Safrane Club

FÓRUM SAFRANE
 FAQ •  Hledat •  Registrovat •  Přihlásit se 
Právě je úte dub 16, 2024 8:06 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Budiky z II na I
PříspěvekNapsal: pát říj 01, 2010 1:15 am 
Offline
Mírně pokročilý

Registrován: ned srp 08, 2010 9:25 pm
Příspěvky: 17
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 83kW / 113PS 2,5 dT
Výbava: nevim
Je vubec mozne predelat budiky z II na I ? Auto bylo puvodne lozene na zakazku rakusakovy, takze mam i elektricke cidlo rychlosti(montovane kvuli tempomatu). Pokud to je mozne, reknete prosim jak, pokud tam tedy je nejake uzkali. Diky


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Budiky z II na I
PříspěvekNapsal: pát říj 01, 2010 6:21 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
jen by mě zajímalo, k jakému účelu montovat z phase II na phase I

ale odpovím ti, že např já jsem s budíky docela laboroval... s budíky phase II 2,5 ukazoval otáčkoměr nesmysly (úměrně s rostoucími otáčkami se zvyšovala odchylka otáčkoměru), tlakoměr ukazoval opačně a nepočítalo to spotřebu. s budíky z biturba zase něco, ale to je zbytecne... s budiky z phase I 3,0 (ktere tam teoreticky vzhledem k pouzite kabelazi maji byt), tlakoměr ukazoval správně, otáčkoměr taky, spotřebu to snad taky ukazovalo, ale zase to neukazovalo množství benzínu. pak jsem zjistil, že je jiný plovák v nádrži pro phase I a II. takže jsem ho vyměnil a už je to ok...

takže pokud vyloženě toužíš po budíkách z phase II, k čemuž tedy nevidím důvod, tak vyměnit plovák a něco udělat s tlakoměrem oleje a oáčkoměrem.

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Budiky z II na I
PříspěvekNapsal: pát říj 01, 2010 10:53 pm 
Offline
Mírně pokročilý

Registrován: ned srp 08, 2010 9:25 pm
Příspěvky: 17
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 83kW / 113PS 2,5 dT
Výbava: nevim
Vyslovene po nich netouzim ale mam jednoduchy problem. Sice mam el. snimac rychlosti, ale budiky mam jeste na nahonovy, no a nahod tam dal uz predchozi majtel delsi nez ma byt, takze mi skace rychlostou +-10km/h, coz ne jen znervoznuje,ale clovek poradne nevi kolik jede, ustaluje se to az okolo 60km/h. No a budiky za phase II mam doma takze jsem je tam chtel napasovat. No a dela mi to presne to co jsi rekl ty, krome toho ze mi to ukazuje vic benzinu mi otackomer vyleti okamzite po nastartovani do maxima a stale mi to ukazuje jen tolik oleje tam je,ale ne jeho tlak, do toho uz se to neprepne


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Český překlad – phpBB.cz