Safrane Club

FÓRUM SAFRANE
 FAQ •  Hledat •  Registrovat •  Přihlásit se 
Právě je stř dub 24, 2024 1:58 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Safrane 2,5 20V
PříspěvekNapsal: stř pro 29, 2010 8:48 pm 
Offline
Začátečník

Registrován: stř pro 29, 2010 8:38 pm
Příspěvky: 10
Model: phase II
Rok výroby: 1996
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: nevim
Ahoj safranisti,
na jare jsem se stal majitelem tohoto francouzskeho pokladu, najezdili jsme spolu od jara temer 40tis km po cele Evrope odkud sem do CR klucina nejakou tunu dotahnul :). K problemu na ktery se chci zeptat :). Zhruba tyden zpet jsem se vracel domu a mezi vratama mi kamarad najednou zdechnul, tak jsem ho nechal z kopecka sjet do dvora zastavil a neresil, prvni myslenka byla, ze dosel benzin, ale podle propoctu tam melo jeste na cca 20km zbyvat, taksem ho nechal byt s tim, ze asi teda chybi stava, jenze po tydnu jsem do nej nalil asi 10L zkousim natocit a ani prd, starter tocil jak vztekly z vyfuku zacal smrdet uz i nespalenej benzin, taksem se na to vykaslal a sel huntovat Felicii. Jenze behem ledna bych s nim potreboval zase zmizet za caru, tak se chtenechte musi dat do pucu. Chci se zeptat, zda nekoho nenapada cim by to mohlo byt? Napadly mne prvne svicky, ale to se mi moc nezda, kdyz zdechl za jizdy? Podotykam, ze uz zhruba 14dnu predtim zacal motor lehce pohupovat v nizsich otackach, na coz mi znamej rekl ze to bude vahnou vzduchu, ale at to zatim neresim, ze prej je to banalita?
Moc diky kluci za pripadny rady....podotykam, ze jsem teprve druhym majitelem, kdyz ke me prisel mel najeto poctivych 182tis, nikdy nejezdil v zime a mel svou teplou garaz u jednoho vysoce postavenyho politika(nebudu konkretizovat :) ), takze za opravu opravdu stoji!!!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Safrane 2,5 20V
PříspěvekNapsal: stř led 05, 2011 2:12 pm 
Offline
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Registrován: čtv srp 19, 2010 8:59 pm
Příspěvky: 21
Bydliště: Ústí nad Labem
Model: phase II
Rok výroby: 1998
Motor: 83kW / 113PS 2,2 dT
Výbava: 2.2Dt
Zdravím, může to být například teplotní čidlo, řídící jednotka pak nedostává údaj o teplotě chladící kapaliny, ale napadlo mě když píšete že startér točí a motor nechce chytit, tak se zkuste podívat na palubní desku, zda-li vám bliká červená kontrolka vedle airbagu a jestli po zastrčení klíčku a otočení do polohy 2 se rozsvítí a zhasne jestliže tomu tak není mohl by být na vině imobilizér.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Safrane 2,5 20V
PříspěvekNapsal: stř led 05, 2011 3:22 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
ahoj, je slyšet benzínová pumpa? sklop zadní sedačku, odhrň koberec a pod tím jedním plastovým víčkem je pumpa (pod víčkem bez kabelu). dej klíček do polohy před startem a poslouchej, jestli jede.. ale pozor, u novejších modelů po několikerým napumpování před startem při dalších otočeních už nejede. nevšiml jsem si, jestli je to u všech phase II od 96 nebo až od cca 98

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Safrane 2,5 20V
PříspěvekNapsal: čtv led 06, 2011 11:22 pm 
Offline
Začátečník

Registrován: stř pro 29, 2010 8:38 pm
Příspěvky: 10
Model: phase II
Rok výroby: 1996
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: nevim
Zdar panove,
diky za reakce!!!S tou pumpou mne to napadlo prvne,ale to mi nejde dohromady s tim pachnoucim benzinem z laufu...s tim imobilizerem to by sakra i mohlo byt ono.Ted mne napadlo, ze kdyz jsem ho 2jizdy predtim, nez vypustil dusi, natocil, tak mi ten upovidanej pan, jak to pritelkyne nazyva, rikal neco o imobilizeru, ale kdyz jsme ho pak nasledne jeste asi naposled natocil tak uz to neopakoval, tak jsem tomu nevenoval pozornost...diky za rady, zkusim to s tim imobilizerem, naky rady jak na to, kde sehnat atp? :) Predem moc diky


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Safrane 2,5 20V
PříspěvekNapsal: ned led 09, 2011 2:21 pm 
Offline
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Registrován: čtv srp 19, 2010 8:59 pm
Příspěvky: 21
Bydliště: Ústí nad Labem
Model: phase II
Rok výroby: 1998
Motor: 83kW / 113PS 2,2 dT
Výbava: 2.2Dt
Ten imobilizér odpojuje benzín a elektriku motoru, nejdřív bych i možná zkusil použít druhý klíček, jestli máte třeba se pouze ztratil kód z toho jednoho, to by se pak muselo napragromovat, my jsme zkoušeli v práci odstranit imobilizér z renaultu megane z toho staršího a musí se to přes řídcí jedntotku nevím jak je to tady, ale safrane používá jiný imobilizér safrane má na spínací skřínce vodič přes který projde proud vytvoří magnetické pole a přečte kód z klíčku, kdežto megane to má přes infra tam stačí zamknout odemknout auto a on si ten kód načte takže nevím jak safran.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Safrane 2,5 20V
PříspěvekNapsal: ned led 09, 2011 6:49 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
immo odpojuje dodavku paliva a zapalovani. je to soucasti ecu motoru, takze se da odstranit jen elektronicky. u safrane phase II je tak jak píšeš, v klíčku a "zjišťuje" ho kroužek kolem spínačky.

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Safrane 2,5 20V
PříspěvekNapsal: ned úno 13, 2011 9:42 pm 
Offline
Začátečník

Registrován: stř pro 29, 2010 8:38 pm
Příspěvky: 10
Model: phase II
Rok výroby: 1996
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: nevim
Dekuju vsem za rady, nakonec to byla naprosta hovadina, praskla privodni hadicka za cerpadlem...proto ten smrad benzinu, ne z vyfuku, ale z pod auta...zvednuti na hever a hned se vedelo, kde je problem :D ...i tak dikes :wink:
Uz zase zere travu i podel silnic, jak o nem rika kamos :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Safrane 2,5 20V
PříspěvekNapsal: ned úno 13, 2011 9:44 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
no vidíš :lol:
dobře, že se to vyřešilo :good:

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Český překlad – phpBB.cz