 |
Safrane ClubFÓRUM SAFRANE |
|
Právě je pon čer 23, 2025 10:26 pm
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Autor |
Zpráva |
daweo
|
Předmět příspěvku: Napsal: stř dub 22, 2009 3:59 pm |
|
 |
Sedí tu furt.. |
 |
Registrován: pát bře 27, 2009 2:05 pm Příspěvky: 143 Bydliště: Praha, Brno, Bratislava
|
Atilla píše: Mne auto chcípá pouze na začátku při přechodu z benzínu na plyn, musím držet otáčky, přepínám při zrychlování a není problém. Spotřeba plynu mimo město 11l, pokud jedu na doraz pak maximálně 12,5. Město 12-15. Rozdíl mezi tankováním plynu u různých čerpacích stanic jsem nezpozoroval, jak by se měl projevovat? Do Ävantu jsem se zatím neobjednal..
Pokud pojedes do Avantu, tak se modli ze ti udelaji vse co maji a nepojedes tam 3x jako ja protoze jim porad neco chybi... Hlavne si jima nenechavej odvzdusnit brydy:D nevedi jak se to na safranovi dela...
no ja pokud jedu na doraz tak nemam problem mit prumernou spotrebu plynu 18l na 100 {teda... na doraz max 160kmh}...
Rozdil v kvalite plynu poznas uz jen na dojezdu, na tom jak jde motor do otacek a jak se auto celkove chova... Mozna jsem jen natrefil na blbou menzinku ale abych na 50l plynu ujel pod 200km mimo mesto se mi zda hodne zle...
ja mam ted problem u plynu ze po vymene RJ kdyz jedu +- do 100kmh tak otacky drzi relativne stabilne, ale jak jedu 120 a vic, vyradim a necham jet na volnobeh tak mi motor skoro zhasne.. obcas se mu to i povede:{
na spatecku to chcipne kdyz je chyba mezi pedalem a sedackou 
_________________ Raccoon_Daweo
|
|
Nahoru |
|
 |
viktoska
|
Předmět příspěvku: Napsal: stř dub 22, 2009 8:00 pm |
|
 |
Expert |
Registrován: sob led 10, 2009 6:54 pm Příspěvky: 270 Bydliště: Nový Bor
|
daweo píše: Atilla píše: Mne auto chcípá pouze na začátku při přechodu z benzínu na plyn, musím držet otáčky, přepínám při zrychlování a není problém. Spotřeba plynu mimo město 11l, pokud jedu na doraz pak maximálně 12,5. Město 12-15. Rozdíl mezi tankováním plynu u různých čerpacích stanic jsem nezpozoroval, jak by se měl projevovat? Do Ävantu jsem se zatím neobjednal.. Pokud pojedes do Avantu, tak se modli ze ti udelaji vse co maji a nepojedes tam 3x jako ja protoze jim porad neco chybi... Hlavne si jima nenechavej odvzdusnit brydy:D nevedi jak se to na safranovi dela... no ja pokud jedu na doraz tak nemam problem mit prumernou spotrebu plynu 18l na 100 {teda... na doraz max 160kmh}... Rozdil v kvalite plynu poznas uz jen na dojezdu, na tom jak jde motor do otacek a jak se auto celkove chova... Mozna jsem jen natrefil na blbou menzinku ale abych na 50l plynu ujel pod 200km mimo mesto se mi zda hodne zle... ja mam ted problem u plynu ze po vymene RJ kdyz jedu +- do 100kmh tak otacky drzi relativne stabilne, ale jak jedu 120 a vic, vyradim a necham jet na volnobeh tak mi motor skoro zhasne.. obcas se mu to i povede:{ na spatecku to chcipne kdyz je chyba mezi pedalem a sedackou 
Trochu malinko netěsnící výfuk zvýší spotřebu plynu(a ne jen jeho) docela o dost...
_________________ Renault 18 Turbo(asi už určitě pohřbené)
Renault 25 V6 Turbo(toho je fakt škoda...)
Renault 5 1.1 Five(lítá jako blázen)
Renault Safrane 3.0 V6ie RT(právě jsem se zamiloval)
|
|
Nahoru |
|
 |
Plzeňák
|
Předmět příspěvku: Napsal: stř dub 22, 2009 10:19 pm |
|
 |
Expert |
 |
Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm Příspěvky: 1154 Bydliště: Plzeň
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Privileg
Auto snů: Renault Alpine A 110
|
To máš podložený? Napiš důkaz  .
_________________ Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG ----------------------------- Now: Vel Satis 2.0 Turbo R. Dauphine
|
|
Nahoru |
|
 |
daweo
|
Předmět příspěvku: Napsal: čtv dub 23, 2009 8:23 am |
|
 |
Sedí tu furt.. |
 |
Registrován: pát bře 27, 2009 2:05 pm Příspěvky: 143 Bydliště: Praha, Brno, Bratislava
|
Plzeňák píše: To máš podložený? Napiš důkaz  .
no rekneme ze pri srovnani meho safrana a bmw 7 se 4L motorem je mi trochu ouzko.... ve meste mame spotrebu stejnou, na dalnici on mne naprosto sunda {provoz na benzin} - on se drzi do 10l na 100 pri 140kmh ja uz jsem pres 12....
