|
Safrane ClubFÓRUM SAFRANE |
|
Právě je stř kvě 08, 2024 6:59 am
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Autor |
Zpráva |
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Spatne napeti Napsal: pát srp 06, 2010 12:39 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
Při nastartovanym autě mi pořád tak pohasínaj a poblikávaj všechny displeje, když jsem jel večer, tak výrazně i světla, když jsem jel na volnoběh, tak svítily dost málo, jak jsem dal kvalt (zvýšily se otáčky), tak se najednou vše rozsvítilo. Baterka je skoro nová, nabitá, alternátor dobíjí, ale není nový, je starší.
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
Plzeňák
|
Předmět příspěvku: Re: Spatne napeti Napsal: pát srp 06, 2010 1:49 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm Příspěvky: 1154 Bydliště: Plzeň
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Privileg
Auto snů: Renault Alpine A 110
|
Tipnul bych to na špatnou kostru.Teda - skoro jistě.....
_________________ Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG ----------------------------- Now: Vel Satis 2.0 Turbo R. Dauphine
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Re: Spatne napeti Napsal: pát srp 06, 2010 10:40 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
nojo, ale kde.. na motoru ok, na převodovce ok, od baterky ok... a všechno jako nový nebo nový..
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
schwayk
|
Předmět příspěvku: Re: Spatne napeti Napsal: sob srp 07, 2010 1:56 pm |
|
|
Pokročilý |
Registrován: pát dub 04, 2008 6:21 pm Příspěvky: 31 Bydliště: Brno
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 101kW / 137PS 2,2 Si
Výbava: ---
|
Ahoj ... chci se zeptat, kde je ukostření na převodovce? Je i na manuální?
Díky moc, ja jsem měl v zimě problém se stratováním a bylo to špatným ukostřením na motoru, ale někdy mi to hlásí špatný napění (červený stop a baterka) a klima jede jen bez rozvícených světel, tak si říkám, že jestli je ještě někde ukostření převodovky, tak by to mohlo být ono bo to začalo dělat až po tom co mě měnili v servise spojku.
Díky za odpověď -PH-
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Re: Spatne napeti Napsal: ned srp 08, 2010 5:48 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
je zepředu převodovky na kraji zhruba v polovině výšky
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
MatesK
|
Předmět příspěvku: Re: Spatne napeti Napsal: pon srp 09, 2010 8:40 am |
|
|
2. Site Admin |
|
Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm Příspěvky: 1715 Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
|
Hele Bóďo máš tam všechny konektory zapojený? jestli nemáš někde opřenejch 12V o kastly...
Popřípadě jestli si nenahradil originál ukostření nějakym provizornim kablem...To je docela znat... Jednou jsem takle dal takovej malej kabl jako ukostreni od MINUS baterky na kastly a chodilo to uplne v pohode akorat se to nedalo nastartovat, protoze ten proud to ten kabel vzdycky jakoby přethnul.
_________________ One Life Custom
|
|
Nahoru |
|
|
Prochy20
|
Předmět příspěvku: Re: Spatne napeti Napsal: stř srp 11, 2010 11:03 am |
|
|
Začátečník |
|
Registrován: stř srp 11, 2010 12:10 am Příspěvky: 10 Bydliště: Praha 8
Model: phase II
Rok výroby: 1997
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: dobrá
|
Něco podobného jsem řešil taky.A ještě se zpomalovaly třeba stěrače.Nakonec to byla projetá na kotva na altiku.Jsou tam dva uhliky vedle sebe a pod jedním to bylo vjednom místě projetý až na kov.Přitom bylo zajímavý,že při měření altík ukazoval ,že dobijí.(měřeno ručičkovým)Při opakovaném měření digitálním ukázal,že na volnoběh dává o 1,5V mémě než by měl.Až pří zvednutí otáček dával,co má. Jestli by to mohlo být i v tvém případě nevím,ale zkus ho proměřit.
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Re: Spatne napeti Napsal: stř srp 11, 2010 10:45 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
ok, díky, no musím to zkusit. no jak jsem říkal, altík tam mám starší, neb nový, co jsem měl, se mi jednoho dne asi vypařil z kufru nebo co
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
Prochy20
|
Předmět příspěvku: Re: Spatne napeti Napsal: čtv srp 12, 2010 12:58 am |
|
|
Začátečník |
|
Registrován: stř srp 11, 2010 12:10 am Příspěvky: 10 Bydliště: Praha 8
Model: phase II
Rok výroby: 1997
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: dobrá
|
Kdyby ti altik dával málo a dával jsi jiný,tak než ho tam dáš koukni ,jak je ta kotva hodně projetá.Aby jsi nedopadl jako tehdy já.Nepodíval jsem se a po necelým roce, ten samej problém,pohasínání kontrolek a kotva na altiku opět v háji.Je tam plastový kryt,stačí ho sundat a na tu kotvu je vidět,jak má hluboký drážky od uhlíku.Na draka je,že tu kotvu neopravěj ani profici.Zkoušel jsem to asi u pěti a když jsem řekl ,že chci udělat kotvu na Valeu,tak mě hnali koštetem.
