Safrane Club

FÓRUM SAFRANE
 FAQ •  Hledat •  Registrovat •  Přihlásit se 
Právě je pon čer 23, 2025 10:26 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 24 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

pořídil bych si LPG do svýho Safrana?
Ano 60%  60%  [ 9 ]
Ne 40%  40%  [ 6 ]
Celkem hlasů : 15
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř dub 22, 2009 3:59 pm 
Offline
Sedí tu furt..
Uživatelský avatar

Registrován: pát bře 27, 2009 2:05 pm
Příspěvky: 143
Bydliště: Praha, Brno, Bratislava
Atilla píše:
Mne auto chcípá pouze na začátku při přechodu z benzínu na plyn, musím držet otáčky, přepínám při zrychlování a není problém.
Spotřeba plynu mimo město 11l, pokud jedu na doraz pak maximálně 12,5. Město 12-15.
Rozdíl mezi tankováním plynu u různých čerpacích stanic jsem nezpozoroval, jak by se měl projevovat?
Do Ävantu jsem se zatím neobjednal..



Pokud pojedes do Avantu, tak se modli ze ti udelaji vse co maji a nepojedes tam 3x jako ja protoze jim porad neco chybi... Hlavne si jima nenechavej odvzdusnit brydy:D nevedi jak se to na safranovi dela...

no ja pokud jedu na doraz tak nemam problem mit prumernou spotrebu plynu 18l na 100 {teda... na doraz max 160kmh}...

Rozdil v kvalite plynu poznas uz jen na dojezdu, na tom jak jde motor do otacek a jak se auto celkove chova... Mozna jsem jen natrefil na blbou menzinku ale abych na 50l plynu ujel pod 200km mimo mesto se mi zda hodne zle...

ja mam ted problem u plynu ze po vymene RJ kdyz jedu +- do 100kmh tak otacky drzi relativne stabilne, ale jak jedu 120 a vic, vyradim a necham jet na volnobeh tak mi motor skoro zhasne.. obcas se mu to i povede:{

na spatecku to chcipne kdyz je chyba mezi pedalem a sedackou :oops:

_________________
Raccoon_Daweo


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř dub 22, 2009 8:00 pm 
Offline
Expert

Registrován: sob led 10, 2009 6:54 pm
Příspěvky: 270
Bydliště: Nový Bor
daweo píše:
Atilla píše:
Mne auto chcípá pouze na začátku při přechodu z benzínu na plyn, musím držet otáčky, přepínám při zrychlování a není problém.
Spotřeba plynu mimo město 11l, pokud jedu na doraz pak maximálně 12,5. Město 12-15.
Rozdíl mezi tankováním plynu u různých čerpacích stanic jsem nezpozoroval, jak by se měl projevovat?
Do Ävantu jsem se zatím neobjednal..



Pokud pojedes do Avantu, tak se modli ze ti udelaji vse co maji a nepojedes tam 3x jako ja protoze jim porad neco chybi... Hlavne si jima nenechavej odvzdusnit brydy:D nevedi jak se to na safranovi dela...

no ja pokud jedu na doraz tak nemam problem mit prumernou spotrebu plynu 18l na 100 {teda... na doraz max 160kmh}...

Rozdil v kvalite plynu poznas uz jen na dojezdu, na tom jak jde motor do otacek a jak se auto celkove chova... Mozna jsem jen natrefil na blbou menzinku ale abych na 50l plynu ujel pod 200km mimo mesto se mi zda hodne zle...

ja mam ted problem u plynu ze po vymene RJ kdyz jedu +- do 100kmh tak otacky drzi relativne stabilne, ale jak jedu 120 a vic, vyradim a necham jet na volnobeh tak mi motor skoro zhasne.. obcas se mu to i povede:{

na spatecku to chcipne kdyz je chyba mezi pedalem a sedackou :oops:

Trochu malinko netěsnící výfuk zvýší spotřebu plynu(a ne jen jeho) docela o dost...

_________________
Renault 18 Turbo(asi už určitě pohřbené)
Renault 25 V6 Turbo(toho je fakt škoda...)
Renault 5 1.1 Five(lítá jako blázen)
Renault Safrane 3.0 V6ie RT(právě jsem se zamiloval)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř dub 22, 2009 10:19 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm
Příspěvky: 1154
Bydliště: Plzeň
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Privileg
Auto snů: Renault Alpine A 110
To máš podložený? Napiš důkaz :jop: .

