Safrane Club

FÓRUM SAFRANE
 FAQ •  Hledat •  Registrovat •  Přihlásit se 
Právě je čtv bře 28, 2024 11:28 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 52 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Vařím
PříspěvekNapsal: úte říj 26, 2010 2:19 pm 
Offline
Pisálek..

Registrován: ned črc 18, 2010 5:44 pm
Příspěvky: 74
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: plná bez kůže
Auto snů: BMW X6
Chlapci potřebuju radu,dneska jsem přijel a vše o.k,hned jsem musel odjet,nastartoval jsem a jel jsem jen kousek a domů,vypnu motor a valil se dým s expanzky,tak jsem ji otevřel,nalil vodu a ubyla hned pryč,tak jsem nastartoval dolil vodu a ta se za chvíli valila zpět a tekla z pod víčka ven,tak jsem auto nechal vychladnout,dolil jsem vodu,nastartoval a nechal ohřát,jenže voda se zase začla tlakem valit ven z pod víčka ale teplota se držela jak má,nevíte někdo co stím?Ve čtvrtek musím jet dálkovou ale bojím se,dík za každou radu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vařím
PříspěvekNapsal: stř říj 27, 2010 12:14 am 
Offline
Expert

Registrován: ned říj 24, 2010 11:32 pm
Příspěvky: 198
Bydliště: Olomouc
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: 4x4
Úpravy: Odlechčeni vozu o par 10kg rzi,
Plány: Jezdit ;)
Auto snů: Renault 5gt Turbo
tak to ti asi neotvira termostat zkus ho vyhodit a jet bez něj pak by to mělo být oka to je jediná věc co může dělat problem jinak nezapomen řadne ovzdušnit motor jinak vyvřeš.Eště je jedna šance zanesený system ale to se stavá po x letech a jedině tím že liješ obyč vodu do chladicí soustavy idealni destilka nebo "fridex" pozor použivat stejný typ chladici kapaliny nemichat mezi sebou


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vařím
PříspěvekNapsal: stř říj 27, 2010 1:01 am 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
jen bych dodal, ze s tim odvzdušňováním to zrovna u třílitra není zrovna tak horký :)
rozumněj zas tak řádně odvzdušňovat to nemusíš, on se po prvotním odvzdušnění šroubky na hadicích vpravo u chladiče doodvzdušní sám, jen dolej kapalinu

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vařím
PříspěvekNapsal: stř říj 27, 2010 7:06 am 
Offline
Pisálek..

Registrován: ned črc 18, 2010 5:44 pm
Příspěvky: 74
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: plná bez kůže
Auto snů: BMW X6
Dík,já si myslel že to je ten termostat,kde tam prosím tě vůbec je?Já tam teda poslední dobou lil jen vodu,protože mám prasklej ventil topení a voda mě někdy utíkala,tak než bych to nechal udělat,tak jsem tam dával jen vodu,tak já koupím destilku a vypustím hadicí vodu a doleju to destilkou,to se leje při zapnutým motoru vid?Musím se na vše ptát,tomuhle fakt nerozumím,auto je pro mě španělská vesnice


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vařím
PříspěvekNapsal: stř říj 27, 2010 9:14 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
Bóďa: Tak to bych si dovolil nesouhlasit. Je na to odvzdušnění docela DOST háklivý! Pokud pravidelně dolíváš, tak není problém, ale pokud to tady kolegovi teče a je tam už hodně málo, tak je potřeba to dolít a pořádně odvzdušnit, jinak vyvaříš jako prd.
Je třeba při dolívání povolit ty ventilky a já osobně vždycky promačkám rukou hadice od chladiče až z těch odvzušnováků už jde jen voda a do expanzky to moc nebublá. Pak ho doliju na horní rysku, nastartuju a držím cca 1500 ot s otevřeným víčkem až sepnou větráky. Bacha, je třeba hlídat nádobku aby to neuteklo. Kdyby začla voda jít hodně nahoru, tak zašroubovat víčko a pokračovat se zašroubovaným. Když voda ubývá, je třeba dolívat aby nebyla nádobka prázdná!
Jakmile sepnou větráky, nechám to chvíli na volnoběh a sleduju teplotu-měla by se držet zhruba uprostřed rozsahu budíku a měly by pravidelně spínat větráky. Při přidání plynu může teplota na budíku klesat, nemělo by to být ale o moc.

