Safrane Club

FÓRUM SAFRANE
 FAQ •  Hledat •  Registrovat •  Přihlásit se 
Právě je pát bře 29, 2024 2:17 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 52 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Vařím
PříspěvekNapsal: čtv říj 28, 2010 12:06 am 
Offline
Expert

Registrován: ned říj 24, 2010 11:32 pm
Příspěvky: 198
Bydliště: Olomouc
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: 4x4
Úpravy: Odlechčeni vozu o par 10kg rzi,
Plány: Jezdit ;)
Auto snů: Renault 5gt Turbo
no pokud otevřeš ovzdušnovak a maš šanci vyzvednout expanzní nadobu vyš než je motor tak nemusíš ani auto startovat "moje doměnka ale asi bude muset se zahrat voda aby se otevřel termostat ale i bez něj by to mělo jít ovzdušnit "ale pokus se kouknout na ten termostat,zjistiš tim jestli je oka že se stahne když ho budeš vařit ve vodě v kastrolu :) jinak prosím tě dobrá rada ted destilku možna než najdeš zavadu ale zima je neuprosně za dveřmi at ti nepopraskaj hadice opatrně na to !!!! Bude to chtít fridex česky řečeno ale ted zaleží co ti kolegové doporučí za značku fridexu jaký patří na tehle motor nevím jaka je tu hlava at se ti neprožere :) jinak jak někdo řekl nechat otevřene vyčko od expanzní nadoby asi by nemělo být a duležite je aby soustava tesnila.Jinak nebude dobře fungovat kolobeh vody.Za další může byt problem že ti podfouklo tesnení pod hlavou a tlačí ti spaliny do vody stalo se mi to na R5 takže mi voda se tlačila ven ještě tohle by se mohlo stat ale to by musel si uvařit auto že se špatně chladilo a hlava by se prohla pak se srovnavá na hlava na freze a dáva se nové tesnění ale to je asi poslední možnost.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vařím
PříspěvekNapsal: čtv říj 28, 2010 2:11 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte led 02, 2007 2:11 am
Příspěvky: 358
Bydliště: České Budějovice
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 83kW / 113PS 2,5 dT
Výbava: Iveco 2,5dT
Úpravy: kat off & out
EGR off
westgate off
klima off & out
Plány: čerpadlo a ŘJ z Fiat Croma 2,5TDI/5tibodové vstřiky/6ti kvalt z Mastera
low style/1250kg
Auto snů: Porsche 356B
Nejdřív ovzdušni topení (ta hadice co jde do kokpitu) pak chladič (měl by bejt z boku nahoře na chladiči takovej knofl v tom černým plastu) musíš za většího tepla a trochu otáček, aby se to natlakovalo a voda se honila.

Pumpa musí tlačit - to vidíš v nádobce, že ze zhora přitéká.

Zkus vyhodit termostat, dej ho do slenicky, zalej vařící vodou (páč otvíra asi při 83C - nevim jak V6) a koukni se jestli se otevřel. Pokud ne je to jasný. Pokud chodí a celý si to ovzdušnil a voda se ti tlačí ven a nebo do ní jdou bublinky, řekni Pá Pá těsnění pod hlavou.

A já se jdu učit gramatiku. :oops:

_________________
BMW E21 - hijacked/Fiat 128 Bertone - dosloužil/Astra 2,0i 130HP - sell/AlfaRomeo 33 SW 4x4 1,7ie boxer - sell/Kangoo D65 1,9D - sell/Clio II 1,5dCi - sell/Megane 1,9D - sell/Felicia r.v.1959 - v garáži
F Punto - 1,2
Safrane - 2,1 dT - totaled
Safrane - 2,5 dT - DIESEL POWER RULES - 10ti metrový čmoudy :-D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vařím
PříspěvekNapsal: čtv říj 28, 2010 7:02 am 
Offline
Pisálek..

Registrován: ned črc 18, 2010 5:44 pm
Příspěvky: 74
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: plná bez kůže
Auto snů: BMW X6
Díky,dnes se na to juknu a budu doufat že to je jen zavzdušněný,jen nemám origo hadice u chladiče,tak nevím jak to odvzdušnit tam,ale nevařil jsem,měl jsem málo vody,když jsem přijel tak se valila pára z pod víčka,tak jsem tam neměl vodu,teče mě ventil k topení,ten musím sehnat,pak jsem tam dolil vodu a ta zmizela a při nastartování se valila zpět ven


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vařím
PříspěvekNapsal: čtv říj 28, 2010 7:56 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm
Příspěvky: 1154
Bydliště: Plzeň
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Privileg
Auto snů: Renault Alpine A 110
Bóďa píše:
já taky ne, jen se mi zdá zbytečný to dělat složitě, když výsledek je stejnej :wink:


Já teda nevím,co je lepší systém odvzdušnění,ale vím,že se Max s přehříváním V6 taky dost nazlobil a vyškolil ,takže si myslím,že ten Maxův systém je osvědčenej pri těhle problémech - pokud jde o problém neustálého přehřívání.Mluvím však jen za sebe.Člověk když je v nouzi tak vyzkouší jakoukoliv možnost..... :wink:

_________________
Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG
-----------------------------
Now: Vel Satis 2.0 Turbo
R. Dauphine


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vařím
PříspěvekNapsal: čtv říj 28, 2010 8:03 am 
Offline
Pisálek..

