Safrane Club

FÓRUM SAFRANE
 FAQ •  Hledat •  Registrovat •  Přihlásit se 
Právě je ned pro 05, 2021 11:28 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 21 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Diagnostika Plzeň
PříspěvekNapsal: ned bře 20, 2011 8:24 pm 
Offline
Začátečník

Registrován: ned bře 20, 2011 4:28 pm
Příspěvky: 8
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: n
Dobrý den,

dostal sem od příbuzného Renault SAFRANE V6. Je to skvělý auto až na pár much. Moc autům nerozumím a chtěl bych zjistit kam ho v Plzni a okolí vzít na diagnostiku(pokud možno levně), kde by mi dokázaly říct co s tím je a co můžu udělat pro opravu, resp.cenu.

Jinak kdyby mi někdo mohl poradit tady... Problém je pravděpodobně v automatické převodovce, při rozjezdu mam pocit, že automat rozjíždí na vyšší rychlostní stupeň a jako by celou dobu řadil rychlosti dřív než je třeba(když navolím na aby jel na 1 rozjede se líp)... jinak ve vyšších rychlostech se to srovná. Má na můj vkus moc velkou spotřebu při rozjezdu uvádí přes 30L a při jízdě se musím hodně snažit abych dokázal jet za 12 po rovince už rozjetej... Vim že to neni zrovna šetrný auto, ale tohle se mi zdá moc ... Doufam že sem nepopsal problém špatně nebo scestně :)
Předem děkuji za rady jak na možnost diagnostiky tak na možnost opravy.

Na základě upozornění, že sem asi nenapsal správný typ píšu typ motoru to by snad moho upřesnit jaký Safrane to je : Z7X


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika Plzeň
PříspěvekNapsal: ned bře 20, 2011 11:28 pm 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1714
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
dobrý den/ahoj,
pokud máš typ motoru Z7X, tak to je starší verze 3 litru. Tím pádem výkon je 123kw. Pokud je rok výroby, jak uvádíš 94, tak je to phI. Výbava u PhI Initiale nebyla - je to když tak na boční listě na štítku.
Co se týká spotřeby, tak při 120kmh by měl papkat tak maximálně 10l/100km. Uvádim větší rychlost, protože u měnších rychlostí se to hodně liší podle stavu výfuku a vůbec celého chodu motoru. Pokud máš najeto víc jak 200tkm a na palubce ti nesvítí závada vstřikování, tak bych hádal, že bude lambda sonda KO. Zkus se soustředit na chod motoru, jestli to třeba "neškube". Hodně teoreticky by mohlo být ukostření motoru už ve špatnym stavu. S automatem ti neporadim.

_________________
I-V6Biturbo Baccara
I-V6RXE Manual
I-V6Biturbo Baccara
I-V6RT - LPG
I-V6RXE Manual
I-V6RT Manual
II-V6RXE Automat
II-R5Manual 430tkm
II-R5Automat
-----------
EX V6Blue Quadra RXE
EX V6Green RXE
EX V6blackMATT RT


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika Plzeň
PříspěvekNapsal: pon bře 21, 2011 11:39 pm 
Offline
Začátečník

Registrován: ned bře 20, 2011 4:28 pm
Příspěvky: 8
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: n
No stím, že sem uvedl jinej typ máte pravdu už jsem to opravil...už si nejsem jistej v čem je závada...porucha převodovky nesvítí ale přez to si myslim že je něco špatně... motor mi drží neustále v nizkejch otáčkách alespoň si myslim že 1500 - 2000 je málo až na vyšších rychlostech se to srovná a když necham rozjíždět automat tak si na rozjezdu kdy plyn jen šolícham veme přez 30l a když mu dam ten za 1(což nevim jestly opravdu funguje jak si myslim) tak stejnym stylem se rozjedu rychlejic a ještě tak za 25 max... Tak nevim jestly mam hledat závadu sppíš v motoru nebo převodovce... hlavně proto bych bral diagnostiku kde by i snad řekly na co se zaměřit...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika Plzeň
PříspěvekNapsal: úte bře 22, 2011 9:25 am 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1714
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
A jak jsou na tom svíčky, protože podobně mi to dělalo, když jsem měl naprd svíčky....jde tam hlavně o to, že 90% svíček, co ti prodaj, jako že jsou na tenhle 3litr, tak mají jinou vzdálenost elektrod...minule když jsem jel na sraz tak jsem jel jak s tankem asi 25 - uz jsem myslel ze je hlava v prdeli nebo tak a bylo to jen tou vzdálenosti elektrod.....když je budeš kupovat, tak vem 1,2mm vzdálenost elektrod jinak by si je musel ručně sladit a mám zkušenost, že 0,3mm nebo tak od oka nenastavíš :D
Když tohle bude v pohodě, tak lambda maximalni zivotnost 160tkm...a dělá to taky tohle
s automatem fakt nevim, ale ta spotreba je spatne...

