Safrane Club
http://forum.safrane.org/

Hlášená závada vstřikování
http://forum.safrane.org/viewtopic.php?f=7&t=508
Stránka 2 z 6

Autor:  taxman [ stř dub 01, 2009 12:29 pm ]
Předmět příspěvku: 

Svietenie alebo nesvietenie kontrolky motoru pocas prevadzky na LPG zavisi od riesenia montaze plynu. Podla spravnosti by mal byt totiz namontovany tzv. emulator vstrekov, co je vec ktora oblbuje riadiacu jednotku, ze vstreky striekaju ajked nestriekaju. Plyn bude fungovat veselo aj bez neho, ale bude pocitac hlasit chybu, cize bude svietit kontrolka. Je uplne bezne ze ludia na emulator kaslu a jazdia s rozsvietenou kontrolkou. Videl som aj pekne instalacie elektronickeho plynu s RJ, bez pouzitia emulatoru. Alebo je mozne ak to nesvietilo a zacalo svietit, ze sa tento emulator pokazil.

Viktoska: ak ti to svieti aj na benzine, nieje to pravdepodobne sposobene plynom ako tu uz Max napisal, nebolo by odveci s tym zajst niekomu kto ma diagnostiku a nejake skusenosti so safranmi, ajked to som ti asi moc neporadil :wink:

Autor:  daweo [ stř dub 01, 2009 12:50 pm ]
Předmět příspěvku: 

taxman píše:
Svietenie alebo nesvietenie kontrolky motoru pocas prevadzky na LPG zavisi od riesenia montaze plynu. Podla spravnosti by mal byt totiz namontovany tzv. emulator vstrekov, co je vec ktora oblbuje riadiacu jednotku, ze vstreky striekaju ajked nestriekaju. Plyn bude fungovat veselo aj bez neho, ale bude pocitac hlasit chybu, cize bude svietit kontrolka. Je uplne bezne ze ludia na emulator kaslu a jazdia s rozsvietenou kontrolkou. Videl som aj pekne instalacie elektronickeho plynu s RJ, bez pouzitia emulatoru. Alebo je mozne ak to nesvietilo a zacalo svietit, ze sa tento emulator pokazil.

Viktoska: ak ti to svieti aj na benzine, nieje to pravdepodobne sposobene plynom ako tu uz Max napisal, nebolo by odveci s tym zajst niekomu kto ma diagnostiku a nejake skusenosti so safranmi, ajked to som ti asi moc neporadil :wink:




hmm na diadnostiku ale kam??

Autor:  taxman [ stř dub 01, 2009 1:00 pm ]
Předmět příspěvku: 

No v CR ti samozrejme poradit neviem :-?

Autor:  daweo [ stř dub 01, 2009 1:01 pm ]
Předmět příspěvku: 

taxman píše:
No v CR ti samozrejme poradit neviem :-?


a co slovensko? samorin, bratislava a okoli?? +- bych potreboval vedet i cenu.

rozhodne autorizovany servis v CR je opravdu na pytel....

Autor:  taxman [ stř dub 01, 2009 1:44 pm ]
Předmět příspěvku: 

Ja sluzby servisov nevyuzivam absolutne vobec. Ak by si chcel, viem o cloveku co ma diagnostiku na renaulty tu v Modre (35km od Bratislavy) a mam tu aj mechanika ktory spravi vsetko :shock: :jop: . Ceny ti samozrejme povedat neviem, ale mozem sa spytat.

Autor:  daweo [ stř dub 01, 2009 2:23 pm ]
Předmět příspěvku: 

taxman píše:
Ja sluzby servisov nevyuzivam absolutne vobec. Ak by si chcel, viem o cloveku co ma diagnostiku na renaulty tu v Modre (35km od Bratislavy) a mam tu aj mechanika ktory spravi vsetko :shock: :jop: . Ceny ti samozrejme povedat neviem, ale mozem sa spytat.


Hmm pokud by jsi byl od te lasky dobroty, a pak mne tam s kamosem odnavigoval tak bych byl vdecny {s kamosem safrana opravuju a rekl bych ze tomu bude rozumet vic nez ja}

btw je mozne aby nejaka elektronika naridila motoru omezeni vykonu a zvyseni spotreby?

Autor:  Plzeňák [ stř dub 01, 2009 2:34 pm ]
Předmět příspěvku: 

Snížení výkonu jo,ale zvýšená spotřeba už je spíš důvodem nějeké chyby.

Autor:  daweo [ stř dub 01, 2009 2:45 pm ]
Předmět příspěvku: 

Plzeňák píše:
Snížení výkonu jo,ale zvýšená spotřeba už je spíš důvodem nějeké chyby.


no ano zvyseni spotreby muze ovlivnit tezka noha kdy se snazim dostat z toho auta maximum...

ale je fakt ze otacky na 5. stupen moc nechtely jit pres 4500rpm na rovince... jako pomalu to slo ale podle mne by auto melo zrychlovat trochu vyrazneji... -> pedal mam na podlaze a mozna proto se mi zda zvysena spotreba... max rychlost co jsem dosahl byla 180kmh na tachometru {pred navstevou autoservisu renault to bylo 195... a to jen proto ze jsem se zlekl toho co mam na tachometru}...

