Safrane Club

FÓRUM SAFRANE
 FAQ •  Hledat •  Registrovat •  Přihlásit se 
Právě je čtv bře 28, 2024 6:47 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Výměna řízení
PříspěvekNapsal: čtv kvě 13, 2010 3:50 pm 
Offline
Expert

Registrován: sob led 10, 2009 6:54 pm
Příspěvky: 270
Bydliště: Nový Bor
//Přesunuto, kam to patří. Bóďa

MatesK píše:
To odrezení asi hojně využiju.... SUPER :jop: jo jinak sem skončil s autem v pul šestý ráno a vyrazil domů a pak po hodině spánku už zas v práci :)

No tak po dvou uplnulých dnech musim říct, že výměna řízení se technologií "gaúching" provést nedá :lol_

Hejlák: Co ty a tvoje auto - sakra sem ho nevidel od tý doby co jsem ti dal ten spojler pod predek.... :?: hod sem aspon nakou foto

Ty matesK,takže máš výměnu řízení předpokládám už za sebou,co?
Můžeš mi nějak zhruba zpracovat technický postup?
Zajímají mě určitě různý překvápka(těch určitě nebude málo...),na co si dát majzla,jak se kam vetřít apod...
Nikde jsem totiž v mých manuálech tohle nenašel.
Díky a vděčnost nade vše... :lol_
Jo a ještě jenom dotaz...koukal jsem zespoda na převodku a je tam veliká matka.Lze s ní trochu upravit vůli v převodce,oder nicht...?

_________________
Renault 18 Turbo(asi už určitě pohřbené)
Renault 25 V6 Turbo(toho je fakt škoda...)
Renault 5 1.1 Five(lítá jako blázen)
Renault Safrane 3.0 V6ie RT(právě jsem se zamiloval)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Initiale 3,0 V6 "Zlaťák"
PříspěvekNapsal: čtv kvě 13, 2010 9:17 pm 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
zdar,
no nevim jestli jsem ten pravej, ale budiz :)
1) oddelit ramena od tehlic. Pak odpojit tyc rizeni z kabiny - to znamena u V6tky protahnout ruku mezi vzduch filtrem a nadrzkou na brzdovku a najit na tyci rizeni takovej sroub. je to jakoby hlava sroubu ale .... no to uvidis :) .......pak asi odpojit servo od trubek. no a pak shodit nápravnici ctyrma sroubama, nebo presneji sundat dolu natolik, aby ses tam dostal a soucastne nic neposkodil :) predem varuju ze ta napravnice je tezka jak prase! To je zhruba vsechno...Je to docela narocny spis fyzicky :) no ale s tou tyci rizeni zpatky to byl zasek....hele jak rikam delal sem to asi 16 hodin vkuse, protoze sem jeste docela neumětel :good: nebo spis byl :D

edit: tech 16 hodin zminuju, ze detailnejs uz si to asi nevybavim :)

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výměna řízení
PříspěvekNapsal: čtv kvě 13, 2010 10:05 pm 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
jéj soráččč

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výměna řízení
PříspěvekNapsal: čtv kvě 13, 2010 10:11 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
to nic, spis viktoska ti mohl napsat soukromou, ale to je jedno.. :good:

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výměna řízení
PříspěvekNapsal: ned kvě 16, 2010 3:02 pm 
Offline
Expert

Registrován: sob led 10, 2009 6:54 pm
Příspěvky: 270
Bydliště: Nový Bor
Bóďa píše:
to nic, spis viktoska ti mohl napsat soukromou, ale to je jedno.. :good:


Jj to je fakt...ale já byl zrovna v rozkvětu,tak jsem nechtěl ztratit řeč.... :D

_________________
Renault 18 Turbo(asi už určitě pohřbené)
Renault 25 V6 Turbo(toho je fakt škoda...)
Renault 5 1.1 Five(lítá jako blázen)
Renault Safrane 3.0 V6ie RT(právě jsem se zamiloval)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Český překlad – phpBB.cz