Safrane Club

FÓRUM SAFRANE
 FAQ •  Hledat •  Registrovat •  Přihlásit se 
Právě je sob čer 21, 2025 11:36 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 17 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát úno 20, 2009 1:15 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte led 02, 2007 2:11 am
Příspěvky: 358
Bydliště: České Budějovice
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 83kW / 113PS 2,5 dT
Výbava: Iveco 2,5dT
Úpravy: kat off & out
EGR off
westgate off
klima off & out
Plány: čerpadlo a ŘJ z Fiat Croma 2,5TDI/5tibodové vstřiky/6ti kvalt z Mastera
low style/1250kg
Auto snů: Porsche 356B
2DIX píše:
Já bych potřeboval zjistit. Jestli je lepší pro HID sadu ta clonka v potkávačkách ve světle nebo ne, nevíte někdo?
Citace:
samozrejme ji tam nech. u mě jí nějakej doveda vyndal a trochu to oslňuje. navíc pokud se na to clonítko podíváš zblízka, tak je přesně řezaný a nebude to jen tak pro nic za nic... určitě bych ho nevyndával :wink: (kdybych si nedělal ty druhý světla, tak bych to původní rozdělal a to chybějící clonítko bych tam dodal)


Ok dám na tvojí radu. Původně je v tý mojí 2,5tce nějakej dobrák vykuchal, proto asi praskla ta parabola. Naštěstí sem teď o víkendu přetahoval tu mojí zbořenou 2,1 a zjistil sem že ta parabola co sem po tobě chtěl tam zůstala netknutá, ale zbytek na sračky. :jop: Takže ty rozflákaný světla voberu co pude. Mimochodem, táhly sme tu zbořeninu na laně uklidit do stodoly, po dvou měsících venku, bez STK, asi 15Km, bez posilovače brzd a řízení a můžu říct že sem se dlouho tak nezapotil. Při tý bouračce se asi otevřely ty dvě hlavní výztuhy (říkám tomu kly) a povolilo to v nápravě takže sou kola jakoby otevřený. Házelo to z volantem jak kdybych jel Dakar. Taky sme konečně otevřeli kapotu (násilím) :twisted: a zjistil sem že to neni na motoru tak smrtící. Ovšem co sem nežral, že mám po tý ráně drážkovej a klínovej řemen naruby. No netušil sem. :shock: :shock: :shock: Pokud nepřeskočil rozvoďák, tak z něj zas udělám předoucí koťátko. Po tom nárazu sem ještě dojel na zastávku asi 5 metrů. :lol_

_________________
BMW E21 - hijacked/Fiat 128 Bertone - dosloužil/Astra 2,0i 130HP - sell/AlfaRomeo 33 SW 4x4 1,7ie boxer - sell/Kangoo D65 1,9D - sell/Clio II 1,5dCi - sell/Megane 1,9D - sell/Felicia r.v.1959 - v garáži
F Punto - 1,2
Safrane - 2,1 dT - totaled
Safrane - 2,5 dT - DIESEL POWER RULES - 10ti metrový čmoudy :-D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát úno 20, 2009 8:31 am 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
2DIX píše:
2DIX píše:
Já bych potřeboval zjistit. Jestli je lepší pro HID sadu ta clonka v potkávačkách ve světle nebo ne, nevíte někdo?
Citace:
samozrejme ji tam nech. u mě jí nějakej doveda vyndal a trochu to oslňuje. navíc pokud se na to clonítko podíváš zblízka, tak je přesně řezaný a nebude to jen tak pro nic za nic... určitě bych ho nevyndával :wink: (kdybych si nedělal ty druhý světla, tak bych to původní rozdělal a to chybějící clonítko bych tam dodal)


Ok dám na tvojí radu. Původně je v tý mojí 2,5tce nějakej dobrák vykuchal, proto asi praskla ta parabola. Naštěstí sem teď o víkendu přetahoval tu mojí zbořenou 2,1 a zjistil sem že ta parabola co sem po tobě chtěl tam zůstala netknutá, ale zbytek na sračky. :jop: Takže ty rozflákaný světla voberu co pude. Mimochodem, táhly sme tu zbořeninu na laně uklidit do stodoly, po dvou měsících venku, bez STK, asi 15Km, bez posilovače brzd a řízení a můžu říct že sem se dlouho tak nezapotil. Při tý bouračce se asi otevřely ty dvě hlavní výztuhy (říkám tomu kly) a povolilo to v nápravě takže sou kola jakoby otevřený. Házelo to z volantem jak kdybych jel Dakar. Taky sme konečně otevřeli kapotu (násilím) :twisted: a zjistil sem že to neni na motoru tak smrtící. Ovšem co sem nežral, že mám po tý ráně drážkovej a klínovej řemen naruby. No netušil sem. :shock: :shock: :shock: Pokud nepřeskočil rozvoďák, tak z něj zas udělám předoucí koťátko. Po tom nárazu sem ještě dojel na zastávku asi 5 metrů. :lol_
hele, prosimtě myslíš, že bys mi mohl věnovat ty zbytky nasračky? :D pokud neni teda nějak extrémně rozdrcená ta část, kde se dává krytka na potkávací. jakože ten "závit" a kousek okolo... potřeboval bych tim prodloužit ty moje světla :lol:. povolily jakože nosníky? :shock:. a to to budeš opravovat? :D
otočenej klíňák docela mazec :lol:

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 17 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Český překlad – phpBB.cz