Safrane Club

FÓRUM SAFRANE
 FAQ •  Hledat •  Registrovat •  Přihlásit se 
Právě je čtv bře 28, 2024 10:28 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: help: relé ostřikovačů
PříspěvekNapsal: čtv dub 14, 2011 8:54 am 
Offline
Pokročilý
Uživatelský avatar

Registrován: čtv kvě 01, 2008 8:55 am
Příspěvky: 28
Bydliště: Západní čechy- okres Domažlice
Model: phase II
Rok výroby: 1999
Motor: 140kW / 190PS 3,0 24v
Výbava: Plná- vč. navi, xeno
Úpravy: Výfuk- duplex, zatmavená koncová světla, bílé led osvícení interieru + pod dveřmi, 17” alu BSA Mt.sport- chrom nástřik, hudba Sony/Magnat
Plány: Bíle podsvícení budíků a ovladačů, trochu předělat muziku (přestává být dostačující...) :-) , nová kola (možná i 18" s pneu 225/40) ale to je asi zatím ve hvězdách...
Auto snů: Už jsem si ho koupil- Audi A8 4.2 V8 quattro
Zdravím kolegové Safranisti.
Potřebuji poradit: Po cca. měsíčním odstavení mého Safrana (3.0l V6 24v - 140kw ph2) mi přestali fungovat ostřikovače (přední i zadní)- pojistky jsou O.K. a předpokládám, že jejich zapojení také- neboť dříve normálně fungovali. Takže typuji, že jsou to relátka protože ani není nikde slyšet, že by cvakli když chci spustit ostřikování... Nevíte někdo kde je mám hledat??? Ani netuším zda jsou v motorovém prostoru, nebo uvnitř pod pojistkami... Předem moc děkuji za pomoc.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: help: relé ostřikovačů
PříspěvekNapsal: čtv dub 14, 2011 9:57 am 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
v prostřední řadě relátek druhý z prava je "intervalové relé předního stírače" a na něm je jeden pin čerpadlo ostřikovačů. takže zkus vyměnit to asi.

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: help: relé ostřikovačů
PříspěvekNapsal: čtv dub 14, 2011 12:40 pm 
Offline
Pokročilý
Uživatelský avatar

Registrován: čtv kvě 01, 2008 8:55 am
Příspěvky: 28
Bydliště: Západní čechy- okres Domažlice
Model: phase II
Rok výroby: 1999
Motor: 140kW / 190PS 3,0 24v
Výbava: Plná- vč. navi, xeno
Úpravy: Výfuk- duplex, zatmavená koncová světla, bílé led osvícení interieru + pod dveřmi, 17” alu BSA Mt.sport- chrom nástřik, hudba Sony/Magnat
Plány: Bíle podsvícení budíků a ovladačů, trochu předělat muziku (přestává být dostačující...) :-) , nová kola (možná i 18" s pneu 225/40) ale to je asi zatím ve hvězdách...
Auto snů: Už jsem si ho koupil- Audi A8 4.2 V8 quattro
Tak to asi bohužel nebude ono- to jsem už také někde vyčetl, ale pokud se nekoukám špatně, tak tam víc řad s relátky nemám. Není to tak jen na ph1? Já mám u motoru v jedné ”krabičce” poze dvě společně s velkými pojistkami a v druhé menší ”krabičce” 4 relé. Další ještě jsou u řidiče ve ”schránce” s pojistkami- tam jsou 2 řady relé pod sebou - jelkem jich tam je (myslím) osm...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: help: relé ostřikovačů
PříspěvekNapsal: čtv dub 14, 2011 1:35 pm 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
no jasný ja sem dement, uplně někdy zapomenu, že existuje i PhII :D

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: help: relé ostřikovačů
PříspěvekNapsal: čtv dub 14, 2011 9:27 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
vim že je to blbá rada, ale asi před měsícem mi jeden nejmenovaný zdejší člen (viď Hejláku :lol_ ) říkal, že mu přestal jít zadní ostřikovač a zapomněl, že se tam leje voda :lol_

jinak přední ostřikovače maj kromě normálního relátka kvůli ostřikovačům světel ještě nějaký relé proti tvoření bublin nebo co (vůbec netušim, jak ten převaděč spojitosti funguje). obě ta relátka jsou v motorovym prostoru. jinak nevim no... pak už zbejvaj motorky. ale podle mě by přední a zadní ostřikovače neměly bejt nijak propojený, takže je divný, že ti přestaly jít najednou....

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: help: relé ostřikovačů
PříspěvekNapsal: pát dub 15, 2011 7:33 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: pon kvě 12, 2008 1:01 pm
Příspěvky: 605
Bydliště: Brno
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 65kW / 88PS 2,1 dT
Výbava: Alizé +
Auto snů: Biturbo, Clio V6
Bóďa píše:
vim že je to blbá rada, ale asi před měsícem mi jeden nejmenovaný zdejší člen (viď Hejláku :lol_ ) říkal, že mu přestal jít zadní ostřikovač a zapomněl, že se tam leje voda :lol_
K tomu se nikdy nepřiznám! :smichypozemi:

_________________
Vel Satis 2.0T (2004), 4CV Sport (1959)
Safrane 2,2i (1993), Safrane 2,1 tD (1995)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: help: relé ostřikovačů
PříspěvekNapsal: pát dub 29, 2011 9:07 am 
Offline
Pokročilý
Uživatelský avatar

Registrován: čtv kvě 01, 2008 8:55 am
Příspěvky: 28
Bydliště: Západní čechy- okres Domažlice
Model: phase II
Rok výroby: 1999
Motor: 140kW / 190PS 3,0 24v
Výbava: Plná- vč. navi, xeno
Úpravy: Výfuk- duplex, zatmavená koncová světla, bílé led osvícení interieru + pod dveřmi, 17” alu BSA Mt.sport- chrom nástřik, hudba Sony/Magnat
Plány: Bíle podsvícení budíků a ovladačů, trochu předělat muziku (přestává být dostačující...) :-) , nová kola (možná i 18" s pneu 225/40) ale to je asi zatím ve hvězdách...
Auto snů: Už jsem si ho koupil- Audi A8 4.2 V8 quattro
Vody tam mám dost... :-)
Už jsem i našel jaká relátka jsou na stěrače- rozebral jsem je, ale nevypadá to, že by měli být pryč- všechny spoje se zdají být ok. Tak nevím... Je možné, že jim pomůže prostříknout kontaktolem? Někde jsem to četl, ale radši se ještě jednou ptám.. (Vžycky je lepší zeptat se a být za blba, než se nezeptat, udělat to a dokázat že tím blbem opravdu jsem...) :-)
Nezkusíte mi někdo u sebe na ph2 alespoň zjistit jaká relé mají spínat ty ostřikovače..? Prosím, prosím... V tomto počasí je to opravdu dost nepříjemné jet za někým a nemít možnost si opláchnout sklo... :-(


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Český překlad – phpBB.cz