Safrane Club

FÓRUM SAFRANE
 FAQ •  Hledat •  Registrovat •  Přihlásit se 
Právě je pát dub 19, 2024 8:24 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 25 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: palubní počítač
PříspěvekNapsal: úte říj 30, 2012 6:59 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: pát lis 30, 2007 11:20 am
Příspěvky: 288
Bydliště: Humpolec
Model: phase II
Rok výroby: 1997
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: automat
Úpravy: žádné
Auto snů: Safrane II v top stavu.
Tak další poznatek.Při vyvolání diagnostiky a následně teploty mi to stále/teplý či studený/ píše na levém dispeji hodnotu -40st.C a na pravém místo druhé čárky malé písmeno t,což chytrý manuál vysvětluje jako vadné čidlo teploty oleje.O tom ale pochybuju,spíše to bude čidlo teploty vody a tomu už bych věřil,proto se možná nemohu dopočítat spotřeby.Pokud to čidlo dává stále ŘJ hodnotu -40,nutně bude obohacená směs,ač tomu jinak nic nenasvědčuje/výkon,volnoběh,starty/.A aby se člověk smíchy neudržel,při cestě do Prahy mi po ranním zapnutí ventilátoru pěkně zařehtal/zřejmě si tam kuna někam nanosila potravu/ a asi se odporoučely některé lopatky,protože sice běhá jak mladík,ale vibruje jak stařec.

_________________
Renault Safrane 2.5 Renault Megane 1.6e Renault 9 TC Renault 8 Renault 16 TL,TS,TX Opel Astra 1.4 Caravan Peugeot 205 GRD Peugeot 504 TI Škoda Favorit Barkas B 1000 Wartburg 353 Fiat Uno Fiat Regata 1.9 ds Ford Taunus 1.6 coupé Alfa Romeo 1750 Berlina Renault Laguna II Grandtour 1.9 dCi Peugeot 106 1.1 Peugeot 206 SW 1.4 Hdi


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: palubní počítač
PříspěvekNapsal: stř lis 14, 2012 6:11 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: pát lis 30, 2007 11:20 am
Příspěvky: 288
Bydliště: Humpolec
Model: phase II
Rok výroby: 1997
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: automat
Úpravy: žádné
Auto snů: Safrane II v top stavu.
Vypadá to,že si tady píši sám se sebou,ale to nevadí,pár nových poznatků mám a píši je zde jen proto,že se můžou komukoliv hodit.Přišel jsem na to-konečně-proč mě ten záhadný pc tak trápí.Chyba není v něm,ukazuje správně,všechny údaje jsou pravděpodobně bez chyby.Rozdíl mezi skutečnou spotřebou a spotřebou udávanou pc je v tom,že je vadný vlnovec.Až poslechem na volnoběh při výletu do lesa jsem to zjistil,uvnitř je ticho,tam není téměř žádný rozdíl.Neuvěřitelný automobil.Na zdviži v servisu potvrzena diagnóza,vlnovec netěsný,koleno pod ním totéž,katalyzátor a vše dozadu naštěstí v pohodě.Takže šetřím dukáty a budu shánět.Ani jsme to nedávali na kufřík,zbytečnost,při opravě na to bude času dost.Přístup k tomu tedy nic moc,lambda asi také půjde do kytek,obávám se,že jí nikdo nepovolí.Dám nové i to nešťastné čidlo teploty,které vytrvale ukazuje v palubní diagnostice -40 stupňů.Pokud i ono ovlivňuje složení směsi v ECU a není jen iformativním členem palubního pc,příčiny toho,proč se nemohu dopočítat spotřeby jsou na světě.

_________________
Renault Safrane 2.5 Renault Megane 1.6e Renault 9 TC Renault 8 Renault 16 TL,TS,TX Opel Astra 1.4 Caravan Peugeot 205 GRD Peugeot 504 TI Škoda Favorit Barkas B 1000 Wartburg 353 Fiat Uno Fiat Regata 1.9 ds Ford Taunus 1.6 coupé Alfa Romeo 1750 Berlina Renault Laguna II Grandtour 1.9 dCi Peugeot 106 1.1 Peugeot 206 SW 1.4 Hdi


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: palubní počítač
PříspěvekNapsal: stř lis 14, 2012 8:38 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
Teplota motoru ovlivňuje např. to, že se přepne motor z open loop do closed loop, tj. kdy začne bohatost směsi ovlivňovat lambda sonda. Takže i to ti může zvyšovat tu spotřebu.

