Safrane Club

FÓRUM SAFRANE
 FAQ •  Hledat •  Registrovat •  Přihlásit se 
Právě je ned pro 22, 2024 9:29 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 15 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: kolisave otacky
PříspěvekNapsal: pon čer 29, 2009 4:39 pm 
Offline
Pisálek..
Uživatelský avatar

Registrován: čtv čer 04, 2009 10:55 am
Příspěvky: 84
Bydliště: praha
Model: phase II
Rok výroby: 1998
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: RT
Auto snů: Lexus LS 400 (2000)
hledal jsem zde na foru a nic podobneho sem dle meho nazoru nenasel tak tedy zakladam new topic :)

kdyz jedu tak je vse ok auto slape jak hodinky, ale jakmile se zastavim na cervenou nebo se dostanu do zacpy (coz v Praze neni problem :-? ) tak auto nejprve v poho drzi cca 500 ot/min ale po chvili zacnouu kolisat mezi 200 - 750 ot dnes se mi dokonce stalo ze auto jakoby zacalo skytat a otacky klesly skoro na 0 a rozsvitila se mi kontrolka http://obrazki.elektroda.net/70_1218437085.jpg (ta nahore v ramecku) presne stejna jen je umistena jinde - mam ph2. Jakmile seslapnu plyn a auto vytocim nad 1000 otacek zadny problem nepocituju.
neporadite co s tim?

_________________
Fiat Bravo 1.8 GT 1996 - prodano
Renault Safrane 2.5 1998 - prodano
Renault Vel Satis 3.5 2002 - :lol_


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon čer 29, 2009 5:36 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: pát lis 30, 2007 11:20 am
Příspěvky: 288
Bydliště: Humpolec
Model: phase II
Rok výroby: 1997
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: automat
Úpravy: žádné
Auto snů: Safrane II v top stavu.
Na Volvech 850 a S70 zlobily škrtící klapky a projevuje se to právě tak.Údajně stačí vyčistit-nevím,mně to u Megoša dělal kamarád v servisu,tam čistili krokový motůrek s úspěchem.Megany na to trpí moc,u pětiválcového Safrane to slyším poprvé.Ta kontrolka diagnostiky se mi u Megana rozsvítila při kolísavých otáčkách také,po opravě a odpojení-zapojení akumulátoru zhasla.Tu škrtící klapku bys našel na Volvoclubu,určitě to tam bude popsané detailně.Hledal bych to tam.Pokud by byly vadné svíčky,kabely,palec či víčko rozdělovače,měl by motor trhavý chod.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon črc 27, 2009 12:29 pm 
Offline
Pisálek..
Uživatelský avatar

Registrován: čtv čer 04, 2009 10:55 am
Příspěvky: 84
Bydliště: praha
Model: phase II
Rok výroby: 1998
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: RT
Auto snů: Lexus LS 400 (2000)
no tak skrtici klapku sem si nechal vycistit, nejdriv se zdalo ze je to ok, ale po zahrati motoru to zase zdechlo :(. snazil sem se prohledat volvo forum ale o tomhle jsem zadnou zminku nenasel. nemate nekdo dalsi napad co s tim?

_________________
Fiat Bravo 1.8 GT 1996 - prodano
Renault Safrane 2.5 1998 - prodano
Renault Vel Satis 3.5 2002 - :lol_


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon črc 27, 2009 1:08 pm 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
Hoj, vecer ti poslu seznam čidel ktere pri disfunkci se ohlasi prave tou kontrolkou vstrikovaciho systemu. Pak budes vedet kde hledat. A klasiky jako vzduchovy filtr apod si kontroloval asi ze.

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon črc 27, 2009 3:31 pm 
Offline
Pisálek..
Uživatelský avatar

Registrován: čtv čer 04, 2009 10:55 am
Příspěvky: 84
Bydliště: praha
Model: phase II
Rok výroby: 1998
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: RT
Auto snů: Lexus LS 400 (2000)
vsecko co se tyka filtru svicek atd, bylo meneny pred mesicem, takze tam asik problem nebude.

_________________
Fiat Bravo 1.8 GT 1996 - prodano
Renault Safrane 2.5 1998 - prodano
Renault Vel Satis 3.5 2002 - :lol_


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte črc 28, 2009 7:28 am 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
Tak tady je jak jsem rikal

Porucha na konstrukčním dílu vstřikovacího zařízení:

Rosvícení vystražné lampy při poruchách na nasledujících konstrukčních dílech:
-čidle sací trubky *
-potenciometru škrtíci klapky
-čidle rychlosti
-regulačním ventilu volnoběhu *
-vstřikovacích ventilů
-přepalování čidla horního mrtvého bodu

* tam kam jsem dal todle si myslim ze to muze byt jenom. ostatni by se projevilo i pri jizde dle meho nazoru.

