Safrane Club

FÓRUM SAFRANE
 FAQ •  Hledat •  Registrovat •  Přihlásit se 
Právě je čtv bře 28, 2024 10:14 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Spatne napeti
PříspěvekNapsal: pát srp 06, 2010 12:39 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
Při nastartovanym autě mi pořád tak pohasínaj a poblikávaj všechny displeje, když jsem jel večer, tak výrazně i světla, když jsem jel na volnoběh, tak svítily dost málo, jak jsem dal kvalt (zvýšily se otáčky), tak se najednou vše rozsvítilo. Baterka je skoro nová, nabitá, alternátor dobíjí, ale není nový, je starší.
:?:

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Spatne napeti
PříspěvekNapsal: pát srp 06, 2010 1:49 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm
Příspěvky: 1154
Bydliště: Plzeň
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Privileg
Auto snů: Renault Alpine A 110
Tipnul bych to na špatnou kostru.Teda - skoro jistě..... :wink:

_________________
Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG
-----------------------------
Now: Vel Satis 2.0 Turbo
R. Dauphine


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Spatne napeti
PříspěvekNapsal: pát srp 06, 2010 10:40 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
nojo, ale kde.. na motoru ok, na převodovce ok, od baterky ok... a všechno jako nový nebo nový.. :x

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Spatne napeti
PříspěvekNapsal: sob srp 07, 2010 1:56 pm 
Offline
Pokročilý

Registrován: pát dub 04, 2008 6:21 pm
Příspěvky: 31
Bydliště: Brno
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 101kW / 137PS 2,2 Si
Výbava: ---
Ahoj ... chci se zeptat, kde je ukostření na převodovce? Je i na manuální?

Díky moc, ja jsem měl v zimě problém se stratováním a bylo to špatným ukostřením na motoru, ale někdy mi to hlásí špatný napění (červený stop a baterka) a klima jede jen bez rozvícených světel, tak si říkám, že jestli je ještě někde ukostření převodovky, tak by to mohlo být ono bo to začalo dělat až po tom co mě měnili v servise spojku.

Díky za odpověď -PH-


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Spatne napeti
PříspěvekNapsal: ned srp 08, 2010 5:48 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
je zepředu převodovky na kraji zhruba v polovině výšky

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Spatne napeti
PříspěvekNapsal: pon srp 09, 2010 8:40 am 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
Hele Bóďo máš tam všechny konektory zapojený? jestli nemáš někde opřenejch 12V o kastly...

Popřípadě jestli si nenahradil originál ukostření nějakym provizornim kablem...To je docela znat...
Jednou jsem takle dal takovej malej kabl jako ukostreni od MINUS baterky na kastly a chodilo to uplne v pohode akorat se to nedalo nastartovat, protoze ten proud to ten kabel vzdycky jakoby přethnul.

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Spatne napeti
PříspěvekNapsal: stř srp 11, 2010 11:03 am 
Offline
Začátečník
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 11, 2010 12:10 am
Příspěvky: 10
Bydliště: Praha 8
Model: phase II
Rok výroby: 1997
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: dobrá
Něco podobného jsem řešil taky.A ještě se zpomalovaly třeba stěrače.Nakonec to byla projetá na kotva na altiku.Jsou tam dva uhliky vedle sebe a pod jedním to bylo vjednom místě projetý až na kov.Přitom bylo zajímavý,že při měření altík ukazoval ,že dobijí.(měřeno ručičkovým)Při opakovaném měření digitálním ukázal,že na volnoběh dává o 1,5V mémě než by měl.Až pří zvednutí otáček dával,co má.
Jestli by to mohlo být i v tvém případě nevím,ale zkus ho proměřit.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Spatne napeti
PříspěvekNapsal: stř srp 11, 2010 10:45 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
ok, díky, no musím to zkusit.

no jak jsem říkal, altík tam mám starší, neb nový, co jsem měl, se mi jednoho dne asi vypařil z kufru nebo co :wink:

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Spatne napeti
PříspěvekNapsal: čtv srp 12, 2010 12:58 am 
Offline
Začátečník
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 11, 2010 12:10 am
Příspěvky: 10
Bydliště: Praha 8
Model: phase II
Rok výroby: 1997
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: dobrá
Kdyby ti altik dával málo a dával jsi jiný,tak než ho tam dáš koukni ,jak je ta kotva hodně projetá.Aby jsi nedopadl jako tehdy já.Nepodíval jsem se a po necelým roce, ten samej problém,pohasínání kontrolek a kotva na altiku opět v háji.Je tam plastový kryt,stačí ho sundat a na tu kotvu je vidět,jak má hluboký drážky od uhlíku.Na draka je,že tu kotvu neopravěj ani profici.Zkoušel jsem to asi u pěti a když jsem řekl ,že chci udělat kotvu na Valeu,tak mě hnali koštetem.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Spatne napeti
PříspěvekNapsal: čtv říj 07, 2010 9:29 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte led 02, 2007 2:11 am
Příspěvky: 358
Bydliště: České Budějovice
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 83kW / 113PS 2,5 dT
Výbava: Iveco 2,5dT
Úpravy: kat off & out
EGR off
westgate off
klima off & out
Plány: čerpadlo a ŘJ z Fiat Croma 2,5TDI/5tibodové vstřiky/6ti kvalt z Mastera
low style/1250kg
Auto snů: Porsche 356B
To že ti pozhasínávaj přístroje, zato altík nemůže. Když zato může altík, tak by ti měla svítit nebo problíkávat jen na přístrojovce červená stopka.
Poblikávání celýho systému jak píšeš zapříčiní slabá baterka. Jestli jí máš v cajku tak to bude špatná kostra (nebo šťáva) od baterky k pojistkám. Prolez to a uvidíš.

