| 
 
|  | Safrane ClubFÓRUM SAFRANE |  
		
		
			|  | Právě je pát říj 31, 2025 2:27 am 
 |  
	
	
		Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
		
	 
	
	
		|     | Stránka 1 z 1 
 | [ Příspěvků: 3 ] |  |  
	
		
			| Autor | Zpráva |  
			| Wizard90 | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Budiky z II na I  Napsal:  pát říj 01, 2010 1:15 am  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Mírně pokročilý |  Registrován: ned srp 08, 2010 9:25 pm
 Příspěvky: 17
 Model: phase I
 Rok výroby: 1996
 Motor: 83kW / 113PS 2,5 dT
 Výbava: nevim
 | 
				
					| Je vubec mozne predelat budiky z II na I ? Auto bylo puvodne lozene na zakazku rakusakovy, takze mam i elektricke cidlo rychlosti(montovane kvuli tempomatu). Pokud to je mozne, reknete prosim jak, pokud tam tedy je nejake uzkali. Diky 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| Bóďa | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: Budiky z II na I  Napsal:  pát říj 01, 2010 6:21 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Má to tu na svědomí |  
					|  |  Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
 Příspěvky: 3620
 Bydliště: Kutná Hora
 Model: phase I
 Rok výroby: 1996
 Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
 Výbava: Baccara
 Úpravy: teprve proběhnou
 Plány: kompletní GO + úpravy
 Auto snů: C+CLK+SL Black Series
 | 
				
					| jen by mě zajímalo, k jakému účelu montovat z phase II na phase I
 ale odpovím ti, že např já jsem s budíky docela laboroval... s budíky phase II 2,5 ukazoval otáčkoměr nesmysly (úměrně s rostoucími otáčkami se zvyšovala odchylka otáčkoměru), tlakoměr ukazoval opačně a nepočítalo to spotřebu. s budíky z biturba zase něco, ale to je zbytecne... s budiky z phase I 3,0 (ktere tam teoreticky vzhledem k pouzite kabelazi maji byt), tlakoměr ukazoval správně, otáčkoměr taky, spotřebu to snad taky ukazovalo, ale zase to neukazovalo množství benzínu. pak jsem zjistil, že je jiný plovák v nádrži pro phase I a II. takže jsem ho vyměnil a už je to ok...
 
 takže pokud vyloženě toužíš po budíkách z phase II, k čemuž tedy nevidím důvod, tak vyměnit plovák a něco udělat s tlakoměrem oleje a oáčkoměrem.
 _________________
 čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
 je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| Wizard90 | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: Budiky z II na I  Napsal:  pát říj 01, 2010 10:53 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Mírně pokročilý |  Registrován: ned srp 08, 2010 9:25 pm
 Příspěvky: 17
 Model: phase I
 Rok výroby: 1996
 Motor: 83kW / 113PS 2,5 dT
 Výbava: nevim
 | 
				
					| Vyslovene po nich netouzim ale mam jednoduchy problem. Sice mam el. snimac rychlosti, ale budiky mam jeste na nahonovy, no a nahod tam dal uz predchozi majtel delsi nez ma byt, takze mi skace rychlostou +-10km/h, coz ne jen znervoznuje,ale clovek poradne nevi kolik jede, ustaluje se to az okolo 60km/h. No a budiky za phase II mam doma takze jsem je tam chtel napasovat. No a dela mi to presne to co jsi rekl ty, krome toho ze mi to ukazuje vic benzinu mi otackomer vyleti okamzite po nastartovani do maxima a stale mi to ukazuje jen tolik oleje tam je,ale ne jeho tlak, do toho uz se to neprepne 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
		|     | Stránka 1 z 1 
 | [ Příspěvků: 3 ] |  |  
	
		| Kdo je online |  
		| Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 návštevníků |  
	|  | Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru
 Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
 Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
 Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
 
 |    |