| 
 
|  | Safrane ClubFÓRUM SAFRANE |  
		
		
			|  | Právě je pát říj 31, 2025 2:38 am 
 |  
	
	
		Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
		
	 
	
	
		|     | Stránka 1 z 1 
 | [ Příspěvků: 8 ] |  |  
	
		
			| Autor | Zpráva |  
			| jendys | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Servořízení - problém.  Napsal:  pon srp 25, 2008 4:24 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Expert |  
					|  |  Registrován: pát lis 30, 2007 11:20 am
 Příspěvky: 288
 Bydliště: Humpolec
 Model: phase II
 Rok výroby: 1997
 Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
 Výbava: automat
 Úpravy: žádné
 Auto snů: Safrane II v top stavu.
 | 
				
					| Našel jsem olejovou skvrnu u levého předního kola a téměř prázdnou nádržku serva.Po atletickém výkonu jsem zjistil,že olej kape/už spíše teče/ z trubky serva,která jde od levého předku okolo levého kola nahoru podběhem a k servořízení.Je obalena takovou pěnovou hmotou a v ní to asi prorezlo.Prosím - dotaz.Je to tlaková větev,nebo zpáteční potrubí?Mám motor 2.5 pětiválec,ale řekl bych,že to bude obdobné či stejné u všech provedení.Díky za každou radu. 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| HOnza_UL | 
				
				
					|  Předmět příspěvku:   Napsal:  pon srp 25, 2008 10:25 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Expert |  
					|  |  Registrován: stř říj 04, 2006 7:18 pm
 Příspěvky: 348
 Bydliště: Ústí nad Labem,Plzeň,Tlustice(Střední čechy)
 Model: phase II
 Rok výroby: 1999
 Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
 Výbava: RXT
 Úpravy: zavarena zadni klika,perforovana kuze na volantu a volici automatu a 17 biturbo ALU
 Plány: nechat opravit lak kolem dokola celyho auta :)
 Auto snů: těžko říct
 | 
				
					| ahoj je to zpatecka na uplne stejnym miste se mi to prosoupalo - neprorezlo      cimz nabadam ostatni ze by asi nebylo od veci si tam tu trubku zkontrolovat   _________________
 Ja 2.5 R5 20V RXT 99 bude LPG automat Xenon Navi ... proste vse bez kuze
 mamka 3.0 V6 12V RXE LPG automat ... vse v kuzi
 tatka 3.0 V6 12V LPG Baccara manual ... a jeste vic vseho s jeste vic kuze
 na díly 3x PH I 3.0 V6 12V a snad bude 2.5 R5 20V PH II
 plus dalsi hromada renaultu
   
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| jendys | 
				
				
					|  Předmět příspěvku:   Napsal:  pon srp 25, 2008 10:31 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Expert |  
					|  |  Registrován: pát lis 30, 2007 11:20 am
 Příspěvky: 288
 Bydliště: Humpolec
 Model: phase II
 Rok výroby: 1997
 Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
 Výbava: automat
 Úpravy: žádné
 Auto snů: Safrane II v top stavu.
 | 
				
					| Děkuju - tak to bude oprava jednodušší.Je to tam fakt asi dost choulostivé místo. 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| daweo | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: Servořízení - problém.  Napsal:  pon led 11, 2010 9:31 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Sedí tu furt.. |  
					|  |  Registrován: pát bře 27, 2009 2:05 pm
 Příspěvky: 143
 Bydliště: Praha, Brno, Bratislava
 | 
				
					| Co se tyka serva rizeni, mel bych tez dotaz. Jak se pozna ze muj safran mel variabilni posilovac rizeni? (od ktere verze to mel a tak) - predpokladam ze variabilni servo se pozna tak ze pri max rychlosti jde otacet volantem ztuha, ale pri pomale jizde celkem zlehka.
 
 Druha otazka je - pokud mam "gumovy pocit" pri otaceni volantem... kde muze byt problem? ze by to servo bylo variabilni - pokud ano, kde co zkontrolovat, nastavit aby variabilni opet bylo? nebo neco jineho - presneji predni naprava v haji? a nebo proste servo je down a nejjednodussi bude vymenit servo rizeni?
 
 
 diky vsem za odpoved
 _________________
 Raccoon_Daweo
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| Bóďa | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: Servořízení - problém.  Napsal:  pon led 11, 2010 9:52 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Má to tu na svědomí |  
					|  |  Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
 Příspěvky: 3620
 Bydliště: Kutná Hora
 Model: phase I
 Rok výroby: 1996
 Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
 Výbava: Baccara
 Úpravy: teprve proběhnou
 Plány: kompletní GO + úpravy
 Auto snů: C+CLK+SL Black Series
 | 
				
					| jestli je variabilni poznas tak, ze je na jeho telese takovy "bobek", z ktereho vedou tri draty. respektive elektromagnet. _________________
 čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
 je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| daweo | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: Servořízení - problém.  Napsal:  pon led 11, 2010 11:28 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Sedí tu furt.. |  
					|  |  Registrován: pát bře 27, 2009 2:05 pm
 Příspěvky: 143
 Bydliště: Praha, Brno, Bratislava
 | 
				
					| Bóďa píše: jestli je variabilni poznas tak, ze je na jeho telese takovy "bobek", z ktereho vedou tri draty. respektive elektromagnet. ok diky... overim_________________
 Raccoon_Daweo
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| Atilla | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: Servořízení - problém.  Napsal:  pát zář 03, 2010 5:15 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Sedí tu furt.. |  Registrován: úte pro 02, 2008 4:51 pm
 Příspěvky: 117
 Bydliště: Beroun
 Model: phase I
 Rok výroby: 1993
 Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
 Výbava: RXE, lpg
 | 
				
					| Přestal mi jít posilovač (variab.) druhý den ráno byla pod levým předkem pěkná louže. Stejný případ jak výše prasklá nějaká hadice, trubice? Co mám vyměnit, koupit? Může být problém i jinde? Díky za rady _________________
 Renault Safrane V6i 3.0 Lpg 400tkm - fialovej, rozebráno
 Renault Safrane V6i 3.0 210 tkm - bílej, v provozu, automat, pneu podvozek
 Renault Safrane V6i 3.0 - modrej pracant
 
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| Bóďa | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: Servořízení - problém.  Napsal:  ned zář 05, 2010 5:02 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Má to tu na svědomí |  
					|  |  Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
 Příspěvky: 3620
 Bydliště: Kutná Hora
 Model: phase I
 Rok výroby: 1996
 Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
 Výbava: Baccara
 Úpravy: teprve proběhnou
 Plány: kompletní GO + úpravy
 Auto snů: C+CLK+SL Black Series
 | 
				
					| to teda docela cumim, myslel jsem, ze je to ojedinela zavada. pred nedavnem jsme to u jednoho safrana taky resili... u levyho nosniku na rozhrani obaleno penou/neobaleno to bylo prorezle a kapalo to.. protoze se to opravovalo "v tramtárii", tak zatím opraveno provizorně - převlečeno hadicí a několik pevně stažených motex.. ale vyšlo to až na poněkolikátý. atilla: no tak jestli tam nemas olej, tak to je asi ono, ne?     trubka jde bohuzel od serva, pod naraznik, kde je takovy chladic a potom kolem leveho nosniku (kde to tedy prorezava) az k rizeni.._________________
 čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
 je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
		|     | Stránka 1 z 1 
 | [ Příspěvků: 8 ] |  |  
	
		| Kdo je online |  
		| Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 návštevníků |  
	|  | Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru
 Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
 Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
 Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
 
 |    |