_________________
I-V6Biturbo Baccara
I-V6RXE Manual
I-V6Biturbo Baccara
I-V6RT - LPG
I-V6RXE Manual
I-V6RT Manual
II-V6RXE Automat
II-R5Manual 430tkm
II-R5Automat
-----------
EX V6Blue Quadra RXE
EX V6Green RXE
EX V6blackMATT RT


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika Plzeň
PříspěvekNapsal: stř bře 23, 2011 3:08 pm 
Offline
Začátečník

Registrován: ned bře 20, 2011 4:28 pm
Příspěvky: 8
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: n
Tak sem se konečně dostal trochu laborovat nad stavem auta a teda musim říct, že na něm bude asi spousta práce :) Kvůly vážnej nemoci předchozího majitele auto dlouho stálo a dost utrpělo. Má dost zajímavý poruchy...jako například když zapnu ovládání sedačky u řidiče když není klíček v zapalování tak se mi rozsvítí palubovka, ale se sedačkou ani nehnu...což mi přivání k dotazu jestli sem slepej a je nějakej způsob jak hnout sedadlem řidiče když nejde elektrickej posuv aniž bych musel sedačku "rozebrat"? Jinak auto má najeto asi 130tisíc km tak nevím jak to s tou lambda sondou bude...ale viděl bych to na kontrolu a výměnu snad všech čidel :) Jinak snad sem konečně sehnal někoho kdo mi diagnostiku udělá tak doufam, že přijdu na to jakym směrem se vydat a taky trochu doufám, že problémy s převodovkou jsou jen nějaká blbost. Někde sem se dočetl, že sem tam stačí jen vyrušit chybový stavy a může se stát že to přestane blbnout, ale nevím co je na tom pravdy...tiše se jen modlím. :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika Plzeň
PříspěvekNapsal: pát bře 25, 2011 12:23 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
Zdravím, gratuluji, to by se mi taky líbilo, kdyby mi někdo věnoval třílitra Safrana se 130 000 najeto :-) Gratuluju.
Jinak automat V6 žere docela dost, s tím se musíš smířit. Spotřeba 12 L je v celku normální, mimo město se dá dostat na 11, ale míň moc ne. Při rozjezdu je momentální spotřeba 30 litrů taky normální. Ale i s automatem to auto docela slušně zrychluje. Jinak neboj se šlápnout tomu pořádně na plyn, automat si řídí řazení podle polohy plynového pedálu a tak je možné, když ho jen "lechtáš", že řadí zbytečně brzy a nebo přehazuje pořád mezi rychlostma nahoru a dolu. Zkrátka, automat vyžaduje taky trochu umění a dost často právě proto, že s ním lidi neumějí jezdit, tak na něj nadávají.
Chtělo by to to auto vidět, nejlépe se domluvit s někým např. odsuď z klubu, kdo bydlí poblíž a byl by ochotný se na auto podívat a projet. V autorizovaném servise ti moc nepomůžou, už tam asi nenarazíš na člověka, který by Safrany "zažil". Navíc je to drahota.

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika Plzeň
PříspěvekNapsal: pát bře 25, 2011 1:57 pm 
Offline
Začátečník

Registrován: ned bře 20, 2011 4:28 pm
Příspěvky: 8
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: n
Jo je to docela příjemný...akorát se to možná projeví jako dost žravej dar :) ale co je to láska na prvním kilometru :) Jinak já od orig servisu snad nechci nic jinýho než diagnostiku...rád bych si toho co nejvíc udělal sám...sice jak sem psal autům moc nerozumím, ale podle servisních manuálů a s trochou času bych měl zvládnout vše co jde bez diagnostiky :) Jinak s automatem sem už jezdil a sem si jistej že tenhle neřadí tak jak by měl...i dárce řikal že to jezdí uplně jinak než před lety :) Jinak dělá pokud nedam "preferovanou" 1 tak se mi rozjíždí dost na nízký otáčky a vůbec má dost pomalej rozjezd a asi na 1500 otáčkách podřadí a teprve začne táhnout. Jinak stou spotřebou sem to dost špatně popsal... tech 12 litrů to je nejnižší spotřeba co ddokážu dát s noh na plynu :) Jinak běžně když jedu na rovince 40 a zrychluju na 50 např tak si celou dobu mezi bere 20 a víc .... pro zajímavost podle palubního počítače když jedu z kopce a dam neutrál žere 5-7 litrů. Jinak v počítači byla průměrná spotřeba 15,5 ale asi ještě od bůhví kdy protože po vyndání baterky tam mam víc jak 20 litrů a to se snažim co nejmíň šlapat na plyn a nadávam na každýho kdo mi jen přibrzdí :-P
Jinak za to aby mi někdo taky ze zkušenějších členů na to kouknul bych byl docela vděčnej.