Autor:  taxman [ stř dub 01, 2009 3:04 pm ]
Předmět příspěvku: 

opytam sa, dam ti vediet

Autor:  Plzeňák [ stř dub 01, 2009 3:13 pm ]
Předmět příspěvku: 

Nemyslel jsem chyby řidiče,ale elektronické,nebo mechanické.Taky bych zkusil přejít ventily.Někdy bývají na vině u těhle 12V více opotřebované vačky,ale to by se projevovalo i větší hlučností chodu motoru.Začal bych filtry,svíčkami,ventily a nakonec třeba kontrolou těch vaček.Slyšel jsem,že je možné po mnohaletém provozu,že dojde také k zanesení katalyzátoru,ale to jsem jen slyšel,takže nevím.Pak už jedině diagnistika.

Autor:  daweo [ stř dub 01, 2009 3:23 pm ]
Předmět příspěvku: 

Plzeňák píše:
Nemyslel jsem chyby řidiče,ale elektronické,nebo mechanické.Taky bych zkusil přejít ventily.Někdy bývají na vině u těhle 12V více opotřebované vačky,ale to by se projevovalo i větší hlučností chodu motoru.Začal bych filtry,svíčkami,ventily a nakonec třeba kontrolou těch vaček.Slyšel jsem,že je možné po mnohaletém provozu,že dojde také k zanesení katalyzátoru,ale to jsem jen slyšel,takže nevím.Pak už jedině diagnistika.


svíčky jsou měněné před rokem, katalyzator pred 3/4 rokem u blondaku (ale pry je poddimenzovanej)... vetsi hlucnost - to musi nekdo se safranem porovnat:( ja to nesvedu. Vzduchový filtr menen pred 2 tydny palivovy filtr menen soucasne s katalyzatorem

jak se maji zkontrolovat vacky a ventily?

diagnostika pry byla provedena v renault servisu (na vyuctovani jsem ji nevidel) a pry tam mam ridici jednotku pro auto s automatickou prevodovkou.. jen rad bych si to nechal potvrdit od nekoho kdo tomu rozumi... - jinak v servisu jednou mi rekli ze diagnostika provedena byla apodruhe mi rekli ze diagnostiku se provest nepodarilo :( tak ze fakt nevim...

Autor:  Plzeňák [ stř dub 01, 2009 3:36 pm ]
Předmět příspěvku: 

Ventily se kontrolují měrkami na předepsané hodnoty každý ventil zvlášť.Jiné hodnoty mají výfukové a jiné hodnoty mají sací.Vačka se zkontroluje vizuálně popřípadě mikrometrem.I poddimenzovaný katalyzátor může mít vliv na výkon motoru.Spousta lidí jej prorazí skrz,aby zvýšily výkon svého auta.Ale je třeba pak mít známé na emisích při STK.
Co se týče jiné řídící jednotky,je to klidně možné,že právě proto nepůjde motor na plný výkon.

Autor:  taxman [ stř dub 01, 2009 3:47 pm ]
Předmět příspěvku: 

Stratu vykonu moze sposobovat kooopec veci, jednou z nich urcite aj upchaty/inak nedostatocne prechodny katalyzator/vyfuk ako taky. Ja si myslim ze pokial sa tomu nerozumies, darmo ti tu budu ludia vypisovat na fore co to moze a nemoze byt, ked to ty sam nevies overit. Treba to dat do ruky dakomu kto sa rozumie, ten ti to pozrie a povie ti co je zle.

Ked das dole dekel na hlave, tak opotrebovanie vaciek ktore by signifikantne znizovalo vykon by bolo urcite viditelne volnym okom. Ak by si to chcel presne, da sa vacka vybrat a zmerat zdvih.

Autor:  daweo [ stř dub 01, 2009 3:47 pm ]
Předmět příspěvku: 

Plzeňák píše:
Ventily se kontrolují měrkami na předepsané hodnoty každý ventil zvlášť.Jiné hodnoty mají výfukové a jiné hodnoty mají sací.Vačka se zkontroluje vizuálně popřípadě mikrometrem.I poddimenzovaný katalyzátor může mít vliv na výkon motoru.Spousta lidí jej prorazí skrz,aby zvýšily výkon svého auta.Ale je třeba pak mít známé na emisích při STK.
Co se týče jiné řídící jednotky,je to klidně možné,že právě proto nepůjde motor na plný výkon.



ta řídící jednotka mne ted desi asi nejvic.. nema nekdo paru kolik by +- stala ridici jednotka ktera by se dala do toho auta vrazit mistou soucasne? nebo preprogramovani nebo nevim - proste aby to bylo tak jak ma?


kdyz se budou kontrolovat ty vacky a nevim co tak je potreba pri tom neco menit? nebo se to da kontrolovat bez nutnosti menit tesneni, srouby a nevim co jeste dalsiho:D

Autor:  daweo [ stř dub 01, 2009 3:51 pm ]
Předmět příspěvku: 

Plzeňák píše:
Ventily se kontrolují měrkami na předepsané hodnoty každý ventil zvlášť.Jiné hodnoty mají výfukové a jiné hodnoty mají sací.Vačka se zkontroluje vizuálně popřípadě mikrometrem.I poddimenzovaný katalyzátor může mít vliv na výkon motoru.Spousta lidí jej prorazí skrz,aby zvýšily výkon svého auta.Ale je třeba pak mít známé na emisích při STK.
Co se týče jiné řídící jednotky,je to klidně možné,že právě proto nepůjde motor na plný výkon.



ta řídící jednotka mne ted desi asi nejvic.. nema nekdo paru kolik by +- stala ridici jednotka ktera by se dala do toho auta vrazit mistou soucasne? nebo preprogramovani nebo nevim - proste aby to bylo tak jak ma?


kdyz se budou kontrolovat ty vacky a nevim co tak je potreba pri tom neco menit? nebo se to da kontrolovat bez nutnosti menit tesneni, srouby a nevim co jeste dalsiho:D

Stránka 2 z 6 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/