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte črc 28, 2009 11:47 am 
Offline
Pisálek..
Uživatelský avatar

Registrován: čtv čer 04, 2009 10:55 am
Příspěvky: 84
Bydliště: praha
Model: phase II
Rok výroby: 1998
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: RT
Auto snů: Lexus LS 400 (2000)
dikes za info, tak se s tim pokusim neco udelat.

_________________
Fiat Bravo 1.8 GT 1996 - prodano
Renault Safrane 2.5 1998 - prodano
Renault Vel Satis 3.5 2002 - :lol_


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon srp 03, 2009 1:28 pm 
Offline
Pisálek..
Uživatelský avatar

Registrován: čtv čer 04, 2009 10:55 am
Příspěvky: 84
Bydliště: praha
Model: phase II
Rok výroby: 1998
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: RT
Auto snů: Lexus LS 400 (2000)
tak sem se vydal do benesova na dalsi pokus o opravu nesmyslneho zhasinani motoru. Diagnostika novejsi diag. sadou clip hlasila chybu cidla tlaku v menu paliva ( tusim :) pisu to v praci takze nemam ten papis s chybou u sebe) ale ukazalo se ze muj safrane takove cidlo nema ten kluk to tam hledal dobrych 20 minut prohlidl mi komplet motor, nakonec rekl ze mam novejsi ridici jednotku a ta to pocita jinak a to cidlo nepotrebuje.
Pak na auto pripojil diag jednotku co vypada jak digihra z 2. svetovy myslim xr25 nebo tak nejak, chvili mackal tlacitka pristroj pipal. pak mi rekl abych projel auto a prijel z5. tak sem ve vesnici udelal kolecko a vratil se.

Pricina chyby byla v tom ze ram ridici jednotky byla prehlcena, auto si totiz pamatuje styl jizdy ridice a po letech se ram preplnila a pak dela nepredvidatelny veci :P no zajimava chybka.

mam to zatim 4 dny a je ok

_________________
Fiat Bravo 1.8 GT 1996 - prodano
Renault Safrane 2.5 1998 - prodano
Renault Vel Satis 3.5 2002 - :lol_


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon srp 03, 2009 2:07 pm 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
:lol: :lol: :lol: hustě - přeplněná RAM...každopádně tebou zmiňovaný kufřík XR25 je věc, kterou by si tady asi půlka lidí přála :wink: ...protože zatím tady nikdo nepřišel na žádnou jinou diagnostiku, která by Safrana uměla :-?

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon srp 03, 2009 2:14 pm 
Offline
Expert

Registrován: čtv říj 25, 2007 3:30 pm
Příspěvky: 273
Bydliště: Hluk
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: Quadra
To same i u moji Laguny XR25 je jistota ktera odstrani vse,novejsi diagnostiky se nechytaji

_________________
Renault Laguna Baccara 3.0 12v Automat r.v. 1995 prodana 27.12. 2009
Renault Laguna Initiale Paris 3.0 24v r.v. 2006 bohuzel prodana
Renault Laguna Initiale Paris 1.9Dci r.v.2000 Prodana
Renault Vel Satis Initiale Paris 3.0dci r.v.2003 Prodany
Renault Vel Satis 3.5 lpg r.v.2003


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon srp 03, 2009 2:20 pm 
Offline
Pisálek..
Uživatelský avatar

Registrován: čtv čer 04, 2009 10:55 am
Příspěvky: 84
Bydliště: praha
Model: phase II
Rok výroby: 1998
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: RT
Auto snů: Lexus LS 400 (2000)
no rikal ze to xrko zvladne promazani RAM ale ten clip ne :lol_

_________________
Fiat Bravo 1.8 GT 1996 - prodano
Renault Safrane 2.5 1998 - prodano
Renault Vel Satis 3.5 2002 - :lol_


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon srp 03, 2009 2:39 pm 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
Jen tak nahodou, kdyby to byl tvuj známý nebo kdyby si tam jel ještě, nemohl by ses zeptat na nejlevnější variantu diagnostiky na Safrana, která by se dala zakoupit, prosím.

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte srp 04, 2009 7:36 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
napadlo me, ze bysme jako klub mohli XR25 koupit společně k společnýmu používání. na francouzskym biturbo fóru jich je na prodej mraky, klucí tam prodávaj i nový nerozbalený.

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte srp 04, 2009 9:27 pm 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
no a co to tak stojí u těch kluků jedněch :lol_

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte srp 04, 2009 9:53 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
okolo 500e, ale chce to jeste ty kazety, ty se tam daj taky koupit.. jinak na tom foru se da koupit fakt vse... takze az budes shanet turba, motor, asi tísíc sad kol, nárazníky atd, tak tam maj.. třeba nový turbo za 500e, nový nárazníky za 400e, motory za 1200e atd..

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 15 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Český překlad – phpBB.cz