_________________ Raccoon_Daweo
|
|
Nahoru |
|
 |
MatesK
|
Předmět příspěvku: Napsal: čtv dub 23, 2009 8:54 am |
|
 |
2. Site Admin |
 |
Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm Příspěvky: 1715 Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
|
Když netěsní výfuk mezi motorem a prvním tlumičem, tak je znát úbytek výkonu - to mám vyzkoušené na 3 autech. Tudíž pro někoho je úbytek výkonu větší spotřeba. Ale samozřejmě mluvím o benzínu, mám však za to, že na plyn je to to stejné. 
_________________ One Life Custom
|
|
Nahoru |
|
 |
daweo
|
Předmět příspěvku: Napsal: čtv dub 23, 2009 11:07 am |
|
 |
Sedí tu furt.. |
 |
Registrován: pát bře 27, 2009 2:05 pm Příspěvky: 143 Bydliště: Praha, Brno, Bratislava
|
MatesK píše: Když netěsní výfuk mezi motorem a prvním tlumičem, tak je znát úbytek výkonu - to mám vyzkoušené na 3 autech. Tudíž pro někoho je úbytek výkonu větší spotřeba. Ale samozřejmě mluvím o benzínu, mám však za to, že na plyn je to to stejné. 
hmm mezi motorem a prvnim tlumicem... a co kdyz to tesni asi tak jako kdyz na to najede spousta termitu a postupne ho vyhlodavaj po cele delce 
_________________ Raccoon_Daweo
|
|
Nahoru |
|
 |
viktoska
|
Předmět příspěvku: Napsal: čtv dub 23, 2009 2:41 pm |
|
 |
Expert |
Registrován: sob led 10, 2009 6:54 pm Příspěvky: 270 Bydliště: Nový Bor
|
Takže asi takhle můj postřeh....
Byl jsem na revizi plynu.Tři dny před tím jsem si nechal opravit výfuk narychlo na dobu,než koupím nový prostřední tlumič.Výfukář mi to doporučil s tím,že je ten díl opravdu hin.
Na revizi plynu...přišel technik s takovým měřáčkem,ať mu otevřu haubnu motoru.Strčil to tam a říká mi...máte v prdeli vejfuk(ne otázkou ale přímým konstatováním).A já na to...já vím(a jako jsem se zastyděl).Pak jsem se ho zeptal,jestli by mi o tom mohl něco říci.Takže ke zvýšené spotřebě...je-li ve výfuku mezi katalyzátorem a středním tlumičem netěsnost,tak lže lambdasonda.Zaznamenává jakoby více vzduchu a řídící jednotce dává tímto pokyn k bohatší směsi.Pocukávání v otáčkách nedělá plyn ale elektronika.Takže buď svíčky,rozdělovač anebo kabely.Je to koneckonců logické.U mého směšovače to jinak ani nejde.Při netěsnícím výfuku plyn lehce vzlíná v prostoru motoru.Řekl mi,že to zmizí po jeho opravě ale že je to jinak v pořádku,že mi to všude těsní dokonale.
_________________ Renault 18 Turbo(asi už určitě pohřbené)
Renault 25 V6 Turbo(toho je fakt škoda...)
Renault 5 1.1 Five(lítá jako blázen)
Renault Safrane 3.0 V6ie RT(právě jsem se zamiloval)
|
|
Nahoru |
|
 |
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Napsal: čtv dub 23, 2009 2:53 pm |
|
 |
Má to tu na svědomí |
 |
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
takže abych vám udělal radost, tak to těsnění, o kterym se bavíte stojí u renaultu 700,-  . je to jakýsi "keramický" kroužek. Výrobní cena pár korun
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
 |
viktoska
|
Předmět příspěvku: Napsal: čtv dub 23, 2009 9:45 pm |
|
 |
Expert |
Registrován: sob led 10, 2009 6:54 pm Příspěvky: 270 Bydliště: Nový Bor
|
Bóďa píše: takže abych vám udělal radost, tak to těsnění, o kterym se bavíte stojí u renaultu 700,-  . je to jakýsi "keramický" kroužek. Výrobní cena pár korun
O něm se nebavíme,já měl v prdeli celý střední tlumič.To nemusí u výfuku netěsnit přímo na spoji parohů a výfuku.U plynu,když ti netěsní výfuk pod autem,tak to ten měřící přístroj zaznamená v podobě nějaké odchylky.Když to netěsní tam,jak si myslíš,tak je to sakra slyšet.Prdí to jako blázen.
_________________ Renault 18 Turbo(asi už určitě pohřbené)
Renault 25 V6 Turbo(toho je fakt škoda...)
Renault 5 1.1 Five(lítá jako blázen)
Renault Safrane 3.0 V6ie RT(právě jsem se zamiloval)
|
|
Nahoru |
|
 |
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|