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: palubní počítač
PříspěvekNapsal: pát lis 23, 2012 6:23 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: pát lis 30, 2007 11:20 am
Příspěvky: 288
Bydliště: Humpolec
Model: phase II
Rok výroby: 1997
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: automat
Úpravy: žádné
Auto snů: Safrane II v top stavu.
jendys píše:
Tak další poznatek.Při vyvolání diagnostiky a následně teploty mi to stále/teplý či studený/ píše na levém dispeji hodnotu -40st.C a na pravém místo druhé čárky malé písmeno t,což chytrý manuál vysvětluje jako vadné čidlo teploty oleje.O tom ale pochybuju,spíše to bude čidlo teploty vody a tomu už bych věřil,proto se možná nemohu dopočítat spotřeby.Pokud to čidlo dává stále ŘJ hodnotu -40,nutně bude obohacená směs,ač tomu jinak nic nenasvědčuje/výkon,volnoběh,starty/.A aby se člověk smíchy neudržel,při cestě do Prahy mi po ranním zapnutí ventilátoru pěkně zařehtal/zřejmě si tam kuna někam nanosila potravu/ a asi se odporoučely některé lopatky,protože sice běhá jak mladík,ale vibruje jak stařec.

Tak jsem dnes po vyndání ventilátoru topení zjistil,že nejsou ani zpřerážené lopatky,ani si kuna neudělala pelech u pylového filtru.Vibrace způsoboval kousek slídy!!!!!!!!pravidelný obdélník asi 8x4cm s polepem z jedné strany,který se nějakou záhadou dostal až nad ventilátor a tam prostě spadl do lopatek,zarachotil a zůstal na jednom místě přilepen a samozřejmě způsoboval vibrace.Oprava na pár minut,běží v pohodě.

_________________
Renault Safrane 2.5 Renault Megane 1.6e Renault 9 TC Renault 8 Renault 16 TL,TS,TX Opel Astra 1.4 Caravan Peugeot 205 GRD Peugeot 504 TI Škoda Favorit Barkas B 1000 Wartburg 353 Fiat Uno Fiat Regata 1.9 ds Ford Taunus 1.6 coupé Alfa Romeo 1750 Berlina Renault Laguna II Grandtour 1.9 dCi Peugeot 106 1.1 Peugeot 206 SW 1.4 Hdi


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: palubní počítač
PříspěvekNapsal: pát lis 23, 2012 6:44 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
Hihi, tak takovéhle závady beru... I když je to opruz to rozebírat no... :-) :good:

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: palubní počítač
PříspěvekNapsal: pát lis 23, 2012 8:29 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte bře 20, 2007 2:27 pm
Příspěvky: 216
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: technické detaily
Plány: dokonalá renovace
to ja jednou takhle zapich cumak pri parkovani trochu do zaveje snehu a nejak jsem byl v aute asi na nekoho cekal nebo nevim a po chvilce se rozebehly sahary, no docela jsem se prvni chvili lekl, proč auto lítá metr ze strany na stranu, ještě k tomu, když běžící sahary nebyly přes motor slyšet :lol_ samozčejmě snich ve vrtulích :) nevyvážený vrtule dělaj jako dost bordel a i malinká chybka (třeba upadlej vyvažovací plíšek vážící nula nula hovno) už umí dost vibrovat :jop:

jendys: dej prosím vědět, jestli to bylo teda čidlo teploty oleje, nebo vody, sám jsem nad tím x krát přemejšlel a doteď to nevím kterou teplotu to teda ukazuje v tom servismodu :jop:

_________________
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra.. to nejlepsi co kdy francouzi vymysleli
Safrane V6 24V Baccara MANUAL .. to nejlepsi, co se da vymyslet s V6 24v


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: palubní počítač
PříspěvekNapsal: pát lis 23, 2012 9:11 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: pát lis 30, 2007 11:20 am
Příspěvky: 288
Bydliště: Humpolec
Model: phase II
Rok výroby: 1997
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: automat
Úpravy: žádné
Auto snů: Safrane II v top stavu.
NeviM píše:
to ja jednou takhle zapich cumak pri parkovani trochu do zaveje snehu a nejak jsem byl v aute asi na nekoho cekal nebo nevim a po chvilce se rozebehly sahary, no docela jsem se prvni chvili lekl, proč auto lítá metr ze strany na stranu, ještě k tomu, když běžící sahary nebyly přes motor slyšet :lol_ samozčejmě snich ve vrtulích :) nevyvážený vrtule dělaj jako dost bordel a i malinká chybka (třeba upadlej vyvažovací plíšek vážící nula nula hovno) už umí dost vibrovat :jop:

jendys: dej prosím vědět, jestli to bylo teda čidlo teploty oleje, nebo vody, sám jsem nad tím x krát přemejšlel a doteď to nevím kterou teplotu to teda ukazuje v tom servismodu :jop:

Spolehni se,hned jak to budu dělat,napíši vše,co objevím.Dnes jsem zrovna dojednával podrobnosti opravy výfuku a jak ho seženu,začnou.První bude diagnostika,tak uvidíme,o jaký čidlo jde a jestli údaj palubního pc v servisním modu je natolik přesný,že ho lze brát jako návod k opravě.

