Safrane Club
http://forum.safrane.org/

A nestartujeme
http://forum.safrane.org/viewtopic.php?f=7&t=625
Stránka 2 z 2

Autor:  daweo [ pát čer 26, 2009 1:20 pm ]
Předmět příspěvku:  Urgentni

Prosim nekoho kdo se v safranech vyzna (predpokladam Boda, ktery jich asi rozebral nejvic bude nelepe vedet) kde hledat problem s tim ze pri pokusu o nastartovani se nepohne palivove cerpadlo ani starter....


pokud mam dobre ifnormace, mela by se nekde v motorovem prostoru nachazet nejaka krabicka - proste vec, ktera pri bouracce se prerusi (pojistka zrejme) a odpoji motor, starter a palivove cerpadlo...

prosim potreboval bych tu informaci asap.... idealne postnete na icq kopii


icq 214 000 855


moc dekuju za informaci

Autor:  Bóďa [ pát čer 26, 2009 8:55 pm ]
Předmět příspěvku: 

to cidlo si myslim, ze u phase I není. u phase II je to taková krabička kousek od expanzního ventilu klimatizace v motorovym prostoru jakoby ke kabině.

Autor:  daweo [ sob čer 27, 2009 12:08 pm ]
Předmět příspěvku: 

Bóďa píše:
to cidlo si myslim, ze u phase I není. u phase II je to taková krabička kousek od expanzního ventilu klimatizace v motorovym prostoru jakoby ke kabině.


sakra... v tom pripade budu mit problem...... a uz fakt netusim cim by to mohlo byt:(


pri otoceni klickem se ozyva zpredu nejake cvakani (2 pozice kicku na 2)

Autor:  daweo [ úte srp 11, 2009 4:19 pm ]
Předmět příspěvku:  Problem doresen

No tak konecne zde dam duvod, proc safran nestartoval (po 3 tydnech ale preci). Predne vsem chci podekovat za snahu o rady, byt rady byly relativne nepouzitelne:(.

Problem s imobilisererm: Tenhle problem mne napadlo vyradit, protoze i po vyndani imobiliseru safran nastartuje a bezi dokud mu nedojde palivo z trubek nebot je odpojene palivove cerpadlo (nevim zda se pri otoceni klicku vubec ozve). Dalsi vec je ze mam auto s LPG tak a mohu startovat primo na lpg -> vubec nepotrebuju palivove cerpadlo a tak imobiliser mne neomezuje.

Problem s vsemoznymi kabely: no to bylo neco co mne desilo nejvic.. byt se hruzna predstava vubec nevyplnila ze by nekde po ceste nejaky drat zkolaboval (pretavil se apod) - zde kupodivu problem taky nebyl.

Kde tedy byl problem? No to je velmi smutne... protoze problem byl s uzemnenim motoru :( zemnici pasek byl komplet zelenej (nez mne napadlo ho vyfotit, byl uz vyhozen) a dosli sme na nej tak, ze kamos rekl ze uz jedina vec, co ho napada je, abychom zacali ocistovat konektory od zakladu - tak ze se cistila baterka, a vse na co se prislo bez slozite demontaze. Kdyz kamos hledal zemnici pasek a pak ho nasel, trochu ho zdesila barva, kterou mel a tak ho chtel odsroubovat nebot byl dost zrezly i na ockach pro prichyceni. Pri odsroubovani se ale stalo to, ze se pasek pretrhl a problem byl nalezen... Kterej piiiiiip dal ten zemnici pasek tak, ze na nej strika voda od kola? O.O... No bylo videt ze ten zemnici pasek toho ma uz za sebou pomerne dost a ze vymena byla vhodna. Bylo na nem videt spousta opalenych mist od jiskricek ktere se snazily preskocit, ale uz tam byl moc velky odpor. Tak ze oprava ktera meho safrana odstavila na 2 mesice stala 90kc (kdyz nepocitam dovoz kamose z prahy za 2500kc brr jeho auto je fakt nenazrany). Mohu rici, ze od te doby safran startuje lepe a z nejakeho duvodu ma na benzin nejakou nizsi spotrebu... ted na ceste praha brno mel spotrebu 8,5l na 100 vcetne mesta pri rychlosti okolo 130-140kmh.... ale to s tim urcite nema co delat:D

