|
Safrane ClubFÓRUM SAFRANE |
|
Právě je sob kvě 04, 2024 1:52 pm
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 3 ] |
|
Autor |
Zpráva |
Wizard90
|
Předmět příspěvku: Budiky z II na I Napsal: pát říj 01, 2010 1:15 am |
|
|
Mírně pokročilý |
Registrován: ned srp 08, 2010 9:25 pm Příspěvky: 17
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 83kW / 113PS 2,5 dT
Výbava: nevim
|
Je vubec mozne predelat budiky z II na I ? Auto bylo puvodne lozene na zakazku rakusakovy, takze mam i elektricke cidlo rychlosti(montovane kvuli tempomatu). Pokud to je mozne, reknete prosim jak, pokud tam tedy je nejake uzkali. Diky
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Re: Budiky z II na I Napsal: pát říj 01, 2010 6:21 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
jen by mě zajímalo, k jakému účelu montovat z phase II na phase I
ale odpovím ti, že např já jsem s budíky docela laboroval... s budíky phase II 2,5 ukazoval otáčkoměr nesmysly (úměrně s rostoucími otáčkami se zvyšovala odchylka otáčkoměru), tlakoměr ukazoval opačně a nepočítalo to spotřebu. s budíky z biturba zase něco, ale to je zbytecne... s budiky z phase I 3,0 (ktere tam teoreticky vzhledem k pouzite kabelazi maji byt), tlakoměr ukazoval správně, otáčkoměr taky, spotřebu to snad taky ukazovalo, ale zase to neukazovalo množství benzínu. pak jsem zjistil, že je jiný plovák v nádrži pro phase I a II. takže jsem ho vyměnil a už je to ok...
takže pokud vyloženě toužíš po budíkách z phase II, k čemuž tedy nevidím důvod, tak vyměnit plovák a něco udělat s tlakoměrem oleje a oáčkoměrem.
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
Wizard90
|
Předmět příspěvku: Re: Budiky z II na I Napsal: pát říj 01, 2010 10:53 pm |
|
|
Mírně pokročilý |
Registrován: ned srp 08, 2010 9:25 pm Příspěvky: 17
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 83kW / 113PS 2,5 dT
Výbava: nevim
|
Vyslovene po nich netouzim ale mam jednoduchy problem. Sice mam el. snimac rychlosti, ale budiky mam jeste na nahonovy, no a nahod tam dal uz predchozi majtel delsi nez ma byt, takze mi skace rychlostou +-10km/h, coz ne jen znervoznuje,ale clovek poradne nevi kolik jede, ustaluje se to az okolo 60km/h. No a budiky za phase II mam doma takze jsem je tam chtel napasovat. No a dela mi to presne to co jsi rekl ty, krome toho ze mi to ukazuje vic benzinu mi otackomer vyleti okamzite po nastartovani do maxima a stale mi to ukazuje jen tolik oleje tam je,ale ne jeho tlak, do toho uz se to neprepne
|
|
Nahoru |
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 3 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|