF V8
Tak pokud klesají otáčky a na plyn to zhasíná tak zkus jednoduchou věc. Más 8ventil, takže nahoře na motoru jak je uzávěr na nalívání oleje tak vedle uzávěru napravo i nalevo jsou takové černé hadičky. ty sundej a pročisti je, jsou ucpané olejem. To problém vyřeší :)

_________________

Laguna 1.8 RT (1995) Hnědá - Prodáno :-(
Safrane 2.0 RT Stříbrná (1996) - V Provozu (motor J7R 732) Přestavěno na RXE
Safrane 2.5 RXE Zlatá (1997) - V Provozu, interier Baccara
Safrane 3.0 RT Fialová (1994) - Prodáno

Laguna 1.8 16v Privilege Stříbrná (2003) - Pohodka do města
Audi A8 4.2MPI (2005) Noční Modrá - V Provozu
Safrane 2.5 Initiale Modrá (1998) - V Provozu, komplet zrenovováno
Citroën C5 2.0HDi Exclusive Modrá (2010) - V Provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: palubní počítač
PříspěvekNapsal: stř kvě 11, 2011 10:44 pm 
Offline
Pisálek..

Registrován: stř dub 06, 2011 6:33 pm
Příspěvky: 64
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 79kW / 107PS 2,2 i
Výbava: rx
takže tím to taky není :( dle rady hadice i plyn vyčistěn i to co hlídá volnoběh(asi je to elektromagnet či co :roll: ) a výsledek stále stejný :( .Co dál?Vážně bych to typoval na něco v elektronice,ale nevím co a servisní manuál nemám.Poradíte ještě něco?Pleas :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: palubní počítač
PříspěvekNapsal: čtv kvě 12, 2011 11:15 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
Manuál tohle neřeší. Je hodně obecný.
A na tom počítači jako vůbec nejdou přepínat ty jednotlivé funkce nebo jdou, ale ukazujou jen takové ty čárky?

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: palubní počítač
PříspěvekNapsal: pát kvě 13, 2011 12:58 am 
Offline
Pisálek..

Registrován: stř dub 06, 2011 6:33 pm
Příspěvky: 64
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 79kW / 107PS 2,2 i
Výbava: rx
na počítači po otočení klíče naběhne nejdřív ukazatel příštího servisu -to běhají čárky pak tam naskočí 0 a přeskočí to na ukazatel ujetých km od vynulovaní.A páčkou hodnoty se přepínat nedají ani se mi nepodařilo naběhnout na jednotlivé diagnostiky( v manuálu popisované jako diagnostika 2)Mám stažený jen ten manuál co na něj byl odkaz tady a některé části tam chyběly.Ale co se týče přístrojovky a počítače tak to tam bylo tak se snažím jít podle toho.teď budu znovu rozdělávat přístrojovku a půjdu kontakt po kontaktu.Ale nevím snad se mi to podaří zjistit.Jak je to s tím srazem?Bude či nebude a kdy přesně?Pokud by se mi to podařilo rád bych přijel ještě jsem na žádném srazu nikdy nebyl a vůbec nevím jak to tam chodí :oops: :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: palubní počítač
PříspěvekNapsal: pát kvě 13, 2011 6:18 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
vse o srazu se doctes v sekci srazy, kazdopadne je to na Bozím Daru druhy tyden v cervnu.

To fakt vypada na kontakt na ty pacce, kdyz to nejde prepinat. Zkus prostriknout ten konektor od packy pod volantem nebo to promerit multimetrem,jestli to tlacitko spina.

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: palubní počítač
PříspěvekNapsal: sob kvě 14, 2011 10:47 pm 
Offline
Pisálek..

Registrován: stř dub 06, 2011 6:33 pm
Příspěvky: 64
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 79kW / 107PS 2,2 i
Výbava: rx
je mozne aby mozna nefunkcni packa uvedla motor do nouzoveho rezimu??Popr. kde se nachazeji cidla a kostra k nim ktere by to mohly zpusobovat?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: palubní počítač
PříspěvekNapsal: ned kvě 15, 2011 8:28 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
to si myslím, že asi ne.

