|
Safrane ClubFÓRUM SAFRANE |
|
Právě je čtv dub 25, 2024 11:25 pm
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 4 ] |
|
Autor |
Zpráva |
osmicka
|
Předmět příspěvku: Z 2.1DT na 2.5DT Napsal: úte zář 14, 2010 6:40 pm |
|
|
Pisálek.. |
|
Registrován: úte dub 29, 2008 1:48 pm Příspěvky: 76 Bydliště: Slovakia , Čadca
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 65kW / 88PS 2,1 dT
Výbava: ALIZEE-uz upravena
Úpravy: DISKY 15" 7J ET33 -nic nechyta o blatnik gumy 195/60 R15
|
Dobry den chcel by osm sa opitat ci uz niekto mal skusenost z vymenou motora z 2,1DT na 2.5DT .. chcel by som vediat ci je tom mozne alebo ake su problemy s vymenou motora ( uchytenie na sylembloky , na prevodovku ,a elektriku ci je problem zapojit ) za odpoved vopred dakujem
_________________
|
|
Nahoru |
|
|
Wizard90
|
Předmět příspěvku: Re: Z 2.1DT na 2.5DT Napsal: ned zář 26, 2010 10:32 pm |
|
|
Mírně pokročilý |
Registrován: ned srp 08, 2010 9:25 pm Příspěvky: 17
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 83kW / 113PS 2,5 dT
Výbava: nevim
|
tuhle prestavbu jsem sice nedelal, ale ma osobni zkusenost je ta ze v safranu nejsou jen motory renault ale i fiat a ty jsou kompletne jinak postaveny. Pri porovnanim s mim 2,5dt a se sousedovym 2,1dt tak je to kompletne jiny. Ja mam fiat a on renault, u nej je daleko mit mista,jiny uchyceni pocinaje motorem, konceje elektronikou. Takze bych tuhle prestavbu nedoporucoval, bylo by s tim vic prace nez uzitku.
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Re: Z 2.1DT na 2.5DT Napsal: pon zář 27, 2010 11:02 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
uchyceni je stejne, priruba nevim a elektrika neni zadna..
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
2DIX
|
Předmět příspěvku: Re: Z 2.1DT na 2.5DT Napsal: čtv říj 07, 2010 8:58 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: úte led 02, 2007 2:11 am Příspěvky: 358 Bydliště: České Budějovice
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 83kW / 113PS 2,5 dT
Výbava: Iveco 2,5dT
Úpravy: kat off & out EGR off westgate off klima off & out
Plány: čerpadlo a ŘJ z Fiat Croma 2,5TDI/5tibodové vstřiky/6ti kvalt z Mastera low style/1250kg
Auto snů: Porsche 356B
|
Bóďa píše: uchyceni je stejne, priruba nevim a elektrika neni zadna.. Přesně tak.
_________________ BMW E21 - hijacked/Fiat 128 Bertone - dosloužil/Astra 2,0i 130HP - sell/AlfaRomeo 33 SW 4x4 1,7ie boxer - sell/Kangoo D65 1,9D - sell/Clio II 1,5dCi - sell/Megane 1,9D - sell/Felicia r.v.1959 - v garáži F Punto - 1,2 Safrane - 2,1 dT - totaled Safrane - 2,5 dT - DIESEL POWER RULES - 10ti metrový čmoudy
|
|
Nahoru |
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 4 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 25 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|