Safrane Club http://forum.safrane.org/ |
|
kolisave otacky http://forum.safrane.org/viewtopic.php?f=7&t=664 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | chapadlo [ pon čer 29, 2009 4:39 pm ] |
Předmět příspěvku: | kolisave otacky |
hledal jsem zde na foru a nic podobneho sem dle meho nazoru nenasel tak tedy zakladam new topic kdyz jedu tak je vse ok auto slape jak hodinky, ale jakmile se zastavim na cervenou nebo se dostanu do zacpy (coz v Praze neni problem ) tak auto nejprve v poho drzi cca 500 ot/min ale po chvili zacnouu kolisat mezi 200 - 750 ot dnes se mi dokonce stalo ze auto jakoby zacalo skytat a otacky klesly skoro na 0 a rozsvitila se mi kontrolka http://obrazki.elektroda.net/70_1218437085.jpg (ta nahore v ramecku) presne stejna jen je umistena jinde - mam ph2. Jakmile seslapnu plyn a auto vytocim nad 1000 otacek zadny problem nepocituju. neporadite co s tim? |
Autor: | jendys [ pon čer 29, 2009 5:36 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Na Volvech 850 a S70 zlobily škrtící klapky a projevuje se to právě tak.Údajně stačí vyčistit-nevím,mně to u Megoša dělal kamarád v servisu,tam čistili krokový motůrek s úspěchem.Megany na to trpí moc,u pětiválcového Safrane to slyším poprvé.Ta kontrolka diagnostiky se mi u Megana rozsvítila při kolísavých otáčkách také,po opravě a odpojení-zapojení akumulátoru zhasla.Tu škrtící klapku bys našel na Volvoclubu,určitě to tam bude popsané detailně.Hledal bych to tam.Pokud by byly vadné svíčky,kabely,palec či víčko rozdělovače,měl by motor trhavý chod. |
Autor: | chapadlo [ pon črc 27, 2009 12:29 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
no tak skrtici klapku sem si nechal vycistit, nejdriv se zdalo ze je to ok, ale po zahrati motoru to zase zdechlo . snazil sem se prohledat volvo forum ale o tomhle jsem zadnou zminku nenasel. nemate nekdo dalsi napad co s tim? |
Autor: | MatesK [ pon črc 27, 2009 1:08 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Hoj, vecer ti poslu seznam čidel ktere pri disfunkci se ohlasi prave tou kontrolkou vstrikovaciho systemu. Pak budes vedet kde hledat. A klasiky jako vzduchovy filtr apod si kontroloval asi ze. |
Autor: | chapadlo [ pon črc 27, 2009 3:31 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
vsecko co se tyka filtru svicek atd, bylo meneny pred mesicem, takze tam asik problem nebude. |
Autor: | MatesK [ úte črc 28, 2009 7:28 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak tady je jak jsem rikal Porucha na konstrukčním dílu vstřikovacího zařízení: Rosvícení vystražné lampy při poruchách na nasledujících konstrukčních dílech: -čidle sací trubky * -potenciometru škrtíci klapky -čidle rychlosti -regulačním ventilu volnoběhu * -vstřikovacích ventilů -přepalování čidla horního mrtvého bodu * tam kam jsem dal todle si myslim ze to muze byt jenom. ostatni by se projevilo i pri jizde dle meho nazoru. |
Autor: | chapadlo [ úte črc 28, 2009 11:47 am ] |
Předmět příspěvku: | |
dikes za info, tak se s tim pokusim neco udelat. |
Autor: | chapadlo [ pon srp 03, 2009 1:28 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
tak sem se vydal do benesova na dalsi pokus o opravu nesmyslneho zhasinani motoru. Diagnostika novejsi diag. sadou clip hlasila chybu cidla tlaku v menu paliva ( tusim pisu to v praci takze nemam ten papis s chybou u sebe) ale ukazalo se ze muj safrane takove cidlo nema ten kluk to tam hledal dobrych 20 minut prohlidl mi komplet motor, nakonec rekl ze mam novejsi ridici jednotku a ta to pocita jinak a to cidlo nepotrebuje. Pak na auto pripojil diag jednotku co vypada jak digihra z 2. svetovy myslim xr25 nebo tak nejak, chvili mackal tlacitka pristroj pipal. pak mi rekl abych projel auto a prijel z5. tak sem ve vesnici udelal kolecko a vratil se. Pricina chyby byla v tom ze ram ridici jednotky byla prehlcena, auto si totiz pamatuje styl jizdy ridice a po letech se ram preplnila a pak dela nepredvidatelny veci no zajimava chybka. mam to zatim 4 dny a je ok |
Autor: | MatesK [ pon srp 03, 2009 2:07 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
hustě - přeplněná RAM...každopádně tebou zmiňovaný kufřík XR25 je věc, kterou by si tady asi půlka lidí přála ...protože zatím tady nikdo nepřišel na žádnou jinou diagnostiku, která by Safrana uměla |
Autor: | ToJa [ pon srp 03, 2009 2:14 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
To same i u moji Laguny XR25 je jistota ktera odstrani vse,novejsi diagnostiky se nechytaji |
Autor: | chapadlo [ pon srp 03, 2009 2:20 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
no rikal ze to xrko zvladne promazani RAM ale ten clip ne |
Autor: | MatesK [ pon srp 03, 2009 2:39 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Jen tak nahodou, kdyby to byl tvuj známý nebo kdyby si tam jel ještě, nemohl by ses zeptat na nejlevnější variantu diagnostiky na Safrana, která by se dala zakoupit, prosím. |
Autor: | Bóďa [ úte srp 04, 2009 7:36 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
napadlo me, ze bysme jako klub mohli XR25 koupit společně k společnýmu používání. na francouzskym biturbo fóru jich je na prodej mraky, klucí tam prodávaj i nový nerozbalený. |
Autor: | MatesK [ úte srp 04, 2009 9:27 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
no a co to tak stojí u těch kluků jedněch |
Autor: | Bóďa [ úte srp 04, 2009 9:53 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
okolo 500e, ale chce to jeste ty kazety, ty se tam daj taky koupit.. jinak na tom foru se da koupit fakt vse... takze az budes shanet turba, motor, asi tísíc sad kol, nárazníky atd, tak tam maj.. třeba nový turbo za 500e, nový nárazníky za 400e, motory za 1200e atd.. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |