| 
 
|  | Safrane ClubFÓRUM SAFRANE |  
		
		
			|  | Právě je pát říj 31, 2025 2:27 am 
 |  
	
	
		Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
		
	 
	
	
		|     | Stránka 1 z 1 
 | [ Příspěvků: 6 ] |  |  
	
		
			| Autor | Zpráva |  
			| bany.xf.cz | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Za studena chcípá 2.5 20V  Napsal:  stř lis 03, 2010 8:07 am  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Expert |  
					|  |  Registrován: stř říj 20, 2010 4:15 pm
 Příspěvky: 413
 Bydliště: Lovosice
 Model: phase II
 Rok výroby: 1998
 Motor: 140kW / 190PS 3,0 24v
 Výbava: asi RXE
 Úpravy: Upgrade topení (topí i z přední loketky dozadu)
 Kaminkhoum
 Samopřepínání světel podle světla venku
 Auto snů: Už jsem měl :(
 | 
				
					| Zdravím, jsem nový, hrdý Safranista, mám ho od soboty a objevil se mi problém s motorem Když po ránu nastartuju, tak do minuty nesmim šlápnout na plyn, jinak se to dusí. Nevíte někdo, čím to? Nebo kdybych aspoň věděl co je tam všechno za čidla a snímače, ale já nemůžu najít žádnej manuál. Jediný co jsem našel, je na phase 1 a tam neni onen motor N7U. Díky všem za rady, jestli nějaký budou  _________________
 Minulost: Škoda 125 L (1989), Škoda 105 GLS (1974), Škoda 100 LS (1976), Safrane 2.5 20V (2000), Safrane 2.5 20V Initiale (1998), Renault R25 V6 (1989), Range Rover 4.6 V8 HSE (2001), VW Golf IV 1.9 TDI power! (2003), Karosa C734.1346 (1994)
 Přítomnost: Renault Safrane 2.9 V6 24V (2000), Renault Megane 1.5 dCi (2013)
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| TOMGWELL | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: Za studena chcípá 2.5 20V  Napsal:  stř lis 03, 2010 9:20 am  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Expert |  
					|  |  Registrován: úte dub 28, 2009 1:43 pm
 Příspěvky: 536
 Bydliště: Olomouc
 Model: phase II
 Rok výroby: 1997
 Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
 Výbava: 2.5 Automat RXE
 Úpravy: Interier Baccara krom sedaček
 Plány: PROCESTOVAT S NÍM CELOU EVROPU
 Auto snů: AUDI A8 W12 LONG VW PHAETON W12 JAGUAR XF V8
 | 
				
					| Za 1. vyměn vzduchový filtrZa 2. Nalej do benzínu nějaký čistič vstřiků ( scípaní a nepravidelný volnoběh většinou bývá zaneseným vstřikováním)
 Za 3. Zkontroluj zda jsou v pořádku všechny hadičky od váhy vzduchu a zda je vše dobře zapojené.
 Za 4. Vyčisti rozdělovač.
 _________________
 
 Laguna 1.8 RT (1995) Hnědá - Prodáno :-(
 Safrane 2.0 RT Stříbrná (1996) - V Provozu (motor J7R 732) Přestavěno na RXE
 Safrane 2.5 RXE Zlatá (1997) - V Provozu, interier Baccara
 Safrane 3.0 RT Fialová (1994) - Prodáno
 Laguna 1.8 16v Privilege Stříbrná (2003) - Pohodka do města
 Audi A8 4.2MPI (2005) Noční Modrá - V Provozu
 Safrane 2.5 Initiale Modrá (1998) - V Provozu, komplet zrenovováno
 Citroën C5 2.0HDi Exclusive Modrá (2010) - V Provozu
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| Max900R | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: Za studena chcípá 2.5 20V  Napsal:  stř lis 03, 2010 12:20 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Expert |  
					|  |  Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
 Příspěvky: 1459
 Bydliště: Kozlov [JI]
 Model: phase I
 Rok výroby: 1994
 Motor: 193kW / 262PS Biturbo
 Výbava: Baccara
 Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
 Plány: Denní svícení.
 Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
 | 
				