BTW čtu už týden všechny fóra a různý zdroje na netu včetně servisního manuálu a zatim se vybádal je to že v převodovce bude pravděpodobně málo oleje a že bude v háji lambda(určitě nebyla měněná), svíčky sou v pořádku měněný před 15tisíci orig renault.
Tušim že bych měl asi svuj dotaz přesunout do jiný sekce pod jinym jménem protože o diagnotiku tu už vůbec nejde :-D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika Plzeň
PříspěvekNapsal: pát bře 25, 2011 7:25 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
jenom bych chtel rict, ze davat neutral by se u automatu vubec delat nemelo...

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika Plzeň
PříspěvekNapsal: pát bře 25, 2011 8:35 pm 
Offline
Začátečník

Registrován: ned bře 20, 2011 4:28 pm
Příspěvky: 8
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: n
Budu na to myslet...normálně to nedělam...jen sem zkoušel co se týče jizdy co je výhodnější :) Přecejen když mam zařazeno tak mi motor brzdí a z mírnýho kopce dost zpomaluju...což si nejsem jistej že by bylo správně :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika Plzeň
PříspěvekNapsal: pát bře 25, 2011 8:53 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
to je prostě automat no... pořád tam budeš mít něco zařazeno :wink:

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika Plzeň
PříspěvekNapsal: pát bře 25, 2011 9:14 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte dub 28, 2009 1:43 pm
Příspěvky: 536
Bydliště: Olomouc
Model: phase II
Rok výroby: 1997
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: 2.5 Automat RXE
Úpravy: Interier Baccara krom sedaček
Plány: PROCESTOVAT S NÍM CELOU EVROPU
Auto snů: AUDI A8 W12 LONG VW PHAETON W12 JAGUAR XF V8
Kde jsi vyčetl že se neutrál nesmí u automatů vůbec dávat? Já z kopců neutrál dávám vzdy a spotřeba o dost menší než když jezdím tzv. bez vyřazování. U BMW 7 to dokonce bylo v manuálu psáno že při dojíždění nebo mírném klesání doporuřují vyřadit na neutrál, u Mercedesu jsem to tak take měl

_________________

Laguna 1.8 RT (1995) Hnědá - Prodáno :-(
Safrane 2.0 RT Stříbrná (1996) - V Provozu (motor J7R 732) Přestavěno na RXE
Safrane 2.5 RXE Zlatá (1997) - V Provozu, interier Baccara
Safrane 3.0 RT Fialová (1994) - Prodáno

Laguna 1.8 16v Privilege Stříbrná (2003) - Pohodka do města
Audi A8 4.2MPI (2005) Noční Modrá - V Provozu
Safrane 2.5 Initiale Modrá (1998) - V Provozu, komplet zrenovováno
Citroën C5 2.0HDi Exclusive Modrá (2010) - V Provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika Plzeň
PříspěvekNapsal: pát bře 25, 2011 9:31 pm 
Offline
Začátečník

Registrován: ned bře 20, 2011 4:28 pm
Příspěvky: 8
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: n
No jen mi přijde divný, že je to fakt hoodně rapidní...Jinak když už tě tu "vidim", zkušenýho safranistu(btw koukal sem na prezentaci "Zlaťáka" a smekam)...viděl sem hodně zmínku o nouzovym režimu nebo tak něják teď se mi to nechce přesně hledat...jak se to projevuje? Je možný že je to důvod proč se na otáčkách při normální jízdě nedostanu nad 2500? Jelikož mi nefunguje kecafon (nejspíš se tam dostala voda) tak vůbec netušim co mi auto chce říct i když se o to neustále pokouší. Vlastně ani nevim jestly by mi řek něco užitečnýho....musim se podívat jestly s tou jednotkou pod sedačkou pujde něco udělat...ale to už sem zase odbočil :) Jinak za poslední dva dny se mi parkrát stala taková věc...no jak to popsat...jako kdybych na manuálu sešláp spojku a stratil tah motoru ale okamžitě dostal zase zpátky...projevuje se to jako mírný houpnutí a cítim, že chvíly netahne ale je to opravdu jen chvilku...

