| 
 
|  | Safrane ClubFÓRUM SAFRANE |  
		
		
			|  | Právě je pát říj 31, 2025 8:37 am 
 |  
	
	
		Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
		
	 
	
	
		|     | Stránka 1 z 1 
 | [ Příspěvků: 12 ] |  |  
	
		
			| Autor | Zpráva |  
			| blazen1978 | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: zapojeni tempomatu  Napsal:  pon črc 23, 2012 11:51 am  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Začátečník |  Registrován: ned led 08, 2012 3:30 am
 Příspěvky: 4
 Model: phase I
 Rok výroby: 1996
 Motor: 79kW / 107PS 2,2 i
 Výbava: nevim
 | 
				
					| Zdravym,mam dotaz...da se nejakym zpusobem zapojit a zprovoznit tempomat u safranka ktery ho nema?Je na to nejaka priprava delana uz v zakladu?Pokud ano poradite jak na to,co vsechno je potreba?Mockrat dekuji 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| NeviM | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: zapojeni tempomatu  Napsal:  stř črc 25, 2012 10:13 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Expert |  
					|  |  Registrován: úte bře 20, 2007 2:27 pm
 Příspěvky: 216
 Model: phase I
 Rok výroby: 1994
 Motor: 193kW / 262PS Biturbo
 Výbava: Baccara
 Úpravy: technické detaily
 Plány: dokonalá renovace
 | 
				
					| Jde to kazdopadne. Jde o to jakou mas vybavu, tudiz jestli uz mas natahanou kabelaz, nebo budes muset i tu tahat. Je k tomu potreba teda krome kabelaze: tlacitko na zapnuti a vypnuti vedle saltpaky, volant s tlacitky na ovladani tempomatu, podtlakovy balonek s tahlem ke skrtici klapce, vakuova pumpa pod pravej nostnik, hadicka, spinace na brzdovej a spojkovej pedal, ridici jednotka.  Snad jsem na nic nezapomnel, kdyztak me nekdo doplni  _________________
 Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra.. to nejlepsi co kdy francouzi vymysleli
 Safrane V6 24V Baccara MANUAL .. to nejlepsi, co se da vymyslet s V6 24v
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| TOMGWELL | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: zapojeni tempomatu  Napsal:  čtv črc 26, 2012 7:39 am  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Expert |  
					|  |  Registrován: úte dub 28, 2009 1:43 pm
 Příspěvky: 536
 Bydliště: Olomouc
 Model: phase II
 Rok výroby: 1997
 Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
 Výbava: 2.5 Automat RXE
 Úpravy: Interier Baccara krom sedaček
 Plány: PROCESTOVAT S NÍM CELOU EVROPU
 Auto snů: AUDI A8 W12 LONG VW PHAETON W12 JAGUAR XF V8
 | 
				
					| A mas aut. nebo man. převodovku? _________________
 
 Laguna 1.8 RT (1995) Hnědá - Prodáno :-(
 Safrane 2.0 RT Stříbrná (1996) - V Provozu (motor J7R 732) Přestavěno na RXE
 Safrane 2.5 RXE Zlatá (1997) - V Provozu, interier Baccara
 Safrane 3.0 RT Fialová (1994) - Prodáno
 Laguna 1.8 16v Privilege Stříbrná (2003) - Pohodka do města
 Audi A8 4.2MPI (2005) Noční Modrá - V Provozu
 Safrane 2.5 Initiale Modrá (1998) - V Provozu, komplet zrenovováno
 Citroën C5 2.0HDi Exclusive Modrá (2010) - V Provozu
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| MatesK | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: zapojeni tempomatu  Napsal:  čtv črc 26, 2012 9:05 am  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| 2. Site Admin |  
					|  |  Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
 Příspěvky: 1715
 Bydliště: Praha
 Model: phase I
 Rok výroby: 1995
 Motor: 193kW / 262PS Biturbo
 Výbava: Baccara
 Úpravy: pořád něco...
 Plány: cca. 400HP bych rád.
 Auto snů: Už ho řídim voe!
 | 
				
