| 
 
|  | Safrane ClubFÓRUM SAFRANE |  
		
		
			|  | Právě je pát říj 31, 2025 2:31 am 
 |  
	
	
		Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
		
	 
	
	
		|     | Stránka 1 z 1 
 | [ Příspěvků: 4 ] |  |  
	
		
			| Autor | Zpráva |  
			| osmicka | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Z 2.1DT na 2.5DT  Napsal:  úte zář 14, 2010 6:40 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Pisálek.. |  
					|  |  Registrován: úte dub 29, 2008 1:48 pm
 Příspěvky: 76
 Bydliště: Slovakia , Čadca
 Model: phase I
 Rok výroby: 1995
 Motor: 65kW / 88PS 2,1 dT
 Výbava: ALIZEE-uz upravena
 Úpravy: DISKY 15" 7J ET33 -nic nechyta  o  blatnik gumy  195/60 R15
 | 
				
					| Dobry den   chcel by osm sa opitat ci uz niekto mal skusenost z  vymenou motora  z 2,1DT na 2.5DT .. chcel by som vediat ci je tom mozne  alebo ake su problemy  s vymenou  motora ( uchytenie na sylembloky , na prevodovku ,a elektriku ci je   problem zapojit  ) za odpoved vopred dakujem   _________________
 
   
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| Wizard90 | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: Z 2.1DT na 2.5DT  Napsal:  ned zář 26, 2010 10:32 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Mírně pokročilý |  Registrován: ned srp 08, 2010 9:25 pm
 Příspěvky: 17
 Model: phase I
 Rok výroby: 1996
 Motor: 83kW / 113PS 2,5 dT
 Výbava: nevim
 | 
				
					| tuhle prestavbu jsem sice nedelal, ale ma osobni zkusenost je ta ze v safranu nejsou jen motory renault ale i fiat a ty jsou kompletne jinak postaveny. Pri porovnanim s mim 2,5dt a se sousedovym 2,1dt tak je to kompletne jiny. Ja mam fiat a on renault, u nej je daleko mit mista,jiny uchyceni pocinaje motorem, konceje elektronikou. Takze bych tuhle prestavbu nedoporucoval, bylo by s tim vic prace nez uzitku. 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| Bóďa | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: Z 2.1DT na 2.5DT  Napsal:  pon zář 27, 2010 11:02 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Má to tu na svědomí |  
					|  |  Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
 Příspěvky: 3620
 Bydliště: Kutná Hora
 Model: phase I
 Rok výroby: 1996
 Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
 Výbava: Baccara
 Úpravy: teprve proběhnou
 Plány: kompletní GO + úpravy
 Auto snů: C+CLK+SL Black Series
 | 
				
					| uchyceni je stejne, priruba nevim a elektrika neni zadna..  _________________
 čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
 je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| 2DIX | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: Z 2.1DT na 2.5DT  Napsal:  čtv říj 07, 2010 8:58 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Expert |  
					|  |  Registrován: úte led 02, 2007 2:11 am
 Příspěvky: 358
 Bydliště: České Budějovice
 Model: phase I
 Rok výroby: 1994
 Motor: 83kW / 113PS 2,5 dT
 Výbava: Iveco 2,5dT
 Úpravy: kat off & out
 EGR off
 westgate off
 klima off & out
 Plány: čerpadlo a ŘJ z Fiat Croma 2,5TDI/5tibodové vstřiky/6ti kvalt z Mastera
 low style/1250kg
 Auto snů: Porsche 356B
 | 
				
					| Bóďa píše: uchyceni je stejne, priruba nevim a elektrika neni zadna..  Přesně tak.   _________________
 BMW E21 - hijacked/Fiat 128 Bertone - dosloužil/Astra 2,0i 130HP - sell/AlfaRomeo 33 SW 4x4 1,7ie boxer - sell/Kangoo D65 1,9D - sell/Clio II 1,5dCi - sell/Megane 1,9D - sell/Felicia r.v.1959 - v garáži
 F Punto - 1,2
 Safrane - 2,1 dT - totaled
 Safrane - 2,5 dT - DIESEL POWER RULES - 10ti metrový čmoudy
   
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
		|     | Stránka 1 z 1 
 | [ Příspěvků: 4 ] |  |  
	
		| Kdo je online |  
		| Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků |  
	|  | Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru
 Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
 Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
 Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
 
 |    |