					| Ze všeho nejdřív doporučuji natankovat nádrž V-poweru a vyjezdit ji. Ve vetsine pripadu mi to pomohlo. Je ale fakt, ze kdyz je hodně vlhko a hodně zima,tak mi to někdy taky zacuká za studena. Ale když dám dobrý benzin,tak to vždycky zmizí. _________________
 Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
 R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
 R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
 R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
 R 19 cabrio '96 - v provozu
 --------------------------------------------------------
 Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| Max900R | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: Za studena chcípá 2.5 20V  Napsal:  stř lis 03, 2010 12:26 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Expert |  
					|  |  Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
 Příspěvky: 1459
 Bydliště: Kozlov [JI]
 Model: phase I
 Rok výroby: 1994
 Motor: 193kW / 262PS Biturbo
 Výbava: Baccara
 Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
 Plány: Denní svícení.
 Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
 | 
				
					| Jediny manual,co existuje, je original Dialogys a tam tedy rozhodne motor N7U je. Problem je, ze ho nenajdes v zakladnim textu, ale musis hledat v tzv. NT dokumentech, což jsou dodatky k základnímu manuálu. Nejlépe je ho naistalovat celý (nelistovat jen v pdfkách) včetně obslužné aplikace a ta ti automaticky hlídá veškeré relevantní doplňky k danému typu. Je to zpocatku trochu chaos, ale po par hodinach se v tom da vyznat.
 _________________
 Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
 R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
 R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
 R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
 R 19 cabrio '96 - v provozu
 --------------------------------------------------------
 Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| HOnza_UL | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: Za studena chcípá 2.5 20V  Napsal:  čtv lis 04, 2010 8:46 am  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Expert |  
					|  |  Registrován: stř říj 04, 2006 7:18 pm
 Příspěvky: 348
 Bydliště: Ústí nad Labem,Plzeň,Tlustice(Střední čechy)
 Model: phase II
 Rok výroby: 1999
 Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
 Výbava: RXT
 Úpravy: zavarena zadni klika,perforovana kuze na volantu a volici automatu a 17 biturbo ALU
 Plány: nechat opravit lak kolem dokola celyho auta :)
 Auto snů: těžko říct
 | 
				
					| uz sem mu ho poslal   _________________
 Ja 2.5 R5 20V RXT 99 bude LPG automat Xenon Navi ... proste vse bez kuze
 mamka 3.0 V6 12V RXE LPG automat ... vse v kuzi
 tatka 3.0 V6 12V LPG Baccara manual ... a jeste vic vseho s jeste vic kuze
 na díly 3x PH I 3.0 V6 12V a snad bude 2.5 R5 20V PH II
 plus dalsi hromada renaultu
   
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| bany.xf.cz | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: Za studena chcípá 2.5 20V  Napsal:  pon pro 20, 2010 11:11 am  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Expert |  
					|  |  Registrován: stř říj 20, 2010 4:15 pm
 Příspěvky: 413
 Bydliště: Lovosice
 Model: phase II
 Rok výroby: 1998
 Motor: 140kW / 190PS 3,0 24v
 Výbava: asi RXE
 Úpravy: Upgrade topení (topí i z přední loketky dozadu)
 Kaminkhoum
 Samopřepínání světel podle světla venku
 Auto snů: Už jsem měl :(
 | 
				
					| Sice pozdě, ale přece: Vyřešeno. Bylo to chcíplou baterií. Špatně to startovalo, ale že by to zmátlo ŘJ by mě nenapadlo... Dobrej stratrgickej krok toho co mi to prodával.     Musel bejt posranej strachy aby baterie nechcípla jemu pod rukama._________________
 Minulost: Škoda 125 L (1989), Škoda 105 GLS (1974), Škoda 100 LS (1976), Safrane 2.5 20V (2000), Safrane 2.5 20V Initiale (1998), Renault R25 V6 (1989), Range Rover 4.6 V8 HSE (2001), VW Golf IV 1.9 TDI power! (2003), Karosa C734.1346 (1994)
 Přítomnost: Renault Safrane 2.9 V6 24V (2000), Renault Megane 1.5 dCi (2013)
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
		|     | Stránka 1 z 1 
 | [ Příspěvků: 6 ] |  |  
	
		| Kdo je online |  
		| Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 návštevníků |  
	|  | Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru
 Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
 Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
 Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
 
 |    |