Tak ze pouceni: kdyz vam najednou zhasne safran, pri otoceni klicku se neozve palivove cerpadlo a cvaka rele pod ridici jednotkou vstrikovani (i po nahrazeni), pri startovani se starter nehne, palubovka zhasne, svetla nepohasnou (porad sviti stejne) zkontrolujte zemnici pasek:D

Autor:  ToJa [ ned srp 16, 2009 10:09 am ]
Předmět příspěvku: 

Nevite nekdo kde je okostreni motoru u 3.0 12v automat??

Autor:  2DIX [ ned srp 16, 2009 11:29 am ]
Předmět příspěvku: 

ToJa píše:
Nevite nekdo kde je okostreni motoru u 3.0 12v automat??


Čoveče, tech ukostření tam je trochu víc, ale myslim že budou tak tři velký na tom pleteným kabelu. Musíš hledat.

Autor:  ToJa [ ned srp 16, 2009 2:42 pm ]
Předmět příspěvku: 

Kde ten kabel najdu??Jak vic ja myslel ze je jen jedna kostra motoru

Autor:  Bóďa [ ned srp 16, 2009 8:59 pm ]
Předmět příspěvku: 

u safrana co vim takhle z hlavy tak z prevodovky je jedno, ktery docela koroduje a potom u horniho silentbloku motoru... jinak brachovi se jednou prepalil kostrici kabel primo od baterky

Autor:  daweo [ úte srp 18, 2009 11:11 am ]
Předmět příspěvku: 

Bóďa píše:
u safrana co vim takhle z hlavy tak z prevodovky je jedno, ktery docela koroduje a potom u horniho silentbloku motoru... jinak brachovi se jednou prepalil kostrici kabel primo od baterky



no ja mam ten zemnici pletenej "drat" medi videt na leve strane - proste vytocis na max levej raid, kouknes do podbehu a tam by jsi ho mel videt - pravdepodobne to bude jedina zelena vec, co tam uvidis... zvlastni ze to neni poradne chranene pred okolnima vlivama..

Autor:  Bóďa [ úte srp 18, 2009 11:26 am ]
Předmět příspěvku: 

daweo píše:
Bóďa píše:
u safrana co vim takhle z hlavy tak z prevodovky je jedno, ktery docela koroduje a potom u horniho silentbloku motoru... jinak brachovi se jednou prepalil kostrici kabel primo od baterky



no ja mam ten zemnici pletenej "drat" medi videt na leve strane - proste vytocis na max levej raid, kouknes do podbehu a tam by jsi ho mel videt - pravdepodobne to bude jedina zelena vec, co tam uvidis... zvlastni ze to neni poradne chranene pred okolnima vlivama..
ano, to je ten z převodovky, jinak řečeno "kdyz kouknes do podběhu"... raid.. to je na komary ne? :lol_

Autor:  Atilla [ čtv říj 08, 2009 10:12 pm ]
Předmět příspěvku: 

2x v zimě, 2x za poslední měsíc. Přišel čas na dotaz a vyřešení problému. Při startu otočím klíčkem, sepne čerpadlo, rozsvítí se kontrolky, vše naběhne, ale motor ani neškytne. Baterka je v pohodě. Z kopce, či roztažením auto na dvojku nastartuji okamžitě - neničím tímhle způsobem startu něco? V poslední době se mi nějak rozkolísali otáčky..
Nemůže to způsobovat nějaké čidlo otáček, nezasekne se nějak a nehlásí ŘJ jiný stav? Proto ta nedává povel ku startu?

Autor:  MatesK [ pát říj 09, 2009 7:20 am ]
Předmět příspěvku: 

Jestli chces tak se nekdy zastav, bydlim na proseku. Muzem zkusit vymenit par veci - vahu vzduchu, baterku atd..

Stránka 2 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/