Safrane Club

FÓRUM SAFRANE
 FAQ •  Hledat •  Registrovat •  Přihlásit se 
Právě je ned pro 05, 2021 12:53 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 21 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika Plzeň
PříspěvekNapsal: sob bře 26, 2011 1:05 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
No u te V6 automat prave moc nebrzdi, kdyz jede na ctyrku a dam nohu z plynu,tak je to skoro jak s vyrazenou rychlosti.
Jinak to vyrazovani nevim, ale kazdopadne to jde z neutralu na D bez pojistky.Bezne jsem tak radil pri prechodu ze zpatecky na D-jen cvak cvak bez pojistky. Ale osobne u te V6 v tom nevidim moc prinos, nikdy jsem nevyrazoval a to jsem na to docela dost zvykly u manualu.
Dost me zarazi ta spotreba a celkove jak popisujes to chovani bych spis tipoval na tu bohatost. Bude v haji ta lambda a mozna i proto to tak nejede.

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika Plzeň
PříspěvekNapsal: ned bře 27, 2011 4:56 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte bře 20, 2007 2:27 pm
Příspěvky: 216
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: technické detaily
Plány: dokonalá renovace
taky jsem celkem neco malo desitek tisic km najezdil s V6 automatem, tak se podelim a svoje poznatky. Co se spotreby tyce, tak muj poznatek je, ze na dlouhe vzdalenosti nebo na dalnici se s tim da jet prakticky se stejnou spotrebou jako s manualem. Vzdyt ona 3. a 4. se tam radi myslim uz nejak jakoby na tvrdo, ne? takze je to mechanicky protom pri zarazenysm kvaltu prakticky to samy jako manual, ale je to jen moje domnenka, ne fakt, tak automatum moc nerozumim. Dalsi vec je, ze ta 4. u automatu je (paradoxne) docela o dost delsi, nez 5. v manualu, cimz se taky dost usetri ve vetsich rychlostech. Na dalnici rozumnou jizdou do 160 se s tim dalo bez nejakyho zvlastniho usili jezdit kolem 10 a praseci jizdou v nemecku na dalnici rychlostma kolem 200 byl prumer treba kolem 14 a po rovnejsich okreskach mensimi rychlostmi cca kolem 100km/h jsem byl schopnej se s mirnou snahou dostat na spotrebu kolem 8litru. Ale co se mesta a vubec rozjeszdu tyce, tak to je fakt docela zrout, to se moc ovlivnit neda. Kazdopadne momentalni udaj o spotrebe pres tricet litru je zavadejici, to samy ti bude zrat litrovej motor ve chvili kdy mu slapnes na krk, v tvym pripade na to teroreticky muze mit vliv i prave to, ze plyn moc solichas a motor pracuje daleko pod efektivnimi otackami kolem nejvcetsiho kroutaku, tudiz musi vykonat vetsi praci a vic si za to vezme.
Jak uz tu bylo receno, ty musis tu prevodovku ovladat plynem, chce to trochu praxe a vypozorovat jak se to v jakych situacich chova a davat ji plynem jasny a pokud mozno spravny povely pro to co od ni zrovna potrebujes. Pri rozjezdu je mozna lepsi na to slapnout trochu vic, aby to radilo ve vyssich otackach, jinak muzes krasne ovlivnit i kdy to ma presne zaradit, proste jen spravne ubrat plyn, nechad zaradit a pak zase spravne pridat.. neubirat zas moc, aby to tam ten kvalt nenechalo protoze si mysli ze ma brzdit motorem, proste chce to se co nejlip naucit to davkovani plynu. Co se toho neutralu tyce, tak ten jsem tam daval za jizdy celkem bezne, ale je fakt, ze jsem mel vzdycky pocit, ze by se to nemelo. Kdyz jsem ale radil zpet D, tak jsem vzdycky pridal plyn tak, aby to rovnou zaradilo logickej kvalt, nekdy se mi to darilo bez sebemensiho skubnuti, ale obcas to trochu koplo, proto jsem mel asi pocit, ze se to asi nema. Co se brzdeni tyce, tak mam taky zkusenost, ze na 4 to skoro nebrzdi pri zavrene skrtici klapce. Nicmene opravdu tam mas neco spatne, co se motoru tyce, tak uz tu asi to hlavni bylo receno, jen pripomenu zakladni servis jako novy olej s filtrem a vzduchovy filtr, napriklad jestli to stalo nekde ve stodole a mysi si ve filtrboxu udelali hnizdo, tak to vykonu taky asi moc neprida :mrgreen: A co se prevodovky tyce, tak jako prvni bych zkontroloval hladinu oleje, akorat si bohuzen nemuzu vzpomenout, jestli ma tahle prevodovka merku, nebo jak se to dela. Kdyz ho je tam malo, tak se to vetsinou hodi do toho nouzaku, kde to radi jen 3 a R a pak staci kdyz ho dolijes a bez diagnostiky to zase radi vsechno, ale je treba mozny, ze ho tam nechybi tolik, aby se to hodilo do nouzaku a tak to "jen" trochu kraví. A kdyz bude olej v poradku, tak by to asi chtelo tu diagnostiku, coz by chtelo i kvuli motoru a cidlum atd tak jako tak.
BTW: mas tam vzduchovy podvozek?