Při tom odvzdušňování zkontrolujte i víčko na expanzce,jestli nepropouští tlak.
Po vychladnutí motoru je třeba znova zkontrolovat hladinu a dolít na horní rysku.

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vařím
PříspěvekNapsal: stř říj 27, 2010 9:17 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
Termostat je napravo z boku tam jak leze hadice chladiče do motoru. Je to pod takovým konickym víčkem s pokrouceným výustkem na tu hadici.

Ale na termostat bych nesázel, bude to tím odvzdušněním a tím, že je tam trvale málo vody.

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vařím
PříspěvekNapsal: stř říj 27, 2010 10:48 am 
Offline
Pisálek..

Registrován: ned črc 18, 2010 5:44 pm
Příspěvky: 74
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: plná bez kůže
Auto snů: BMW X6
Prosím tě a odvzdušnováky jsou kde?Já našel jen jeden vedle nádobky na brzdovou kapalinu,tam je na hadici,jinde jsem je neviděl


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vařím
PříspěvekNapsal: stř říj 27, 2010 11:17 am 
Offline
Sedí tu furt..
Uživatelský avatar

Registrován: ned lis 23, 2008 8:42 pm
Příspěvky: 141
Bydliště: Boč
Model: phase I
Rok výroby: 1992
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: RXE
Úpravy: Mobil: 732 167 772
Auto snů: Bi-turbo
Ahoj. Další dva odvzdušňováky by měly bejt hned u chladiče na levé straně. :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vařím
PříspěvekNapsal: stř říj 27, 2010 11:31 am 
Offline
Pisálek..

Registrován: ned črc 18, 2010 5:44 pm
Příspěvky: 74
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: plná bez kůže
Auto snů: BMW X6
Ahoj,tam jsem koukal i kolem chladiče,ale neviděl jsem tam nic,to mají být na těch hadicích jak u ty vedle nádobky na brzdovku?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vařím
PříspěvekNapsal: stř říj 27, 2010 12:41 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm
Příspěvky: 1154
Bydliště: Plzeň
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Privileg
Auto snů: Renault Alpine A 110
Otázka je,zda máš všude ještě origo hadice s těmi odvzdušňováky...Jetli tam nemáš už nějaký náhrady,které je nemají.

_________________
Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG
-----------------------------
Now: Vel Satis 2.0 Turbo
R. Dauphine


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vařím
PříspěvekNapsal: stř říj 27, 2010 1:12 pm 
Offline
Pisálek..

Registrován: ned črc 18, 2010 5:44 pm
Příspěvky: 74
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: plná bez kůže
Auto snů: BMW X6
No právě a co stím?To mě být na levé straně ty odvzdušnováky když stojím naproti autu nebo z pohledu řidiče?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vařím
PříspěvekNapsal: stř říj 27, 2010 3:25 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm
Příspěvky: 1154
Bydliště: Plzeň
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Privileg
Auto snů: Renault Alpine A 110
Bere se to vždy z pohledu řidiče....

_________________
Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG
-----------------------------
Now: Vel Satis 2.0 Turbo
R. Dauphine


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vařím
PříspěvekNapsal: stř říj 27, 2010 4:45 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
takže vpravo, jak jsem už psal. jsou podobný jako na hadicích topení, které jsi našel u brzdového válce

max: vždy jsem to tak dělal a vždy to bylo ok, takže nevidim důvod dělat z toho takový zdlouhavý proces :)
naleju kapalinu, povolim odvzdusnovaky u chladice, nastartuju, dokud netece voda z odvzdusnovaku, samozrejme prubezne doleju kapalinu a to je cely. po tom, co se s autem jede kratsi vzdalenost nebo stoji nastartovany a voda probehne celym okruhem pres expanzku a odvzdusni se, tak doleju kapalinu a je to

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vařím
PříspěvekNapsal: stř říj 27, 2010 7:10 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
Já nikomu nic nevnucuju.

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vařím
PříspěvekNapsal: stř říj 27, 2010 11:58 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
já taky ne, jen se mi zdá zbytečný to dělat složitě, když výsledek je stejnej :wink:

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 52 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Český překlad – phpBB.cz