Safrane Club
http://forum.safrane.org/

Spatne napeti
http://forum.safrane.org/viewtopic.php?f=7&t=1082
Stránka 1 z 2

Autor:  Bóďa [ pát srp 06, 2010 12:39 pm ]
Předmět příspěvku:  Spatne napeti

Při nastartovanym autě mi pořád tak pohasínaj a poblikávaj všechny displeje, když jsem jel večer, tak výrazně i světla, když jsem jel na volnoběh, tak svítily dost málo, jak jsem dal kvalt (zvýšily se otáčky), tak se najednou vše rozsvítilo. Baterka je skoro nová, nabitá, alternátor dobíjí, ale není nový, je starší.
:?:

Autor:  Plzeňák [ pát srp 06, 2010 1:49 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Spatne napeti

Tipnul bych to na špatnou kostru.Teda - skoro jistě..... :wink:

Autor:  Bóďa [ pát srp 06, 2010 10:40 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Spatne napeti

nojo, ale kde.. na motoru ok, na převodovce ok, od baterky ok... a všechno jako nový nebo nový.. :x

Autor:  schwayk [ sob srp 07, 2010 1:56 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Spatne napeti

Ahoj ... chci se zeptat, kde je ukostření na převodovce? Je i na manuální?

Díky moc, ja jsem měl v zimě problém se stratováním a bylo to špatným ukostřením na motoru, ale někdy mi to hlásí špatný napění (červený stop a baterka) a klima jede jen bez rozvícených světel, tak si říkám, že jestli je ještě někde ukostření převodovky, tak by to mohlo být ono bo to začalo dělat až po tom co mě měnili v servise spojku.

Díky za odpověď -PH-

Autor:  Bóďa [ ned srp 08, 2010 5:48 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Spatne napeti

je zepředu převodovky na kraji zhruba v polovině výšky

Autor:  MatesK [ pon srp 09, 2010 8:40 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Spatne napeti

Hele Bóďo máš tam všechny konektory zapojený? jestli nemáš někde opřenejch 12V o kastly...

Popřípadě jestli si nenahradil originál ukostření nějakym provizornim kablem...To je docela znat...
Jednou jsem takle dal takovej malej kabl jako ukostreni od MINUS baterky na kastly a chodilo to uplne v pohode akorat se to nedalo nastartovat, protoze ten proud to ten kabel vzdycky jakoby přethnul.

Autor:  Prochy20 [ stř srp 11, 2010 11:03 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Spatne napeti

Něco podobného jsem řešil taky.A ještě se zpomalovaly třeba stěrače.Nakonec to byla projetá na kotva na altiku.Jsou tam dva uhliky vedle sebe a pod jedním to bylo vjednom místě projetý až na kov.Přitom bylo zajímavý,že při měření altík ukazoval ,že dobijí.(měřeno ručičkovým)Při opakovaném měření digitálním ukázal,že na volnoběh dává o 1,5V mémě než by měl.Až pří zvednutí otáček dával,co má.
Jestli by to mohlo být i v tvém případě nevím,ale zkus ho proměřit.

Autor:  Bóďa [ stř srp 11, 2010 10:45 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Spatne napeti

ok, díky, no musím to zkusit.

no jak jsem říkal, altík tam mám starší, neb nový, co jsem měl, se mi jednoho dne asi vypařil z kufru nebo co :wink:

Autor:  Prochy20 [ čtv srp 12, 2010 12:58 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Spatne napeti

Kdyby ti altik dával málo a dával jsi jiný,tak než ho tam dáš koukni ,jak je ta kotva hodně projetá.Aby jsi nedopadl jako tehdy já.Nepodíval jsem se a po necelým roce, ten samej problém,pohasínání kontrolek a kotva na altiku opět v háji.Je tam plastový kryt,stačí ho sundat a na tu kotvu je vidět,jak má hluboký drážky od uhlíku.Na draka je,že tu kotvu neopravěj ani profici.Zkoušel jsem to asi u pěti a když jsem řekl ,že chci udělat kotvu na Valeu,tak mě hnali koštetem.

Autor:  2DIX [ čtv říj 07, 2010 9:29 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Spatne napeti

To že ti pozhasínávaj přístroje, zato altík nemůže. Když zato může altík, tak by ti měla svítit nebo problíkávat jen na přístrojovce červená stopka.
Poblikávání celýho systému jak píšeš zapříčiní slabá baterka. Jestli jí máš v cajku tak to bude špatná kostra (nebo šťáva) od baterky k pojistkám. Prolez to a uvidíš.

Autor:  Turista [ pon říj 25, 2010 12:56 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Spatne napeti

no ja nevim altik zjistiš hned vem měrak a musi ti dávat napetí i pri volnobehu okolo 13 voltu max 14,5 " a zkus u teho zapnout svetla dalkove blinkri atd ..." pokud min nebo vic je špatný bud uhliky ,rele nebo uz je kaput nekde vynutí ale to asi by ti začal hořet,kostra je nejčastejší přičinou hledej orezle misto nebo zkus sundat a trosku ocistit kontakty ale podle mě je to alternator,že nedá takové napetí při nizkých otačkach dělalo to i u škodovky kdy na volnobeh svetla svitili malo a pri vyššich otačkach to bylo oka

Autor:  Bóďa [ pon říj 25, 2010 6:40 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Spatne napeti

zatim jsem vymenil alternator za pujceny (dela to taky, ale vyrazne mene) a puvodni dam na repas.
orezla mista bych hledal asi dlouho :D :D

Autor:  Turista [ úte říj 26, 2010 11:58 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Spatne napeti

zkus ho promeřit a kolika amperový jsi tam dal vim že v safranu je už hodne eletriky ale i tak by mel stačit 70A alternátor pak hledat špatnou kostru nebo studený spoj zkus očistit kontakty co jdou k alternatoru a zkusit to proměřit a ješte skontrolovat kontakty co jdou k baterce a na baterce očistit

Autor:  Bóďa [ stř říj 27, 2010 12:29 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Spatne napeti

oba alternátory jsou 110A, kostry jsou vsechny ok, ukostreni od baterky ok, ukostreni motoru ok, vetsina kabelu novych, vsechny kontakty doufam dost ciste.

Predpokladam, ze to byl tedy ten altik, kdyz se to po jeho vymene zlepsilo. Jeho presnemu principu nerozumim, takze to nedokazu posoudit... Pokud by to nebyl on, tak snad jen (pokud to vubec ma takovy vliv) tech oprenych 12v o kastli, coz se mi zda ale dost malo pravdepodobny nebo nejaky fail v některý ecu apod.
všechny ukostření jsou prostě 100%, protože jsem to měl všechno rozdělaný, buď jsou zánovní nebo nový. hlavně by se jednalo o kabel od baterky ke kastli a ten je 100%.

Autor:  Turista [ stř říj 27, 2010 12:49 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Spatne napeti

no tak to nevím safrana jsem ješte rozebranýho neměl :D a pokud ma vice řidicich jednotek jdu si koupit auto s karburatorem a dinamem starou octavii tam byla jedina eletrika ke svetlam a starteru :D te eletriky je asi fakt hodně začinám se teho bát ale chci rodině auto a ma to být renault a espace nechci a laguna je už mala a takže safrane to jistí ale jsem jak alenka v řiši divu je někde ke staženi manual na safrane v cz ?

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/