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: palubní počítač
PříspěvekNapsal: ned kvě 15, 2011 9:02 pm 
Offline
Pisálek..

Registrován: stř dub 06, 2011 6:33 pm
Příspěvky: 64
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 79kW / 107PS 2,2 i
Výbava: rx
Panove drzte se!!!!Chyba byla v prepinaci pocitace!!!Nedalo mi to a zkusil jsem sundat kloboucek na pačce a kdyz se mi to podarilo tak jsem zjistil ze na mikrospinac neustale tlaci pruzinka!!!Po tom co jsem to nechal odekryte tak jsem musel ma mikrospinac stylusem,pac prst se mi tam nevesel :oD,a najednou vse funguje jak ma.Tak tohle jsem vazne necekal :oD asi se dam k mechanikum od Forda ty prej spravy vsechno :oD


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: palubní počítač
PříspěvekNapsal: ned kvě 15, 2011 10:02 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
:good: good job!

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: palubní počítač
PříspěvekNapsal: pon zář 10, 2012 9:35 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: pát lis 30, 2007 11:20 am
Příspěvky: 288
Bydliště: Humpolec
Model: phase II
Rok výroby: 1997
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: automat
Úpravy: žádné
Auto snů: Safrane II v top stavu.
Prosím o informaci.Dojezd udávaný PC je snímán z ručky palivoměru,nebo dokáže jiným způsobem rozpoznat stav paliva v nádrži?A jakým způsobem krom odpojení AKU ho lze resetnout do zcela nulových hodnot?Vymačkáním ho vynuluji,to je samozřejmé,ale předpokládám,že to není reset.A ještě drobnost.Např.u Fiatů se mění dojezd stále,do kopce se samozřejmě snižuje,z kopce zvyšuje.Mně ne.Zcela pravidelně,jako tikot hodin ubývají km ať jedu nahoru nebo dolů.Dokonce i z kopce,kdy by PC okamžité spotřeby po chvilce zcela jistě ukazoval nulu,kilometry ubývají zcela v pravidelném rytmu.To přece nemá logiku.Máte prosím někdo podobnou zkušenost?

_________________
Renault Safrane 2.5 Renault Megane 1.6e Renault 9 TC Renault 8 Renault 16 TL,TS,TX Opel Astra 1.4 Caravan Peugeot 205 GRD Peugeot 504 TI Škoda Favorit Barkas B 1000 Wartburg 353 Fiat Uno Fiat Regata 1.9 ds Ford Taunus 1.6 coupé Alfa Romeo 1750 Berlina Renault Laguna II Grandtour 1.9 dCi Peugeot 106 1.1 Peugeot 206 SW 1.4 Hdi