_________________
Renault Safrane 2.5 Renault Megane 1.6e Renault 9 TC Renault 8 Renault 16 TL,TS,TX Opel Astra 1.4 Caravan Peugeot 205 GRD Peugeot 504 TI Škoda Favorit Barkas B 1000 Wartburg 353 Fiat Uno Fiat Regata 1.9 ds Ford Taunus 1.6 coupé Alfa Romeo 1750 Berlina Renault Laguna II Grandtour 1.9 dCi Peugeot 106 1.1 Peugeot 206 SW 1.4 Hdi


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: palubní počítač
PříspěvekNapsal: čtv pro 06, 2012 7:59 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: pát lis 30, 2007 11:20 am
Příspěvky: 288
Bydliště: Humpolec
Model: phase II
Rok výroby: 1997
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: automat
Úpravy: žádné
Auto snů: Safrane II v top stavu.
Tak zase něco nového se Šafíkem.Dnes byl v ordinaci a vlnovec je vyměněn.Jen pro zajímavost-rozměr má 60x300.To je pořádný kanón.Sehnat se dá bez problémů 60x280,tak ten tam je.Stojí 800 dukátů českých.Zítra ráno klušu do servisu zaplatit,dnes ležím a léčím chřipku.Zajímavé je to nešťastné čidlo-servisní diagnostika totiž neukázala žádnou závadu a teploměr přesně kopíruje údaj z diagnostiky.To znamená,že čidlo teploty vody je v pořádku a čidlo oleje,které mi trvale ukazuje -40 stupňů,tam prostě nekde musí být a fakticky je buď KO,nebo je k němu přerušenej drát,nebo dalších xy možností.V každém případě to musím vyřešit,protože věřím,že pokud to čidlo někde existuje,zcela jistě ovlivňuje tou debilní hodnotou -40 složení směsi,to je hotová věc.Jinak by tam přece nebylo.Takže ráno to strčíme na zdviž,sundáme spodní dekl a prozkoumáme olejovou vanu a okolí,třeba někde narazíme na upadlej nebo střiženej drát.Jsem na to zvědav a samozřejmě dám vědět,co bude nového.

_________________
Renault Safrane 2.5 Renault Megane 1.6e Renault 9 TC Renault 8 Renault 16 TL,TS,TX Opel Astra 1.4 Caravan Peugeot 205 GRD Peugeot 504 TI Škoda Favorit Barkas B 1000 Wartburg 353 Fiat Uno Fiat Regata 1.9 ds Ford Taunus 1.6 coupé Alfa Romeo 1750 Berlina Renault Laguna II Grandtour 1.9 dCi Peugeot 106 1.1 Peugeot 206 SW 1.4 Hdi


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: palubní počítač
PříspěvekNapsal: pát pro 07, 2012 11:29 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: pát lis 30, 2007 11:20 am
Příspěvky: 288
Bydliště: Humpolec
Model: phase II
Rok výroby: 1997
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: automat
Úpravy: žádné
Auto snů: Safrane II v top stavu.
Tak Šafík je doma,jede pěkně,potichu,nový vlnovec jen září.Hned z dílny jsem jel na STK,zajímaly mě hlavně emise-samozřejmě vše v pořádku v jakýchkoliv otáčkách.Teď babo raď.Vrátil jsem se zpět do servisu a dali hlavy dohromady,takže:čidlo teploty oleje dál signalizuje závadu a ukazuje -40.Podle slov mechanika je to ale jen komfortní údaj pro vnitřní potřebu a neovlivňuje řízení směsi ECU.Ta si bere hodnotu jen z čidla teploty vody.Věřím mu,mýlil jsem se.Kéž by.Zatím se mi po ujetí cca 5ti km se studeným,promrzlým motorem(venku -10)zdá,že se okamžitá spotřeba snížila a mohl bych se dostat v průměru k 10ti,možná 11ti litrům.Pojedu do Jihlavy zase natankovat E85,tak to vyzkouším,ale vypadá to rozhodně lépe.Nejsilnější dojem z opravy výfuku je samozřejmě tichost uvnitř a možná i lepší výkon,ale to je třeba jen pocit,nevím.

_________________
Renault Safrane 2.5 Renault Megane 1.6e Renault 9 TC Renault 8 Renault 16 TL,TS,TX Opel Astra 1.4 Caravan Peugeot 205 GRD Peugeot 504 TI Škoda Favorit Barkas B 1000 Wartburg 353 Fiat Uno Fiat Regata 1.9 ds Ford Taunus 1.6 coupé Alfa Romeo 1750 Berlina Renault Laguna II Grandtour 1.9 dCi Peugeot 106 1.1 Peugeot 206 SW 1.4 Hdi


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: palubní počítač
PříspěvekNapsal: sob pro 08, 2012 11:50 am 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
urcite to neni jenom pocit, vyfuk udela hodne hlavne v nizkych otackach. :wink:

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 25 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Český překlad – phpBB.cz