_________________
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra.. to nejlepsi co kdy francouzi vymysleli
Safrane V6 24V Baccara MANUAL .. to nejlepsi, co se da vymyslet s V6 24v


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika Plzeň
PříspěvekNapsal: ned bře 27, 2011 9:06 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
NeviM píše:
BTW: mas tam vzduchovy podvozek?
na phase II se z výroby nedával :good:
:lol_

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika Plzeň
PříspěvekNapsal: pon bře 28, 2011 1:33 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte bře 20, 2007 2:27 pm
Příspěvky: 216
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: technické detaily
Plány: dokonalá renovace
Bóďa píše:
NeviM píše:
BTW: mas tam vzduchovy podvozek?
na phase II se z výroby nedával :good:
:lol_

aha, tak to se omlovam za svoje dlouhe vedeni, ale podle informaci v profilu, jako napr "phase I", nebo "rok výroby 1994" jsem si bláhově myslel, ze tu jde o phase I :lol_

_________________
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra.. to nejlepsi co kdy francouzi vymysleli
Safrane V6 24V Baccara MANUAL .. to nejlepsi, co se da vymyslet s V6 24v


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika Plzeň
PříspěvekNapsal: pon bře 28, 2011 10:23 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte dub 28, 2009 1:43 pm
Příspěvky: 536
Bydliště: Olomouc
Model: phase II
Rok výroby: 1997
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: 2.5 Automat RXE
Úpravy: Interier Baccara krom sedaček
Plány: PROCESTOVAT S NÍM CELOU EVROPU
Auto snů: AUDI A8 W12 LONG VW PHAETON W12 JAGUAR XF V8
helixmc opravdu má phase I :lol: a vsadil bych se že i se vzduch. podvozkem

_________________

Laguna 1.8 RT (1995) Hnědá - Prodáno :-(
Safrane 2.0 RT Stříbrná (1996) - V Provozu (motor J7R 732) Přestavěno na RXE
Safrane 2.5 RXE Zlatá (1997) - V Provozu, interier Baccara
Safrane 3.0 RT Fialová (1994) - Prodáno

Laguna 1.8 16v Privilege Stříbrná (2003) - Pohodka do města
Audi A8 4.2MPI (2005) Noční Modrá - V Provozu
Safrane 2.5 Initiale Modrá (1998) - V Provozu, komplet zrenovováno
Citroën C5 2.0HDi Exclusive Modrá (2010) - V Provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika Plzeň
PříspěvekNapsal: pon bře 28, 2011 10:13 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
NeviM píše:
A co se prevodovky tyce, tak jako prvni bych zkontroloval hladinu oleje, akorat si bohuzen nemuzu vzpomenout, jestli ma tahle prevodovka merku, nebo jak se to dela.

nema merku, jen kontrolni otvor z boku. olej se doplnuje tim otvorem, ale amatersky bych to nedelal, radsi v servise,kde automatum rozumi, jako napriklad KAPS v Kojetíně. Musi se to nejak zahrat, pak doplnit, nechat vychladnout a zkontrolovat nebo tak nějak. Kazdopadne je to popsane v dialogysu.

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 21 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Český překlad – phpBB.cz