Safrane Club

FÓRUM SAFRANE
 FAQ •  Hledat •  Registrovat •  Přihlásit se 
Právě je pát bře 29, 2024 8:54 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Z 2.1DT na 2.5DT
PříspěvekNapsal: úte zář 14, 2010 6:40 pm 
Offline
Pisálek..
Uživatelský avatar

Registrován: úte dub 29, 2008 1:48 pm
Příspěvky: 76
Bydliště: Slovakia , Čadca
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 65kW / 88PS 2,1 dT
Výbava: ALIZEE-uz upravena
Úpravy: DISKY 15" 7J ET33 -nic nechyta o blatnik gumy 195/60 R15
Dobry den chcel by osm sa opitat ci uz niekto mal skusenost z vymenou motora z 2,1DT na 2.5DT .. chcel by som vediat ci je tom mozne alebo ake su problemy s vymenou motora ( uchytenie na sylembloky , na prevodovku ,a elektriku ci je problem zapojit ) za odpoved vopred dakujem :)

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Z 2.1DT na 2.5DT
PříspěvekNapsal: ned zář 26, 2010 10:32 pm 
Offline
Mírně pokročilý

Registrován: ned srp 08, 2010 9:25 pm
Příspěvky: 17
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 83kW / 113PS 2,5 dT
Výbava: nevim
tuhle prestavbu jsem sice nedelal, ale ma osobni zkusenost je ta ze v safranu nejsou jen motory renault ale i fiat a ty jsou kompletne jinak postaveny. Pri porovnanim s mim 2,5dt a se sousedovym 2,1dt tak je to kompletne jiny. Ja mam fiat a on renault, u nej je daleko mit mista,jiny uchyceni pocinaje motorem, konceje elektronikou. Takze bych tuhle prestavbu nedoporucoval, bylo by s tim vic prace nez uzitku.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Z 2.1DT na 2.5DT
PříspěvekNapsal: pon zář 27, 2010 11:02 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
uchyceni je stejne, priruba nevim a elektrika neni zadna.. :?:

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Z 2.1DT na 2.5DT
PříspěvekNapsal: čtv říj 07, 2010 8:58 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte led 02, 2007 2:11 am
Příspěvky: 358
Bydliště: České Budějovice
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 83kW / 113PS 2,5 dT
Výbava: Iveco 2,5dT
Úpravy: kat off & out
EGR off
westgate off
klima off & out
Plány: čerpadlo a ŘJ z Fiat Croma 2,5TDI/5tibodové vstřiky/6ti kvalt z Mastera
low style/1250kg
Auto snů: Porsche 356B
Bóďa píše:
uchyceni je stejne, priruba nevim a elektrika neni zadna.. :?:


Přesně tak. :good:

_________________
BMW E21 - hijacked/Fiat 128 Bertone - dosloužil/Astra 2,0i 130HP - sell/AlfaRomeo 33 SW 4x4 1,7ie boxer - sell/Kangoo D65 1,9D - sell/Clio II 1,5dCi - sell/Megane 1,9D - sell/Felicia r.v.1959 - v garáži
F Punto - 1,2
Safrane - 2,1 dT - totaled
Safrane - 2,5 dT - DIESEL POWER RULES - 10ti metrový čmoudy :-D


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Český překlad – phpBB.cz