					| NeviM píše: Jde to kazdopadne. Jde o to jakou mas vybavu, tudiz jestli uz mas natahanou kabelaz, nebo budes muset i tu tahat. Je k tomu potreba teda krome kabelaze: tlacitko na zapnuti a vypnuti vedle saltpaky, volant s tlacitky na ovladani tempomatu, podtlakovy balonek s tahlem ke skrtici klapce, vakuova pumpa pod pravej nostnik, hadicka, spinace na brzdovej a spojkovej pedal, ridici jednotka.  Snad jsem na nic nezapomnel, kdyztak me nekdo doplni  Hele jen tak OT jste si jistý(s robinem, néé že bych ti vykal    ), že je to vakuová pumpa, koukal jsem totiž že to jde do klapky ta hadička, tudíž ten podtlak je ze sání. Jestli to spíš neni nějakej ventil jakoby? kdyby si to ten vzduch z toho sání bralo, tak to daj před klapku asi ne. takle je to za klapkou._________________
 One Life Custom
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| Bóďa | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: zapojeni tempomatu  Napsal:  čtv črc 26, 2012 9:17 am  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Má to tu na svědomí |  
					|  |  Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
 Příspěvky: 3620
 Bydliště: Kutná Hora
 Model: phase I
 Rok výroby: 1996
 Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
 Výbava: Baccara
 Úpravy: teprve proběhnou
 Plány: kompletní GO + úpravy
 Auto snů: C+CLK+SL Black Series
 | 
				
					| mates, tys nedával pozor, když jsem ti ukazoval že ta jedna hadička/trubička jde z filtru s aktivnim uhlim a ventilu do sani a ta druha hadička /trubička jde z te podtlakove pumpy do balonku ke klapce?     (doufam teda, uz je to dlouho co jsem to zkoumal     ) jinak na ten tempomat ještě kroužek pod volant.. pokud máš kabeláž, tak to vše jen jednoduše zapojíš, pokud ne, tak taky, akorát budeš muset protáhnout pár kabelů, ale to nevim jestli má zrovna kvůli tempomatu smysl...  _________________
 čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
 je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| MatesK | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: zapojeni tempomatu  Napsal:  čtv črc 26, 2012 9:19 am  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| 2. Site Admin |  
					|  |  Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
 Příspěvky: 1715
 Bydliště: Praha
 Model: phase I
 Rok výroby: 1995
 Motor: 193kW / 262PS Biturbo
 Výbava: Baccara
 Úpravy: pořád něco...
 Plány: cca. 400HP bych rád.
 Auto snů: Už ho řídim voe!
 | 
				
					| prej nedával pozor...more jdu to zkontrolovat  _________________
 One Life Custom
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| NeviM | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: zapojeni tempomatu  Napsal:  čtv črc 26, 2012 9:20 am  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Expert |  
					|  |  Registrován: úte bře 20, 2007 2:27 pm
 Příspěvky: 216
 Model: phase I
 Rok výroby: 1994
 Motor: 193kW / 262PS Biturbo
 Výbava: Baccara
 Úpravy: technické detaily
 Plány: dokonalá renovace
 | 
				
					| jo, ja ji videl jednou zevnitr (martin ji trochu rozebral na baccare pri posledni jizde      ) je tam normalne elektromotorek s klikou ktera hejbe s pistkem s membranou, ted uz si to nevybavuju uplne presne jak to vypada, alej je to vakuova pumpa a basta fidli      jinak hadicka na ovladani toho balonku jde prave od ty pumpy. Ale je tam nejak vic hadicek  (klasicky aby to nebylo zbytecne moc jednoduchy), myslim ze s tou do sani nekecas, bych se na to musel podivat, ted si to nevybavim jak to tam presne je.   _________________
 Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra.. to nejlepsi co kdy francouzi vymysleli
 Safrane V6 24V Baccara MANUAL .. to nejlepsi, co se da vymyslet s V6 24v
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| Bóďa | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: zapojeni tempomatu  Napsal:  čtv črc 26, 2012 9:30 am  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Má to tu na svědomí |  
					|  |  Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
 Příspěvky: 3620
 Bydliště: Kutná Hora
 Model: phase I
 Rok výroby: 1996
 Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
 Výbava: Baccara
 Úpravy: teprve proběhnou
 Plány: kompletní GO + úpravy
 Auto snů: C+CLK+SL Black Series
 | 
				
