Safrane Club

FÓRUM SAFRANE
 FAQ •  Hledat •  Registrovat •  Přihlásit se 
Právě je ned dub 28, 2024 12:39 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: kabely 2,2Si
PříspěvekNapsal: pon čer 28, 2010 8:12 am 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
Zdary,
chlapci pomoc, dodelali jsme motor 2,2Sí a jediny, ze jsme si neoznacili kabely. Čekáme jen na to, proto prosím, pošlete někdo jak jsou zapojený....dík....když se to pak rozjede tak dáme fotky novýho safrana

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: POMOC - kabely 2,2Si
PříspěvekNapsal: pon čer 28, 2010 3:26 pm 
Offline
Sedí tu furt..
Uživatelský avatar

Registrován: ned lis 23, 2008 8:42 pm
Příspěvky: 141
Bydliště: Boč
Model: phase I
Rok výroby: 1992
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: RXE
Úpravy: Mobil: 732 167 772
Auto snů: Bi-turbo
Čau Mates. Zjisti si na rozdělovači, kde je první válec (nějaká ryska, důlčík, ...) a pak ti podle směru otáčení rozdělovače pálí 1,3,4,2. A u renaultu je první válec většinou u převodovky.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: POMOC - kabely 2,2Si
PříspěvekNapsal: pon čer 28, 2010 11:20 pm 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
čuss , dík, mezitim jsem mluvil s viktoskou a ten mi rekl pořadí. První je teda u převodovky. Motor jsme na první nahodily, ale držel hrozně otáček cca. 1700...a jeste mel zvuk jak diesel....tak jsme posunuli o zub rozvody, už to beželo docela dobře.....vytahnul jsem baterku a od ty doby se to skoro neda nastartovat....takze zitra jeste svíčky.....no a jestli to ne tak pomalu jedno po druhym noooo......

Kazdopadne kdyby jste mi pro jistotu nekdo dal fotku zapojenych kabelu na 2,2 tak by to dost pomohlo....

Díks

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: POMOC - kabely 2,2Si
PříspěvekNapsal: úte čer 29, 2010 6:57 am 
Offline
Sedí tu furt..
Uživatelský avatar

Registrován: ned lis 23, 2008 8:42 pm
Příspěvky: 141
Bydliště: Boč
Model: phase I
Rok výroby: 1992
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: RXE
Úpravy: Mobil: 732 167 772
Auto snů: Bi-turbo
Takhle mi to po opravě taky blblo. Natočil jsem to, po chvíli to šlo jak traktor a pak už jsem to nemoh nastartovat. Jak to dlouho stálo tak zoxidovaly kontakty ve víčku rozdělovačě, stačilo je vzít šmirglem a zase naskočil napoprvé.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: POMOC - kabely 2,2Si
PříspěvekNapsal: úte čer 29, 2010 7:20 am 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
:good: dost dobrej typ, dame vědět

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: POMOC - kabely 2,2Si
PříspěvekNapsal: úte čer 29, 2010 10:46 am 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
Ráno jsme se tam stavili a bylo to tim no...Takže Karlos dík za tip :good: :good: :good:
Máš to u mě :wink:

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: POMOC - kabely 2,2Si
PříspěvekNapsal: úte čer 29, 2010 10:52 am 
Offline
Sedí tu furt..
Uživatelský avatar

Registrován: ned lis 23, 2008 8:42 pm
Příspěvky: 141
Bydliště: Boč
Model: phase I
Rok výroby: 1992
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: RXE
Úpravy: Mobil: 732 167 772
Auto snů: Bi-turbo
Nemáš za co :P jsem rád, že ti to pomohlo :good:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: POMOC - kabely 2,2Si
PříspěvekNapsal: čtv črc 01, 2010 10:32 pm 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
Helou, tak jsme uz nastavili dobre remen :kladivo:
Mohl by jste nekdo napsat duvod, proc se muze tlakovat nadobka s vodou? nekde ucpáno?

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: POMOC - kabely 2,2Si
PříspěvekNapsal: čtv črc 01, 2010 10:42 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
tesneni pod hlavou :smichypozemi:

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: POMOC - kabely 2,2Si
PříspěvekNapsal: pát črc 02, 2010 12:40 am 
Offline
Sedí tu furt..
Uživatelský avatar

Registrován: ned lis 23, 2008 8:42 pm
Příspěvky: 141
Bydliště: Boč
Model: phase I
Rok výroby: 1992
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: RXE
Úpravy: Mobil: 732 167 772
Auto snů: Bi-turbo
Buď těsnění pod hlavou, nebo můžeš mít ucpanej chladič. Když se ti ohřeje motor na provozní teplotu, tak ošahej chladič, jestli se prohřál celej. Jestli ne, tak je přicpanej. A jestli to bude tím chladičem, tak musíš vyměnit i radiátor topení. Měl jsem stejnou závadu a dělá se to uplně na pytel :blíč:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: POMOC - kabely 2,2Si
PříspěvekNapsal: pát črc 02, 2010 7:26 am 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
Boda: Noooo to sou fooory, kdyz sme to tesneni menili..................NESTRAŠ! :lol_

Karlos: Jako je ten chladic je dost moznej, protoze v motoru byl takovej masakr, ze byla treba ucpanej vstup vody do hlavy a tak....no maso....az se dame fotky tak :blíč: :lol_

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: kabely 2,2Si
PříspěvekNapsal: pát črc 02, 2010 8:40 am 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
no asi by to chtělo celej chladící okruh pod tlakem pořádně prohnat. nějakou externí pumpu. jestli tam byly takový hovna, tak to asi bude přicpaný, jak řiká Karlos..

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: kabely 2,2Si
PříspěvekNapsal: pát črc 02, 2010 2:13 pm 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
Byl to chladic....byl uplne ucpanej...tedka zrovna jsme ho rozebrali a vycistili....

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: kabely 2,2Si
PříspěvekNapsal: pát črc 02, 2010 3:37 pm 
Offline
Sedí tu furt..
Uživatelský avatar

Registrován: ned lis 23, 2008 8:42 pm
Příspěvky: 141
Bydliště: Boč
Model: phase I
Rok výroby: 1992
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: RXE
Úpravy: Mobil: 732 167 772
Auto snů: Bi-turbo
Tak hlavně vyzkoušej, jestli ti to topí, protože ten bordel se většinou dostane i do radiátoru. I když to na funkci chladícího systému už nebude mít bůhví jakej vliv, tak v zimě by jsi v tom umrz :lol_


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: kabely 2,2Si
PříspěvekNapsal: pát črc 02, 2010 8:08 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
To tam Aničce někdo lil vodu z nádobí nebo co? :evil:

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 70 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Český překlad – phpBB.cz