|
|
Nahoru |
|
|
2DIX
|
Předmět příspěvku: Re: Spatne napeti Napsal: čtv říj 07, 2010 9:29 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: úte led 02, 2007 2:11 am Příspěvky: 358 Bydliště: České Budějovice
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 83kW / 113PS 2,5 dT
Výbava: Iveco 2,5dT
Úpravy: kat off & out EGR off westgate off klima off & out
Plány: čerpadlo a ŘJ z Fiat Croma 2,5TDI/5tibodové vstřiky/6ti kvalt z Mastera low style/1250kg
Auto snů: Porsche 356B
|
To že ti pozhasínávaj přístroje, zato altík nemůže. Když zato může altík, tak by ti měla svítit nebo problíkávat jen na přístrojovce červená stopka. Poblikávání celýho systému jak píšeš zapříčiní slabá baterka. Jestli jí máš v cajku tak to bude špatná kostra (nebo šťáva) od baterky k pojistkám. Prolez to a uvidíš.
_________________ BMW E21 - hijacked/Fiat 128 Bertone - dosloužil/Astra 2,0i 130HP - sell/AlfaRomeo 33 SW 4x4 1,7ie boxer - sell/Kangoo D65 1,9D - sell/Clio II 1,5dCi - sell/Megane 1,9D - sell/Felicia r.v.1959 - v garáži F Punto - 1,2 Safrane - 2,1 dT - totaled Safrane - 2,5 dT - DIESEL POWER RULES - 10ti metrový čmoudy
|
|
Nahoru |
|
|
Turista
|
Předmět příspěvku: Re: Spatne napeti Napsal: pon říj 25, 2010 12:56 am |
|
|
Expert |
Registrován: ned říj 24, 2010 11:32 pm Příspěvky: 198 Bydliště: Olomouc
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: 4x4
Úpravy: Odlechčeni vozu o par 10kg rzi,
Plány: Jezdit ;)
Auto snů: Renault 5gt Turbo
|
no ja nevim altik zjistiš hned vem měrak a musi ti dávat napetí i pri volnobehu okolo 13 voltu max 14,5 " a zkus u teho zapnout svetla dalkove blinkri atd ..." pokud min nebo vic je špatný bud uhliky ,rele nebo uz je kaput nekde vynutí ale to asi by ti začal hořet,kostra je nejčastejší přičinou hledej orezle misto nebo zkus sundat a trosku ocistit kontakty ale podle mě je to alternator,že nedá takové napetí při nizkých otačkach dělalo to i u škodovky kdy na volnobeh svetla svitili malo a pri vyššich otačkach to bylo oka
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Re: Spatne napeti Napsal: pon říj 25, 2010 6:40 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
zatim jsem vymenil alternator za pujceny (dela to taky, ale vyrazne mene) a puvodni dam na repas. orezla mista bych hledal asi dlouho
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
Turista
|
Předmět příspěvku: Re: Spatne napeti Napsal: úte říj 26, 2010 11:58 pm |
|
|
Expert |
Registrován: ned říj 24, 2010 11:32 pm Příspěvky: 198 Bydliště: Olomouc
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: 4x4
Úpravy: Odlechčeni vozu o par 10kg rzi,
Plány: Jezdit ;)
Auto snů: Renault 5gt Turbo
|
zkus ho promeřit a kolika amperový jsi tam dal vim že v safranu je už hodne eletriky ale i tak by mel stačit 70A alternátor pak hledat špatnou kostru nebo studený spoj zkus očistit kontakty co jdou k alternatoru a zkusit to proměřit a ješte skontrolovat kontakty co jdou k baterce a na baterce očistit
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Re: Spatne napeti Napsal: stř říj 27, 2010 12:29 am |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
oba alternátory jsou 110A, kostry jsou vsechny ok, ukostreni od baterky ok, ukostreni motoru ok, vetsina kabelu novych, vsechny kontakty doufam dost ciste.
Predpokladam, ze to byl tedy ten altik, kdyz se to po jeho vymene zlepsilo. Jeho presnemu principu nerozumim, takze to nedokazu posoudit... Pokud by to nebyl on, tak snad jen (pokud to vubec ma takovy vliv) tech oprenych 12v o kastli, coz se mi zda ale dost malo pravdepodobny nebo nejaky fail v některý ecu apod. všechny ukostření jsou prostě 100%, protože jsem to měl všechno rozdělaný, buď jsou zánovní nebo nový. hlavně by se jednalo o kabel od baterky ke kastli a ten je 100%.
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
Turista
|
Předmět příspěvku: Re: Spatne napeti Napsal: stř říj 27, 2010 12:49 am |
|
|
Expert |
Registrován: ned říj 24, 2010 11:32 pm Příspěvky: 198 Bydliště: Olomouc
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: 4x4
Úpravy: Odlechčeni vozu o par 10kg rzi,
Plány: Jezdit ;)
Auto snů: Renault 5gt Turbo
|
no tak to nevím safrana jsem ješte rozebranýho neměl a pokud ma vice řidicich jednotek jdu si koupit auto s karburatorem a dinamem starou octavii tam byla jedina eletrika ke svetlam a starteru te eletriky je asi fakt hodně začinám se teho bát ale chci rodině auto a ma to být renault a espace nechci a laguna je už mala a takže safrane to jistí ale jsem jak alenka v řiši divu je někde ke staženi manual na safrane v cz ?
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|