Registrován: ned črc 18, 2010 5:44 pm
Příspěvky: 74
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: plná bez kůže
Auto snů: BMW X6
Tak já bych to udělal podle Maxe,ale chybí mě na těch hadicích u chladiče ty dva odvzdušnováky,tak nevím jak to tam udělat :kladivo:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vařím
PříspěvekNapsal: čtv říj 28, 2010 8:14 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm
Příspěvky: 1154
Bydliště: Plzeň
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Privileg
Auto snů: Renault Alpine A 110
To je trošku problém.Pokusil bych se je na tvém místě sehnat (třeba by je Bóďa měl :) ) a tím bych asi začal.Pokud budeš mít někde v chladícím systému vzduchový pytel,bude se to přehřívat.Ještě ale taky vyzkoušej ten termostat - jak výš píše 2Dix.

_________________
Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG
-----------------------------
Now: Vel Satis 2.0 Turbo
R. Dauphine


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vařím
PříspěvekNapsal: čtv říj 28, 2010 8:27 am 
Offline
Pisálek..

Registrován: ned črc 18, 2010 5:44 pm
Příspěvky: 74
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: plná bez kůže
Auto snů: BMW X6
Tak co kdybych prozatím odvzdušnoval tím odvzdušnovákem jak je u nádržky na brzdovku?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vařím
PříspěvekNapsal: čtv říj 28, 2010 8:31 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm
Příspěvky: 1154
Bydliště: Plzeň
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Privileg
Auto snů: Renault Alpine A 110
Neví,jestli to bude stačit a jestli se ti tudy podaří odvzdušnit celý systém.A pokud ti ti také vaří zkontroluj ten termostat.Víc k tomu nemám.

_________________
Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG
-----------------------------
Now: Vel Satis 2.0 Turbo
R. Dauphine


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vařím
PříspěvekNapsal: čtv říj 28, 2010 8:36 am 
Offline
Pisálek..

Registrován: ned črc 18, 2010 5:44 pm
Příspěvky: 74
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: plná bez kůže
Auto snů: BMW X6
O.k,díky


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vařím
PříspěvekNapsal: čtv říj 28, 2010 8:58 am 
Offline
Pisálek..

Registrován: ned črc 18, 2010 5:44 pm
Příspěvky: 74
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: plná bez kůže
Auto snů: BMW X6
Tak jsem asi blbej,ted jsem na to koukal,stojím proti autu a na pravý straně jde do chladiče jen jedna hadice a to dole,na levý straně tam jsou dvě hadice a na chladiči nic nemám na pravý straně nahoře na odvzdušnění,tak jaký mají být ty dvě hadice na odvzdušnění a kde?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vařím
PříspěvekNapsal: pát říj 29, 2010 5:36 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
jak už je tu párkrát psáno, pravá/levá se u auta uvádí vždy po směru jízdy, takže jako bys seděl v autě.
a teď... na pravé straně od chladiče nahoře jsou dvě hadice (jedna od pumpy, druhá z chladiče, ta samá, co je vlevo dole - vede z chladiče až tam nahoru a do motoru). v nejvyšším bodě těchto hadic jsou dva odvzdušňovací šroubky, snad i stejné, jako u toho topění u brzdového válce. myslím si, že pokud je tam nemáš, tak tam minimálně budeš mít ty výlisky a budeš to mít něčím zaslepené, protože si moc neumím představit, jak by tam kdo bastlil ty tvarovaný hadice z něčeho jinýho

k odvzdušňování: udělej to jak chceš, maxův návod je určitě "správnější", ale pár v6 jsem už taky dělal, tak vím, že to vyjde nastejno :)

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vařím
PříspěvekNapsal: ned říj 31, 2010 2:01 pm 
Offline
Pisálek..

Registrován: ned črc 18, 2010 5:44 pm
Příspěvky: 74
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: plná bez kůže
Auto snů: BMW X6
Tak Bodo,opravdu tam ty odvzdušnováky nejsou,nejsou tam totiž už origo hadice,problém je v tom,že mám prasklej ten ventil k topení,tak jsem to překlenoval,odpojil jsem vodu k tomu topení a je to v pohodě,musím sehnat teda ten ventil k topení a čidlo jak je na chladiči,nevíš o něčem?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vařím
PříspěvekNapsal: ned říj 31, 2010 2:06 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
a ty hadice tam máš fakt úplně jiný nebo jen zaslepený ty výstupky, kde maj bejt odvzdušňováky?
obojí bych měl mít, pokud máš zájem, tak mi napiš SZ

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vařím
PříspěvekNapsal: ned říj 31, 2010 2:17 pm 
Offline
Sedí tu furt..
Uživatelský avatar

Registrován: ned lis 23, 2008 8:42 pm
Příspěvky: 141
Bydliště: Boč
Model: phase I
Rok výroby: 1992
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: RXE
Úpravy: Mobil: 732 167 772
Auto snů: Bi-turbo
:good:


Přílohy:
DSC01426.JPG
DSC01426.JPG [ 74.7 KiB | Zobrazeno 6115 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vařím
PříspěvekNapsal: ned říj 31, 2010 3:52 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
:good: taky už jsem o tom přemejšlel a hledal jsem fotku. na to fotit to jsem moc línej :lol_

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 52 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Český překlad – phpBB.cz