Safrane Club
http://forum.safrane.org/

Studený start 2,1 dT
http://forum.safrane.org/viewtopic.php?f=7&t=236
Stránka 1 z 1

Autor:  D.A.V.E [ pon čer 16, 2008 7:23 pm ]
Předmět příspěvku:  Studený start 2,1 dT

Zdar chlapi může mi někdo poradit po čem mám jít když mi při studeným startu kolísaj otáčky? Furt nahoru - dolu, po ohřátí je vše OK.....

Autor:  Max900R [ úte čer 17, 2008 7:23 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Studený start 2,1td

D.A.V.E píše:
Zdar chlapi může mi někdo poradit po čem mám jít když mi při studeným startu kolísaj otáčky? Furt nahoru - dolu, po ohřátí je vše OK.....


Nevím teda, jak u dieslu, ale u benzinu je tam takovy regulacni "hitachi" ventil, jak to nazyvaji v manualu

Autor:  D.A.V.E [ úte čer 17, 2008 5:49 pm ]
Předmět příspěvku: 

Ano koukal jsem do nějakých papírů k tomu čerpadlu a nějaký taký bazmek tam je a nejspíš bude churav....Snad to někde seženu, každopádně dík.....

Autor:  Bóďa [ úte čer 17, 2008 6:20 pm ]
Předmět příspěvku: 

hitachi je znacka, ten ventil je volnobeznej ventil :)

Autor:  2DIX [ pon čer 23, 2008 11:44 am ]
Předmět příspěvku: 

Jo ventil to je svinstvo, ale jen u benzínáku. U nafťáku to může bejt dost věcí, ale motor je jednoduchej. Stačí aby ti někde foukala hadice od turba a už to zlobí. Ale podle mě to budou střiky. Vyndat vyčistit, nastavit, popřípadně koupit nový. Zrovna se je taky chystám dělat, musim ale v tom 1400 stránkovým manuále objevit kolik maji tlačit. :? Jo ještě dotaz, kolisá to jako spíš na chcípnutí, nebo třeba až na 2tis. a tak?

Autor:  D.A.V.E [ úte čer 24, 2008 4:11 pm ]
Předmět příspěvku: 

Nene mrská se to od 900 do 1000 nějak tak.... Ale pozoroval jsem to a samo si to přidává jako že si vždycky zatáhne lanko od plynu a pustí zpět a to se opakuje.... Takže to vypadá že to bude nějaký ten termočlánek či co to tam je...... :roll:

Autor:  osmicka [ čtv led 08, 2009 6:22 pm ]
Předmět příspěvku: 

Problem moze byt v riadiacej jednotke zhaveia ta dava signal na zvysenie volnobeznych otacok podtlakovej elektromagnetickej cievke a na cerpadle je membrana ktora potiahne cez lanko neaky bazmek a ten zvysi volnobeh ten byva zvyseny do 3 minut iba ked je studeny motor.Pozri ci to tiahlo chodi hore dole a ak nie tak moze byt problem v cerpadle .

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/