_________________
Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG
-----------------------------
Now: Vel Satis 2.0 Turbo
R. Dauphine


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv dub 23, 2009 8:23 am 
Offline
Sedí tu furt..
Uživatelský avatar

Registrován: pát bře 27, 2009 2:05 pm
Příspěvky: 143
Bydliště: Praha, Brno, Bratislava
Plzeňák píše:
To máš podložený? Napiš důkaz :jop: .


no rekneme ze pri srovnani meho safrana a bmw 7 se 4L motorem je mi trochu ouzko.... ve meste mame spotrebu stejnou, na dalnici on mne naprosto sunda {provoz na benzin} - on se drzi do 10l na 100 pri 140kmh ja uz jsem pres 12....

_________________
Raccoon_Daweo


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv dub 23, 2009 8:54 am 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
Když netěsní výfuk mezi motorem a prvním tlumičem, tak je znát úbytek výkonu - to mám vyzkoušené na 3 autech. Tudíž pro někoho je úbytek výkonu větší spotřeba. Ale samozřejmě mluvím o benzínu, mám však za to, že na plyn je to to stejné. :wink:

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv dub 23, 2009 11:07 am 
Offline
Sedí tu furt..
Uživatelský avatar

Registrován: pát bře 27, 2009 2:05 pm
Příspěvky: 143
Bydliště: Praha, Brno, Bratislava
MatesK píše:
Když netěsní výfuk mezi motorem a prvním tlumičem, tak je znát úbytek výkonu - to mám vyzkoušené na 3 autech. Tudíž pro někoho je úbytek výkonu větší spotřeba. Ale samozřejmě mluvím o benzínu, mám však za to, že na plyn je to to stejné. :wink:



hmm mezi motorem a prvnim tlumicem... a co kdyz to tesni asi tak jako kdyz na to najede spousta termitu a postupne ho vyhlodavaj po cele delce :P

_________________
Raccoon_Daweo


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv dub 23, 2009 2:41 pm 
Offline
Expert

Registrován: sob led 10, 2009 6:54 pm
Příspěvky: 270
Bydliště: Nový Bor
Takže asi takhle můj postřeh....
Byl jsem na revizi plynu.Tři dny před tím jsem si nechal opravit výfuk narychlo na dobu,než koupím nový prostřední tlumič.Výfukář mi to doporučil s tím,že je ten díl opravdu hin.
Na revizi plynu...přišel technik s takovým měřáčkem,ať mu otevřu haubnu motoru.Strčil to tam a říká mi...máte v prdeli vejfuk(ne otázkou ale přímým konstatováním).A já na to...já vím(a jako jsem se zastyděl).Pak jsem se ho zeptal,jestli by mi o tom mohl něco říci.Takže ke zvýšené spotřebě...je-li ve výfuku mezi katalyzátorem a středním tlumičem netěsnost,tak lže lambdasonda.Zaznamenává jakoby více vzduchu a řídící jednotce dává tímto pokyn k bohatší směsi.Pocukávání v otáčkách nedělá plyn ale elektronika.Takže buď svíčky,rozdělovač anebo kabely.Je to koneckonců logické.U mého směšovače to jinak ani nejde.Při netěsnícím výfuku plyn lehce vzlíná v prostoru motoru.Řekl mi,že to zmizí po jeho opravě ale že je to jinak v pořádku,že mi to všude těsní dokonale.

_________________
Renault 18 Turbo(asi už určitě pohřbené)
Renault 25 V6 Turbo(toho je fakt škoda...)
Renault 5 1.1 Five(lítá jako blázen)
Renault Safrane 3.0 V6ie RT(právě jsem se zamiloval)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv dub 23, 2009 2:53 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
takže abych vám udělal radost, tak to těsnění, o kterym se bavíte stojí u renaultu 700,- :lol_ . je to jakýsi "keramický" kroužek. Výrobní cena pár korun

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv dub 23, 2009 9:45 pm 
Offline
Expert

Registrován: sob led 10, 2009 6:54 pm
Příspěvky: 270
Bydliště: Nový Bor
Bóďa píše:
takže abych vám udělal radost, tak to těsnění, o kterym se bavíte stojí u renaultu 700,- :lol_ . je to jakýsi "keramický" kroužek. Výrobní cena pár korun


O něm se nebavíme,já měl v prdeli celý střední tlumič.To nemusí u výfuku netěsnit přímo na spoji parohů a výfuku.U plynu,když ti netěsní výfuk pod autem,tak to ten měřící přístroj zaznamená v podobě nějaké odchylky.Když to netěsní tam,jak si myslíš,tak je to sakra slyšet.Prdí to jako blázen.

_________________
Renault 18 Turbo(asi už určitě pohřbené)
Renault 25 V6 Turbo(toho je fakt škoda...)
Renault 5 1.1 Five(lítá jako blázen)
Renault Safrane 3.0 V6ie RT(právě jsem se zamiloval)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 24 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Český překlad – phpBB.cz