_________________
BMW E21 - hijacked/Fiat 128 Bertone - dosloužil/Astra 2,0i 130HP - sell/AlfaRomeo 33 SW 4x4 1,7ie boxer - sell/Kangoo D65 1,9D - sell/Clio II 1,5dCi - sell/Megane 1,9D - sell/Felicia r.v.1959 - v garáži
F Punto - 1,2
Safrane - 2,1 dT - totaled
Safrane - 2,5 dT - DIESEL POWER RULES - 10ti metrový čmoudy :-D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Spatne napeti
PříspěvekNapsal: pon říj 25, 2010 12:56 am 
Offline
Expert

Registrován: ned říj 24, 2010 11:32 pm
Příspěvky: 198
Bydliště: Olomouc
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: 4x4
Úpravy: Odlechčeni vozu o par 10kg rzi,
Plány: Jezdit ;)
Auto snů: Renault 5gt Turbo
no ja nevim altik zjistiš hned vem měrak a musi ti dávat napetí i pri volnobehu okolo 13 voltu max 14,5 " a zkus u teho zapnout svetla dalkove blinkri atd ..." pokud min nebo vic je špatný bud uhliky ,rele nebo uz je kaput nekde vynutí ale to asi by ti začal hořet,kostra je nejčastejší přičinou hledej orezle misto nebo zkus sundat a trosku ocistit kontakty ale podle mě je to alternator,že nedá takové napetí při nizkých otačkach dělalo to i u škodovky kdy na volnobeh svetla svitili malo a pri vyššich otačkach to bylo oka


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Spatne napeti
PříspěvekNapsal: pon říj 25, 2010 6:40 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
zatim jsem vymenil alternator za pujceny (dela to taky, ale vyrazne mene) a puvodni dam na repas.
orezla mista bych hledal asi dlouho :D :D

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Spatne napeti
PříspěvekNapsal: úte říj 26, 2010 11:58 pm 
Offline
Expert

Registrován: ned říj 24, 2010 11:32 pm
Příspěvky: 198
Bydliště: Olomouc
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: 4x4
Úpravy: Odlechčeni vozu o par 10kg rzi,
Plány: Jezdit ;)
Auto snů: Renault 5gt Turbo
zkus ho promeřit a kolika amperový jsi tam dal vim že v safranu je už hodne eletriky ale i tak by mel stačit 70A alternátor pak hledat špatnou kostru nebo studený spoj zkus očistit kontakty co jdou k alternatoru a zkusit to proměřit a ješte skontrolovat kontakty co jdou k baterce a na baterce očistit


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Spatne napeti
PříspěvekNapsal: stř říj 27, 2010 12:29 am 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
oba alternátory jsou 110A, kostry jsou vsechny ok, ukostreni od baterky ok, ukostreni motoru ok, vetsina kabelu novych, vsechny kontakty doufam dost ciste.

Predpokladam, ze to byl tedy ten altik, kdyz se to po jeho vymene zlepsilo. Jeho presnemu principu nerozumim, takze to nedokazu posoudit... Pokud by to nebyl on, tak snad jen (pokud to vubec ma takovy vliv) tech oprenych 12v o kastli, coz se mi zda ale dost malo pravdepodobny nebo nejaky fail v některý ecu apod.
všechny ukostření jsou prostě 100%, protože jsem to měl všechno rozdělaný, buď jsou zánovní nebo nový. hlavně by se jednalo o kabel od baterky ke kastli a ten je 100%.

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Spatne napeti
PříspěvekNapsal: stř říj 27, 2010 12:49 am 
Offline
Expert

Registrován: ned říj 24, 2010 11:32 pm
Příspěvky: 198
Bydliště: Olomouc
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: 4x4
Úpravy: Odlechčeni vozu o par 10kg rzi,
Plány: Jezdit ;)
Auto snů: Renault 5gt Turbo
no tak to nevím safrana jsem ješte rozebranýho neměl :D a pokud ma vice řidicich jednotek jdu si koupit auto s karburatorem a dinamem starou octavii tam byla jedina eletrika ke svetlam a starteru :D te eletriky je asi fakt hodně začinám se teho bát ale chci rodině auto a ma to být renault a espace nechci a laguna je už mala a takže safrane to jistí ale jsem jak alenka v řiši divu je někde ke staženi manual na safrane v cz ?


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Český překlad – phpBB.cz