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: palubní počítač
PříspěvekNapsal: pon zář 10, 2012 11:32 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte bře 20, 2007 2:27 pm
Příspěvky: 216
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: technické detaily
Plány: dokonalá renovace
tak jako pro vypocet dojezdu je pro pocitac smerodatna prumerna spotreba a stav v nadrzi. A vzhledem k tomu, ze ten palivomer je takovej "zabrzdenej" prave aby ti to neskakalo v kazdym kopci jinak, tak nejaky velky vychylky cekat nemuzes. Kilometry dojezdu ti muzou pribejvat jen v pripade, ze budes rapidne snizovat prumernou spotrebu (napr kdyz to vynulujes a pak chvili treba stojis na volnobeh a pak kdyz to naskoci, tak tam mas prumer treba 50/100, tak tam budes mit kratkej dojezd a jak pojedes, cimz budes tu prumernou spotrebu samozrejme dramaticky snizovat, tak km budou pribejvat). Nebo kdyz natankujes samozrejme :D jinak jakoby resetuje se to kdyz vlezes do servisniho menu a pak ho ukoncis. V tom servisnim modu ti to na displeji ukaze i presnej pocet litru v nadrzi. Jinak po tech vsechn safranech, co mi prosly rukama mam zkusenost takovou, ze vetsinou ten palubni pocitac (i palivomer) kecaj vetsinou tak o 3-5 litru. Jakoze kdyz ti to ukaze ze uz mas v nadrzi nula, tak tam jeste par litru je, kdyz ti to ukaze 5, tak jich tam je s nejvetsi pravdepodobnosti kolem 9. A ze ukazatel spotrebovneho paliva (coz je jedna z hlavnich vychozich velicin pro ty funkce, pak jeste ten stav nadrze a rychlost, z toho se uz spocita vse ostatni) ukazuje opravdu presne. Nekolikrat jsem to zkousel, jestli je tam nejaka odchylka, tak jsou to maximalne desetiny litru na cely nadrzi, tzn asi 87 litru u predokolky. Ale spis ani to ne, to si jen tak rikam, protoze preci jen jsem nemel predtim vyndanou nadrz, abych ji vylil uplne do sucha, takze o nejakou desetinu jsem se seknout mohl :)

_________________
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra.. to nejlepsi co kdy francouzi vymysleli
Safrane V6 24V Baccara MANUAL .. to nejlepsi, co se da vymyslet s V6 24v


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: palubní počítač
PříspěvekNapsal: ned říj 14, 2012 9:17 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: pát lis 30, 2007 11:20 am
Příspěvky: 288
Bydliště: Humpolec
Model: phase II
Rok výroby: 1997
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: automat
Úpravy: žádné
Auto snů: Safrane II v top stavu.
Prosím ještě o dotaz k palubnímu PC.Při vyvolání diagnostiky mi ukazuje místo druhé čárky vpravo písmeno "t",což dle manuálu znamená vadné čidlo teploty oleje,levý ukazatel při stejném testu ukazuje u zcela studeného motoru hodnotu minus 40st.Vše ostatní je v pořádku.Ptám se proto,že se nemohu sejít se spotřebou několik posledních jízd.PC mi ukazuje 10.4l a v reálu je to i o 6 litrů více.Všude je sucho-ještě pojedu na zdviž,ale vizuelně je vše v pořádku.Připadá mi to přesně jako by palivo proudící přepadem zpět do nádrže někde mizelo pryč.To by přesně odpovídalo tomu,co mizí z nádrže.Nevěřím,že by ten motor byl schopen tolik benzinu spálit,jde tiše,bez jediného problému,nevezme slzu oleje a nezakouří.Bohužel teď nejsem schopen opakovaně doplnit nádrž a zkoumat spotřebu,prostě to nevychází.Netušíte někdo,kde se ono zmíněné čidlo teploty oleje u motoru 2.5 nachází a jestli taková porucha může být příčinou toho tajemného stavu?A ještě drobnost-v minulém příspěvku,na který mi odpdovídal Michal,jsem se zmínil,že mi ukazatel dojezdu pravidelně odčítá km.Ale nerozumím tomu.U jiných aut s PC se podle mých zkušeností dojezd samozřejmě mění,do kopce méně,s kopce se zvětší-logicky.Ne však u mě.Můj dojezd se odčítá zcela pravidelně jak hodinový strojek.Ať jedu nahoru či dolů.

_________________
Renault Safrane 2.5 Renault Megane 1.6e Renault 9 TC Renault 8 Renault 16 TL,TS,TX Opel Astra 1.4 Caravan Peugeot 205 GRD Peugeot 504 TI Škoda Favorit Barkas B 1000 Wartburg 353 Fiat Uno Fiat Regata 1.9 ds Ford Taunus 1.6 coupé Alfa Romeo 1750 Berlina Renault Laguna II Grandtour 1.9 dCi Peugeot 106 1.1 Peugeot 206 SW 1.4 Hdi


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 25 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 19 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Český překlad – phpBB.cz