					| nojo, takže to zas bude, jak říkám... achjo   _________________
 čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
 je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| NeviM | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: zapojeni tempomatu  Napsal:  čtv črc 26, 2012 9:44 am  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Expert |  
					|  |  Registrován: úte bře 20, 2007 2:27 pm
 Příspěvky: 216
 Model: phase I
 Rok výroby: 1994
 Motor: 193kW / 262PS Biturbo
 Výbava: Baccara
 Úpravy: technické detaily
 Plány: dokonalá renovace
 | 
				
					| jo ted mi doslo ze mates keca vlastne uplne, jak rika robin, tah hadicka u klapky je od toho filtru a ta slozitost o ktery jsem mluvil spociva vlastne v tom, ze v pripade pritomnosti vzduchovy houkacky, ktera se na nektery safrany davala ( asi jen na ty nejstarsi a lip vybaveny, ale jistej si nejsem) se ta vakuova pumpa pouzivala jeste na tu houkacku, pac z principu kazda pumpa nebo kompresor na jednu stranu tlaci a z druhy saje, takze je ta houkacka pripojena "na druhej konec, ten co tlačí" toho kompresoru (vakuovy pumpy)  _________________
 Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra.. to nejlepsi co kdy francouzi vymysleli
 Safrane V6 24V Baccara MANUAL .. to nejlepsi, co se da vymyslet s V6 24v
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| Bóďa | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: zapojeni tempomatu  Napsal:  čtv črc 26, 2012 12:03 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Má to tu na svědomí |  
					|  |  Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
 Příspěvky: 3620
 Bydliště: Kutná Hora
 Model: phase I
 Rok výroby: 1996
 Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
 Výbava: Baccara
 Úpravy: teprve proběhnou
 Plány: kompletní GO + úpravy
 Auto snů: C+CLK+SL Black Series
 | 
				
					| tak to teda nevim, ale myslim si, že kecáš    . ten klakson o kterym mluvíš jsem nikdy nijak nezkoumal, ale je tam takovej válec, o kterym bych předpokládal, že je kompresor.. a docela pochybuju, že by byli tak vyčůraný a použili by jednu pumpu na dvě věci... hlavně by tam musely bejt další dva ventily, který by se staraly o to, aby netroubil klakson když tempomat přidává plyn a aby se nepřidával plyn když klakson troubí... což mi přijde docela jako nesmysl   _________________
 čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
 je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| Max900R | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: zapojeni tempomatu  Napsal:  pát črc 27, 2012 11:47 am  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Expert |  
					|  |  Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
 Příspěvky: 1459
 Bydliště: Kozlov [JI]
 Model: phase I
 Rok výroby: 1994
 Motor: 193kW / 262PS Biturbo
 Výbava: Baccara
 Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
 Plány: Denní svícení.
 Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
 | 
				
					| Je tam vakuová pumpa a kompresor klaksonu je jen pro klakson.  _________________
 Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
 R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
 R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
 R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
 R 19 cabrio '96 - v provozu
 --------------------------------------------------------
 Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| NeviM | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: zapojeni tempomatu  Napsal:  stř srp 08, 2012 2:04 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Expert |  
					|  |  Registrován: úte bře 20, 2007 2:27 pm
 Příspěvky: 216
 Model: phase I
 Rok výroby: 1994
 Motor: 193kW / 262PS Biturbo
 Výbava: Baccara
 Úpravy: technické detaily
 Plány: dokonalá renovace
 | 
				
					| no jo no, tak sem vas nenachytal, to zkusim priste   _________________
 Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra.. to nejlepsi co kdy francouzi vymysleli
 Safrane V6 24V Baccara MANUAL .. to nejlepsi, co se da vymyslet s V6 24v
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
		|     | Stránka 1 z 1 
 | [ Příspěvků: 12 ] |  |  
	
		| Kdo je online |  
		| Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 návštevníků |  
	|  | Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru
 Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
 Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
 Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
 
 |    |