Nevim jak to je jetly se smí nebo nesmí neutrál já ho nedávam hlavně roto že mi vypíše na udržení otáček 5-7litrů a to se mi nelíbí...narozdíl od toho že když nevyřadim tak číslíčko zmizí...což má blahodárnej účinek na mojí psychiku :-D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika Plzeň
PříspěvekNapsal: pát bře 25, 2011 11:27 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
za prve jsem to cetl kdysi na nejakych strankach venovanych snad jen automatum a za druhe jsem jako spolujezdec zazival, co to chudák dělá, když se zařadí zpět D. lépe řečeno tedy vyřazení na neutrál by asi vadit nemělo, ale zpětný zařazení D ano. proto to ani nejde přeřadit bez zmacknuti pojistky. takže podle mě je vhodný dát neutrál pouze v případě, že se jede z dlouhýho ne moc prudkýho kopce a vim, že dole zastavim na křižovatce a dám tam D...
ale hádat se o tom nebudu, automatům nerozumim :)

co že je hodně rapidní?
dík za pochvalu... noo, nevim, jestli to není u phase II už jinak, tam nemám zkušenosti, ale u phase I (s tim samym motorem) při nouzovém režimu svítí kontrolka automatu (ten nouzový režim má pravděpodobně více "stupňů") a jede to jen na trojku a zpátečku.

no ono jak už tu někdo psal, tak i s s tim automatem je potřeba umět zacházet, takže je dobrý to z kopce trochu rozjet, abys po pár metrech nezastavil (nebo nemusel celou dobu lechtat plyn - tím mít vyšší spotřebu) a sundáš nohu z plynu, auto ti bude kvaltem přibržďovat a padne ti tam 0l/100km, budeš mít menší spotřebu než na neutrál. Ber to jako s manuálem, z mírnýho kopce, kde bys s manuálem vyřadil tě to holt bude brzdit a z prudšího kopce bys tam stejně dal správnej kvalt, abys jel za "nulu"

přesně z toho důvodu bych nechtěl automat, protože ho stejně musíš přesvědčit, aby zařadil to, co chceš a přijde mi to složitější než zmáčknout spojku a přeřadit :lol_... to nemluvím o spotřebě a "zabití" výkonovýho potenciálu motoru

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika Plzeň
PříspěvekNapsal: sob bře 26, 2011 1:43 am 
Offline
Začátečník

Registrován: ned bře 20, 2011 4:28 pm
Příspěvky: 8
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: n
Rapidní..měl sem na mysli to zpomalování z kopce...jako na to že je to tak težký auto tak bych doufal že si z kopce tu hybnost zachová a bude udržovat rychlost, ale i z rudčíh kopce mi zpomaluje docela uspěšně rychle...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika Plzeň
PříspěvekNapsal: sob bře 26, 2011 9:33 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte dub 28, 2009 1:43 pm
Příspěvky: 536
Bydliště: Olomouc
Model: phase II
Rok výroby: 1997
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: 2.5 Automat RXE
Úpravy: Interier Baccara krom sedaček
Plány: PROCESTOVAT S NÍM CELOU EVROPU
Auto snů: AUDI A8 W12 LONG VW PHAETON W12 JAGUAR XF V8
No ono je to podle počtu válců, protože převodovka rovnou táhne motor, čím víc válců tím to de tíž a je v něm větší odpor. čtyř válec s automatem skoro nezpomaluje vůbec ani z malých kopců, zato 8 válec u BMW 7 zpomaloval razantně i s většího kopce, z toho důvodu asi u BMW 7 v manuálu je psáno že doporučují při klesání neutrál.
Jinak mně to zpomaluje jen mírně a zpět řadím až při menší rychlosti a vůbec to ani necukne, jakmile zařadím tak jakoby to nejde na tvrdo napřed jsou otáčky malé a postupně zpomaluje a otáčky rostou.
Ale to je tento starý typ převodovek, třeba nové tiptroniky těm je to uplně jedno, ty mají i manuální režim.
U šestiválce ti to zpomaluje asi víc, nejlepší je prostě přijed na sraz nebo za někým kdo měl V6 s automatem, například MAX900R měl automat v6 ten bude vědět na 100% jak se to má chovat.
Ale ted mě napadlo že jsi psal že tobě to i hůř jede, vipadá to jako by byla nějaká chyba v převodovce že je tam velký odpor že to tak brzdí a prostě krade to i výkon motoru. Dal bych olej z převodovky na posouzení kde zjistí stav převodovky.
jinak odkaz http://www.kaps.cz/index.php?page=opravy_pokyny

_________________

Laguna 1.8 RT (1995) Hnědá - Prodáno :-(
Safrane 2.0 RT Stříbrná (1996) - V Provozu (motor J7R 732) Přestavěno na RXE
Safrane 2.5 RXE Zlatá (1997) - V Provozu, interier Baccara
Safrane 3.0 RT Fialová (1994) - Prodáno

Laguna 1.8 16v Privilege Stříbrná (2003) - Pohodka do města
Audi A8 4.2MPI (2005) Noční Modrá - V Provozu
Safrane 2.5 Initiale Modrá (1998) - V Provozu, komplet zrenovováno
Citroën C5 2.0HDi Exclusive Modrá (2010) - V Provozu


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 21 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Český překlad – phpBB.cz