Safrane Club
http://forum.safrane.org/

Diagnostika Plzeň
http://forum.safrane.org/viewtopic.php?f=7&t=1270
Stránka 2 z 2

Autor:  Max900R [ sob bře 26, 2011 1:05 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Diagnostika Plzeň

No u te V6 automat prave moc nebrzdi, kdyz jede na ctyrku a dam nohu z plynu,tak je to skoro jak s vyrazenou rychlosti.
Jinak to vyrazovani nevim, ale kazdopadne to jde z neutralu na D bez pojistky.Bezne jsem tak radil pri prechodu ze zpatecky na D-jen cvak cvak bez pojistky. Ale osobne u te V6 v tom nevidim moc prinos, nikdy jsem nevyrazoval a to jsem na to docela dost zvykly u manualu.
Dost me zarazi ta spotreba a celkove jak popisujes to chovani bych spis tipoval na tu bohatost. Bude v haji ta lambda a mozna i proto to tak nejede.

Autor:  NeviM [ ned bře 27, 2011 4:56 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Diagnostika Plzeň

taky jsem celkem neco malo desitek tisic km najezdil s V6 automatem, tak se podelim a svoje poznatky. Co se spotreby tyce, tak muj poznatek je, ze na dlouhe vzdalenosti nebo na dalnici se s tim da jet prakticky se stejnou spotrebou jako s manualem. Vzdyt ona 3. a 4. se tam radi myslim uz nejak jakoby na tvrdo, ne? takze je to mechanicky protom pri zarazenysm kvaltu prakticky to samy jako manual, ale je to jen moje domnenka, ne fakt, tak automatum moc nerozumim. Dalsi vec je, ze ta 4. u automatu je (paradoxne) docela o dost delsi, nez 5. v manualu, cimz se taky dost usetri ve vetsich rychlostech. Na dalnici rozumnou jizdou do 160 se s tim dalo bez nejakyho zvlastniho usili jezdit kolem 10 a praseci jizdou v nemecku na dalnici rychlostma kolem 200 byl prumer treba kolem 14 a po rovnejsich okreskach mensimi rychlostmi cca kolem 100km/h jsem byl schopnej se s mirnou snahou dostat na spotrebu kolem 8litru. Ale co se mesta a vubec rozjeszdu tyce, tak to je fakt docela zrout, to se moc ovlivnit neda. Kazdopadne momentalni udaj o spotrebe pres tricet litru je zavadejici, to samy ti bude zrat litrovej motor ve chvili kdy mu slapnes na krk, v tvym pripade na to teroreticky muze mit vliv i prave to, ze plyn moc solichas a motor pracuje daleko pod efektivnimi otackami kolem nejvcetsiho kroutaku, tudiz musi vykonat vetsi praci a vic si za to vezme.
Jak uz tu bylo receno, ty musis tu prevodovku ovladat plynem, chce to trochu praxe a vypozorovat jak se to v jakych situacich chova a davat ji plynem jasny a pokud mozno spravny povely pro to co od ni zrovna potrebujes. Pri rozjezdu je mozna lepsi na to slapnout trochu vic, aby to radilo ve vyssich otackach, jinak muzes krasne ovlivnit i kdy to ma presne zaradit, proste jen spravne ubrat plyn, nechad zaradit a pak zase spravne pridat.. neubirat zas moc, aby to tam ten kvalt nenechalo protoze si mysli ze ma brzdit motorem, proste chce to se co nejlip naucit to davkovani plynu. Co se toho neutralu tyce, tak ten jsem tam daval za jizdy celkem bezne, ale je fakt, ze jsem mel vzdycky pocit, ze by se to nemelo. Kdyz jsem ale radil zpet D, tak jsem vzdycky pridal plyn tak, aby to rovnou zaradilo logickej kvalt, nekdy se mi to darilo bez sebemensiho skubnuti, ale obcas to trochu koplo, proto jsem mel asi pocit, ze se to asi nema. Co se brzdeni tyce, tak mam taky zkusenost, ze na 4 to skoro nebrzdi pri zavrene skrtici klapce. Nicmene opravdu tam mas neco spatne, co se motoru tyce, tak uz tu asi to hlavni bylo receno, jen pripomenu zakladni servis jako novy olej s filtrem a vzduchovy filtr, napriklad jestli to stalo nekde ve stodole a mysi si ve filtrboxu udelali hnizdo, tak to vykonu taky asi moc neprida :mrgreen: A co se prevodovky tyce, tak jako prvni bych zkontroloval hladinu oleje, akorat si bohuzen nemuzu vzpomenout, jestli ma tahle prevodovka merku, nebo jak se to dela. Kdyz ho je tam malo, tak se to vetsinou hodi do toho nouzaku, kde to radi jen 3 a R a pak staci kdyz ho dolijes a bez diagnostiky to zase radi vsechno, ale je treba mozny, ze ho tam nechybi tolik, aby se to hodilo do nouzaku a tak to "jen" trochu kraví. A kdyz bude olej v poradku, tak by to asi chtelo tu diagnostiku, coz by chtelo i kvuli motoru a cidlum atd tak jako tak.
BTW: mas tam vzduchovy podvozek?

Autor:  Bóďa [ ned bře 27, 2011 9:06 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Diagnostika Plzeň

NeviM píše:
BTW: mas tam vzduchovy podvozek?
na phase II se z výroby nedával :good:
:lol_

Autor:  NeviM [ pon bře 28, 2011 1:33 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Diagnostika Plzeň

Bóďa píše:
NeviM píše:
BTW: mas tam vzduchovy podvozek?
na phase II se z výroby nedával :good:
:lol_

aha, tak to se omlovam za svoje dlouhe vedeni, ale podle informaci v profilu, jako napr "phase I", nebo "rok výroby 1994" jsem si bláhově myslel, ze tu jde o phase I :lol_

Autor:  TOMGWELL [ pon bře 28, 2011 10:23 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Diagnostika Plzeň

helixmc opravdu má phase I :lol: a vsadil bych se že i se vzduch. podvozkem

Autor:  Max900R [ pon bře 28, 2011 10:13 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Diagnostika Plzeň

NeviM píše:
A co se prevodovky tyce, tak jako prvni bych zkontroloval hladinu oleje, akorat si bohuzen nemuzu vzpomenout, jestli ma tahle prevodovka merku, nebo jak se to dela.

nema merku, jen kontrolni otvor z boku. olej se doplnuje tim otvorem, ale amatersky bych to nedelal, radsi v servise,kde automatum rozumi, jako napriklad KAPS v Kojetíně. Musi se to nejak zahrat, pak doplnit, nechat vychladnout a zkontrolovat nebo tak nějak. Kazdopadne je to popsane v dialogysu.

Stránka 2 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/