2DIX píše:
Já bych potřeboval zjistit. Jestli je lepší pro HID sadu ta clonka v potkávačkách ve světle nebo ne, nevíte někdo?
Citace:
samozrejme ji tam nech. u mě jí nějakej doveda vyndal a trochu to oslňuje. navíc pokud se na to clonítko podíváš zblízka, tak je přesně řezaný a nebude to jen tak pro nic za nic... určitě bych ho nevyndával

(kdybych si nedělal ty druhý světla, tak bych to původní rozdělal a to chybějící clonítko bych tam dodal)
Ok dám na tvojí radu. Původně je v tý mojí 2,5tce nějakej dobrák vykuchal, proto asi praskla ta parabola. Naštěstí sem teď o víkendu přetahoval tu mojí zbořenou 2,1 a zjistil sem že ta parabola co sem po tobě chtěl tam zůstala netknutá, ale zbytek na sračky.

Takže ty rozflákaný světla voberu co pude. Mimochodem, táhly sme tu zbořeninu na laně uklidit do stodoly, po dvou měsících venku, bez STK, asi 15Km, bez posilovače brzd a řízení a můžu říct že sem se dlouho tak nezapotil. Při tý bouračce se asi otevřely ty dvě hlavní výztuhy (říkám tomu kly) a povolilo to v nápravě takže sou kola jakoby otevřený. Házelo to z volantem jak kdybych jel Dakar. Taky sme konečně otevřeli kapotu (násilím)

a zjistil sem že to neni na motoru tak smrtící. Ovšem co sem nežral, že mám po tý ráně drážkovej a klínovej řemen naruby. No netušil sem.

Pokud nepřeskočil rozvoďák, tak z něj zas udělám předoucí koťátko. Po tom nárazu sem ještě dojel na zastávku asi 5 metrů.
